סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס קידום אתרים
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס קידום אתרים

קורס SEO - רוצה לדעת איך לקדם אתרים?

קורס קידום אתרים (SEO) יכשיר אתכם להיות מקדמי אתרים מקצועיים שידעו לקחת כל אתר וללוות אותו כל הדרך אל העמוד הראשון של מנועי החיפוש המובילים. על אף מורכבותו של התחום, כלל הקורסים הקיימים בשוק אינם דורשים ידע או ניסיון קודמים, ובעזרת ליווי מקצועי של סגל מנוסה ותכנית לימודים הדרגתית, גם אתם תוכלו להציע את שירותכם לחברות פרסום ואינטרנט כשכירים או כמקדמים עצמאיים.

אם גם אתם התעניינתם בתכנית לימודים זו, כאן איגדנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת. חלקו הראשון של המאמר פונה בעיקר למי שרוצה לבצע חקר ראשוני על תחום לימודי זה. אם כבר יצא לכם לקרוא ולהכיר את עולם ה-SEO, אתם מוזמנים להמשיך לפרטים הנקודתיים יותר על תכניות הלימודים, תנאי הקבלה, מוסדות מומלצים ועוד. בכל שלב ניתן להשאיר פרטי התקשרות לקבלת ייעוץ טלפוני מאחד מנציגינו. כמו כן בתחתית המאמר תמצאו את רשימת מוסדות הלימוד המלאה - באפשרותכם להשאיר לנציגי המוסדות פרטים באופן ישיר כדי לקבל מידע נוסף דוגמת שכר לימוד ולקביעת פגישת ייעוץ והכוונה.

אז על מה כל הרעש בעצם?!

כולם רוצים למקם את העסק שלהם לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, ב-Bing ובשלל מנועי החיפוש המתחרים, אך למרבה הצער ישנם רק 10 מקומות כאלו וזאת מבלי להכליל את התוצאות הממומנות השונות. המציאות אף מורכבת הרבה יותר כאשר מתעמקים בנתונים ומוצאים כי על פי מחקרים, התוצאה האורגנית הראשונה מושכת אליה לא פחות מכ-50% מסך הגולשים והתוצאה השנייה כבר מסתפקת בכ-14% ומטה.

כיום כבר אי אפשר לחמוק מן ההכרה בכוחו של האינטרנט ובעובדה ש"אם אתה לא בעמוד הראשון, אתה בעצם לא קיים". אי לכך, בעלי עסקים, חברות וארגונים רבים מחפשים אחר מקדמי אתרים מקצועיים שידעו כיצד לקחת את הנוכחות האינטרנטית שלהם בשתי ידיים ולהוביל אותה אחר כבוד אל החזית. מגמה זו הלכה בשנים האחרונות והתעצמה וכעת כבר ניתן לומר בריש גלי שהדרישה למקדמי אתרים עצמאיים ושכירים היא בשיאה ומביאה עמה גם משכורות מכובדות למדי.

הסיבות לכך הן רבות ומגוונות וקצרה היריעה מלהכיל את כולן, אך אפשר לציין כי בין המרכזיות שבהן זהו הרצון של כל עסק לחסוך בעלויות של פרסום ממומן וההבנה שגולשים נוטים יותר להקליק על התוצאות האורגניות מאשר הממומנות.

אז איך תופסים שתי ציפורים במכה אחת? ובכן, בין שאתם בעלי עסקים המעוניינים לקדם את העסק בכוחות עצמם ובין שאתם חסרי רקע בקידום ומבקשים להשתלב באחד מן המקצועות האינטרנטיים הבולטים של השנים האחרונות, קורס קידום אתרים יכשיר אתכם מן הבסיס ובתומו כבר תחזיקו ביכולות מתקדמות שיאפשרו לכם לקדם כל אתר ולעמוד בכל אתגר.

ממה מורכב קידום אתרים?

קידום אתרים נחשב כיום לאחד מן המקצועות הנחשקים והנדרשים ביותר בענף הפרסום הדיגיטלי. לאלו שאינם מצויים כלל בתחום תוכלו גם למצוא אותו במושג המקביל באנגלית SEO (ר"ת של Search Engine Optimization) במשמעות של אופטימיזציה עבור מנוע חיפוש.

בטרם נקפוץ אל המים ונסביר על הקורס, חשוב להבין מהו העולם הזה שמרכיב את תחום קידום האתרים. למנועי החיפוש ישנם אלגוריתמים שונים העוברים שיפורים ושכלולים בכל רגע נתון, ועל פיהם הם מנסים לתת לגולשים את המענה המדויק ביותר לשאילתא כלומר ביטוי החיפוש שהם שמו תוך התחשבות במדדים אנושיים של חווית משתמש ועוד. ננסה לפשט זאת למספר גורמים:

• תוכן – אתרים צריכים לתת לגולשים ערך מוסף, ערך אמיתי שיעניין אותם, יסקרן אותם וישאיר אותם באתר. מנועי החיפוש עוקבים אחר התנהגות הגולשים ובודקים האם האתר באמת נותן להם את המענה שלשמו הקליקו עליו מלכתחילה.
• ביטויי מפתח – באותו ההקשר של תוכן, הוא גם צריך להכיל את ביטוי החיפוש וביטויים הקרובים אליו. כך למשל, גילוי נאות מאמר זה יכיל את הביטוי קורס קידום אתרים. חשוב להסתייג ולציין שמנועי החיפוש מודעים לשיטה זו שפעם עבדה מעולה וכיום מייחסים לה חשיבות מועטה.
• קוד האתר – ל-HTML השפה דרכה בונים אתרים ובאמצעותה האתר מוצג בדפדפנים השונים, ישנה השפעה רבה על התוצאות האורגניות. למקדמי אתרים חשוב להכיר קוד ברמה בסיסית טובה כדי להנחות את המתכנתים על כשלים אפשריים שיכולים לגרום למנועי החיפוש לתת להם דירוג נמוך דוגמת זמן טעינה ארוך.
• קישורים פנימיים וחיצוניים – לקישורים ישנו כוח עצום בכל הנוגע לקידום אורגני. קישורים חיצוניים זוכים לא פעם להשוואה של מראי מקום במאמרים אקדמיים. אם אתר קיבל קישור מאתר המקביל אליו ובנושא רלוונטי, מנועי החיפוש יקחו זאת ברצינות והתוצאות בהחלט יורגשו. לקישורים פנימיים, כלומר קישורים המקשרים בין עמוד לעמוד באתר ישנו כוח בלתי מבוטל גם כן והם מאפשרים למנועי החיפוש להבין את משקלו של עמוד מסוים אל מול עמוד אחר, לנווט בתוך האתר ולהבין את ההיררכיה שבו.

למה כדאי להירשם לקורס קידום אתרים?

יהיה זה בלתי אפשרי להרחיב על כל הנושאים שונים הנוגעים לקידום אתרים, ולמעשה תוכלו למצוא לא מעט מדריכים חינמיים ברחבי הרשת באנגלית ובעברית. עם זאת, רבים בוחרים בכל זאת ללמוד SEO בבתי ספר ובמכללות למקצועות הפרסום והשיווק הדיגיטלי. הסיבה לכך היא שבאינטרנט ישנם הסברים מפורטים ומושקעים אך כולם ככולם תיאורטיים במידה רבה ואינם מספקים את הסחורה לרגע שבו תרצו להתחיל ולקדם אתר בשיטתיות.

לרשימה המלאה של מוסדות ללימודי קידום אתרים לחצו כאן

קורס קידום אתרים אונליין או פרונטלי?

כיום קורס SEO נלמד במגוון מכללות ובתי ספר מקצועיים. במרבית המקרים הקורס נלמד בכיתות לימוד באמצעות הרצאות רקע תיאורטיות פרונטליות ודרך ביצוע מטלות כיתתיות ושיעורי בית מעשיים. 2 דרכים נוספות אותן ניתן למצוא במספר בתי ספר הן לימודים אונליין באמצעות סרטונים וביצוע מטלות מעשיות מרחוק ולימודים אחד על אחד עם מורה פרטי. חשוב לציין שכדי ללמוד את התחום חשוב להשקיע בו מאל"ף ועד תי"ו כך שאם אתם אנשים שזקוקים למסגרת, הרי שקורס פרונטלי בשעות קבועות ובמקום קבוע ייתן לכם את המענה המתאים ביותר. אם ניחנתם במשמעת עצמית חזקה, אז האפשרויות הנוספות הן בהחלט אופציה מעולה שתתן לכם את אותו המענה ובשעות גמישות.

נושאי לימוד

ממעבר על סילבוסים של קורסים במכללות שונות תוכלו למצוא שינויים מסויימים לצד נושאי ליבה שאופייניים לכל התכניות. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שגוגל ויתר מנועי החיפוש לא חושפים באמת את מה שגורם להם לדרג אתר כזה או אחר ראשון בתוצאות וישנן לא מעט תיאוריות לצד מוסכמות ששגורות בין כל המקדמים. בין נושאי הלימוד הבולטים הנלמדים בכל הקורסים ניתן למנות:

• הבנת התנהגות מנועי החיפוש
• מבוא לשיווק ופרסום דיגיטלי
• מבוא ל-HTML ול-CSS
• ביצוע חקר למילות מפתח בעזרת כלים של גוגל
• חקר מתחרים
• מבנה אתר ויצירת מפת אתר
• קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים
• ערכו של התוכן וביטויי מפתח
• מערכות תוכן ובניית אתרים בולטות ובראשן ה-WordPress
• אופטימיזציה לקוד האתר
• ביצוע שת"פים לצורך קידום האתר
• כוחה של המדיה החברתית בקידום
• שימוש בגוגל אנליטיקס
• ועוד.

כל הקורסים מבקשים לקדם אתר בפועל. חלק מן המוסדות משתפים פעולה עם בעלי אתרים שונים והתלמידים מתנסים על אתריהם ובחלק מן המוסדות ניתן לקדם אתר שבבעלות התלמידים או שנמצא תחת ניהולם. במקרים בהם לתלמיד אין גישה לאתר קיים, מוסדות הלימוד מלמדים אותו כיצד לבנות אתר דרך מערכות הפשוטות גם לאלו שאינם מצויים במחשבים, ויחדיו הם מקדמים אותו ומתנסים עליו במנועי החיפוש.

תנאי קבלה

קורס SEO איננו מצריך ידע קודם ופתוח בפני בעלי עסקים המעוניינים לקדם את אתריהם, אנשי שיווק ופרסום דיגיטלי המבקשים להרחיב את ידיעתם בתחום, חסרי כל רקע המבקשים להשתלב במקצוע ואנשים המבקשים לערוך הסבה מקצועית. ייתכן שמבסגרת תהליך ההרשמה על המעוניינים להגיע לראיון קבלה במוסד הרלוונטי הנבחר.

קהל יעד

חשוב לציין – התכנית איננה דורשת ידע קודם ולמעשה פתוחה בפני הקהל הרחב. עם זאת מומלץ בכל זאת להחזיק במיומנויות מחשב בסיסיות, להיות מצוי בעולם האינטרנט והרשתות החברתיות ולהחזיק באנגלית בסיסית ברמה טובה עבור ממשקים שונים המשמשים מקדמי אתרים.

היקף לימודים

היקפו של קורס SEO עשוי להשתנות במידה ניכרת בין מוסד למוסד. ישנם מוסדות המציעים רקע תיאורטי נרחב לצד הרקע המעשי ואלו עשויים להתאים לחלק מן התלמידים שמגיעים ללא כל רקע. היקפם של קורסים אלו מגיע לכ-150 שעות בממוצע. מן הצד השני ישנן מוסדות המציעים קורס ממוקד ומעשי ואלו יכולים לחוג סביב ה-75 שעות בממוצע.

תעודה

לבוגרים שיעמדו בכל מטלותיהם הלימודיות תוענק תעודה המסמיכה אותו כמקדם אתרים מטעם המוסד הרלוונטי הנבחר.

אפשרויות תעסוקה

בפני בוגרי הקורס האפשרות להשתלב כשכירים במגוון חברות אינטרנט המספקות שירותי קידום אתרים ללקוחותיהן. לחילופין, באפשרותכם לספק שירותי קידום אתרים באופן עצמאי. בהצלחה!
סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על קורס קידום אתרים ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס קידום אתרים

תחום קידום האתרים הינו תחום צעיר ודינמי שנולד כתוצאה ממהלכים שהתבצעו על ידי חברת Google שהגדירו מחדש את הפעולת ביצוע החיפוש ברשת. הרצון של כל אתר ברשת להימצא בראש רשימת התוצאות לשאילתת חיפוש רלוונטית. על מנת להשיג מטרה זו מתקיים שלל רחב של פעולות ועזרים בהם ניתן לבצע שימוש מושכל. פעולות אלו ניתן ללמוד בקורס קידום האתרים.

מה לומדים במהלך קורס קידום אתרים?
במסגרת הקורס הסטודנטים יכירו קשת רחבה של תכנים בנושאים הבאים: קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן, מנועי חיפוש מבוססי מלל וספריות, מבנ? דף תוצאות החיפוש, מחקר מילות מפתח, אופטימייזציית מבנה, עבודה עם קישורים, ניהול תוכניות שוטפות, עקרונות מסחר אלקטרוני, עקרונות קי?ום אתרים אפור, שיווק באינטרנט, אופטימייזציה של תוכן האתרים, שמות מתחם וסביבת שרת לקוח. לצד התכנים התאורטיים, המדריכים יעבירו סדנאות מעשיות שמטרתן להציג בפני הסטודנטים אתגרים בזמן אמת ועל ידי כך לדמות עבודה במשרד לקידום אתרים.

לימודי תעודה
קורס קידום אתרים מזכה את הבוגרים בקבלת תעודה מקצועית בתחום שמכשירה אותם להקמה וניהול תוכניות שיווק וקידום אתרים באופן יעיל, מהיר ומקצועי. בכדי להישתלב בשוק העבודה, הסטודנטים יוכלו לעבוד בחברות לקידום אתרים, משרדי שיווק אינטרנטי, ותחום פרסום אינטרקטיבי.

דרישות הקורס
במהלך הקורס, הסטודנטים יקבלו משימות מעשיות שמטרתן לשקף את התכנים שנלמדו במהלך השיעורים. במהלך ביצוע המטלות הסטודנטים יידרשו לבצע בדיקה מקצועית של מילות מפתח באתר, ודוח אופטימיזציית מבנה ותוכן של האתר. כמו כן, לבצע פעולות כגון: הפצת מאמרים ושיתופי פעולה עם אתרים נוספים בתחום וניהול כללי של האתר.

מאמרים מקצועיים בנושא קורס קידום אתרים

  • רוצים ללמוד קידום אתרים?
    רוצים ללמוד קידום אתרים?
    לימודי קידום אתרים נלמדים כיום במגוון מכללות וגם במתכונת אחד על אחד. במסגרת הקורס לומדים המשתתפים כיצד לקחת כל אתר ואתר ולהביא אותו אחר כבוד אל המקומות הראשונים של תוצאות החיפוש בגוגל....המשך
  • למי מתאים ללמוד קידום אתרים?
    למי מתאים ללמוד קידום אתרים?
    כיום כמעט שאין עסק שלא ניתן למצוא ברחבי האינטרנט. עסקים קטנים וגדולים כאחד מבססים נוכחות אינטרנטית וזאת מתוך ההבנה שכולם מחפשים את מבוקשם דרך מנועי החיפוש המובילים....המשך
  • סיבות ללמוד SEO
    סיבות ללמוד SEO
    תחום הדיגיטל נהנה מביקוש גבוה ומקנה גם לחסרי ניסיון קודם מקצוע נדרש, מרתק ומאתגר. אם יש לכם סקרנות לעולם האינטרנט, אתם לא מפחדים מאתגרים ורוצים לסייע לעסקים ולעצמכם לקבל המון לקוחות חדשים – זה המקום....המשך
  • למה ללמוד קידום אתרים?
    למה ללמוד קידום אתרים?
    מחפשים מקצוע נחשק בדיגיטל? זה הזמן לקבל פרטים על מקצוע קידום האתרים – תחום לימוד מרתק שמלמד אותנו לחשוב כמו מנועי החיפוש הגדולים בעולם ולהוביל אתרים הישר אל העמוד הראשון לאלפי ומיליוני מבקרים....המשך
  • ללמוד SEO: קידום אתרים
    ללמוד SEO: קידום אתרים
    עידן האינטרנט וה-Google שינו לחלוטין את כללי המשחק של הפרסום המסורתי. כיום, יותר ויותר עסקים במשק מפנים את תקציבי השיווק שלהם לטובת קידום האתר או המותג שלהם במנועי החיפוש האינטרנטיים....המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú