סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס Jquery ל-JavaScript
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס Jquery ל-JavaScript

חשבת על לימודי Jquery?


קורס Jquery נלמד לרוב יחד עם לימודי Javascript ומטרתו ללמד מפתחים בהווה ולעתיד כיצד לעבוד עם הספרייה של הJavaScript בצורה יעילה ונכונה. דרך תכנית הלימודים תהפכו את עבודתכם לנקיה, מסודרת ונכונה ותרכשו מיומנויות נדרשות במגוון חברות לבניית אתרים ואפליקציות, משרדי אינטראקטיב ועוד.

אם חיפשתם לימודי Jquery, כאן ריכזנו עבורכם מידע על תכנית הלימודים ועל מוסדות לימוד מומלצים. נשמח לסייע לכם בחיפוש אחר המוסד המתאים ביותר במספר הטלפון 03-6958791 או דרך השארת פרטי קשר בתיבת צור הקשר כדי שנציג יחזור אליכם בהקדם. בסוף המאמר תמצאו רשימת מוסדות להם תוכלו לשלוח פרטים באופן ישיר לצורך קבלת פרטים נוספים ורישום.

מה זה בעצם Jquery?


מדובר בספרייה המהווה את התשתית לעבודת פיתוח יחד עם שפת הקוד JavaScript. ישנם קורסים ייעודיים המלמדים אך ורק כיצד לעבוד עם ספרייה זו וישנם מוסדות המציעים את הלימודים בשילוב עם ל?מודי JavaScript.

מפתחים רבים בוחרים ללמוד זאת באופן פרטני וממ?קד כיוון שה-Jquery מסייעת בפיתוח סביבת עבודה נכונה ומסודרת, מקלה ומי?עלת את העבודה ומשקפת זאת גם בחווית המשתמש שלקוחות מקבלים בעת השימוש באתר או באפליקציה.

קורס Jquery – מבנה התכנית


קורס Jquery נלמד לרוב במתכונת משולבת יחד עם JavaScript  ולא בנפרד. הקורס משלב בין הרצאות פרונטליות למתן רקע והבנה לבין התנסות מעשית בכיתות מחשב מתקדמות תוך עשיית מטלות כיתתיות והכנת מטלות בית.

למי הקורס מתאים?


לימודי Jquery פונים למפתחים בפועל המצויים לפחות בכתיבה עם שפת HTML ועם CSS.

הרישום עבור תכנית הלימודים מותנה בהצגת הידע הקודם הרלוונטי ובמעבר בחינות פנימיות לצורך בדיקת הרמה ובדיקת מידת ההתאמה לאופיה של תכנית הלימודים.

משך הקורס


מרבית מוסדות הלימוד מציעים קורס המתפרש על גבי כ-3 חודשי לימוד, סה"כ כ-120 שעות לימוד במפגשים חד-שבועיים.

מומלץ לבדוק מול המוסד בו אתם מעוניינים ללמוד באשר למתכונות לימודי בוקר וערב שיתאימו למסלול בו אתם נמצאים כעת דוגמת עבודה קיימת או חיי משפחה עמוסים.

תעודות


בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה יקבלו תעודת בוגר קורס Jquery ו-Javascript מטעם המוסד שבו למדו.

תעודה זו תפתח בפני הבוגרים אפשרויות תעסוקה בחברות רבות לתחומי פיתוח האתרים, חברות להקמת אפליקציות, סטארטאפים, חברות מחשוב ומשרדי פרסום ואינטראקטיב.

אפשרויות לימוד נוספות


אם התעניינתם בתחום לימודי זה, ייתכן שתמצאו גם עניין במסלול לימודי מפתחי פול סטאק המעניק ידע נרחב במגוון שפות פיתוח למתן מענה הן בצד השרת והן בצד הלקוח.

מתלבטים? נשמח לעמוד לשירותכם


פורטל ToStudy מתפעל מוקד יועצי לימודים הפעיל בין השעות 9:00-20:00 וזמין עבורכם במספר הטלפון 03-6958791. ניתן גם להשאיר לנו פרטי התקשרות ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם האפשרי עם כל המידע על התכנית.

שיהיה המון בהצלחה!

קבל מידע על קורס Jquery ל-JavaScript ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס Jquery ל-JavaScript

 

מאמרים מקצועיים בנושא קורס Jquery ל-JavaScript

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú