סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים

הודעות אחרונות בפורום מחשבים

הנדסאים
מנהל/ת פורום:טל סעדון
תפקיד: מנהל תוכן
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן
הנדסאים
מנהל/ת פורום:איתמר צוקרמן
תפקיד: ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן
הנדסאים
מנהל/ת פורום:אביעד דדון
תפקיד: ראש תחום מובייל, לינוקס, ניהול רשתות ואבטחת מידע
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן
הנדסאים
מנהל/ת פורום:דולב משה
תפקיד: מנהל תוכן
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן
הנדסאים
מנהל/ת פורום:טל ברק לוי
תפקיד:
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן
הנדסאים
מנהל/ת פורום:קרן
תפקיד: מנהלת
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן

מחבר

יניב

תאריך

05/08/2014

ניסיון בדיקה רוצה ללמוד טכנאי-pc במנהל הטכני ורוצה לקבל חוות דעת על המקום (מה רמת הלימודים ומה רמת המרצים)

מחבר

איציק

תאריך

03/04/2014

ניסיון בדיקה האם מוכר לכם קורס שמעביר מתכנת מכתיבה של VB NET. ל c#? אם כן איפה הוא מתקיים וכמה זמן זה לוקח? תודה איציק

image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס AdWords
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס AdWords

חיפשתם קורס גוגל אדוורדס?


קורס אדוורדס הינו תכנית לימודים ממוקדת המלמדת את משתתפיה כיצד להשתמש בפלטפורמת הפרסום הפופולרית ביותר בעולם מבית היוצר של ענקית האינטרנט Google. צעד אחר צעד תלמדו כיצד להקים קמפיינים פרסומיים, לנתח ולבצע אופטימיזציה כדי להשתלב בעולם השיווק הדיגיטלי כשכירים וכעצמאיים.

אם חיפשתם פרטים על קורס Adwords במאמר שלפניכם ריכזנו מידע מקיף על תכנית הלימודים. תחילה נרחיב על תחום האדוורדס לאלו מכם שאינם מצויים בעולם זה ועבורם זוהי דריסת הרגל הראשונית ובהמשך נצלול אל תכנית הלימודים עצמה ונספר על מהלך ומבנה הקורס, תנאי הקבלה, נושאי הלימוד, בתי ספר ללימודי דיגיטל, אפשרויות תעסוקה ועוד. לשאלות נוספות ניתן להתקשר אלינו במספר הטלפון ככככ או להשאיר פרטי קשר ואנו נשמח לסייע לכם בהקדם האפשרי. כמו כן, בסוף המאמר מרוכזים מוסדות הלימוד השונים אותם תוכלו לסמן ולשלוח פרטים ישירים לנציגיהם לצורך קבלת פרטים נוספים על התכנית המוצעת מטעמם.

מה זה בעצם פרסום ממומן?


מערכת גוגל אדוורדס היא למעשה חלק מעולם מקיף שנקרא פרסום ממומן. במרוצת השנים הפך האינטרנט לאחד משטחי הפרסום היעילים ביותר עבור חברות, בתי עסק, ארגונים ומוסדות כשהוא מאפשר לפנות לקהלי יעד מדויקים בשיטת ה-PPC (Pay Per Click | בעברית: תשלום עבור הקלקה).

אדם המחפש שירות/מוצר כלשהו נחשף למודעה שפרסמתם המקשרת לעמוד בו ניתן להשאיר אליכם פרטים ואתם משלמים עבור ההקלקה שלו על המודעה שלכם. כמובן שאם אותו אדם לא הקליק על ההודעה אז לא חוייבתם.

ישנן מגוון מערכות שונות המאפשרות יצירת קמפיינים ממומנים כשהראשיות הן גוגל ופייסבוק (לשם כך ראו קורס פרסום בפייסבוק). הדוגמה הקלאסית ביותר של מודעות בגוגל היא בעמוד החיפוש המפורסם שבו החלק העליון והתחתון מוקדש למודעות ממומנות שמותאמות לשאילתת החיפוש והחלק האמצעי מורכב מתוצאות אורגניות (לשם כך ראו קורס קידום אורגני). גוגל מאפשרים גם פרסום של באנרים באתרים שונים המקצים שטחי פרסום, סרטוני פרסום ביוטיוב, פרסומות ב-Gmail ועוד.

אז למה צריך ללמוד את זה?


למסלול קורס אדוורדס שתי מטרות: המטרה העיקרית היא לספק לתלמידים ידע פרקטי חיוני להקמת קמפיינים, לביצוע מעקב שוטף אחר ביצועם ולהסקת מסקנות אסטרטגיות לצורך שיפור הקמפיין, ניהול יעיל יותר של תקציב הפרסום ויצירת מודעות אפקטיביות בהתבסס על הנתונים המסופקים על-ידי הממשק. המטרה המשנית היא להכין את הבוגרים לקראת בחינה רשמית אינטרנטית וחינמית הנערכת על-ידי גוגל כשאלו שעוברים אותה נחשבים למוסמכים רשמיים על-ידי גוגל עצמה.

גילוי נאות: ניתן ללמוד אדוורדס לבד, אך בעזרת קורס ממוקד תוכלו ללמוד אסטרטגיות שיווקיות חשובות ולהימנע מללמוד על בשרכם טעויות שונות שבסופו של דבר עולות לכם בתקציב פרסום אמיתית. כמו כן, קורס שכזה יאפשר לכם להשתפשף במגוון מקרי בוחן שונים, להכיר מרצים המגיעים מן התעשייה ולהכיר תלמידים ותלמידות שונים דבר שבהמשך יהפוך לנט וורקינג יעיל עבורכם.

לקריאה נוספת:

קורס גוגל אדוורדס: מבנה התכנית ומטרותיה


חשוב לציין כי קורס אדוורדס נלמד או במסגרת המתמקדת אך ורק בממשק של גוגל או במתכונת המקיפה את עולם הפרסום הממומן ואז מדובר בלימודי PPC בהם אדוורדס הוא אחד מנושאי הלימוד. קורס אדוורדס נלמד במסגרת של מספר מפגשים בודדים הנעים בין 4 ל-6 שיעורים בעוד שלימודי PPC נעים בין 14 ל-18 מפגשים.

קורס אדוורדס הינו קורס מעשי בעיקרו שאיננו מצריך ידע קודם, עם זאת מומלץ להיות בעלי זיקה לתחום האינטרנט ובעלי כישורי מחשב בסיסיים בדגש על אקסל. בתחילה לומדים המשתתפים על מהות הפרסום הממומן בכללותו אך עד מהרה קופצים הישר למים העמוקים ומקימים קמפיינים ממומנים למגוון מטרות תוך הכנת דף נחיתה ייעודי. כלל מוסדות הלימוד מקפידים על כך שהקורס יהיה מונחה על-ידי מרצים בעלי ניסיון המגיעים מן התעשייה. במסגרת הקורס מקבלים המשתתפים ליווי אישי במהלכו לומדים לקרוא הנתונים המתהווים מן הקמפיינים לצורך הבנת יעילותם ולביצוע אופטימיזציה. משמעות האופטימיזציה היא להבין אם הקמפיין עובד, כיצד לייעל אותו ולהביא נתונים טובים יותר ובכך לנצל את תקציב הפרסום באופן יעיל.

נושאי לימוד

בין הנושאים הנלמדים לאורך לימודי אדוורדס ניתן לציין:

  • מהו פרסום ממומן?
  • היכרות עם מערכת הפרסום של גוגל
  • מושגי יסוד בפרסום דיגיטלי
  • הקמת חשבון ראשוני
  • תכנון קמפיין ראשון, חקר מתחרים ומילות מפתח
  • קבלת תקציב קמפיין ראשוני
  • יצירת קמפיין פרסומי ברשת החיפוש
  • הגדרות קמפיין וקהלי יעד
  • רשת המדיה GDN
  • יצירת רימרקטינג
  • קריאת דו"חות ויצירת אופטימיזציה
  • חיבור גוגל אדוורדס לגוגל אנליטיקס
  • הבנת ההמרות בקמפיין
  • הפקת דו"חות וחשבוניות עבור לקוחות
  • ניהול לקוחות
  • ועוד.
כלל נושאי הלימוד זוכים להתנסות מעשית במהלך הקורס עם פרויקטים המקדמים שלל לקוחות בשלל תחומים. התוכן הרב שנלמד לאורך הקורס ילמד אתכם לעסוק בתחום הן כשכירים והן כעצמאיים המציעים את שירותיהם למגוון לקוחות.

תנאי קבלה


הקבלה עבור לימודי גוגל אדוורדס איננה נוקשה ועל המעוניינים להירשם למסלול לעבור ראיון קבלה אישי מול נציגי סגל התכנית.

במהלך ראיון הקבלה תיבדק מידת התאמתם של המועמדים לעתים על-ידי בחינה פנימית. בין היתר תיבדק מידת הזיקה לעולם האינטרנט וכישורי המחשב הבסיסיים הקיימים, רמת האנגלית והיכולות הקיימות על אקסל. ישנם מוסדות אף המציעים תכנית מיון ראשונית המלמדת את היסודות ושלאחריה ימשיכו המשתתפים לתכנית המלאה.

על אופי תכנית המיון מומלץ להתעדכן באופן פרטני מול המוסד בו אתם מעוניינים ללמוד. חשוב לציין כי אין צורך בתעודות השכלה קודמות.

קהל יעד


בכללותו עולם הפרסום הממומן מתאים לאנשים בעלי זיקה וסקרנות לענף האינטרנט. דרך קורס זה תלמדו כיצד להבין ולנתח קהלי יעד שונים ובכך לספק לארגונים, חברות, בתי עסק ומוסדות לקוחות חדשים שיבקשו לרכוש המוצרים או השירותים המוצעים על-ידם.

מקצוע זה דורש הבנה אנליטית בסיסית טובה, היגיון בריא ונכונות לשעות רבות מול מחשב כדי להפיק מן הקמפיינים את המירב. כמו כן, לאור העובדה שמנהלי קמפיינים ממומנים אינם עוסקים בקמפיין אחד אלא במספר בלתי מבוטל, חשוב לציין כי יכולת סדר וארגון טובה היא גם נדבך חשוב.

משך הלימודים


אם מדובר בקורס הממוקד ב-Google Adwords הרי שהתכנית תתפרש על גבי כ-5 מפגשים בממוצע. אם מדובר בקורס שיווק באינטרנט בו אדוורדס הוא חלק מבין מגוון נושאים נוספים, הרי שהתכנית תארוך כ-14-18 מפגשים.

מוסדות לימוד


באתרנו תוכלו למצוא מגוון מוסדות המציעים לימודים בתחום הפרסום הדיגיטלי ברחבי הארץ. בסוף המאמר ריכזנו את המוסדות השונים כשבאפשרותכם לסמן אחד או יותר מבין המוסדות ולשלוח פרטים ישירות לנציגיהם.

במהלך השיחה תוכלו לקבל פרטים על תכנית הלימוד ושכר הלימוד ולתאם פגישת ייעוץ, הכוונה ורישום במהלכה תוכלו להתרשם מסביבת הלימוד ולקבל פרטים מלאים.

תעודות


בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה יקבלו תעודת סיום חגיגית מטעם המוסד בו למדו.

חשוב לציין כי לצורך קבלת תעודת מוסמך גוגל אדוורדס מטעם גוגל עצמה, על התלמידים לגשת באופן עצמאי לבחינה. מרבית המוסדות מספקים הכנה מקיפה לבחינה המאפשרת לצלוח אותה ולקבל את התעודה הרשמית מטעם גוגל.

אפשרויות תעסוקה


מנהלי קמפיינים ממומנים בגוגל אדוורדס יכולים להשתלב בחברות פרסום ודיגיטל, בחברות, גופים ובתי עסק המקיימים ענף שיווק פנימי וכעצמאיים המספקים את שירותיהם למגוון גופים עסקיים במשק.
סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על קורס AdWords ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

סרטוני וידאו על קורס AdWords
לימודי AdWords בביצפר
הביצפר- בית הספר של חברות הפרסום מציע שלל קורסים הקשורים בעולם הפרסום והאינטראקטיב. אחד הקורסים המבוקשים ביותר הוא קורס AdWords המותאם לעולם הפרסום העכשווי
  • המלצות תלמידי גון ברייס קורס AdWords
    המלצות תלמידי גון ברייס קורס AdWords
  • תלמידי גון ברייס ממליצים
    תלמידי גון ברייס ממליצים
  • המלצות מרצי גון ברייס
    המלצות מרצי גון ברייס

הודעות אחרונות בפורום מחשבים

מנהל/ת פורום:טל סעדון

תפקיד:מנהל תוכן

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
טל
מנהל תוכן ורשתות חברתיות. בעל תואר ראשון B.A בתקשורת וניהול

מנהל/ת פורום:איתמר צוקרמן

תפקיד:ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
איתמר
ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי ב- HackerU, מהראשונים שהדריכו בארץ את תחום האינטרנט. בעל חברה לבניית אתרים האחראית על מיתוג, עיצוב וסיוע בתכנון קמפיינים ללקוחות הפרסום באינטרנט.

מנהל/ת פורום:אביעד דדון

תפקיד:ראש תחום מובייל, לינוקס, ניהול רשתות ואבטחת מידע

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
אביעד
ראש תחום קורס אפליקציות ל- iPhone  ו- Android. בעל תואר ראשון .BSc בהנדסת CAD/CAM  תואר שני  MSc. בהנדסת תוכנה. מרצה מוסמך MCPD ו- MCT בעל ניסיון רב בהדרכת קורסי פיתוח, בסביבת מיקרוסופט.

מנהל/ת פורום:דולב משה

תפקיד:מנהל תוכן

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
דולב

מנהל/ת פורום:טל ברק לוי

תפקיד:

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
טל

מנהל/ת פורום:קרן

תפקיד:מנהלת

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
קרן

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

יניביניבמנהל הטכני בראשון
יניב18:28 05-08-2014
רוצה ללמוד טכנאי-pc במנהל הטכני ורוצה לקבל חוות דעת על המקום (מה רמת הלימודים ומה רמת המרצים)
איציקאיציקמעבר מ VB NET. לC#
איציק14:14 03-04-2014
האם מוכר לכם קורס שמעביר מתכנת מכתיבה של VB NET. ל c#?
אם כן איפה הוא מתקיים וכמה זמן זה לוקח?

תודה
איציק

מאמרים מקצועיים בנושא קורס AdWords

  • ללמוד PPC
    ללמוד PPC
    עולם השיווק הוא רחב ועמוס במגוון רחב של מערכות ופלטפורמות שונות שמאפשרות לבעלי עסקים ולמפרסמים להגיע למגוון רחב של קהלים. בתחום ה-PPC נהוג לרוב להתמקד במערכות גוגל ופייסבוק וליהן נרחיב במאמר...המשך
  • סיבות ללמוד גוגל אדוורדס
    סיבות ללמוד גוגל אדוורדס
    גוגל אדוורדס היא מערכת הפרסום הממומן של גוגל המאפשרת למיליוני בתי עסק בארץ ובעולם להגיע לקהלי יעד מדויקים ולהגביר את המכירות של השירותים והמוצרים המוצעים מטעמם. רוצים לקחת בזה חלק?...המשך
  • מה זה אומר ללמוד אדוורדס?
    מה זה אומר ללמוד אדוורדס?
    אין זה תלוש מה מציאות לומר שגוגל ואחריה עוד מספר מנועי חיפוש נוספים, העבירו את המודעות הפרסומיות הקלאסיות מן הלוח שברחוב אל דפי האינטרנט. רק שכאן מדובר בתחום יעיל הרבה יותר שיכול להביא קהלי יעד מדויקי...המשך
  • למה ללמוד קידום אתרים?
    למה ללמוד קידום אתרים?
    מחפשים מקצוע נחשק בדיגיטל? זה הזמן לקבל פרטים על מקצוע קידום האתרים – תחום לימוד מרתק שמלמד אותנו לחשוב כמו מנועי החיפוש הגדולים בעולם ולהוביל אתרים הישר אל העמוד הראשון לאלפי ומיליוני מבקרים....המשך
  • קורס AdWords מבית גוגל
    קורס AdWords מבית גוגל
    אדוורדס היא אחת הפלטפורמות הפופולאריות ביותר מתוך שירותי Google ובעולם קידום האתרים. מדובר בכלי חשוב לקידום אתרים ממומן שכן ידוע כי גוגל זה הוא המנוע חיפוש הגדול בעולם. נשמע מעניין? הכנסו!...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú