סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס full stack
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס full stack

מחפשים מידע על קורס Full Stack Developers?


קורס full stack נחשב לתחום חדש בנוף של זירת פיתוח התוכנה והוא שם לעצמו למטרה להכשיר מפתחי WEB שישלטו הן בצד השרת והן בצד הלקוח. הדרישה הגבוהה למפתחים ניכרת במגוון חברות אינטרנט וטכנולוגיה וכיום ניתן להירשם לתכניות מקיפות כפיתוח אישי למהנדסי ואנשי תוכנה בפועל וכהכשרה מקצועית מן הבסיס ועד לרמה מתקדמת עבור חסרי רקע תעסוקתי קודם המעוניינים במקצוע נחשק.

במאמר שלפניכם ריכזנו את כל המידע אודות קורס Full Stack Developer בדגש על הסבר כללי על התחום, מבנה ומטרת תכנית הלימודים, תנאי קבלה, נושאי לימוד ואפשרויות תעסוקה. לרשותכם ניתן להשאיר פרטי התקשרות לצורך קבלת שיחת ייעוץ והכוונה או להתקשר למספר הטלפון 03-6958791 ונשמח לסייע. כמו כן, בסוף המאמר תוכלו למצוא מוסדות לימוד להם תוכלו להשאיר פרטים באופן ישיר לתיאום פגישת ייעוץ והרשמה.

מה זה למעשה Full Stack?


אם גם אתם שמעתם על המושג כמה וכמה פעמים ואינכם יודעים מהו, מרבית הסיכויים שלא הגעתם מעולם התכנות. אז קודם כל – אנו רוצים לברך אתכם על הדרך המקצועית החד?ה! עולם האינטרנט מחכה ?כם בזרועות פתוחות, ועכשיו... לעבודה : )

Full Stack הוא מושג שהלך והתגבש בשנים האחרונות ומתאר מפתחי Web המיומנים בשני צדי המשוואה – גם מעורים בפיתוח שמאחורי הקלעים וגם בפיתוח של הצד העיצובי, חווית המשתמש – מה שהלקוח רואה וחווה. אם ננסה לתמצת את זה – מפתחי Full Stack יודעים להקיף את תהליך הפיתוח מכל הזוויות (עכשיו אנחנו מבינים איך "Stack" במשמעות של ערמה באנגלית, השתרבב למושג הזה).

אז מה המטרה של קורס Full Stack?


קורס Full Stack Developer שם לעצמו למטרה להדביק את הקצב של שוק העבודה בענף האינטרנט ופיתוח האפליקציות ולהכשיר מפתחים ומפתחים לעתיד כך שידעו כיצד לתכנן וליישם פיתוחי קצה הן מצד השרת והן מצד המשתמש.

למה כדאי ללמוד את הקורס?


אם אתם מגיעים מתחום התכנות ובניית האתרים, אז ניתן להיות מפתח Full Stack גם ללא קורס. אחרי הכל מדובר בניסיון התעסוקתי שצברתם לאורך השנים. עם זאת, במרבית המקרים נסיוננו התעסוקתי וההבנה שלנו בשפות תכנות כאלו ואחרות נובעת קודם כל מהצורך של הארגון בו אנו עובדים.

קורס Full Stack מקיף כישורים הן מתחום האתרים והן מתחום האפליקציות ודואג "ליישר קו" בין הדרישות הגבוהות של השוק התעסוקתי לבין הידע איתו יוצאים בוגרי התכנית בין שמדובר בשפות התכנות ובין שמדובר ביכולת לייצר פתרונות למגמות הטכנולוגיות החמות במשק.

מבנה תכנית הלימודים


תכנית הלימודים מקיפה בממוצע כ-600 שעות לימוד, כשליש מתוכן מוקדש לתרגול והכשרה מעשית.

שלב אחר שלב, תלמדו את שפות התכנות המרכזיות לפיתוח ובניית אתרים ובו בזמן תלמדו גם להביט על התכנות לא רק מהצד התפעולי, אלא גם מזווית עינו של הלקוח, האדם הגולש באתר או באפליקציה. בין היתר תלמדו נושאים דוגמת שפת ה-HTML המשולבת עם CSS ו-PHP – 2 שפות תכנות לבניית אתרים שלרוב מתכנתים נוטים לדעת ולהתקמצע על אחת מהן בשל השוני הגדול בין השתיים.

דוגמה זו היא רק על קצה הקרחון ומכאן חשוב להבין שמדובר בתכנית לימודים עשירה במרכיבים פיתוחיים שונים מה שהופך אותה לאחד מקורסי ההכשרה המקצועיים המקיפים ביותר כיום בתחום ההיי-טק והמחשבים. בבחירתכם בקורס זה אתם מקבלים הכשרה לאחת מעמדות הפיתוח החשובות המחברת בין שני עולמות שלמעשה בלתי ניתנים להפרדה – שרת ולקוח.

לקריאה נוספת:

מה לומדים במסגרת קורס Full Stack Developer?


בין הנושאים הנלמדים במסגרת התכנית ניתן למנות:
  • מבוא לתכנות ותפקיד ה-Full Stack
  • שפת HTML ועיצוב CSS
  • לימודי PHP
  • JavaScript
  • ניהול שרתים ואחסון נתונים
  • עיצוב אתרים וחווית משתמש
  • JQuery
  • לימודי WordPress
  • MySql
  • פיתוח למשתמש קצה
  • התממשקות לרשתות חברתיות וגוגל
  • Ajax
  • פיתוח צד שרת
  • ועוד.
חשוב לציין: כלל נושאי הלימוד זוכים להתנסות מעשית במסגרת תרגול כיתתי ומטלות בית במטרה היא לבסס ניסיון מעשי נדרש. לקראת תום הלימודים, כחלק מתנאי סיום ההכשרה, תידרשו למעבר בחינות סיום מטעם המוסד הרלוונטי בו נרשמתם להגשת פרויקט גמר מסכם.

איפה כדאי ללמוד Full Stack?


כאן בפורטל הלימודים ToStudy דאגנו לאגד עבורכם מוסדות שונים המציעים קורס Full Stack במוקדים שונים ברחבי הארץ. לחצו כאן לרשימת מוסדות הלימוד המלאה. באפשרותכם להשאיר לנו פרטי התקשרות לקבלת מידע נוסף מיועצי הלימודים שלנו או לסמן את המוסד הרצוי ולשלוח אליו פרטי התקשרות באופן ישיר כדי שאחד מנציגיו יחזור אליכם בהקדם.

תנאי קבלה


חשוב לציין כי ישנם מוסדות שמציעים קורס פול סטאק לחסרי כל רקע קודם ומנגד ישנם מוסדות המתנים את ההרשמה בשליטה מסוימת או היכרות בסיסית טובה עם שפות תכנות.

כלל מוסדות הלימוד דורשים ידע טוב בשפה האנגלית, היכרות עם עבודה בסביבה ממוחשבת ומעבר בחינות קבלה לצורך בדיקת מידת התאמתו של המועמד לאופיו של התחום ולתכנית הלימודים.

קהל יעד


תכנית הלימודים פונה לאנשים המעוניינים להשתלב בענף שהולך וצובר תאוצה בתחום המחשבים והאינטרנט.

כיום בסביבה התחרותית הטכנולוגית, כל חברה מעוניינת לספק את המוצר השלם והטוב ביותר כדי למשוך לקוחות ולשמרם. אם יש לכם זיקה בסיסית לטכנולוגיה וברצונכם לרכוש מקצוע בתחילת דרככם או לחילופין לבצע הסבה מקצועית – תכנית לימודים זו היא ללא ספק בחירה מצוינת.

משך הלימודים


היקפה של תכנית הלימודים משתנה בין קורסים לחסרי רקע לבין קורסים ייעודיים למתכנתים בפועל.

היקף השעות הממוצע לקורס עבור חסרי רקע הינו כ-600 שעות לימוד כששליש מתוכן מוקדש להתנסות מעשית. היקפו של הקורס עבור מתכנתים בעלי ניסיון תעסוקתי עשוי להתקצר במידה מסוימת, אך דבר זה תלוי בראיון הקבלה הראשוני.

תעודות והסמכה


בוגרי קורס Full Stack שיעמדו בכל מטלות התכנית, יצלחו את בחינות הסיום ויעמדו בדרישות פרויקט הגמר, יקבלו תעודת סיום מטעם המוסד הלימודי הנבחר.

אפשרויות תעסוקה


מפתחי Full Stack יכולים להשתלב במגוון רחב של חברות טכנולוגיה ואינטרנט לפיתוח אפליקציות ולבניית ופיתוח Web.

כאנשי פיתוח בעלי ידע היקפי כה גדול, נהנים בוגרי קורס פול סטאק ממוצע שכר הייטקיסטי הגבוה ביחס לממוצע השכר במשק. שכרו של מפתח פול סטאק עשוי לנוע בין 20,000 ש"ח ולהגיע לאחר מספר שנים ספורות לכ-27,500 שקלים.

אפשרויות לימוד נוספות


אתר הלימודים ToStudy מקיף מגוון רחב של נושאי לימוד הן מתחום ההכשרות המקצועיות והן מתחום לימודי ההנדסאים ותואר ראשון.

גולשים רבים שפנו אלינו בנושא קורס פול סטאק, הביעו עניין גם בתחומים הבאים שייתכן ויענו על מבוקשכם באופן מדויק יותר:

קורס פיתוח אפליקציות מקיף לאנדרואד ואייפון >>>
קורס עיצוב ואפיון חווית משתמש >>>
קורס לעיצוב אתרים מקצועיים ואפקטיביים לגולש >>>

מתלבטים? אנחנו פה בשבילכם


מתלבטים? לא בטוחים מה התחום עבורכם? מטרתנו היא להקל עליכם כמה שיותר בתהליך שכרוך במציאת לימודים. השאירו פרטים ונשמח לספק לכם הכוונה ומידע נוסף ללא עלות!

קבל מידע על קורס full stack ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס full stack

 

מאמרים מקצועיים בנושא קורס full stack

  • תנאי קבלה לקורס פול סטאק
    תנאי קבלה לקורס פול סטאק
    עם התפתחותו של עולם האינטרנט והאפליקציות התחוור לארגונים רבים כי העסקתם של אנשי פיתוח הממוקדים בהיבט אחד (לקוח או שרת) מציב בפני תהליך הפיתוח אתגר עצום. כך התפתח בהדרגה תפקיד מפתחי הפול סטאק....המשך
  • רוצים ללמוד פול סטאק?
    רוצים ללמוד פול סטאק?
    עכשיו כשהפופולריות של לימודי פול סטאק הולכת ותופסת תאוצה, זה הזמן לעשות מעט סדר בדברים ולהסביר בדיוק מהו פול סטאק, למי מתאים ללמוד את התחום ולמה כל כך הרבה חברות ומעסיקים מחפשים אחר מפתחי פול סטאק....המשך
  • מה זה פול סטאק?
    מה זה פול סטאק?
    עולם האינטרנט מתפתח מיום ליום ויחד איתו גם הדרישה למפתחי ווב שידעו לשלוט ולהבין את כל מרכיביו השונים. אט-אט התפתח לו תחום חדש בעולם הפיתוח העונה לשם Full Stack Development – וכאן המקום לעשות סדר בדברי...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú