סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס React
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס React

חיפשתם מידע על לימודי ריאקט?


קורס React הינו קורס מתקדמים הנלמד במגוון מכללות טכנולוגיות ברחבי הארץ המתמחות בלימודי מחשבים. צעד אחר צעד לומדים המשתתפים כיצד לעבוד עם ספריית ה-JavaScript המתקדמת כדי לפתח אפליקציות WEB ונייד ברמה מקצועית הנדרשת בשוק העבודה.

אם חיפשתם מידע על לימודי ריאקט, במאמר הבא ריכזנו פרטים מרכזיים על תכנית הלימודים. תחילה המאמר יתרכז בהסבר מקיף על מהי ספריית ריאקט ומה הם השימושים שלה ולאחר מכן נצלול יחד אל תכנית הלימודים עצמה ונסביר אודות מבנה ומהלך קורס ריאקט, משך הלימודים, תנאי הקבלה, קהל יעד, נושאי לימוד עיקריים, מוסדות לימוד מומלצים, תעודות ואפשרויות תעסוקה. יועצינו ישמחו לסייע לכם בכל שאלה עם ייעוץ לימודים מקיף במספר הטלפון כככככ או דרך השארת פרטי התקשרות לצורך קבלת שיחה מטעם נציג.

מה זה ריאקט?


ריאקט היא ספרייה לעבודה עם שפת JavaScript שנוסדה על-ידי מתכנתים של פייסבוק. במשך השנתיים הראשונות להשקתה מאז שנת 2011, ה-React תפקדה בעיקר עבור שימושיה הפנימיים של פייסבוק. עם זאת ב-2013 הוחלט לשחררה אל הקהל הרחב כספרייה המבוססת על קוד פתוח.

כיום מפתחים רבים בתחום ה-WEB ואפליקציות מבוססות אינטרנט נוהגים לעשות שימוש נרחב בספריית הריאקט זאת לאור יכולותיה לייעל את מהלך העבודה, להזרים מידע באופן זריז ויעיל ולאפשר עבודה מקצועית בפחות השקעה הנדרשת לכתיבת הקוד.

מפתחים העושים שימוש בספריית React נהנים מייעול שיטת העבודה הקיימת ונחשבים למבוקשים במיוחד במגוון מקומות עבודה. לאור כל אלו, מכללות טכנולוגיות רבות ללימודי מחשבים החלו להשיק קורסי React במטרה לענות על הביקוש שהחל להתעורר בקרב אנשי מקצוע רבים.

מבנה ומטרת קורס React


קורס ריאקט שם לעצמו למטרה להכשיר מפתחי אפליקציות ובוני אתרים על שלל שימושיה הפרקטיים השונים של ספריית ה-JavaScript. הקורס הוא מעשי ומשלב בין הקניית תכנים תיאורטיים חשובים לבין התנסות מעשית בדמות תרגולים כיתתיים, מטלות בית ופרויקטים תקופתיים.

כמו בכל מערכת, גם הריאקט דורשת גישת עבודה מסויימת שתסייע בייעול העבודה והקמת אפליקציות מהירות ובעלות ביצועים מיטביים. צעד אחר צעד יקבלו יחשפו המשתתפים ליכולותי השל  התוכנה החל משליטה על הממשק ועד לבניית היישום במלואו.

כלל המכללות מקפידות על כך שהקורס יועבר על-ידי צוות מרצים מיומן ומנוסה המגיע מן התעשייה. הקורס מתקיים בקבוצות קטנות והוא נחשב לתכנית מתקדמים שאיננה פתוחה בפני הקהל הרחב. בדרך זו מבטיחות המכללות שכלל הבוגרים יצאו מן הקורס כשהם יודעים להשתמש בריאקט בביטחון ובמקצועיות.

באותו הנושא:

נושאי לימוד עיקריים


בין הנושאים הנלמדים במסגרת קורס ריאקט ניתן למנות:
  • מבוא: הסבר על ריאקט ושימושיה
  • ההיסטוריה של הריאקט בפייסבוק
  • הרעיון שמאחורי הקמתה
  • התקנת React
  • היכרות ראשונית עם הממשק
  • פרטיקות עדיפות
  • זרימת דטאות
  • JSX
  • ארכיטקטורת נתונים
  • ספריות קוד פתוח
  • מחזור חיים של אפליקציה
  • ועוד.
חשוב ציין כי תכנית לימודים זו נלמדת בשתי מתכונות. חלק מן המוסדות מציעים אותה באופן פרטני וממוקד וחלק מציעים אותה במסגרת קורס פול סטאק הנחשב לקורס כללי ומורחב להכשרת בוני אתרים ואפליקציות בעלי ידע בצד לקוח וצד שרת.

תנאי קבלה ללימודי ריאקט


אם אתם מכוונים לתכנית הלימודים הפרטנית שאיננה במסגרת קורס פול סטאק, אז הרי שהקבלה עבור עבור קורס React מותנית ברקע תעסוקתי או השכלתי קודם. על המועמדים לעבור בחינות קבלה פנימיות ולהציג תעודות או אסמכתות על ידע מקצועי קודם.

אם אתם מחפשים להירשם במסגרת קורס Full Stack אז הרי שהקבלה לתכנית הלימודים פתוחה בפני הקהל הרחב ומותנית בהצגת תעודת בגרות מלאה, מעבר בחינה פנימית לצורך בדיקת הידע הקיים ועמידה בפני וועדת קבלה.

קהל יעד


עולם המחשבים והאינטרנט הולך ומתקדם בקצב מסחרחר ובכל רגע נתון אנו חייבים להיות עם האצבע על הדופק ולשים לב לכל ההתפתחויות שקובעות אם נשארנו מאחור או אם התקדמנו והצלחנו לענות על הדרישות החדשות.

מהירות ויעילות ללא פגיעה במקצועיות היא ערך אדיר עבור חברות אינטרנט ואפליקציות והן מחפשות אחר אנשים בעלי ידע מקיף ללא הרף. אם אתם בעלי ידע בבניית אפליקציות ובעלי עניין בעולם ה-WEB ומחפשים להתקדם ולהתמקצע, הרי שתכנית לימודים זו תקנה לכם את כל הכלים הנדרשים.

הקורס מתקיים בשתי מתכונות האחת במסגרת קורס מתקדם, מקצועי וממוקד והשנייה דרך קורס מפתחי פול סטאק המכשיר מן היסוד ופתוח בפני הקהל הרחב.

משך הלימודים


אורכה של תכנית הלימודים נע בין 100 ל-120 שעות לימוד בממוצע. מומלץ לבדוק מול המוסד בו אתם מעוניינים ללמוד באשר לקיום מתכונת לימודי בוקר וערב. רבים מן המוסדות מציעים את הקורס הפרטני במתכונת לימודי ערב במטרה להקל על השילוב בין קריירה קיימת או חיי משפחה לבין תכנית הלימודים.

מוסדות מומלצים


באתרנו תוכלו למצוא מוסדות לימוד המציעים קורס ריאקט לקהל הרחב. באפשרותכם ליצור איתנו קשר לקבלת מידע נוסף על מכללות קיימות או לגלול מטה אל סוף המאמר ולשלוח פרטים באופן עצמאי ישירות למוסדות הלימוד.

במהלך שיחת הייעוץ נספר לכם על המוסדות השונים ונרחיב על תכנית הלימודים. בשליחה ישירות למוסד הלימודי תוכלו לקבל פרטים על שכר הלימוד, מהלך הלימודים ולקבוע שיחת ייעוץ והרשמה.

תעודות


בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה, יגישו את הפרויקטים הנדרשים ויעברו את הבחינות הפנימיות מטעם המוסד בו למדו, יקבלו תעודת בוגר קורס ריאקט.

אפשרויות תעסוקה


לבוגרי קורס ריאקט בעלי רקע קודם בבניית אפליקציות ואתרים, האפשרות להשתלב במגוון חברות אינטרנט ומולטימדיה, משרדי פרסום וחברות הייטק.

חשוב לציין כי חלק מן המכללות מציעות השמה במסגרתן לאחר הקורס בכפוף לתנאים מסוימים. בדקו זאת מול המכללה בה אתם מעוניינים ללמוד לצורך קבלת פרטים נוספים.

צריכים ייעוץ והכוונה? נשמח לעזור


פורטל הלימודים ToStudy הינו אתר לימודים החוקר את עולם ההשכלה מזה 10 שנים. אנו מקפידים להתעדכן בכל תכניות הלימוד האחרונות והעדכניות ביותר ופועלים כדי לספק למתעניינים ומתעניינות את המידע הנדרש.

באתרנו תוכלו למצוא מידע אודות קורסים, לימודי הנדסאים, תואר ראשון, תואר שני ומתכונות לימודיות המתקיימות בחו"ל. את המידע תמצאו בקלות דרך מנוע החיפוש החופשי שבאתרנו.

בנוסף, באפשרותכם להשאיר לנו פרטי קשר ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם האפשרי עם מידע נוסף על לימודי ריאקט ועל קורסים משיקים נוספים שעשויים לעניין אתכם. צעד אחר צעד נבין את צורכיכם ואת תחום העניין שלכם ונתאים לכם את המוסדות הרלוונטיים ביותר אשר קרובים לאזור מגוריכם.

מאחלים לכם המון בהצלחה! צוות ToStudy

קבל מידע על קורס React ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

מאמרים מקצועיים בנושא קורס React

  • מהו קורס ריאקט?
    מהו קורס ריאקט?
    בעולם המחשבים והאינטרנט מומלץ להיות תמיד עם האצבע על הדופק ולהתעדכן בכל השינויים והתמורות הטכנולוגיות השונות המאפיינות אותו. מספיק שנרכוש ידע נוסף בתחום מסוים כדי שנוכל לשפר את עבודתנו ולשפר את אפשרוי...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú