סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס Bootstrap
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס Bootstrap

מתעניינים בלימודי בוטסטראפ?


קורס Bootstrap ילמד אתכם לעבוד במסגרת העבודה שמשמשת מפתחים רבים בתחום עיצוב האתרים. לאור העבודה שמדוברת בפריימוורק ולא שפת פיתוח, תכנית הלימודים מחייבת ידע קודם בשפת ה-HTML וה-CSS כמו גם הבנה בסיסית טובה ב-JavaScript.

כאן ריכזנו עבורכם מוסדות המציעים קורס בוטסטראפ מקצועי ומקיף. לאורך הקורס תלמדו כיצד לעבוד בפריימוורק המפורסם המתבסס על קוד פתוח. בכל שלב ניתן ליצור עמנו קשר לצורך קבלת פרטים נוספים אודות תכנית הלימודים במספר הטלפון 03-6958791 או דרך השארת פרטי קשר. ניתן לחילופין לסמן את המוסד הרצוי ולהשאיר פרטים ישירות לנציגיו שיחזרו אליכם עם פרטים נוספים, מידע על הסילבוס, שכר לימוד ולתיאום פגישת ייעוץ והרשמה.

מבנה תכנית הלימודים


תכנית הלימודים לרוב נלמדת במשולב עם תוכן נוסף דוגמת שימוש ב-CSS כיוון שמטרתה לספק סביבת עבודה נוחה יותר לפרויקטים מרובי ספריות עם שמות ותכנים המובנים למתכנתים ואשר מאפשרים פיתוח
קל, נקי ומסודר הרבה יותר.

הקורס נלמד במתכונת פרונטלית אך ישנם גופים המציעים לימודי אונליין. משך הקורס לרוב הינו כ-40-50 שעות לימוד בלבד וזאת כיוון שה-Bootstrap נחשבת לקלה ופשוטה לתפעול.

תנאי קבלה


על מועמדים המעוניינים להירשם לתכנית הלימודים להיות בעלי רקע בתכנות עם היכרות וניסיון בעבודה עם HTML ו-CSS.

לצורך הרישום על המועמדים לעבור ראיון קבלה אישי ומספר בחינות פנימיות שיבחנו את רמת האנגלית, את מיומנויות המחשב הקיימות והרקע של המועמדים.

משך הלימודים


קורס Bootstrap מתפרש על גבי כ-40-50 שעות לימוד, לרוב במתכונת מפגש חד-שבועי.

תעודות


בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה ויעמדו בכל דרישות המוסד הלימודי שכוללות הגשת מטלות ופרויקטים ונוכחות ברוב הכולל של המפגשים, יקבלו תעודת בוגר קורס Bootstrap  מטעם המוסד בו למדו.

אפשרויות תעסוקה


תכנית הלימודים לכשעצמה איננה מספקת עבודה, כי אם מיומנויות וכישורים הנדרשים כדרך אגב במקומות עבודה רבים עבור מפתחי WEB.

אם תחום פיתוח האתרים מדבר אליכם וברצונכם להתפתח בו, אנו ממליצים קודם לשקול קורס בניית אתרים או לחילופין קורס פול סטאק.

מתלבטים היכן לקחת קורס בוטסטראפ?


פורטל הלימודים ToStudy  מתפעל מוקד ייעוץ לימודים טלפוני הפעיל בין השעות 9:00-20:00. יועץ לימודים ישמח לסייע לכם בכל שאלה ולספק לכם מידע על הקורס ועל מוסדות הלימוד הרלוונטיים ביותר עבורכם במספר הטלפון 03-6958791 או דרך השארת פרטי התקשרות בתיבת צור הקשר שבאתרנו.

אם אתם כבר יודעים שזהו התחום שאתם מעוניינים ללמוד וברצונכם לקבל פרטים ישירות ממוסדות הלימוד, ריכזנו עבורכם מוסדות שונים בישראל ברשימה שבסוף המאמר. כל שעליכם לעשות הוא לסמן את המוסד הרצוי ולשלוח פרטים ישירות לנציגיו כדי שיחזרו אליכם עם מידע נוסף.

קבל מידע על קורס Bootstrap ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס Bootstrap

 

מאמרים מקצועיים בנושא קורס Bootstrap

  • סיבות ללמוד בוטסטראפ
    סיבות ללמוד בוטסטראפ
    למדתם HTML ו-CSS והחלטתם להשתדרג לדבר הבא? אנו מזמינים אתכם להכיר את סביבת העבודה המתקדמת בוטסטארפ שתשדרג את היכולות שלכם ותקנה לכם שיטת עבודה מסודרת, נקייה, מהירה ומקצועית....המשך
  • סיבות ללמוד בוטסטראפ
    סיבות ללמוד בוטסטראפ
    פיתוח ובניית אתרים יכול להיות מלאכה לא פשוטה כלל והוא מצריך מאיתנו סדר עבודה נכון כדי לייצר עבודה שיטתית, נקייה ומסודרת. מי היה מאמין שבוטסטראפ שנוצרה תחילה על-ידי טוויטר לצרכים פנימיים תתן את המענה ה...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú