סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס אנגולר
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס אנגולר

חיפשתם מידע על קורס Angular?


קורס אנגולר יכשיר אתכם לעבוד עם ערכת העבודה מבוססת ה-JavaScript המאפשרת תכנון ופיתוח אפליקציות פשוטת לעמוד אחד. המערכת פותחה על-ידי גוגל ונחשבת לפופולרית ומבוקשת במיוחד על-ידי מגוון חברות במשק.

אם חיפשתם מידע על קורס Angular כאן ריכזנו עבורכם בריף קצר על תכנית הלימודים שכולל הסבר כללי על אנגולר ופרטים על המסלול דוגמת נושאי לימוד, מהלך הלימודים, משך הלימודים ותנאי קבלה. נשמח לסייע ולענות על כל שאלה במספר הטלפון 03-6958791. ניתן גם להשאיר לנו פרטי קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם עם מידע נוסף. בסוף המאמר ריכזנו רשימה של מוסדות שתוכלו להשאיר להם פרטים באופן ישיר לצורך קבלת פרטים נקודתיים על הקורס ולתיאום פגישה.

מה זה אנגולר?


אנגולר היא פריימוורק שנוסדה על-ידי מתכנתים של גוגל ומטרתה לספק סביבת עבודה מקצועית ונוחה להקמת ופיתוח אפליקציות פשוטות. האנגולר מספקת את הבסיס התשתיתי לפיתוח והיא מבוססת על קוד פתוח.

מטרתה של גוגל בפיתוח האנגול? היה לבצע התאמות ככל הניתן לשירותים המוענקים על-ידי ענקית הא?נטרנט. כיום נחשבת סביבת עבודה זו לפופולרית בקרב מפתחי אפליקציות רבים והיא מהווה יתרון עבור מעסיקים המחפשים אחר אנשי מקצוע מיומנים.

מבנה קורס אנגולר


קורס Angular אורך לרוב כ-4 חודשים ומתפרש על כ-130 שעות לימוד.

הקורס משלב בין תכנים תיאורטיים לבין תרגולים כיתתיים, מטלות בית ופרויקט גמר מעשי ומכשיר את בוגריו לעבודה שוטפת ומקצועית בסביבת עבודה זו. האנגולר משמשת בעיקר להקמת אפליקציות עמוד יחיד ולאורך הקורס רוכשים המשתתפים היכרות מעמיקה עם יכולותיה ושיטת וטכניקת עבודה נכונה עבור מגוון רחב של פרויקטים.

למי הקורס מתאים?


קורס Angular פונה לאנשים המבקשים להשתלב בעולם פיתוח ה-WEB. חלק מן המוסדות מבקשים ניסיון תעסוקתי קודם ובעיקר עם JavaScript.

על המועמדים לעבור ראיון קבלה אישי ומספר מבדקים פנימיים שנועדו לבדוק את רמת האנגלית ואת מיומנויות המחשב הקיימות לצורך הבנת מידת ההתאמה לאופי המסלול והתפקידים המיועדים לאחר מכן.

משך הלימודים


קורס אנגולר נערך במתכונת בוקר וערב ומאפשר בכך שילוב בין לימודים לבין חיי משפחה או קריירה קיימת.

הקורס אורך 130 שעות לימוד בממוצע, סה"כ כ-4 חודשים.

תעודות


בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה ויעמדו בכל דרישות המוסד הלימודי, יקבלו תעודת בוגר קורס Angular.

אפשרויות תעסוקה


בפני הבוגרים האפשרות להשתלב במגוון חברות אינטרנט וסטארטאפ העוסקות בפיתוח אפליקציות.

אפשרויות לימוד נוספות


גולשים שחיפשו ללמוד קורס Angular התעניינו גם בלימודי קורס בוטסטראפ.

מתלבטים מה כדאי ללמוד?


פורטל הלימודים ToStudy מקיף את עולם ההשכלה ומאפשר קבלת מידע כתוב וקבלת ייעוץ טלפוני במספר הטלפון 03-6958791. באפשרותכם להשאיר לנו את פרטי הקשר שלכם ואחד מנציגינו ייצור עמכם קשר בהקדם לצורך מתן פרטים נוספים ומידע על מוסדות הלימוד הרלוונטיים ביותר.

קבל מידע על קורס אנגולר ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס אנגולר

 

מאמרים מקצועיים בנושא קורס אנגולר

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú