סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים

הודעות אחרונות בפורום מחשבים

הנדסאים
מנהל/ת פורום:טל סעדון
תפקיד: מנהל תוכן
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן
הנדסאים
מנהל/ת פורום:איתמר צוקרמן
תפקיד: ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן
הנדסאים
מנהל/ת פורום:אביעד דדון
תפקיד: ראש תחום מובייל, לינוקס, ניהול רשתות ואבטחת מידע
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן
הנדסאים
מנהל/ת פורום:דולב משה
תפקיד: מנהל תוכן
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן
הנדסאים
מנהל/ת פורום:טל ברק לוי
תפקיד:
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן
הנדסאים
מנהל/ת פורום:קרן
תפקיד: מנהלת
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן

מחבר

יניב

תאריך

05/08/2014

ניסיון בדיקה רוצה ללמוד טכנאי-pc במנהל הטכני ורוצה לקבל חוות דעת על המקום (מה רמת הלימודים ומה רמת המרצים)

מחבר

איציק

תאריך

03/04/2014

ניסיון בדיקה האם מוכר לכם קורס שמעביר מתכנת מכתיבה של VB NET. ל c#? אם כן איפה הוא מתקיים וכמה זמן זה לוקח? תודה איציק

image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס טכנאי מחשבים
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס טכנאי מחשבים

אתם מחפשים מידע אודות קורס טכנאי מחשבים? אז אין כל ספק שהגעתם למקום הנכון! אנו גאים להציג בפניכם עמוד מפורט ומושקע הכולל את כל המידע אותו תצטרכו לדעת לקראת הרשמה ללימודי טכנאי מחשבים וכן מגזין עם שלל כתבות ומאמרים בתחום. אתם יותר ממוזמנים לעיין בכלל המידע שנאסף עבורכם, לבחור את המוסדות הרלוונטיים ביותר מבין אלו המוצגים לפניכם ברשימה, להשאיר בטופס המיועד לכך את הפרטים החשובים אודותכם, ותוך זמן קצר מאוד תקבלו שיחת טלפון מיועצי הלימודים של מוסדות הלימוד שהתעניינתם בהם.

סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על קורס טכנאי מחשבים ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים הוא האדם המוסמך לטפל באופן מקיף בבעיות של חומרה וכן בבעיות של תוכנה במחשב אחד בודד או לחלופין ברשת שלמה של מחשבים. למעשה, טכנאי המחשב אחראי לכל אורך הדרך על תחזוק, טיפול ותיקון המחשב. חלק מטכנאי המחשב בוחרים לספק את שירותיהם לקהל לקוחות מן המגזר הפרטי, בעוד שחלק אחר של טכנאי מחשב מתמחים בבעיות ובתקלות הקשורות למחשבים עסקיים. כך או כך, על כל טכנאי מחשב יש להחזיק ברקע הבסיסי שמאפשר לו לתחזק כל סוג של מחשב (פרטי / עסקי / כחלק מרשת ?כדומה). טכנאי מחשב מנוסים מעדיפים בדרך כלל להתמקצע בתחומים מסוימים ולשמור על נישה זו בקרב קהל לקוחותיהם. ההתמחויות הללו הן בדרך כלל - הצלת מחשב או טכנאות רשתות. יצויין, כי מכל טכנאי מחשב מצופה להכיר לעומק מספר רב של תוכנות בסיסיות למחשב, ביניהן למשל את תוכנות ההפעלה על כלל הגרסאות שיצאו, תוכנות לשמירה מפני וירוסים ועוד.

מידע כללי על קורס טכנאות מחשבים
לימודי טכנאות מחשבים נחשבים למסלול לימודים פרקטי במיוחד, וזאת בעיקר נוכח העובדה שהעולם כולו, בכלל התחומים ועולמות התוכן, עובר הסבה לעולם המחשב – הבנקים נכנסים לתוכו, הלימודים הופכים למקוונים, הקניות עוברות לרשת וזה רק טעימה מהטרנספורמציה. במציאות שבה הכל עובר לתוך המחשבים, התלות בטכנאי מחשבים והחשיבות של אותם בעלי מקצוע רק הולכים ועולים. רוצים להפוך לבעלי מקצוע חשובים בתחום המחשבים? לדעת לשחזר לאנשים את התכנים הקריטיים במחשבים? לדעת לחלץ מחשב מוירוס קטלני וכדומה? בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע אודות הלימודים שנדרשים לקראת הסמכה כטכנאי מחשבים מקצועי. בתוך כך, תוכלו למצוא את תכני הלימוד שנלמדים בקורס טכנאי מחשבים, את הפריסה הארצית של קורס זה תוך עמידה על מוסדות הלימוד שמציעים אותו באופן ספציפי, את קהל היעד שהלימודים והתחום מתאימים לו, תנאי הקבלה לתחום לימוד זה, משך תקופת הלימודים, התעודה שמוענקת בסיומם וכן אפשרויות התעסוקה שעומדות לרשות בוגרי הקורס.

מהם תכני הלימוד בקורס טכנאי מחשבים
קורס טכנאי מחשבים (שבדרך כלל נחשב כקורס "טכנאי מחשבים ורשתות תקשורת" כמקשה אחת) הוא אחד מהקורסים המקיפים והאינטנסיביים ביותר בעולם לימודי הטכנאות, וזאת לעומת טכנאי מיגון, טכנאי מנעולים, טכנאי מיזוג אוויר וכדומה. הסיבה לכך היא כמובן התיחכום שמצריך באופן טבעי עולם המחשבים לעומת יתר ענפי הטכנאות. מבחינת תכני הלימוד בקורס טכנאי מחשבים, ניתן למצוא בין היתר את תכני הלימוד הבאים: בשלב הראשוני, לומדים התלמידים את יסודות האלקטרוניקה והחשמל ואף מתנסים בתחומי האלגברה והסטטיסטיקה. לאחר מכן, מתחילים התלמידים להתמקצע בתחומי הליבה של המחשב באופן המקיף ביותר הכולל סוגיות של כרטיס קול, כרטיס רשת, חיבורי רשת, כרטיס זיכרון, מעבדים, לוחות אם, התקנת תוכנות, זיהוי, אפיון וטיפול בתקלות ובוירוסים ועוד. יצויין, כי הלימודים כוללים לכל אורך הקורס גם לימודים עיוניים שמועברים בשיעורים פרונטליים וגם לימודי שמתקיימים במעבדות מחשבים. במהלך תרגולים אלה מתנסים התלמידים גם בשיטות ובמיומנויות השונות שנלמדו וגם במספר פרוייקטים אישיים שעליהם לבנות לאורך הקורס. חשוב כמובן לומר שבכל מכללה או מוסד לימודים, תוכלו למצוא קורסים מעט שונים זה מזה, ובתוך כך גם תכנים שמתשתנים בין המוסדות הלימוד השונים. אבל כך או כך, למרות השינויים הקלים, כלל הקורסים יביאו בסופו של דבר את התלמידים לאותה נקודת סיום והיא הכשרה מקצועית מקיפה למקצוע טכנאי המחשבים.

איפה מתקיימים לימודי טכנאות מחשבים?
לימודי טכנאות מחשבים הם לימודים שזוכים לפריסה ארצית נרחבת למדי מצפון ועד דרום. בתוך כך, בצפון הארץ למשל ניתן למצוא בין היתר את המכללה הטכנולוגית תל חי שמציעים את הקורס בתל חי כמובן, את המכללה לניהול שמציעים את קורס טכנאי המחשבים בקרית ביאליק וכן את המכללה המשותפת שמציעים את הלימודים בסניף שלהם בסכנין. לצד זאת, במרכז הארץ ניתן למצוא בין היתר את המנהל הטכני שמציעים את הלימודים בראשון לציון ובכפר סבא וכן את מכללת אין ליין שמציעים את הלימודים בפתח תקווה ומציעים גם מסלול ייעודי לקהל הדתי. כמו כן, בדרום הארץ ניתן למצוא בין היתר את מכללת אתגר שממוקמת בבאר שבע.

קהל היעד שמתאים לתחום
לימודי טכנאות מחשבים עשויים להתאים מאוד למספר קהלי יעד. ראשית, הלימודים יכולים להתאים מאוד לאנשים בעלי אוריינטציה מחשובית שמאז ומעולם ידעו שיעסקו באחד מתחומי המחשבים. שנית, הלימודים יכולים להתאים מאוד לאנשים שמחפשים עבודה טכנית שעושה שימוש בידיים ובשכל גם יחד. מדובר בטכנאות מורכבת יותר מהרגיל ולכן יכולה להתאים לאנשים שמחפשים עבודת כפיים שהיא גם מאתגרת מבחינה אינטלקטואלית. שלישית, לימודי טכנאי מחשבים יכולים להתאים מאוד לאנשים שהתחילו לעסוק בתחום כי בחלוף השנים התגלגלו לידיהם לקוחות שהם חברים או חברים של חברים (מפה לאוזן) אבל רוצים להפוך את הידע שצברו לכלים מקצועיים של ממש ולקבל רישיון רשמי מטעם מוסד לימודים או משרד הכלכלה לעיסוק מורשה בתחום.

תנאי הקבלה ללימודי טכנאות מחשבים
מספר רב של מכללות ובתי ספר מציעים כיום מסלולי הכשרה מגוונים לטכנאי מחשבים. ההתפתחות הטכנולוגית המהירה והביקוש למתמחים בתחומים ממוקדים הביאו לפתיחת קורסי טכנאי מחשבים אשר מתמחים בתחומים הספציפים כדוגמת טכנאיPC   או טכנאי מערכות הפעלה. מסלולי לימוד אלו מצריכים בדרך כלל תנאי קבלה נוחים במיוחד מצד המתעניינים בתחום, אבל כמובן שנתון זה בדבר תנאי הקבלה הוא נתון שמשתנה ממוסד לימודים אחד למוסד לימודים אחר, ולכן יש לבדוק אותו באופן פרטני. במרבית ממוסדות הלימוד, בכדי ללמוד טכנאות מחשבים יש להחזיק בזכאות ל-12 שנות לימוד וכן לעבור ראיון אישי. המטרה של ראיון אישי זה היא בעיקר לבחון את מידת ההתאמה של המועמד לתחום הלימודים וכן לתחום העיסוק בהמשך הדרך כטכנאי מחשבים. נוסף על שני תנאי קבלה בסיסיים אלו, בחלק ממוסדות הלימוד דורשים מהמועמדים לעבור גם מבחן מיון פנימי מטעם מוסד הלימודים. המבחן במרבית המקרים עומד על רמה בסיסית של אנגלית וכן היכרות בסיסית עם המחשב ועם תוכנות ההפעלה. סך הכל, מדובר בתנאי קבלה נוחים למדי ביחס לעובדה שבסיום הלימודים, בוגרי הקורס יוצאים עם רישיון ומקצוע.

משך הלימודים בקורס טכנאי מחשבים
גם נתון זה של משך הלימודים הוא נתון שמשתנה במידה כזו או אחרת בין מוסדות הלימוד השונים וזאת בהתאם למתכונות השונות שכל מוסד מציב לתלמידיהם. ניתן לומר שבגדול, משך הלימודים בקורס טכנאי מחשבים עומד על בין 180 ל-200 שעות לימוד אקדמיות, אשר נפרסות בדרך כלל על שנת לימודים אחת. בממוצע, מדובר במסלול לימודים שכולל בין מפגש אחד לשני מפגשים בשבוע, במשך שנת לימודים אחת, בדרך כלל במסגרת לימודי ערב, אבל ניתן למצוא גם מסלולים ללימודי בוקר בתחום זה. כמובן שמוסדות הלימוד מציעים בדרך כלל את שתי האופציות (לימודי בוקר או לימודי ערב) במטרה להקל על קהל התלמידים שלהם שבחלקם הגדול גם עובד במקביל לתקופת הלימודים ולא יכול להשבית עצמו לחלוטין לטובת הקורס. כמובן שטווח זה שבין 180-200 שעות לימוד אקדמיות כולל גם את שעות ההרצאות הפרונטליות וגם את שעות התרגול שמתקיימות במעבדות המחשבים.
סרטוני וידאו על קורס טכנאי מחשבים
קורס טכנאי מחשבים במכללת אין ליין
בואו להתרשם מחוויותיו של בוגר קורס טכנאי מחשבים אשר למד מקצוע איכותי ומניב לחיים
  • אפשרויות תעסוקה לבוגרי המנהל הטכני
    אפשרויות תעסוקה לבוגרי המנהל הטכני
  • סטודנטים מדברים על HACKERU
    סטודנטים מדברים על HACKERU
  • למה כדאי לכם ללמוד דווקא בגון ברייס?
    למה כדאי לכם ללמוד דווקא בגון ברייס?

הודעות אחרונות בפורום מחשבים

מנהל/ת פורום:טל סעדון

תפקיד:מנהל תוכן

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
טל
מנהל תוכן ורשתות חברתיות. בעל תואר ראשון B.A בתקשורת וניהול

מנהל/ת פורום:איתמר צוקרמן

תפקיד:ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
איתמר
ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי ב- HackerU, מהראשונים שהדריכו בארץ את תחום האינטרנט. בעל חברה לבניית אתרים האחראית על מיתוג, עיצוב וסיוע בתכנון קמפיינים ללקוחות הפרסום באינטרנט.

מנהל/ת פורום:אביעד דדון

תפקיד:ראש תחום מובייל, לינוקס, ניהול רשתות ואבטחת מידע

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
אביעד
ראש תחום קורס אפליקציות ל- iPhone  ו- Android. בעל תואר ראשון .BSc בהנדסת CAD/CAM  תואר שני  MSc. בהנדסת תוכנה. מרצה מוסמך MCPD ו- MCT בעל ניסיון רב בהדרכת קורסי פיתוח, בסביבת מיקרוסופט.

מנהל/ת פורום:דולב משה

תפקיד:מנהל תוכן

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
דולב

מנהל/ת פורום:טל ברק לוי

תפקיד:

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
טל

מנהל/ת פורום:קרן

תפקיד:מנהלת

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
קרן

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

יניביניבמנהל הטכני בראשון
יניב18:28 05-08-2014
רוצה ללמוד טכנאי-pc במנהל הטכני ורוצה לקבל חוות דעת על המקום (מה רמת הלימודים ומה רמת המרצים)
איציקאיציקמעבר מ VB NET. לC#
איציק14:14 03-04-2014
האם מוכר לכם קורס שמעביר מתכנת מכתיבה של VB NET. ל c#?
אם כן איפה הוא מתקיים וכמה זמן זה לוקח?

תודה
איציק

מאמרים מקצועיים בנושא קורס טכנאי מחשבים

  • האם צריך ניסיון ללימודי QA?
    האם צריך ניסיון ללימודי QA?
    יש תחום עיסוק אחד, מיוחד מאוד, בעולם ההייטק שתוכלו להשתלב בו ישירות אחרי קורס קצרצר, ובלי כל ניסיון תעסוקתי! נשמע מעניין? בכתבה הבאה נספר לכם על מסלול בודקי התוכנה בענף ההייטק הישראלי....המשך
  • מה זה להיות טכנאי PC?
    מה זה להיות טכנאי PC?
    תמיד ידעתם והתעניינתם במחשבים והיה לכם את הכשרון לפתור תקלות? רוצים ללמוד מקצוע מגוון, פורה טכנולוגית ובזמן לא ארוך יחסית? כנראה שקורס טכנאי מחשבים זה הקורס בשבילכם! כאן תוכלו לדעת עוד אודות קורס זה....המשך
  • להיות טכנאי מחשבים
    להיות טכנאי מחשבים
    מתוקף תפקידו של טכנאי המחשבים לספק שירותי התקנה, תחזוקה ותמיכה של ציוד ממוחשב עבור לקוחות פנימיים או חיצוניים. מגוון תחומי האחריות של טכנאי המחשבים דורש כישורים בנושאי חומרה ותוכנה כאחד....המשך
  • טכנאי מחשבים – תנאי קבלה
    טכנאי מחשבים – תנאי קבלה
    תפקידו של טכנאי המחשבים לסייע בפתרון תקלות מחשב הן בחומרה והן בתוכנה ולספק שירותי תחזוק ותמיכה. טכנאי מחשבים עובדים הן כעצמאיים והן כשכירים במסגרת תפקידי תחזוק ושדרוג רשתות וניהול משאבי מחשב....המשך
  • עבודה כמנהל מערכות מידע
    עבודה כמנהל מערכות מידע
    תחום מערכות המידע הוא אחד התחומיים המרכזיים בפעילותו של כל ארגון המבוסס על מערכות מחשוב מתקדמות. מהי עבודה כמנהל מערכות מידע והיכן ניתן ללמוד את ניהול מערכות מידע? כל הפרטים...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú