סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים

הודעות אחרונות בפורום מחשבים

הנדסאים
מנהל/ת פורום:טל סעדון
תפקיד: מנהל תוכן
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן
הנדסאים
מנהל/ת פורום:איתמר צוקרמן
תפקיד: ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן
הנדסאים
מנהל/ת פורום:אביעד דדון
תפקיד: ראש תחום מובייל, לינוקס, ניהול רשתות ואבטחת מידע
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן
הנדסאים
מנהל/ת פורום:דולב משה
תפקיד: מנהל תוכן
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן
הנדסאים
מנהל/ת פורום:טל ברק לוי
תפקיד:
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן
הנדסאים
מנהל/ת פורום:קרן
תפקיד: מנהלת
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה בפורטל לחץ כאן

מחבר

יניב

תאריך

05/08/2014

ניסיון בדיקה רוצה ללמוד טכנאי-pc במנהל הטכני ורוצה לקבל חוות דעת על המקום (מה רמת הלימודים ומה רמת המרצים)

מחבר

איציק

תאריך

03/04/2014

ניסיון בדיקה האם מוכר לכם קורס שמעביר מתכנת מכתיבה של VB NET. ל c#? אם כן איפה הוא מתקיים וכמה זמן זה לוקח? תודה איציק

image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס איביי
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס איביי

קורס ebay ומסחר באינטרנט מעניין אותך?


קורס איביי ילמד אתכם כיצד להקים ולתחזק עסק אינטרנטי משגשג באחת מפלטפורמות הקנייה המצליחות בעולם ומבלי לצאת מהבית! בעזרת ליווי מעשי של סגל מנוסה והקניית שיטות עבודה נכונות, גם אתם תוכלו להצטרף למאות בוגרים עד כה, שגילו כיצד לייצר הכנסה נוספת בעזרת אסטרטגיות שיווק ומכירה נכונות ולמקסם את הפוטנציאל העסקי שלכם. כאן ריכזנו עבורכם את המידע על התחום ועל מוסדות הלימוד המובילים בארץ המציעים לימודים פרונטליים ולימודי אונליין.

לצד המידע שלהלן, פורטל הלימודים ToStudy מתפעל מערך ייעוץ לימודים טלפוני אליו תוכלו להתקשר בכל שלב או להשאיר פרטי התקשרות ונציגינו יעשו את מירב המאמצים לחזור אליכם בהקדם האפשרי. בתחתית המאמר תוכלו למצוא את רשימת מוסדות הלימוד להם ניתן להשאיר פרטי התקשרות באופן ישיר לקבלת שיחת ייעוץ מנציגיהם ולתיאום פגישה. מאחלים להם המשך קריאה נעימה ובהצלחה!

מסחר ב-ebay – על מה כולם מדברים?

איביי היא אחת מפלטפורמות האינטרנט המובילות בעולם לקניית ומכירת מוצרים ובמגוון רחב ביותר של תחומים. באיביי תוכלו למצוא מוצרים למכירה החל מספרים דרך בגדים ועד לצעצועים, חלקם מוצרים חדשים מהניילונים וחלקם משומשים.

מן הצד הצרכני מדובר בדרך מעולה לבצע רכישות של מוצרים בחצי ממחירם שבחנויות בארץ, ובסקר שנערך ב-2017 נמצא שלמעלה ממחצית הישראלים מבצעים רכישות באינטרנט עד בסיס חודשי! מן הצד העסקי, מדובר בפוטנציאל רווח אותו זיהו אלפי ישראלים שפתחו חנויות מקוונות ומספקים ללקוחות בארץ ובחו"ל מגוון רחב של מוצרים ושירותים. כיום כבר ניתן לומר בריש גלי ש-ebay היא אמצעי שהוכיח את עצמו מעבר לכל ספק, והיא מאפשרת לייצר הכנסה נוספת (ולא פעם גם להפוך אותה לעיקרית).

אילו יתרונות איביי מספקת לנו כמוכרים?

ebay מאפשרת לנו להקים עסק פשוטו כמשמעו ולהתחיל בדרך עצמאית, אך בדיוק כמו בזירה העסקית הקלאסית של פתיחת חנות, גם כאן היא מחייבת אותנו להיכנס אליה כשאנו מוכנים דיו ומבינים את עולמה. תחום זה התפתח עד כדי כך עד ש-ebay פתחה מרכז תמיכה בישראל המסייע לבעלי עסקים אינטרנטיים המבצעים מסחר פעיל דרכה. את הידע והכלים המעשיים הנדרשים תוכלו לצבור בעזרת שעות תרגול מעשיות ולמידה מעמיקה של התחום במספר מוסדות לימוד ברחבי הארץ.

לעלייה במסחר הסוחרים בארץ והמתעניינים בלימודי קורס איביי ישנם מספר הסברים:

  • עלות נמוכה – במקום לפתוח עסק מוחשי ולהוציא אלפי שקלים בחודש על שכירות, איביי מאפשרת הקמת עסק וירטואלי ובעמלות מכירה ופרסום נמוכות באופן יחסי.
  • תפוצה עולמית – איביי היא רשת בינלאומית וככזאת היא מאפשרת להגיע לשווקים מכל רחבי העולם.
  • מרכז תמיכה מקומי – כאמור, לאיביי ישנו מרכז תמיכה המספק לסוחרים סיוע ככל הנדרש. בדרך זו, גם עם תום הלימודים תוכלו לקבל את העזרה הנדרשת וללמוד ולהתפתח עם התחום.
  • מערכת תשלומים ומשלוחים מסודרת – אנו מעוניינים להעניק ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר (כדי להביא כמובן עוד תנועה!) ובד בבד גם לקבל את התמורה להשקעה. איביי מאפשרת ללקוחותיה מערכת סליקת תשלומים מתקדמת ומערכת למעקב המשלוחים באמצעותה נוכל להיות עם האצבע על הדופק בכל רגע נתון.
  • כלים לזיהוי מגמות – לאיביי כלים לניתוח וזיהוי מגמות של "מה שהולך" כרגע בשוק האינטרנטי. אם אתם לא נצמדים לקונספט מסוים, הכלים הללו ישמשו אתכם במידה רבה.

מתכונת ומטרת קורס ebay 

קןרס ebay מתאפשר בשתי דרכים: קורס פרונטלי וקורס מקוון שנלמד מרחוק. השאלה הראשונה שעליכם לשאול את עצמכם היא אם יש לכם את המשמעת העצמית והגישה הנכונה לכלים אינטרנטיים כדי ללמוד את התחום, או שליווי מעשי הוא הדרך הנכונה ביותר עבורכם.

תכנית הלימודים מקיפה את כל מה שסוחר עצמאי צריך לדעת מאל"ף ועד תי"ו כשבתחילת הלימודים נחשפים המשתתפים לפלטפורמה, יכולותיה ולרקע אודות המסחר האינטרנטי. כבר במפגשים הראשונים, פותחים התלמידים חנות אינטרנטית משלהם תוך שהם בונים מודל עסקי, מיישמים אסטרטגיות שיווק ומכירה ולומדים כיצד לקדם את מוצריהם השונים, כיצד לפתח קונספט ייחודי משלהם ודרכים למינוף העסק.

כמו בכל עסק אינטרנטי, גם כאן ישנן מחויבויות אל מול הרשויות בישראל. קורס איביי יקנה לכם את המידע המקיף בכל הנוגע למיסוי ועבודה אל מול הרשויות.

נושאי לימוד עיקריים

אל תמהרו לקפוץ למים העמוקים, החלום הפרטי שלכם ליציאה לדרך עצמאית מתחיל קודם כל בלמידה והכנה מקדימה. בין הנושאים אותם תלמדו במהלך הקורס ניתן למנות:

  • הכרת הפלטפורמה של איביי והמסחר האינטרנטי
  • מבוא למסחר באיביי
  • בניית תכנית עסקית
  • הקמת חנות מקוונת ועיצובה
  • טכניקות שיווק, מכירה וקידום מוצר
  • תשלום באמצעות Pay Pal
  • כתיבה שיווקית נכונה
  • איתור קהלים, ביצעו סקר שוק וזיהוי טרנדים
  • תמחור מוצרים
  • יצירת ותחזוק מוניטין
  • ביצוע משלוחים ויצירת קשר עם לקוחות
  • ועוד.
חשוב לציין שכלל התכנים הנלמדים קודם כל בתיאוריה, זוכים לגב מעשי בדמות סדנאות ותרגולים מעשיים.

איפה אפשר ללמוד איביי?

ישנם מספר מוסדות בהם ניתן ללמוד את התחום וביניהם:

  • מרכז דרופשיפינג ישראל – מן המכללות המובילות ללימודי המסחר האינטרנטי. המרכז ממוקם בפתח תקווה ומציעה לימודים פרונטליים בשני מסלולים: לשוק הסיני ולשוק האמריקאי.
  • ECS בית ספר למסחר אלקטרוני – מוסד וותיק הממוקם בראשון לציון. ל-ECS קורס בן 5 מפגשים מקוצר וקורס מעמיק לאלו המעוניינים ללמוד את התחום מן היסוד ולעד לרמה מתקדמת המתפרש על 10 מפגשים.
  • מ.ט.י גליל מערבי – קריות – מרכז ללימודי יזמות עסקית הפועל כגוף ללא כוונת רווח. מציעים קורס מסחר באיביי מקיף בחיפה.
  • שטרודל – לאלו המחפשים לימודים מקוונים ניתן לפנות לשטרודל מהתמחים בלימודים אינטרנטיים באמצעות קטעי הדרכה מצולמים, שיעורים עיוניים ומתן תמיכה מלאה בדמות ליווי וייעוץ מקצועי מטעם סגל הלימוד.
  • האקדמיה לאיביי – מציעים שיטת למידה מקוונת המלווה בעשרות שעות הדרכה אונליין מהכשרה ראשונית ועד לרמת מתקדמים. בקורס נדרשים המשתתפים למפגש פרונטלי אחת לשבוע.
לרשימה המלאה למוסדות המציעים קורס ebay לחצו כאן

קהל יעד

תכנית הלימודים מתאימה לכל אדם המעוניין לייצר הכנסה נוספת מהבית ולנצל את הפלטפרומות האינטרנטיות הקיימות.

אין צורך בידע קודם למעט מיומנויות מחשב בסיסיות טובות והיכרות בסיסיות עם עולם האינטרנט. מומלץ גם להחזיק באנגלית טובה כדי לייצר תנועה והכנסות משווקים בינלאומיים.
בתכנית הלימודים תיווכחו לראות שהסטודנטים מגיעים מכל הגילאים וממגוון רחב של תחומים – צעירים, מבוגרים, בעלי עסקים ושכירים כאחד.

תנאי קבלה לקורס איביי

הקורס פתוח בפני הקהל הרחב וההרשמה מותנית לרוב בראיון קבלה קצר לצורך בדיקת מידת ההתאמה לתכנית ולתיאום ציפיות.

משך הלימודים

אורכם של הלימודים עשוי להשתנות בין מוסד למוסד כשכמות המפגשים (או השיעורים המקוונים) נעה בין 5 ל-12 מפגשים בממוצע, סה"כ כ-25 שעות לימוד.

תעודות

עם תום הלימודים, כל בוגר ובוגרת מקבלים תעודת סיום מטעם המוסד שבו למדו.

מרבית המוסדות מציעים תמיכה וייעוץ מקצועי לבוגריהם גם לאחר תום הלימודים – מומלץ לבדוק זאת מול המוסד אליו אתם מתכוונים להירשם.

עלות קורס איביי

מחירו של קורס איביי עשוי להשתנות בין מוסד למוסד ותלוי גם במתכונת תכנית הלימודים אם היא פרונטלית (ומצריכה כיתת לימוד ומשאבים נוספים) או אונליין. לרוב המחירה נע בין 1,200 ש"ח עד לכ-3,000 ש"ח.


אפשרויות לימוד נוספות

גולשים שקראו מאמרים בנושא קורס ebay, ביקשו לקבל מידע גם על קורס Amazon.

קבל מידע על קורס איביי ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס איביי

אתר eBay הוא אתר מוכר ופופולארי למכירות פומביות באינטרנט. האתר הוא למעשה שוק אינטרנטי – עולמי ענקי, שמשאפשר לכל בן אדם, בכל מקום – למכור, או לקנות כמעט כל דבר. המוכרים הם אנשים פרטיים או עסקים קטנים שמציעים מיליוני פריטים ושירותים שונים דרך האתר. אתר eBay נוסד ב-1995 בכוונה לספק זירה אינטרנטית שבה על אחד יכול לסחור בכל דבר. כיום, רשומים ב-eBay למעלה ממאתיים חמישים מיליון משתמשים בכל רחבי העולם. בכל יום מוצעים למכירה באתר עשרות מיליוני פריטים. אפשר למצוא באתר מגוון רחב של שירותים ומוצרים – החל ממוצרים קונבנציונליים ועד מוצרים הזויים ומיוחדים.

מעבר לקנייה ומכירה נקודתית של פריטים, אנשים בעלי חוש עסקי ?פותח הבינו שניתן להשתמש בפלטפורמה של האתר כדי לנהל עסק וירטואלי, בו ניתן למכור מוצרים רבים ולהרוויח רווחים משמעותיים. ל?עשה, כל אחד יכול להקים, על בסיס פלטפורמת האתר, עסק משגשג ללא הון עצמי וללא השקעה כספית (למעט קניית הסחורה הראשונית), לעבוד בשביל עצמך – מהבית, ולהיחשף לאין סוף הזדמנויות עסקיות.

לימודי איביי הינם קורס מעשי המעניק כלים ואסטרטגיות, תוך הכשרת המשתתפים כמוכרים וקונים מקצועיים ב-eBay. בקורס נלמדים מודלים שונים ודרכי חשיבה מסחריות ויצירתיות כדי למכור בבטחה מוצרים באתר eBay, במטרה לבנות אסטרטגיה שיווקית חכמה. הקורס מתרגל את השימוש באתר eBay ומקנה דרכים למקסם מכירות בדרכים יצירתיות. הקורס מעניק את הכלים הדרושים כדי לתפעל עסק מצליח על בסיס פלטפורמת ה-eBay, שימוש בטכניקות מכירה שונות, יצירת קהל לקוחות, מכירה בזירות קטנות ואף בסיטונאות ועוד.

הודעות אחרונות בפורום מחשבים

מנהל/ת פורום:טל סעדון

תפקיד:מנהל תוכן

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
טל
מנהל תוכן ורשתות חברתיות. בעל תואר ראשון B.A בתקשורת וניהול

מנהל/ת פורום:איתמר צוקרמן

תפקיד:ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
איתמר
ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי ב- HackerU, מהראשונים שהדריכו בארץ את תחום האינטרנט. בעל חברה לבניית אתרים האחראית על מיתוג, עיצוב וסיוע בתכנון קמפיינים ללקוחות הפרסום באינטרנט.

מנהל/ת פורום:אביעד דדון

תפקיד:ראש תחום מובייל, לינוקס, ניהול רשתות ואבטחת מידע

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
אביעד
ראש תחום קורס אפליקציות ל- iPhone  ו- Android. בעל תואר ראשון .BSc בהנדסת CAD/CAM  תואר שני  MSc. בהנדסת תוכנה. מרצה מוסמך MCPD ו- MCT בעל ניסיון רב בהדרכת קורסי פיתוח, בסביבת מיקרוסופט.

מנהל/ת פורום:דולב משה

תפקיד:מנהל תוכן

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
דולב

מנהל/ת פורום:טל ברק לוי

תפקיד:

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
טל

מנהל/ת פורום:קרן

תפקיד:מנהלת

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
קרן

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

יניביניבמנהל הטכני בראשון
יניב18:28 05-08-2014
רוצה ללמוד טכנאי-pc במנהל הטכני ורוצה לקבל חוות דעת על המקום (מה רמת הלימודים ומה רמת המרצים)
איציקאיציקמעבר מ VB NET. לC#
איציק14:14 03-04-2014
האם מוכר לכם קורס שמעביר מתכנת מכתיבה של VB NET. ל c#?
אם כן איפה הוא מתקיים וכמה זמן זה לוקח?

תודה
איציק

מאמרים מקצועיים בנושא קורס איביי

  • סיבות להירשם לקורס איביי
    סיבות להירשם לקורס איביי
    לימודי eBay הם הצעד הראשון שלכם בדרך לפתיחת עסק עצמאי משלכם ישר מהבית! לאורך השנים מיצבה את עצמה איביי כאחד מאתרי הקניות הטובים והמצליחים בארץ ובעולם המאפשרים תמיכה נרחבת לסוחרים פרטיים....המשך
  • מה לומדים בקורס איביי?
    מה לומדים בקורס איביי?
    אם יש לכם חוש עסקי חד בוודאי שמתם לב לפוטנציאל העסקי הגדול שטמון בפלטפורמת הסחר שמוצע באתר איביי (eBay). רוצים לקחת קורס קצר שיעניק לכם את כל הכלים הדרושים להצלחה עסקית באיביי? פרטים בכתבה זו....המשך
  • למה ללמוד קורס מקצועי?
    למה ללמוד קורס מקצועי?
    לעיתים, קורסים מקצועיים עדיפים מלימודים אקדמיים. למה אתם שואלים? אנחנו כאן בכדי לענות על כך! במסגרת הקורסים תקבלו מיומנויות להשתלבות מהירה בשוק העבודה בהתאם לצרכיו! נשמע מענין? הכנסו!...המשך
  • לפתוח עסק ב-Ebay!
    לפתוח עסק ב-Ebay!
    מי לא קונה כיום באיביי? תמיד רציתם להבין ולדעת איך להקים חנות אינטרנטית בינלאומית ולהשתלב בפלטפורמת הקניות אונליין המובילה בעולם, כדאי שתדעו שיש קורס ל-Ebay. מעוניינים בפרטים נוספים? הכנסו!...המשך
  • מסחר ב-Ebay – לימודים
    מסחר ב-Ebay – לימודים
    רשת הקניות הפופולריות ביותר באינטרנט כיום, Ebay, מציעה את שירותיה עבור מאות מיליוני לקוחות בכל רחבי העולם. בעידן בו מרביתנו רוכשים באינטרנט, כדאי להבין היטב את עקרונות המסחר בפלטפורמה זו. מוכנים להתחי...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú