סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים
מלא פרטים וקבל מידע על קורסים ולימודי תעודה. ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורסים, הכשרה מקצועית, לימודי תעודה - מה ללמוד? איפה ללמוד? באיזו מכללה לבחור? ולמה כדאי לקחת קורס?
 

לקחת קורס כמשוחרר טרי:
המסלול של ישראלי מן השורה הוא תמיד מאוד ברור לכולם כביכול: מסיימים תיכון, מתגייסים לצבא, משתחררים, טסים לטיול של אחרי צבא ואז צריך להתחיל ללמוד לקראת הרגע שבו "נהיה גדולים". הבעיה היא, שבתור צעירים בני 22 או אפילו קצת יותר, אין לנו עדיין באמת מושג מה אנחנו רוצים לעשות. למרות זאת, רבים ממהרים להרשם ללימודי תואר ראשון, לא משנה באיזה תחום כי העיקר שיהיה תואר, ואחרי שמסיימים אותו מבינים שלא בהכרח השיגו מזה משהו פרקטי. מי אמר שזה מה שנכון עבורכם? למה לא לקחת רגע, לחשוב טוב מה אתם אוהבים, להתנסות בתחומים שמעניינים אתכם בתור התחלה, לקחת קורסים קצרים באותם התחומים, לעבוד קצת בתחומים אלו ואז לקבל החלטה מושכלת! אולי תגלו שקורס של שנה קלע בול, העניק לכם את הידע המספק, שילב אתכם בשוק התעסוקה ובזמן הנוסף שבו הייתם צריכים להמשיך ללמוד אם היה מדובר בתואר ראשון אתם כבר מרוויחים שנתיים של ניסיון בשוק התעסוקה. בסופו של דבר, גם אם קשה להודות בזה, תואר ראשון הוא שורה בקורות החיים ולימודי תעודה גם הם שורה בקורות החיים. ויותר מזה, השורות שהכי קריטיות בקורות החיים שלכם הם הניסיון התעסוקתי. זה מעמיד את הכל בפרופורציה ומסביר למה הרבה פעמים שווה לקחת קורס קצר, שהוא גם עולה פחות משמעותית, וביתר הזמן להשקיע בניסיון התעסוקתי.

לקחת קורס לצורך הסבה:
יש לא מעט אנשים שכבר עובדים שנים בתחום מסויים מכוח האינרציה, אבל בתוך תוכם אין להם פאשן אמיתי על התחום. בדרך כלל, במקרים כאלה בוחרים אותם האנשים לעבור קורס ממוקד וייעודי לקראת התחום החדש אליו ירצו לפנות. היתרון בלקיחת קורס לקראת הסבה מקצועית מתחלק ל-2: ראשית, לימודי תעודה בשוק הלימודים נפתחים בתדירות מאוד גבוהה ובפריסה ארצית רחבה, אז תמיד אפשר לעשות את זה, זה זמין וזה מאוד נוח בהיבט הזה. שנית, במרבית ממוסדות הלימוד מציעים לימודי תעודה במסלולים מאוד נוחים לאנשים שכבר עובדים וצריכים לשלב את הלימודים לצד שעות העבודה שלהם. בתוך כך, ניתן למצוא מסלולים ללימודי בוקר שמתקיימים בדרך כלל החל מ-08:00 ועד 10:30, ובכך נותר כל המשך היום לעבודה. או לחלופין מסלולים ללימודי ערב שמתקיימים בדרך כלל בין השעות 17:30 עד 20:00, ובכך ניתן לעבוד מהבוקר עד שעות אחר הצהריים בלי שום בעיה. יתרה מכך, יש לא מעט מוסדות לימוד שמאפשרים לימודים בימי שישי – הימים שבהם מרביתנו לא עובדים. עוד נתון חשוב בהיבטי ההסבה, הוא העובדה שמתכונת של קורס מטבעה מתקיימת בקבוצות לימוד קטנות, כך שלא משנה מה הגיל שלכם או הרקע הלימודי שלכם, כי יש סגל הוראה צמוד ומקצועי שידאג לשמור אתכם בקצב של כולם ולהתאים את תכנית הלימודים לקצב האישי שלכם. יתר על כן, יש לא מעט לימודים שמתקיימים אונליין – אלו מותאמים נטו לקצב האישי של כל אחד מהתלמידים, וניתן לקיים אותם בבית, בשעות שנוח לכם, ומבלי לפגוע בהתחייבויות אחרות.

לקחת קורס להעשרה:
אם יש לכם זמן ואתם אוהבים דעת, אין דבר יותר כיף מלהעשיר את ידיעותיכם ומלהרוויח מיומנויות לחיים במסגרת קורס העשרה. קורס העשרה יכול להיות בתחומים כמו: קולנוע, מוזיקה, שחייה, תפירה, עמידה בפני קהל, הכנה לפרישה, היסטוריה, יוגה, זוגיות, הורות, ספרות, אסרטיביות, בישול, קרב מגע, אמנות, לקיחת משכנתא, שפה וכדומה. תחומים שלא בהכרח תרצו לפתח בהם קריירה או לעשות מהם כסף, אבל לגמרי תרצו ללמוד אותם – לנפש, להשלמת פערים שאף פעם לא הגעתם אליהם או נטו משום שידע זה כוח, לא משנה איך נסתכל על זה. הרבה פעמים, מי שלוקחים קורס העשרה הם בין היתר אנשים אחרי פרישה, נשים בתקופת ההריון או לאחר הלידה, אנשים שמתכננים רילוקיישן ורוצים להתכונן לשפה החדשה וכדומה.

לקחת קורס לצרכי רענון:
יש לא מעט אנשים שעוסקים בתחום כלשהו אבל עבר לא מעט זמן מאז שסיימו את הלימודים לתחום. מאז דברים השתנו, הטכנולוגיה תמיד משתכללת, הדרישות בתחום הלכו והתקשחו וכדומה. זה יכול לקרות לאנשי שיווק שלמדו את השיווק המסורתי ומאז נכנסו לחיינו הכלים המשוכללים של פייסבוק, של גוגל והרשתות החברתיות כמובן. זה יכול לקרות גם למתכנתים שלמדו את השפות הראשונות בתחום ומאז נוצרו עוד אינספור שפות הרבה יותר מתוחכמות ושימושיות. זה יכול לקרות גם לאנשי עיצוב וגרפיקה שלמדו את תוכנות הפוטושופ והאדובי בגרסאות הישנות כאשר מאז התפתחו התוכנות למימדים אחרים לחלוטין אם מגוון לא נגמר של פונקציות חדשות שעליהם מעולם לא תודרכו. זה יכול גם לקרות למאפרים או מעצבי שיער שהזניחו קצת תחומים מסויימים ומרגישים שהטכניקות שלהם הן לא כמו שהיו פעם.

לקחת קורס להשלמת גמול השתלמות:
בישראל, כמו גם במרבית ממדינות המערב, המדינה מעודדת השכלה ולימוד והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא כמובן לשדרג ברמה הכספית. לכן, בישראל נוצר הדבר הזה שנקרא גמול השתלמות – הטבה שניתן לעובד במשק ששיפר את השכלתו במוסד לימוד או בקורס או בסדנה שמוכרים כגמול השתלמות על ידי משרד החינוך. ההטבה הזו כמובן באה לידי ביטוי בשכר של אותו העובד, כאשר העליה מושפעת בדרך כלל מהיקף הקורס שנלקח. בדרך כלל, מי שלוקחים קורס למטרות של גמול השתלמות הם עובדי מדינה – מורים, אנשי ציבור, פקידים וכדומה. כמובן שלא בכל מוסד לימוד ניתן למצוא קורסים שמוכרים כגמול השתלמות, וגם בכאלה שכן, לא כל מסלולי הלימוד המוצעים הם כאלה. לכן, חשוב לבחון סיפור זה למול יועצי לימוד ולוודא שהקורס אכן מוכר על ידי משרד החינוך. למעשה, קורס שמוכר כגמול השתלמות הוא השקעה קלאסית לטווח הלא כל כך ארוך, וזאת משום שעלות הקורס מכוסה מהר מאוד נוכח ההעלאה בשכר.

לקחת קורס לכל הארגון או העסק שלי:
אם אתם בעלי עסק, עמותה או ארגון, לא משנה באיזה סדר גודל, מאוד סביר שתרצו להכשיר את כל העובדים על תחום מסויים שהוא מרכזי לצרכי התפוקה של העסק שלכם. יש לא מעט מוסדות לימוד בישראל שמציעים קורסים פנים ארגוניים, בהם סגל ההוראה מגיע אליכם למקום העבודה ומכשיר את כל העובדים בצורה הכי ממוקדת ופרקטית על התחום שרציתם. זה יכול להיות שיפור הרמה של השפה האנגלית, זה יכול להיות לימוד מיומנויות של מכירות וטלמרקטינג, זה יכול להיות שיעורים של פיתוח ארגוני או ניהולי, לימודים של מערכות מידע וכדומה. מי שיבחרו בקורס שכזה הם בעיקר מעסיקים שמרגישים שאין להם את הזמן או את הכלים לעשות את ההדרכות האלה לבד, ולא מוכנים לעשות ריסטרט כללי שבו הם מפטרים את כולם ומעסיקים אנשים חדשים שכן יודעים את התחום הנלמד.

לקחת קורס עוד לפני גיל 18:
יש לכם ילדים בני פחות מ-18 שמסוגלים ליותר ממה שמתכונת הלימוד של מערכת החינוך מציעה להם? חבל לבזבז את הזמן. יש היום מגוון רחב מאוד של קורסים ייעודיים לנוער, בתחומי מפתח כגון: תכנות, אנימציה, יזמות, שפות, בניית אתרים, מנטורינג וכדומה. הם בטוח יודו לכם על כך.

קורסים ולימודי תעודה

מחפש קורס מקצועי? או לימודי תעודה? בעמוד זה תמצא את כל תחומי הלימוד לקורס מקצועי (תחומים כגון: תיווך, בישול או צילום). מצא בדף זה את תחום הלימוד המתאים עבורך, כנס אליו והשאר פרטי צור קשר למכללות המובילות בתחום .

מחשבים ואינטרנט
ניהול, עסקים ופיננסים
עיצוב, אדריכלות
כספים, ושירותי משרד
רכש, לוגיסטיקה
שוק ההון והשקעות
נדלן ומקרקעין
שיווק, פרסום ומכירות
רפואה משלימה
תרפיה ומקצועות טיפול
טיפולי מגע ועיסוי
קואצ´ינג וגישור
טכנאים
יופי וקוסמטיקה
תוכנות גרפיקה ועריכה
משחק, במה ותקשורת
חינוך והוראה
אופנה וסטיילינג
מוזיקה, סאונד ונגינה
צילום ועריכה
ספורט וחינוך גופני
משפחה, הורות והריון
בישול, מטבח ומשקאות
בריאות, רפואה ורווחה
ביטוח
ביטחון וחקירות
רכב ונהיגה
משפט וחוק
שפות, תרגום ועריכה
בנייה ושיפוצים
בעלי חיים
בטיחות ואיכות הסביבה
תעשייה ומכונאות
תיירות ומלונאות
מיסטיקה ורוחניות
חשמל
יהדות והלכה
קורסים נוספים
כללי
מתלבטים על קורסים? אנחנו פה בשבילכם

בהשוואה ללימודים אקדמיים ולימודי הנדסאים, תחום לימודי התעודה זוכה לעניין רב בקרב מבוגרים וצעירים כאחד. מגוון תחומי הלימוד, האפשרות להתמקצע בתחום נדרש על פי הדינמיקות שמאפיינות את שוק העבודה ומגוון האופציות לשכלל או להעמיק את הידע והיכולות בתחביב ישן ונושן, כל אלו ועוד מביאים לא מעט מאיתנו להירשם למסלול לימודים חוויתי, מעשיר ושמדבר אלינו במידה רבה. אך עם העניין הרב ובשל המגוון העשיר של לימודים המוצעים לנו מכל עבר, לא פעם אנו מוצאים את עצמנו מבולבלים ועם לא מעט סימני שאלה שלעתים מרתיעים אותנו ואף גורמים לנו לוותר על כל העסק. אז כאן בפורטל הלימודים ToStudy החלטנו לשנס מותניים ולעשות סדר בבלגן שלא פעם נראה אימתני וגדול יותר ממה שהוא באמת. בין שאתם מעוניינים להעשיר את עצמכם ובין שאתם מחפשים מקצוע – כאן תוכלו למצוא את מבחר המוסדות ולימודי התעודה הגדול ביותר וכדי לייעל את התהליך, מלבד האפשרות לקרוא את המידע אודות כל מוסד ולהשאיר לו פרטי התקשרות, באפשרותכם גם להשאיר לנו פרטים ויועצי הלימודים שלנו יישמחו ליצור עמכם קשר בהקדם האפשרי!

3 שאלות המפתח לבחירת לימודי תעודה
לא פעם כשאנו מתקשים לבחור את התחום המעניין אותנו או לחילופין הרלוונטי ביותר עבורנו אנו פונים לקרובים אלינו ומבקשים את עצתם. הדבר נפוץ בעיקר כאשר מדובר בלימודים מקצועיים המתאפיינים בשכר לימוד גבוה ושמתפרשים על משך זמן ארוך וממושך. מצד אחד ייעוץ עם חברים ומכרים יכול בהחלט לתת לנו כיוון מדויק יותר ולהסיר מאיתנו את הלבטים שנותרו, אך מצד שני לפעמים הקול הפנימי שלנו עדיין משאיר אותנו עם ספקות שהרי מי מכיר אותנו יותר מאשר עצמנו? עם הניסיון שצברנו באתר ToStudy, אנחנו מאמינים שתוכלו להסתייע בייעוץ המקצועי שלנו לקבלת התחום המדויק שיתאים עבורכם, אך קודם כל התשובות צריכות להגיע מכם. 3 השאלות הבאות יוכלו לסייע לכם בחקר העצמי הזה בכך שתתחילו לחשוב מה הכיוון שיתאים ליכולותיכם ולתחומי העניין שלכם ולסיימו בכך שתירשמו למסלול שמעניין אתכם ושיוביל אתכם אל עבר המטרה:

1. האם אתם אוהבים שגרה?
אם נודה על האמת כולנו מתים לשבור את השגרה לפעמים, אבל יש הבדל עצום בין אלו שפשוט יוצאים לחופשה בת מספר ימים כדי להיטען מחדש באנרגיות לבין אלו ששגרה שאיננה משתנה לעתים תכופות מעיבה עליהם ומשפיעה על איכות חייהם. על בסיס נסיונכם האישי, נסו לענות על השאלה הלא פשוטה הזו בכנות ככל הניתן. נסו להיזכר באירועים שונים מחייכם, תחושות שעלו בכם, עבודות קודמות וכדומה. זכרו שישנם לימודים המכשירים לעבודות משרדיות וישנם כאלו מקצועיים לא פחות שיכולים להכשיר אתכם לעבודות אצל לקוחות ובבית כמו שיווק באינטרנט, אילוף כלבים, מדריכי טיולים ועוד.

2. האם אתם אנשים שאוהבים אנשים?
במילים קצת יותר ברורות – עד כמה אתם שירותיים? לא כולנו נולדנו עם יכולות שירותיות גבוהות שהרי חלקנו עושה זאת בטבעיות ובשמחה וחלקנו רק רוצה שהלקוח ייקח את הרגליים ויסתלק. קרוב לוודאי שעסקתם בשירות לקוחות בצורה כזו או אחרת בין שמדובר במקום עבודה קודם ובין שמדובר באינטראקציות שקרו לכם בחיי היומיום. כשאתם בוחרים קורס מקצועי, נסו לדלות כמה שיותר מידע על איך נראה יום עבודה בתחום. מעסה מקצועי או צלם אירועים חייב לאהוב את האינטראקציה האינסופית ואילו עורך תוכן או איש תכנות יכול לשבת שעות מול המחשב, לעשות את עבודתו נאמנה ולא לפגוש לקוח ולו פעם אחת.

3. האם אתם אוהבים ללמוד?
כדי שלא תרימו את הגבה יותר מדי גבוה (שהרי למה אתם פה?) נסביר בקצרה: חלקנו רוצים ללמוד תחום מסוים, להתמקצע בו, להתחיל בחיי העבודה ולשכוח ממירוץ החיים. עם זאת, ישנם מקצועות שעד כמה שנרצה הם פשוט מחייבים אותנו להישאר מעודכנים ולהיות עם האצבע על הדופק בכל רגע נתון. דוגמאות לכך ניתן למצוא בתחום הפרסום הממומן ובו גוגל ופייסבוק לצורך הדוגמה מבצעות שדרוגים ושינויים תכופים, בתחום החשבונאות והביטוחים בהם ישנם שינויים בתחיקות ובתחום ההייטק והמחשבים.

המוסד הנכון, הקורס הנכון במרחק הנכון
בפורטל הלימודים ToStudy הצלחנו לאגד עבורכם מידע אודות מגוון עשיר של לימודי תעודה שונים ולאפשר לכם להירשם אליהם באמצעות פריסה ארצית נרחבת של מוסדות מדרום ועד צפון. חלק מן הפונים אלינו באים ללא כיוון מוגדר ומעוניינים לשמוע על תכניות לימודים שונות, וחלק כבר יודעים איזה תחום הם רוצים ללמוד אך לא בטוחים היכן כדאי. המטרה שלנו היא לסייע לכם במציאת לימודי התעודה המתאימים ביותר עבורכם ושתכירו את מגוון מוסדות הלימוד שמציעים אותם. פריבילגיה שיש ללימודי תעודה לעומת תארים היא שכאן הסבירות שתלמדו במוסד הקרוב למקום מגוריכם היא גבוהה יותר וכך גם אנו עושים. כאן תוכלו לקבל היצע נרחב של מוסדות הצמודים אליכם ולבקש שיצרו עמכם קשר. הדבר יאפשר לכם לעשות סקר שוק, להשוות את שכר הלימוד ולתאם פגישה עם נציגי המוסד הנבחר.

תלמיד מרוצה הוא גם בוגר מרוצה ומהניסיון שצברנו בתחום ההכשרות ולימודי התעודה הבנו שהשילוב המנצח הוא קורס שמעניין ומדבר אל התלמיד, מוסד מוביל שמציע את הלימודים באיכות גבוהה וללא פשרות ומרחק נסיעה סביר שיאפשר להגיע אל הקורס באוטובוס או ברכב פרטי באזור מגוריכם או בערים קרובות הסמוכות אליו.

איך בוחרים מוסד לימודי?
אם בחרתם כבר קורס אז החלק המאתגר ביותר כבר מאחוריכם. ראשית כל מזל טוב כי תמיד מרגש להתחיל ללמוד משהו חדש! ועכשיו, איך בוחרים מוסד לימודי? אנו מאמינים שלמילים ולשלל תיאורים אין את אותו הכוח שיש למה שרואות עינייננו. המלצתנו היא לקבוע פגישת ייעוץ והיכרות עם מספר מוסדות שנראים לכם מתאימים. את פגישת הייעוץ תוכלו לנצל לסיבוב בקמפוס הלימודים, להתרשם מכיתות הלימוד וגם לתת לאינטואיציה שלכם לשחק תפקיד. דרך מצוינת לבדוק את טיבו של מוסד לימודים הוא גם לבקש לקבל רקע על המרצים, מי הם? מאיזה רקע מעשי הם באו? איזה ערך מוסף היא מביאים לכם? מוסד טוב יודע להילחם על מרצים ששווים את זה.
בנוסף לפגישת היכרות, זכרו את כוחו של האינטרנט. אנשים רבים חולקים את חוויותיהם על גבי הרשת ממוסדות לימודיים שונים ויכולים לתת לכם הצצה אותנטית באשר למה שמצפה גם לכם לטוב ולרע. הפייסבוק עשוי לתת לכם מענה טוב בעיקר בקבוצות הנוגעות לתחומים מסוימים דוגמת פרסום ושיווק דיגיטלי. מלבד ביקורות טובות ורעות תוכלו לפנות באופן אישי למשתמשים שכתבו לכם המלצה או להפך ולנהל איתם שיחה מעמיקה יותר.

לסיכום
ההחלטה להירשם ללימודי תעודה איננה פשוטה ודורשת מחקר עצמי לגבי הכיוון בו אנו רוצים ללכת ובדיקה קפדנית באשר למוסדות שמציעים את תחום שמעניין אותנו. בעזרת מתודולוגיה פשוטה, תוכלו להקל על עצמכם את התהליך ולהגיע מכוונים ומוכנים יותר ליום הלימודים הראשון. כאן בפורטל הלימודים ToStudy הקמנו מערך של יועצים טלפוניים שישמחו לסייע לכם בכל התלבטות. באפשרותכם להשאיר לנו פרטי התקשרות בשדות שבחלקו העליון של הדף או לגלול מעט מטה יותר ולראות את מגוון לימודי התעודה שאנו מציעים.
המכללות המובילות לפי תחומים
נאיה קולג- NAYA college

נאיה קולג- NAYA college

נאיה קולג´- מרכז טכנולוגי להתמחות במקצועות הנתונים והמידע

מכללת סלע

מכללת סלע

מובילים בהייטק

מנטור – המכללה למקצועות העיצוב

מנטור – המכללה למקצועות העיצוב

המכללה לצילום , גרפיקה ועיצוב למדיה דיגיטלית- תלמד לעבוד!

הטכניון - לימודי המשך לתעודה בתל אביב

הטכניון - לימודי המשך לתעודה בתל אביב

היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ בתל אביב

פסגות - דוגלים בפרקטיקה

כאשר מדברים על התכנים הנלמדים לאורך כל קורסי שוק ההון במכללת פסגות, הקניית פרקטיקה ויכולת קבלת החלטות מעשית בזמן אמת נמצאים בקרב כלל סגל המרצים המוביל ואלו האמונים על מסלולי הלימודים במקום הראשון.
המשך...

רוצה להגיע ליום פתוח באחת המכללות בארץ?
ריכזנו עבורך רשימה של כל הימים פתוחים המתקיימים החודש

האם יש דרישה לעיצוב גרפי?

האם יש דרישה לעיצוב גרפי?

אנו חיים בעידן דיגיטלי, מהיר וויזואלי. בימינו המסר הוא הכל, וכמה שיותר מהר נק

עוד>>
למה ללמוד קורס CRM?

למה ללמוד קורס CRM?

עסקים גדולים וקטנים כאחד חייבים להיות מסוגלים להתמודד ביעילות ובמהירות עם פני

עוד>>
callus
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú