סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס ייעוץ פנסיוני
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס ייעוץ פנסיוני

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני מעניינים אותך?

קורס ייעוץ פנסיוני יקנה לכם את הידע התיאורטי והמעשי הנדרש כדי לצלוח את הבחינות הרשמיות מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, ועל מנת שתוכלו להשתלב באופן מלא כסוכני ביטוח מקצועיים באחת מן החברות הקיימות במשק. כאן תוכלו לקבל את המידע המקיף על שאלות נפוצות וביניהן: מה עושה סוכן ביטוח פנסיוני? מה הם תנאי הקבלה לקורס? תכנים בולטים? שכר הלימוד? והאם ישנם פטורים לבעלי ניסיון או רקע לימודי קודם?

בכל שלב ושלב, ניתן להתקשר למערך יועצי הלימודים שלנו או להשאיר פרטי התקשרות ואנו נעשה את מירב המאמצים שאחד מנציגינו יצור עמכם קשר בהקדם האפשרי. כמו כן, בתחתית המאמר תוכלו למצוא רשימה של מגוון מוסדות מומלצים ובפריסה ארצית נרחבת. באפשרותכם לסמן אחד או יותר מבין המוסדות המצוינים ברשימה ולהשאיר פרטי התקשרות באופן ישיר כך שנציגיהם יחזרו אליכם. אנו בפורטל ToStudy חרטנו על דגלנו להנגיש לכל החפץ בלימודים את המידע המקיף ביותר ולחסוך בזמן היקר שבחיפוש אחר תכניות לימודים ומוסדות מובילים.

מה זה ייעוץ פנסיוני?

כולנו שמענו בדרך כזו או אחרת על תחום הייעוץ הפנסיוני, אך על אף הפופולריות הרבה של התחום, רבים מאיתנו לא מכירים את אופי עבודתם של היועצים הפנסיוניים הלכה למעשה. למקרה שאתם כבר מכווני מטרה, אנו ממליצים לכם להמשיך לחלקיו הנוספים של המאמר שמתייחסים באופן מפורט לתכנית הלימודים, אך אם אתם מעוניינים להכיר את התחום לעומק, חלק זה חשוב ביותר.

יועצים פנסיונים מחזיקים בידע רב בכל הנוגע לעולם הפנסיה ושלל המוצרים שהוא כולל בתוכו דוגמת קרן הפנסיה הבסיסית, קרנות השתלמות, ביטוח מנהלים ועוד. כמו רבים מענפי הביטוח, גם תחום הייעוץ הפנסיוני הוא מאתגר ודורש התמצאות מעמיקה בכל הסעיפים הקטנים. זאת כיוון שתפקידו של היועץ הוא להיפגש עם לקוחות שונים ולהעניק להם את המוצר שיתאים באופן המדויק ביותר לצרכיהם השונים.

חשוב להבדיל בין שני תפקידים הנובעים מאותה ההכשרה – היועץ הפנסיוני מספק ללקוח מוצר מבלי שיחזיק באינטרס עבור חברה או ארגון. מן הצד השני ישנו משווק פנסיוני שבמוצהר מייצג חברות ביטוח או לחילופין בית השקעות ולמעשה מציע ללקוחות מוצרים כאקט מכירתי לכל דבר ועניין. לרוב, בוחרים בוגרי הקורס בשיווק פנסיוני וזאת בשל דרגות השכר הגבוהות יותר אשר נובעות מעמלות המכירה.

לסיכום, לא משנה באיזה מסלול תבחרו – כדי לקבל את הרישיון הנכסף יהיה עליכם לעבור מספר בחינות יסוד ב: כלכלה, חשבונאות, מימון ויסודות הביטוח ובחינות גמר פסניוני ומקצועית א. קורס ייעוץ פנסיוני יספק לכם את ההכנה הנדרשת כדי לעבור את הבחינות בהצלחה ולהמשיך אל עבר תקופת התמחות שבסיומה תהפכו ליועצים מן המניין.

מתכונת קורס ייעוץ פנסיוני

מטרתה של תכנית הלימודים היא כפולה כשבראש ובראשונה היא מיועדת להכנתם של התלמידים לקראת הבחינות החיצוניות השונות. דבר זה נעשה באמצעות הקניית ידע תיאורטי-עיוני רב ומעבר בחינות פנימיות המדמות את הרכבי הבחינות האמיתיות. לימודים אלו למעשה מורכבים מ-6 קורסים כמספר הבחינות הנדרשות דוגמת קורס כלכלה, קורס חשבונאות וקורס יסודות הביטוח. כמו כן, במסגרת לימודי ייעוץ פנסיוני, נהנים התלמידים מהכנה מעשית המקלה על השתלבותם בשוק העבודה ומאפשרת להם לקבל הצצה אל ה"יום שאחרי".

ככלל ניתן לומר שתכנית הלימודים בשלמותה חובקת מגוון עשיר במיוחד של נושאים לימודיים שונים מעולם הביטוח והפנסייה. אין צורך בהיכרות מוקדמת עם התחום והמסלול מקנה ידע נרחב, מעמיק ומותאם לשוק העבודה מאל"ף ועד תי"ו. כאן כדאי לציין את ההתנסות המעשית בדמות סטאז אליו מחויבים הבוגרים ע"פ חוק. משך ההתמחות הינו כחצי שנה והיא חייבת להתבצע אצל סוכן פנסיוני מוסמך. רק לאחר מכן, יוענק הרישיון שיאפשר השתלבות מלאה במשק.

נושאי לימוד

כאמור, תכנית הלימודים מתחלקת למספר קורסים המכינים את הבוגרים לכל אחת מן הבחינות בנפרד. בשל מגוון התכנים הרב המאפיין את התכנית המלאה, כאן סיכמנו עבורכם את הנושאים המרכזיים כדי לספק הצצה לתכנית:

• יסודות הביטוח
• מבואות לחשבונאות פיננסית
• סטטיסטיקה ומימון
• תכנון פיננסי
• פוליסות שונות
• מבואות לני"ע
• מקצועית א
• חוק הפיקוח על הביטוח
• דיני עבודה
• מס הכנסה
• הסכמים קיבוציים
• תשואות וריבית
• מיסוי
• הכנת דו"חות כספיים וניתוחם
• חוק החברות
• ועוד.

כלל נושאי הלימוד מקבלים חיזוק בדמות תרגולים תכופים, סדנאות מעשיות ומעבר בחינות תקופתיות. כמו כן, עם תום הלימודים נדרשים משתתפי הקורס לסטאז שמקנה להם ניסיון מעשי יקר ערך.

אלו בחינות עלי לעבור והאם אני זכאי לפטור?

לימודי ייעוץ פנסיוני מכינים את משתתפיהם ל-6 בחינות: כלכלה, חשבונאות, מימון ויסודות הביטוח, מקצועית א וגמר פנסיוני.

אם אתם בעלי רקע לימודי קודם, ייתכן מאוד שאתם זכאים לפטור ממספר בחינותף, כלומר קורסי הכנה שיקצרו לכם את משך הלימודים ובד בבד גם את עלויות הקורס. בוגרי תארים בחשבונאות, כלכלה ומנהל עסקים פטורים מלעבור את הבחינות החיצוניות בנושאים: כלכלה, חשבונאות ומימון. אם עשיתם במהלך התואר התמחות בביטוח אתם גם זכאים לפטור מן הבחינות ביסודות הביטוח.

איפה מלמדים ייעוץ פנסיוני?

בשל הדרישה הגבוהה בשוק העבודה והעניין הרב בקרב רבים המבקשים להשתלב בתחום זה, ניתן כיום למצוא מגוון רחב של מכללות המציעות קורס ייעוץ פנסיוני מקיף מן הדרום ועד לצפון הארץ. בתחתית המאמר תוכלו למצוא את רשימת המוסדות המלאה. ניתן להקליק על כל אחד מן המוסדות לקבלת מידע נוסף ולהשאיר לו פרטים באופן ישיר. כמו כן, ניתן לסמן אחד או יותר מבין המוסדות ולהשאיר פרטי התקשרות עבור מספר מכללות בעת ובעונה אחת. נציגי המוסדות השונים יחזרו אליכם בהקדם האפשרי לצורך מתן מידע נוסף, פירוט הסילבוס, מתן הצעת מחיר וקביעת פגישת ייעוץ והכוונה.

תנאי קבלה

תנאי הקדם עבור מסלול לימודים זה נחשבים לנוחים באופן יחסי להכשרה המרובה כשעל המועמד להיות בן 18 ומעלה, בעל 12 שנות לימוד וללא עבר פלילי. כל מוסד שומר לעצמו את הזכות להתנות את ההרשמה גם במעבר ראיון קבלה מול נציגי הסגל הלימודי.

קהל יעד

תכנית הלימודים פונה לכל אדם המעוניין להשתלב במקצוע הייעוץ הפנסיוני. יש לציין כי שיווק פנסיוני דורש יכולות מכירתיות – אם אתם אנשים בעלי תקשורת בין אישית מעולה ויכולות שיווק ומכירה בסיסיות טובות, תחום זה יתאים לכם במידה רבה.

היקף הלימודים

תכנית הלימודים מבוססת על מספר קורסים ומשכם עשוי להשתנות בין מוסד למוסד. באופן כללי ניתן לומר שלימודי ייעוץ פנסיוני מתפרשים בממוצע על גבי כ-250 שעות אקדמיות. ישנם מוסדות המציעים לימודים מקיפים במיוחד המגיעים אף לכ-450 שעות.

התמחות

עם תום הלימודים ולאחר צליחת הבחינות מטעם הרשות לני"ע ומשרד האוצר, נדרשים הבוגרים למעבר סטאז בן חצי שנה תחת יועץ פנסיוני מורשה.

תעודות והסמכה

בוגרים אשר יעמדו בכל התנאים הנדרשים, יקבלו רישיון יועץ פנסיוני רשמי שיאפשר להם להשתלב בתחום בחברות וסוכנויות ביטוח, בבתי השקאות, בנקים וגופים פיננסיים נוספים.

שכרם ההתחלתי של היועצים נע בין 7,500 ל-8,000 ש"ח ועולה עם הוותק. במקרים של שיווק ומכירה השכר מושפע בצורה ניכרת ומסוגל להגיע ל-15,000 ש"ח בממוצע.

סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על קורס ייעוץ פנסיוני ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס ייעוץ פנסיוני

העליה הרציפה ברמת החיים לוותה כחלק בלתי נפרד בעליה דרמטית בתוחלת החיים, דבר אשר השפיע במישרין על התפתחות ענף הביטוח. כענף שעליו הוטלה האחריות לדאוג הן להגנת חיי הפרט ורכושו והן להגנת רכוש הכלל, הציבו מאפייני העת המודרנית בפני סוכנויות הביטוח השונות אתגרים הדורשים התמודדות חדשנית ומקצועית. את המידע הנדרש לשם התמודדות לא פשוטה זו מקנים לימודי ייעוץ פנסיוני, המותאם לכל אדם המבקש לעסוק בשיווק או בייעוץ, כמו גם לכלכלנים, בוגרי מנהל עסקים, חשבונאים וכל העוסקים בתחומי הכספים והחשבונות אשר מעוניינים להרחיב את תחום עיסוקם.

מה לומדים בקורס?
לימודי ייעוץ פנסיוני מעניקים, בין השאר, בסיס ידע נרחב בתחומי ביטוח הסיכון והנזק; עקרונות הביטוח; מושגי יסוד בביטוח; החוקים הסוציאליים; הפיקוח על הביטוח; תעריף סיכון וחישוב ביטוח; תפקידו וחשיבותו של האקטואר בקרב המבטחים; היסודות המתמטיים;  תכנון פיננסי; מוסדות הביטוח; דיני הביטוח; ומושגי חקיקה אזרחית כללית. החומר הנלמד במהלך הקורס מותאם לבחינות לקבלת רישיון יועץ פנסיוני או סוכן ביטוח פנסיוני; כך, מטרתו של הקורס, המאגד חומר עיוני, הרצאות פרונטליות וסדנאות, להכין את לומדיו באופן אופטימלי לקראת הבחינות המבוצעות על ידי הרשות לני"ע ואגף שוק ההון במשרד האוצר.

כמה זמן אורכים לימודי ייעוץ פנסיוני ומהן דרישות הקבלה אליו?
מסלול לימודי ייעוץ פנסיוני מורכב משש יחידות לימוד מודולריות, הנחלקות לארבע יחידות לימוד של מקצועות היסוד, שהיקפן 265 שעות לימוד אקדמיות, ושתי יחידות לימוד מקצועיות שהיקפן 212 שעות לימוד אקדמיות. לבעלי נסיון קודם בתחום הכלכלה והחשבונאות מוצע קורס מקוצר שהיקפו 252 שעות לימוד אקדמיות, הכולל את יסודות ודיני הביטוח ואת ביצוע בחינות הגמר. התנאים המינימליים לשם קבלה ללימודי ייעוץ פנסיוני עומדים על 12 שנות לימוד עם עדיפות לבעלי תעודת בגרות, ראיון אישי ועמידה במבחני קורסי היסוד.

מאמרים מקצועיים בנושא קורס ייעוץ פנסיוני

  • ההבדל בין ייעוץ לשיווק פנסיוני
    ההבדל בין ייעוץ לשיווק פנסיוני
    מקצועות הייעוץ והשיווק הפנסיוני חופפים ולמעשה מורכבים מאותו תוכן לימודי ואותו הקורס. אז למה חלק מהבוגרים בוחרים לעבוד כיועצים וחלק בוחר בתחום השיווק ומה ההבדלים ביניהם?...המשך
  • ייעוץ פנסיוני תנאי קבלה
    ייעוץ פנסיוני תנאי קבלה
    תחום הייעוץ הפנסיוני זוכה לעניין בקרב רבים המעוניינים במשרה שמשלבת בין יכולות מכירתיות לבין הבנה ובקיאות אמיתית בסעיפים ותחיקות באשר למוצרים פיננסיים הלוקחים חלק בחיי כל אחד ואחת מאיתנו....המשך
  • לימודי פיננסים באורין שפלטר
    לימודי פיננסים באורין שפלטר
    מאז הקמתה, נודעה מכללת אורין שפלטר כמובילה בתחום הפיננסים עם דגש על הכנה לבחינות הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר במסלולים לקבלת רישיון ייעוץ/שיווק השקעות, ייעוץ/שיווק פנסיוני ואלמנטרי. הצורך המובהק בשוק...המשך
  • איך להיות סוכן ביטוח
    איך להיות סוכן ביטוח
    במציאות בה אנו חיים, כאזרחים במדינה מתוקנת ומערבית, כל אדם מבטח את עצמו ואת היקרים לו, לקראת הרגע המצער שבו יהיה בכך צורך. סוכני הביטוח הם שימליצו על איזה מסלול ללכת, ויסייעו במימוש זכויות המבוטחים. ...המשך
  • תעודת יועץ פנסיוני
    תעודת יועץ פנסיוני
    תחום הפנסיה הינו תחום מאוד חשוב לכל אדם במדינת ישראל, אך באותה נשימה מסובך נורא. לשם כך קיים קורס יעוץ פנסיוני בו ילמדו יועצי הפנסיה העתידיים את כל מה שצריך בכדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר! הכנסו!...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú