נאיה קולג- NAYA college

 

נאיה קולג´- מרכז טכנולוגי להתמחות במקצועות הנתונים והמידע

logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

נאיה קולג- NAYA college

בפעם השלישית כששמעתי על מכללת נאיה באופן אקראי
אייל רייס

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בהרצליה ואונליין
הרצליה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

'אנחנו מובילים מהפכה טכנולוגית וחברתית בכל הקשור ללימודי הייטק – כל אדם, בכל מקום יכול ללמוד במחיר שפוי'

נאיה טכנולוגיות היא חברה שפעילה בישראל ובארצות הברית, ומספקת שירותי ייעוץ מומחים - Professional services - והדרכות טכנולוגיות מתקדמות בישראל ובשאר העולם מאז שנת 2009. עד היום הצלחנו להכשיר אלפי תלמידים מכל העולם בטכנולוגיות של ספקי התוכנה המובילים כמו מיקרוסופט, אורקל, קלאודרה ועוד. 

אנחנו נמצאים בעידן של מהפכה בתחום לימודי הטכנולוגיה. המטרה של נאיה טכנולוגיות היא להוביל את שוק ההייטק וה-IT בישראל ולהביא בשורה חדשה של מקצועיות, חדשנות וחווית לימוד אחרת. שוק ההדרכה בישראל עבר בשנים האחרונות שינויי מהותי, ואנו שמחים שהצלחנו להיות הראשונים שמביאים בשורה

חדשה לקהל כאן ומובילים מהפכה טכנולוגית וחברתית בכל מה שקשור ללימודי הייטק, כי עכשיו כל אדם, בכל מקום, יכול ללמוד במחיר שפוי.

היום אנחנו מציעים קורסים בכמה פורמטים: קורסים פרונטליים, קורסים היברידים, וקורסים בשידור חי.

1. קורסים פרונטליים - לימוד בגישה המסורתית בכיתת לימוד. שיטה מוכרת ונפוצה בכל העולם. בישראל אפשר למצוא לא מעט מכללות המלמדות קורסים טכנולוגיים באופן הזה.

2. קורסים היברידיים -  לימוד המשלב גישה מסורתית ולימוד ברחוק: חלק מהתלמידים יושבים בכיתה וחלק מרחוק שניהם בקורס אחד.

3. קורסים בשידור חי – השיטה החדשנית כשאר המרצה המעביר בשידור חי קורס לתלמידים בכל רחבי העולם.
פיתחנו פלטפורמת ההדרכה המאפשרת היום לכל אדם לעבור הכשרה טכנולוגית, בין אם הוא עובד בתעשיה ומעוניין לשדרג את היכולות וארגז הכלים המקצועי שלו, ובין אם מדובר בהסבה מקצועית לאנשים שמגיעים בלי רקע בכלל. בזכותה אנחנו יכולים לתת היום מענה גם לאנשים שגרים בפריפריה ולא תמיד יכולים ליהנות מאותן אפשרויות שפרושות בפני אנשים מהמרכז. מעבר לכל זה, הפלטפורמה גם מייצרת שינוי מהותי בתמחור קורסים ומאפשרת נגישות כלכלית לכל אדם.

היתרונות – אין צורך להגיע פיזית לכיתה, אינטראקציה מלאה עם המדריך, מחיר אטרקטיבי, תעודה מוכרת.

העתיד כבר כאן, הטכנולוגיה מאפשרת וכל מה שצריך לעשות זה לפתוח את הראש, ללמוד דברים חדשים ולהשתדל לשמור על שפיות בעולם לחוץ ותובעני.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.