סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס כלכלן פרקטי
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס כלכלן פרקטי

מחפשים מידע על לימודי כלכלן מעשי?


קורס כלכלן פרקטי נועד לספק לבוגריו את ההכשרה המעשית הנדרשת להשתלבות באגפי הכלכלה של מגוון חברות במשק. התכנית מיועדת לבוגרי תארים בכלכלה, מנהל עסקים וחשבונאות וכוללת התנסות מעשית על היצע נרחב של תוכנות מחשב כמו גם הכנה וניתוח של דו"חות הנדרשים במסגרת התפקידים הייעודיים.

אם חיפשתם פרטים אודות לימודי כלכלן מעשי כאן תוכלו למצוא מידע מפורט הכולל הסבר על מהותו של הקורס, מבנה ומטרת תכנית הלימודים, נושאי הלימוד, תנאי הקבלה וקהל היעד, משך הלימוד, תעודות ומוסדות ברחבי הארץ. לכל שאלה ובכל התלבטות ניתן לפנות אל יועצינו במספר הטלפון 03-6958791 או דרך השארת פרטי קשר בתיבות שברחבי האתר. לחילופין, ניתן לשלוח פרטים ישירות למוסדות המרוכזים בסוף המאמר כדי שנציגיהם יתנו לכם פרטים נוספים ויקבעו עמכם פגישת ייעוץ והרשמה.

מה זה אומר בעצם כלכלן פרקטי?


כמו בתארים רבים נוספים, גם בוגרי תארים בתחומי הכלכלה נתקלים במחסום המתסכל כשמצד אחד חברות שונות במשק מבקשות ניסיון ומצד שני לא ניתן להתקבל ולצבור את אותו הניסיון. בדיוק לשם כך, נוסד קורס כלכלן פרקטי כשמטרתו היא להקנות לבוגרי התארים בנושאים אלו את הידע המעשי הנדרש כדי שיוכלו להשתלב כבר ביום שלמחרת בתפקידים נחשקים.

תעודת כלכלן פרקטי נחשבת לתעודה נחשקת ויוקרתית המהווה אסמכתא לכך שבוגר הקורס מחזיק בידע נדרש במגוון רחב של תוכנות חלקן מורכבות וחלקן תוכנות מחשב מוכרות ופופולריות. צעד אחר צעד מגבשים המשתתפים חשיבה מעשית המגובה בידע התיאורטי הרב שצברו לאורך התואר שבו בחרו.

למעשה הקורס נועד כדי להטמיע את החומר הנלמד במסגרת האקדמיה וללטשו באמצעות עזרים מעשיים חשובים.

מבנה ומהלך תכנית הלימודים


משך תכנית הלימודים משתנה בין מוסד למוסד ונע בין 6 מפגשים לכ-12 בחלק מן המכללות המקצועיות.

צעד אחר צעד רוכשים המשתתפים ניסיון תעסוקתי חשוב תוך מתן פרויקטים להגשה ותרגולים כיתתיים בכיתות מחשב מתקדמות הכוללות את מיטב התוכנות הנדרשות על-ידי חברות במשק הישראלי. בין היתר לומדים המשתתפים כיצד ליצור דו"חות מנהלתיים, לגבש תחזיות, לנתח את רווחיותן של חברות, לבנות מודלים פיננסיים מתקדמים ועוד.

התכנית מועברת על-ידי מרצים בכירים המגיעים מן התעשייה ואשר מספקים ערך מוסף יקר ערך עבור משתתפי הקורס. זאת לאור העבודה שבעזרת הידע המעשי של מרצי התכנית, יכולים התלמידים להיחשף לצרכים והאתגרים העולים מתוך מקומות העבודה ואשר מדמים באופן המדויק ביותר את הדרישות מולן צריכים כלכלנים לעמוד.

תוכן שעשוי לעניין אותך:

נושאי לימוד


תכנית הלימודים משלבת בין פרויקטים ותרגולים בכתב לבין התנסות מעשית על גבי תוכנות מחשב נפוצות ונדרשות בתחומי הכלכלה. בין הנושאים הנלמדים לאורך קורס כלכלן פרקטי ניתן למנות: תוכנות רכש, מסדי נתונים, אקסל מעשי למתקדמים, תזרימי מזומנים, בקרה תקציבית, רכש ומלאי, שערי חליפין, הקמת מודלים כלכליים, יצירת תחזיות כלכליות, מערכת ERP, אנליזת נתונים, תמחורים, תהליכי בקרה ועוד.

תנאי קבלה


קורס כלכלן פרקטי פונה לבעלי תארים בתחומי הפיננסים המבקשים לקבל הכשרה מעשית לצורך השתלבות בתפקידים נחשקים במשק. על המועמדים להיות בעלי תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים או חשבונאות.

במסגרת הליך הקבלה לתכנית הלימודים על המועמדים להגיע לראיון קבלה במהלכו תיבחן מידת התאמתם לקורס. מומלץ להצטייד עם התעודות הנדרשות עבור ראיון הקבלה.

קהל יעד


אם אתם בוגרי תארים בתחומי הפיננסיים ומחפשים לפתוח בפני עצמכם מגוון רחב יותר של אפשרויות תעסוקה, אז הרי שתכנית לימודים זו תתאים לכם במידה רבה.

תכניות הלימוד האקדמיות השונות אינן מקנות את הפרקטיקה הנדרשת על ידי מוסדות, חברות וארגונים שונים במשק. בעזרת הכלים המעשיים המעמיקים אותם רוכשים התלמידים במסגרת הקורס, ניתן להשתלב בקלות רבה יותר תוך הישענות על ידע מעשי נרחב העונה במדויק על הצורך הקיים בשוק העבודה.

כמו כן, תכנית לימודים זו עשויה להתאים לבעלי תפקידים קיימים המבקשים לשפר ולשכלל את ידיעתם בתוכנות השונות בהן נעשה שימוש בענף הכלכלה.

משך הלימודים


אורכה של תכנית הלימודים הינו 12 מפגשים כשכל מפגש אורך 4 שעות לימוד בממוצע.

מומלץ לבדוק מול המוסד בו אתם מעוניינים ללמוד באשר לקיום מתכונת לימודי בוקר או ערב המאפשרים שילוב נוח יותר עם חיי משפחה או מקום עבודה קיים.

תעודות


בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה ויעמדו בכל דרישות המוסד הלימודי יקבלו מטעמו תעודת סיום חגיגית הכוללת את כלל הנושאים בהם רכש הבנה מעשית מעמיקה.

אפשרויות תעסוקה


כלכלנים יכולים להשתלב במגוון גופים עסקיים שונים במשק הישראלי כיועצים אסטרטגיים, לחיזוי, למתן ליווי פיננסי ועוד. בעזרת הכלים שתקבלו במסגרת קורס כלכלן מעשי, תוכלו לייעד לתפקידים התחלתיים מאתגרים יותר ובעלי אופי בכיר ומנהלי.

מתלבטים מה ללמוד? נשמח לתת לכם עצה


פורטל הלימודים ToStudy הינו אתר השכלה שעוסק בעולם הלימודים בהרחבה. באתרנו תוכלו למצוא מידע מפורט אודות מגוון תכניות הלימוד הכולל: לימודי תעודה, תואר ראשון, לימודי הנדסאים, תואר שני ולימודים בחו"ל.

במסגרת פעילותו, מתפעל פורטל ToStudy מוקד יועצי לימודים המספקים ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות עבור המתעניינים ברישום ללימודים. במהלך השיחה נברר את צורכיכם ונספר לכם על הקורסים הקיימים ועל מוסדות הלימוד המומלצים הקרובים לאזור מגוריכם. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטי קשר ונציג מטעמנו יצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.

תוכלו לעשות זאת גם עצמאית ולמצוא את המוסדות השונים בסוף המאמר. באפשרותכם לסמן מוסד אחד או יותר מבין המוסדות המוצעים ולשלוח פרטים ישירות לנציגיהם. במהלך השיחה נציגי המוסדות ישמחו לתת לכם פרטים על התכנית ועל שכר הלימוד ולקבוע עמכם פגישת היכרות, ייעוץ והרשמה.

לסיום, באתרנו קיים מנוע חיפוש חופשי בו ניתן מידע אודות תכניות לימוד שונות.

מאחלים לכם בהצלחה!
צוות ToStudy

קבל מידע על קורס כלכלן פרקטי ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס כלכלן פרקטי

 

מאמרים מקצועיים בנושא קורס כלכלן פרקטי

  • מה זה קורס כלכלן פרקטי?
    מה זה קורס כלכלן פרקטי?
    תארים ראשונים בכלכלה הם כרטיס כניסה חשוב בדרך להשתלבות בעולמות הפיננסיים, ועם זאת בוגרים רבים נתקלים בדרישה החוזרת והנשנית לניסיון תעסוקתי. בעזרת קורס כלכלן פרקטי תוכלו להגיע ערוכים ומוכנים....המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú