סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס בינה עסקית - BI
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס בינה עסקית - BI

אתם שוקלים ללכת על לימודי בינה עסקית, או בשמו הידוע BI (קיצור של business intelligence). מדובר בלימודים שמכינים את אלו האמונים על סידור יעיל ואפקטיבי של כל המידע שזורם בארגון או בחברה, ניתוחו והפקת המשמעויות מן המידע. מדובר על מקצוע הדורש הרבה מעבר לידע תכנותי, על המפעיל והמנתח להפעיל שיקולים נוספים כגון: יעילות כלכלית, יעילות חברתית ועוד. במידה ואתם חושבים על קורס BI - נשמח אם תבצעו פניה ישירה דרך האתר אל כל בתי הספר והמכללות המופיעים בהמשך הרשימה. נציגי קורס BI של אותם בתי ספר יחזרו אליכם בזמן הקצר ביותר.

קבל מידע על קורס בינה עסקית - BI ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס בינה עסקית - BI

הטכנולוגיה שקיימת בתחום הבינה העסקית (BI - Business intelligence) מאפשרת לגופים עסקיים במשק לדלות מידע עסקי, לעבדו באופן המותאם לצורך המבוקש, לנתח אותו באופן אנליטי ובכך להפיק מסקנות עסקיים קריטיים, לקבל החלטות חקורות ומושכלות לקראת העתיד לבוא ולמעשה ליצור תחזיות וסטטיסטיקות לצורכי ניהול סיכונים עסקי. מידע עסקי שכזה יכול להיות דוחות שמונפקים על ידי החברה, מיילים בתיבות הדואר האלקטרוני של החברה, קבצים ונתונים השמורים בשרתי התקשורת של החברה, דפי האינטרנט שהחברה מחזיקה וכדומה. למעשה, יש בשוק הטכנולוגי בתחום הבינה העסקית מגוון כלים שמאפשרים לגופים במשק לעשות את ה-BI לצרכיהם, כך למשל: SPSS, SHAREPOINT, ORCLE BI EE, SAS ועוד. אפשר לומר בבטחה שאין כיום גוף שמכבד את עצמו ולא מחזיק באנשי בינה עסקית במגוון משרות – אנליסטים, אנשי פיתוח ואנשי ניהול סיכונים. המידע שניתן להפיק באמצעות ה-BI הוא קריטי גם לייעול הארגון ולבקרה עצמית, גם לצורכי הלקוחות של אותו גוף, גם לצרכים של מודיעין עסקי – לדעת על לקוחות שלך או על המתחרים שלך, גם חשוב בהיבטים פיננסיים שכן המסקנות עשויות להוביל לצעדים שיחסכו המון כספים לחברה. יתרה מכך, המידע שמופק באמצעות מערכות הבינה העסקית פעמים רבות משמש גם את המשקיעים הפוטנציאליים ששוקלים האם לשים את הונם על גוף עסקי מסויים או שמא עדיף שלא, וכן את הרוכשים הפוטנציאליים שתוהים האם משתלם להם לרכוש סטארט אפ כלשהו, ואם כן באיזה שלב הכי כדאי לעשות זאת.

מידע כללי אודות קורס בינה עסקית
בכדי להשתלב בתחום הבינה העסקית, הקורס שבדרך כלל נדרש בקרב המעסיקים בתחום הוא קורס ניתוח מערכות BI. מדובר במסלול לימוד טכנולוגי שבחלק ממוסדות הלימוד מצריך רקע מקדים לשם הלימוד בקורס, ואילו בחלק אחר ממוסדות הלימוד פתוח בפני הקהל הרחב. רוצים ללמוד את התחום אבל צריכים להכיר את הלימודים לפני כן? אז אין ספק שהגעתם למקום הנכון. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע המקיף ביותר לקראת ההחלטה האם להירשם ללימודי BI ואיפה כדאי לעשות זאת. בעמוד זה תוכלו למצוא מידע אודות תכני הלימוד שמועברים במהלך הקורס אודות מוסדות הלימוד שמציעים אותו ואודות הפריסה הארצית שמוסדות אלו מציעים, תוכלו למצוא את קהלי היעד שהכי מתאימים לתחום, את תנאי הקבלה שבדרך כלל דורשים לצורך הקבלה ללימודים, אודות משך הלימודים וכן אודות תעודת ההסמכה שמוענקת בסיום הלימודים.

מה כוללים תכני הלימוד בקורס BI?
הלימודים בתחום ה-BI כוללים את כל התכנים הנדרשים לשם השתלבות במקצוע מנתח בינה עסקית. יחד עם זאת, שווה לציין שתכני הלימוד בקורס BI משתנים במידה כזו או אחרת בין מוסדות הלימוד השונים אשר מציעים קורס זה, וזאת בהתאם לפרמטרים שונים כדוגמת ההשקפות השונות של מוסדות הלימוד בדבר תחום זה, בהתאם לרמת הרקע שדורשים מהמועמדים ללימודים וכדומה. לכן, אם אתם רציניים ביחס ללימודי ה-BI שווה לקבל את רשימות הסילבוס השונים של כל מוסד לימוד, ולהשוות בין הנתונים הללו באופן פרטני. יחד עם זאת, במרבית ממוסדות הלימוד תמצאו בין היתר את תכני הלימוד הבאים: כיצד למפות את המידע והנתונים השונים הקיימים בפלטפורמות השונות של החברה, כיצד לשלוף את אותם הנתונים באופן מסודר ומבוקר, כיצד לבנות מאגרי מיד מאורגנים ומותאמים לניתוח, כיצד לזהות ממצאים מעניינים מהניתונים – קורלציות שונות, תחזיות חקורות קדימה, מגמות ששווה לתת עליהן את הדעת וכדומה. כמובן שלשם כך, מלמדים את התלמידים במהלך הקורס כיצד להתמודד עם מערכות ה-BI השונות והמרכזיות בתחום, כיצד לדווח נכון על נתונים – מבחינת דוחות, תצוגה גרפית, שימוש במינוחים נכונים וכדומה.

איפה ניתן ללמוד בינה עסקית?
את תחום הבינה העסקית באופן ספציפי ניתן למצוא במגוון של מוסדות לימוד הפרוסים ברחבי הארץ, וביניהם בין היתר בולטים מוסדות הלימוד הבאים: ראשית, ניתן למצוא את המסלול במכללת HackerU אשר מציעים תחום זה באופן ספציפי בקמפוס שלהם בעיר רמת גן. שנית, ניתן למצוא מסלול לימוד זה גם ביחידה ללימודי תעודה של הטכניון, הממוקמת בעיר תל אביב. כמו כן, ניתן למצוא לימודי בינה עסקית גם במכללת Naya College שמציעים את הלימודים בעיר הרצליה. יתרה מכך, ניתן למצוא תחום לימוד זה גם במכללת Ness College שמציעים תחום זה באופן ספציפי בסניף שלהם בעיר רחובות. נוסף על כך, ניתן למצוא את תחום הלימוד של BI גם במכללת גון ברייס אשר מציעים את הלימודים בשלושת הסניפים שלהם – בחיפה, בירושלים ובתל אביב.

קהל היעד שמתאים ללימודי BI
לימודי בינה עסקית יכולים להתאים בעיקר לאנשים בעלי אוריינטציה טכנולוגית, שלא מפחדים מביג דאטא, שיודעים לתפעל תוכנות ובוודאי לא טכנופובים. כמו כן, הלימודים יכולים להתאים לאנשים עם אוריינטציה עסקית, שיודעים לנתח משמעויות ברמה העסקית ומבינים את התעשייה ויודעים מודל עסקי מהו. בנוסף לכך, הלימודים יכולים להתאים לאנשים עם חוש סטטיסטי, שיודעים להתעסק בסטטיסטיקה על כלל העקרונות הסטטיסטיים והידע הנחוץ לתחום, ורוצים להפוך את הידע למקצוע של ממש. יתרה מכך, הלימודים יכולים להתאים לאנשי רשתות ותשתיות שרוצים להתמקצע בהפקת המשמעויות ולא להשאר רק בצדדים הטכניים של התחום.

מהם תנאי הקבלה ללימודי בינה עסקית?
כמובן שתנאי הקבלה משתנים בין מוסדות הלימוד השונים שמציעים את התחום, ולכן חשוב לבחון נתון זה באופן פרטני למול מוסדות הלימוד שמעניינים אתכם. יחד עם זאת, מהבדיקה שערכנו, עולה כי במרבית ממוסדות הלימוד דורשים מהמועמדים לתחום רקע מסויים בתחום – זה יכול לבוא לידי ביטוי בתואר ראשון במערכות מידע, בתוכנה, במדעי המחשב, כלכלה, מנהל עסקים, תעשייה וניהול וכדומה. כמו כן, הרקע יכול לבוא לידי ביטוי גם בדיפלומה של הנדסאי באחד מהתחומים שצויינו, או כמובן בהצגת ניסיון מעשי בתחום.

כמה זמן נמשכים לימודי בינה עסקית?
משך הלימודים התחום ה-BI, כמו גם ביתר התחומים בשוק הלימודים, הינם נתון דינאמי אשר משתנה בין מוסדות הלימוד השונים, בין מסלולי הלימוד השונים (מסלול לרמת מתחילים או לחילופין מסלול לרמת מתקדמים וכדומה). יחד עם זאת, ניתן לומר שקורס BI נפרס על פני בין 80 שעות לימוד אקדמיות לבין 150 שעות לימוד אקדמיות. אך כאמור, יש לבחון זאת באופן פרטני למול מוסדות הלימוד שעשויים להיות רלוונטים עבורכם.

איזו תעודה מוענקת בסיום לימודי BI?
עם סיום הלימודים, בוגרי הקורס אשר עמדו בהצלחה בדרישות השונות שהציב מוסד הלימוד (אחוז הנוכחות בשיעורים ובתרגולים, מעבר הבחינות שבוצעו לאורך הקורס, הגשת פרוייקט אישי וכדומה) זכאים לתעודת הסמכה מטעם מוסד הלימוד – זו יכולה להיות הסמכה של מיישם BI (כלומר, איש ניתוח בינה עסקית) או הסמכה של מתכנת BI (כלומר, איש פיתוח תוכנות לבינה עסקית).

מהו השכר הממוצע במשק בתחום הבינה העסקית?
כמובן שמדובר בנתון דינאמי במיוחד, שמושפע מהגדרת התפקיד הספציפית, מהחברה המעסיקה, מהוותק וכדומה. יחד עם זאת, ממה שאנו מזהים במשק, ניכר כי השכר הממוצע בתחום הבינה העסקית במשק הישראלי עומד על בין 9,000 שקלים בחודש לבין 25,000 שקלים בחודש (בברוטו).

הודעות אחרונות בפורום מחשבים

מנהל/ת פורום:טל סעדון

תפקיד:מנהל תוכן

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
טל
מנהל תוכן ורשתות חברתיות. בעל תואר ראשון B.A בתקשורת וניהול

מנהל/ת פורום:איתמר צוקרמן

תפקיד:ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
איתמר
ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי ב- HackerU, מהראשונים שהדריכו בארץ את תחום האינטרנט. בעל חברה לבניית אתרים האחראית על מיתוג, עיצוב וסיוע בתכנון קמפיינים ללקוחות הפרסום באינטרנט.

מנהל/ת פורום:אביעד דדון

תפקיד:ראש תחום מובייל, לינוקס, ניהול רשתות ואבטחת מידע

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
אביעד
ראש תחום קורס אפליקציות ל- iPhone  ו- Android. בעל תואר ראשון .BSc בהנדסת CAD/CAM  תואר שני  MSc. בהנדסת תוכנה. מרצה מוסמך MCPD ו- MCT בעל ניסיון רב בהדרכת קורסי פיתוח, בסביבת מיקרוסופט.

מנהל/ת פורום:דולב משה

תפקיד:מנהל תוכן

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
דולב

מנהל/ת פורום:טל ברק לוי

תפקיד:

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
טל

מנהל/ת פורום:קרן

תפקיד:מנהלת

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
קרן

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

יניביניבמנהל הטכני בראשון
יניב18:28 05-08-2014
רוצה ללמוד טכנאי-pc במנהל הטכני ורוצה לקבל חוות דעת על המקום (מה רמת הלימודים ומה רמת המרצים)
איציקאיציקמעבר מ VB NET. לC#
איציק14:14 03-04-2014
האם מוכר לכם קורס שמעביר מתכנת מכתיבה של VB NET. ל c#?
אם כן איפה הוא מתקיים וכמה זמן זה לוקח?

תודה
איציק

מאמרים מקצועיים בנושא קורס בינה עסקית - BI

  • תנאי קבלה ללימודי BI
    תנאי קבלה ללימודי BI
    רוצים להשתלב בענף הבינה העסקית בתחומי העסקים וההייטק, אבל לא בטוחים מהם תנאי הקבלה לקורס בינה עסקית בשוק הלימודים הישראלי? בכתבה הבאה תוכלו למצוא את תנאי הקבלה לקורס ופרטים נוספים אודותיו....המשך
  • ללמוד בינה עסקית
    ללמוד בינה עסקית
    BI - Business Intelligence או "בינה עסקית" בעברית, היא אחד מן התחומים החמים ביותר בעולם ההייטק. היות שתחום זה צעיר יחסית, צופים לו עתיד מבטיח והביקוש ללימודים אלו הולך ומתרחב בשנים האחרונו....המשך
  • מהו מודיעין עסקי
    מהו מודיעין עסקי
    כיום, המודיעין העסקי הפך לעניין שבשגרה, כיוון שישנה טכנולוגיה שמאפשרת זאת ביתר קלות – ביחוד עבור אנשי מקצוע בתחום ומשום שישנה תחרות רבה בין עסקים ולקוחות שעורכים השוואת מחירים מושכלת....המשך
  • שימושים עיקריים בתחום BI
    שימושים עיקריים בתחום BI
    בינה עסקית היא תחום מתוך טכנולוגיית המידע, האוספת נתונים ומידע מתוך הארגון ומחוץ לו, ועושה בהם שימוש כדי לחזות את המשך הפעילות, ללמוד דפוסים שיכולים להיות קריטיים לפעילות הארגון וליצוא ...המשך
  • קורס הכשרת מפתחי BI
    קורס הכשרת מפתחי BI
    בימינו מאוד מקובל שכל המידע השייך לארגונים גדולים או לחברות עסקיות נאגר באמצעות מערכות מידע שונות. אחד המאפיינים הבולטים של עסקים מודרניים בתקופתנו היא הכמות העצומה של מידע אותו מחזיק כל ארגון. חלק...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú