סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס data scientist
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס data scientist

מחפשים מידע על קורס מדען נתונים?


קורס data scientist יכשיר אתכם לסייע לחברות, מוסדות וארגונים שונים במשק להתמודד עם שטף המידע האדיר ההנאגר במסדי הנתונים הארגוניים ולהסיק מסקנות עסקיות חשובות לצרכים עסקים אסטרטגיים ומחקריים בהתבסס על פיתוחים טכנולוגיים ואלגוריתמים.

במאמר הבא נסקור בהרחבה את המסלול ללימודי קורס data science ונענה על שאלות פופולריות של גולשים דוגמת מה עושים מדעני נתונים? מה לומדים בקורס? מה הם תנאי הקבלה? היכן ניתן ללמוד את התחום? ומה הן אפשרויות התעסוקה? לשאלות נוספות ולמתן הכוונה יועצינו ישמחו לסייע לכם במספר הטלפון 03-6958791 או דרך השארת פרטי התקשרות בתיבות צור הקשר הפזורות ברחבי האתר. כמו כן, בסוף המאמר תוכלו למצוא מוסדות לימוד המציעים קורס מדען נתונים ברחבי הארץ.

מה זה data science?


ככל שהארגונים השונים במשק הלכו וצעדו אל עבר קדמת הטכנולוגיה כך גדל הצורך באחסון נאות של המידע שהתאסף מן הפעילויות העסקיות השונות. כיום כשהאתגרים ?ללו כבר נמצאים בכיס הקטן של יכולותינו הטכנולוגיות, צץ לו אתג? חדש שהעביר את אור הזר?ורים אל יצירת פתרונות לעיבוד אותם הנתונים שהלכו והתאספו באופן שיניב לארגון ערך מוסף יקר ערך.

מדע הנתונים הוא תחום המשלב מיומנויות סטטיסטיות עם יכולות טכנולוגיות המסייעות להפוך חומר גולמי המאוחסן במחסני הנתונים הממוחשבים של הארגון לכדי מידע שימושי להפקת תובנות ומסקנות שימושיות. מדעני נתונים עובדים בדומה לסטטיסטיקנים ונדרשים ליכולות אנליטיות גבוהות, עם זאת אופיו של המידע המאוחסן דורש גם ידע טכנולוגי שיסייע בחילוץ אותן תובנות מתוך מערכות הנתונים המורכבות והגדולות. לפיכך, אנשי data science עם ידע משמעותי בקידוד מחזיקים ביתרון משמעותי המסייע להם לבנות מודלים מתמטיים ומתוכנתים שימושיים שיסייעו לענות על שאלות שונות.

על אילו שאלות מדעני נתונים מנסים לענות?


מטרתם של הארגונים השונים היא שמדעני הנתונים ינתחו את המידע הרב שהתאסף ויעבדו אותו לכדי תובנות ופעולות מעשיות. בין המטרות השונות הניצבות לנגד עיניהם של מדעני הנתונים ניתן למנות:
  • זיהוי נתונים דינמיים ונתונים משתנים
  • איסוף מידע מערב רב של מקורות
  • אימות הנתונים ובדיקת מידת דיוקם ואחידותם
  • זיהוי דפוסי התנהגות ומגמות
  • יצירת אלגוריתמים ומודלים מתמטיים לניתוח מידע
  • הנגשת המידע באופן ויזואלי למקבלי ההחלטות
אז מדוע לא נותנים למחשבים לעשות את העבודה? עד כמה שהטכנולוגיה מתקדמת, בסופו של יום מדעני נתונים צריכים להיות אנושיים ולדעת כיצד לחלץ ולהפיק משמעות משטף הדטאות הבלתי נגמרות. מדעני נתונים עוסקים באיסוף המידע ו"ניקויו" לצורך גיבושו על-ידי מתודות סטטיסטיות ומודלים לניפוי שגיאות וסטיות.

על-ידי הבנת הנתונים, אנשי data science יכולים להנחות את העומדים בראש הארגון לקבלת החלטות מושכלת יותר ולזיהוי הזדמנויות קונקרטיות בהתבסס על הבנת טרנדים ומגמות בשוק והנגשת היבט עסקי נוסף שלעתים איננו נגלה לעין.

מבנה ומטרת קורס data scientist


קורס data scientist פונה לאנשי מיחשוב בעלי רקע בפיתוח ועבודה בסביבת IT המעוניינים לצמוח ולהתפתח לתפקיד מאתגר שנהנה מדרישה גבוהה במשק העבודה בארץ ובעולם.

תכנית הלימודים משלבת בין הקניית ידע מעשי ותיאורטי בתחומי ה-Big Data לבין היכרות והעמקה בשפות תכנות וקידוד דוגמת SQL, גאווה ופייתון. לאורך התכנית, רוכשים המשתתפים ידע חשוב בבניית מודלים לכריית מידע מתוך מאגרי נתונים ובביצוע מחקרים בהתבסס על כלים סטטיסטיים מורכבים.

לאורך תכנית הלימודים, תתבקשו באופן הדרגתי לביצוע מטלות ופרויקטים שעד מהרה יהפכו למורכבים ומאתגרים במיוחד. לקראת תום הלימודים, כל אחד מן המשתתפים יתבקש להגשת פרויקט גמר מקיף הכולל את כל תכני הלימוד שנרכשו לאורך הקורס.

לקריאה נוספת:

עולם הדטאות מעניין אותך? קבל/י מידע מקיף על קורס ביג דאטה
תואר ראשון במחשבים – עולם ההייטק מחכה לכם!

קורס data science – נושאי לימוד


בין הנושאים הנלמדים במסגרת קורס מדען נתונים ניתן למנות:
  • מקורות מידע
  • כריית נתונים
  • בינה עסקית
  • גישות סטטיסטיות מתקדמות
  • מודלים מתקדמים לחיזוי
  • פילוח נתונים וחיזוי מגמות וטרנדים
  • מבוא לביג דאטה
  • Pythin
  • SQL
  • עיבוד טקסטים
  • תכנות באמצעות R
  • ועוד.


משך הלימודים


אורכה של תכנית הלימודים משתנה בין מוסד למוסד ונע בין 3 ל-4 חודשים בממוצע.

מרבית מוסדות הלימוד מציעים את התכנית הן במתכונות בוקר והן במתכונות ערב מתוך ההכרה בכך שמרבית הקהלים אשר נרשמים לקורס data science מגיעים מתוך מקום עבודה קיים.
הקורס נחלק ל-2 מפגשים שבועיים והיקפו נע בין 150 ל-180 שעות לימוד.

תנאי קבלה לקורס data scientist


ההרשמה עבור קורס data scientist מיועדת לבעלי רקע בתחום המחשבים והתכנות או במקצועות אנליטיים נוספים ולרוב ישנה דרישה עבור הצגת תעודת תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בהנדסת תוכנה, תואר ראשון במתמטיקה, סטטיסטיקה, פיזיקה ועוד.

במסגרת התהליך על המועמדים לעמוד בראיון קבלה אישי מול נציגי סגל תכנית הלימודים ולעבור בחינת מיון פנימית.

קהל יעד


אם אתם מחפשים להתקדם אל עבר תפקיד חדש ומאתגר במקצוע שהולך ומתהווה כאחד מן החשובים והחיוניים ביותר לארגונים ומוסדות בעת המודרנית, הרי שתכנית זו תתאים לכם במידה רבה.
אופיו של התפקיד דורש שימת לב לפרטים קטנים, חשיבה מחוץ לקופסא, יכולות אנליטיות טובות וסקרנות לתחום.

מוסדות ללימודי Data Science


פורטל ToStudy דואג להיות בקשר רציף עם מוסדות הלימוד השונים ומתעדכן באופן תכוף באשר לקורסים הקרובים הנפתחים. בסוף המאמר תוכלו למצוא רשימה של מוסדות לימוד אפשריים בישראל להם תוכלו להשאיר פרטי התקשרות באופן ישיר לקבלת פרטים אודות תכנית הלימודים, הליך ההרשמה ושכר הלימוד ולתיאום פגישת ייעוץ והכוונה אישית.

תעודות


בוגרים שינכחו במרבית השיעורים, יעברו את הבחינות הנדרשות ויגישו את פרויקט הגמר בכפוף לדרישות המוסד הלימודי, יקבלו תעודת בוגר קורס data scientist.
אפשרויות תעסוקה למדעני נתונים

אין תחום עסקי אחד אליו מדעני נתונים מיועדים וניתן למצוא כיום מגוון רחב ביותר של חברות וארגונים במשק המחפשים אחר אנשי מקצוע מיומנים שידעו כיצד לכרות את המידע ולעבדו לכדי אסטרטגיה עסקית תחרותית.

בוגרי קורס data scientist יכולים להשתלב בחברות פרסום, חברות ביטוח, חברות הייטק ועוד עם משכורת התחלתית הנעה בין 15 ל-17.5 אלף ש"ח.

אפשרויות לימוד נוספות


חושבים להתפתח בתחום התכנות ומרגישים שמדען נתונים פחות מדבר אליהם? אם עולם ה-WEB מרתק אתכם אנו ממליצים לכם לקבל פרטים נוספים אודות קורס Full Stack המכשיר מתכנתי ווב הן בצד הלקוח והן בצד השרת.

השירות שלנו


אנו בפורטל ToStudy דואגים לרכז עבורכם את המידע המקיף אודות עולם הלימודים החל מלימודי תעודה וקורסים, דרך פסיכומטרי ובגרויות ועד ללימודי תואר ראשון ותארים מתקדמים.

באתרנו תוכלו למצוא מידע על מגוון רחב של תחומים דרך מנוע החיפוש החופשי שלנו ודרך מוקד היועצים הטלפוני של האתר במספר 03-6958791. כמו כן, ניתן להשאיר לנו פרטי התקשרות דרך תיבות צור הקשר השונות שבאתר ואנו נעשה את מירב המאמצים לחזור אליכם בהקדם האפשרי עם המידע המקיף ביותר על התחום הלימודי המעניין אתכם.

קבל מידע על קורס data scientist ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס data scientist

 

מאמרים מקצועיים בנושא קורס data scientist

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú