סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס הדפסה תלת מימדית
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס הדפסה תלת מימדית

עולם ההדפסה בישראל ובעולם כולו לקח בעשור האחרון צעד ענק קדימה וכעת ניתן להדפיס לא רק על גבעי מסמכים דו מימדיים, כי אם לבצע הדפסות של מודלים של ממש בתלת מימד ממגוון חומרי פסלטיק וגומי מיוחדים. להדפסה התלת מימדית צפוי עתיד מזהיר ולכן זהו בדיוק הזמן להתחיל ללמוד את רזי הנושא, כיצד מתכנתים את המדפסת התלת מימדית ועובדים איתה, מאפייניה, סוג החומרים בהם משתמשים להדפסה ועוד. נשמע לכם מענין? בעמוד זה תוכלו למצוא את כל מוסדות הלימוד שמעבירים קורס מרתק זה ולהשאיר להם פרטים.

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס הדפסה תלת מימדית

בעשור האחרון, אחד התחומים שיותר ויותר תופס תאוצה ומסתמן כמהפכני במיוחד הוא תחום ההדפסה התלת מימדית. למעשה, הייצור באמצעות המדפסות התלת מימדיות התחיל כבר בתחילת שנות ה-2000, כאשר השימוש במדפסות אלו היה בעיקר לייצור של אבי טיפוס שונים ומגוונים בתעשייה, וזאת בטרם הייצור ההמוני של אותו הדגם. יחד עם זאת, בשנים האחרונות, בעקבות שיפור משמעותי וחדשני של התוכנות להדפסת תלת מימד, ניתן ממש להוריד את התוכנות באופן עצמאי מהרשת ולהשתמש בהן באופן נגיש במיוחד, ולכל צורך שיעלה לכם בראש. יתרה מכך, ניתן לזהות הטמעה חדה של התחום בכלל הגופים בתעשייה, שזיהו מיד את הפוטנציאל של הדפסת ה-3D, ובתוך כך ניתן מדפיסים ברחבי התעשייה כמעט כל דבר באמצעות מדפסות אלו. בתוך כך למשל ניתן למצוא אביזרי אופנה, תכשיטים, גופי תאורה, כלי רכב, שתלים רפואיים ועוד שמיוצרים באופן בלעדי באמצעות תוכנה להדפסה תלת מימדית מסוגים שונים של פולימרים וחומרים מגוונים הכוללים בין היתא את הברזל, האלומיניום, הזהב והטיטניום. ככל שהטכנולוגיה משתכללת יותר ולצד זאת הופסת לזמינה יותר, כך המחירים של מוצרים שונים בעולמנו נמצאים אף הם במגמת ירידה, מה שיאפשר בעתיד הבאמת לא רחוק אפילו את הקמתם של עסקים קטנים או עבודה מהבית בנישות עיצוב וייצור שונות.

איך אפשר להפוך לדפס תלת מימד?
בכדי להפוך לדפס תלת מימד ולהרוויח את המקצוע הנחשק והשווה הזה, אין כל ספק שדרושה למידה מקדימה. מדובר בטכנולוגיה שלא מוכרת למרבית הציבור ברמה היישומית, והיא בטח לא אינטואיטיבית שכן מרביתנו לא נולדנו לעידן של הדפסה תלת מימדית, כי מדובר בעשור אחד בלבד של תחום זה. בדיוק בגלל זה, ישנו מספר לא מבוטל של מוסדות לימוד אשר פיתחו מתכונת לימודים ייעודית שמעניקה לתלמידים ולבוגרים את ארגז הכלים המלא לשם התמקצעות בתחום והשתלבות בשוק התעסוקה. בכלל הקורסים בתחום ההדפסה התלת מימדית תמצאו מסלול שמשלב לכל אורך הקורס הרצאות פרונטליות בהן מועבר החומר התאורטי לצד התנסויות פרקטיות במעבדות משוכללות הכוללות את מיטב הציוד הנדרש לשם תרגול הטכניקות הנלמדות בהדפסה תלת מימדית. בעמוד זה תמצאו את כל המידע שרק תוכלו לחלום עליו אודות תחום לימוד זה, ובתוך כך את תכני הלימוד, את מוסדות הלימוד שמציעים את הקורס, את קהל היעד שהתחום עשוי להתאים לו, את תנאי הקבלה לקורס ועוד.

מה כוללים תכני הלימוד בקורס הדפסה תלת מימדית?
תכני הקורס של הדפסת תלת מימד, כמו גם ביתר הקורסים בשוק הלימודים, משתנים ברמה כזו או אחרת ממוסד לימודים אחד לאחר, אך יחד עם זאת, ניתן לעמוד על נושאי הלימוד המרכזיים שמועברים במרבית מהקורסים המוצעים בתחום: לאורך הקורסים לומדים התלמידים את הרמה המערכתית של השיטה ומכירים את השלבים ברמת התהליך של ההדפסה התלת מימדים, לומדים נושאי ליבה כדוגמת מכניקה ואלקטרוניקה, לומדים כיצד ליצור אב טיפוס לקראת ההדפסה, לומדים להכיר ברמה האינטימית ביותר את התוכנה הממוחשבת להדפסה,  בתוך כך לומדים את כלל המודלים האפשריים להדפסה תלת מימדים של מוצרים שכבר קיימים, לומדים כיצד לבצע תיקונים במוצר מודפס וכן כיצד להוסיף תופסות בעבודת יד בהתאם לצורך, לומדים גם כיצד לייצר הדפסה המונים בסדרות קטנות, לומדים כיצד יש לתכנן לוחות זמנים לפרוייקטים השונים בתחום, לומדים כיצד להתאים את הגודל הרצוי של המודל המודפס בהתאם לתכנון ולצורך, רוכשים טכניקות שונות לביצוע חיתוכים באמצעות לייזר, לומדים את כלל המוגבלויות שקיימות במדפסות 3D בייתיות שקיימות בשוק הישראלי והעולמי, לומדים לאמוד את מידת האיכות של המוצר שהודפס, לומדים להדפיס תוך שילוב של מספר חומרים וצבעים באותו התוצר, לומדים כיצד לחשב את העלות של הליך הייצור בענף ההדפסה התלת מימדים בכדי לתמחר עלויות ללקוחות, מכירים לעומק את מכוני השירות שמעניקים שירותי הדפסה תלת מימדים בישראל, מתמחים בהדפסות בתחום המזון, האופנה והרקמות הביולוגיות, לומדים את כל סוגיית הקניין הרוחני וכן את רישום הפטנטים ועוד. ניתן לומר שכלל בוגרי תחום ההדפסה התלת מימדית יוצאים מהקורס עם הכשרה על תוכנות התלת מימד של Sketch-Up, Shap Shifter וכדומה.

איפה ניתן למצוא לימודי הדפסת 3D?
תחום ההדפסה התלת מימדית הינו תחום שעדיין בחיתוליו מבחינת שוק הלימודים הישראלי, שכן כאמור מדובר בתחום שהוא עדיין נישתי ולא כולם התאימו את תכניות הלימוד שהם מציעים בהתאם לתגלית החדשנית. מה שכן, שני מוסדות לימוד מאוד בולטים שמציעים מתכונת לימודים ייעודית בתחום זה: ראשית, יש את "דיפלומה" ששייכים לאוניברסיטה הפתוחה, שמציעים את הקורס בפריסה ארצית רחבה שכוללת את רעננה, בראשון לציון, בפתח תקווה, בתל אביב, בחיפה, בירושלים, באשדוד, במודיעין, בנתניה ובבאר שבע. שנית, מסלול הדפסה תלת מימדית מוצע גם במכללת רמת גן שמציעים את הקורס ברמת גן כמובן.

קהל היעד ללימודי הדפסת תלת מימד
קורס הדפסה תלת מימדית יכול להתאים בעיקר לאנשים הבאים: כל אלו שהתחום נשמע להם מעניין ומרתק ומזהים את הפוטנציאל הגלום בענף ההדפסה התלת מימדית על כלל היבטיה, כל מי שבעלי אוריינטציה טכנולוגית או אף יתרה מכך בעלי תואר או עסק בתחום הטכנולוגי, אנשים בעלי חוש יזמות מחודד במיוחד שמחפשים לרכוש השכלה בתחום של העתיד, לאנשי אמנות ומעצבים של מוצרים בתעשייה וכן כמובן אנשים שמעוניינים בהסבה מקצועית לתחום נחשק ומרתק במיוחד.

תנאי הקבלה ללימודי הדפסה תלת מימדית
תנאי הקבלה לקורס הדפסת 3D משתנים במידה כזו או אחרת ממוסד לימודים אחד לאחר (למעשה כמו מרבית הקורסים בתחום שתנאי הקבלה שלהם בשוק הם דינאמיים), ויחד עם זאת, ניתן לזהות שבמרבית ממוסדות הלימוד בתחום דורשים מהמועמדים להיות בעלי: 12 שנות לימוד, שפה אנגלית ברמה בסיסית וידע בסיסי בשימוש במחשב ובמערכת ההפעלה של ווינדווס. יצויין, כי בחלק ממוסדות הלימוד בתחום לא מתעקשים על סוגיית 12 שנות הלימוד – גם אם כן וגם אם לא, אין ספק שמדובר בתנאי קבלה נוחים במיוחד, לכל הדעות.

משך הלימודים בקורס הדפסת 3D
מבחינת משך הלימודים בקורס הדפסה תלת מימדית, ניתן למצוא כיום בשוק הלימודים טווח גדול יחסית של שעות לימוד. בחלק ממוסדות הלימוד מדובר בקורס קצר יחסית, שכולל כ- 20 שעות, הנפרסות על פני כ-5 מפגשים מרוכזים של 4 שעות לימוד אקדמיות. ואילו בחלק אחר של מוסדות הלימוד בתחום תמצאו מתכונת לימודים גדולה יותר שקוללת כ-150 שעות לימוד. גם במתכונת המקוצרת וגם בזו המקיפה יותר תמצאו גם שעות הוראה פרונטלית וגם שעות של התנסות מעשית שמתבצעת לצד סגל ההוראה המקצועי כמובן. יצויין, כי בחלק ממוסדות הלימוד תוכלו למצוא את הקורס במסלול ללימודי בוקר וכן במסלול ללימודי ערב. הפיצול הזה של המסלולים נועד להקל על קהל התלמידים שמבקש לעבוד במקביל לתקופת הלימודים – כמו רבים מכם.

התעודה שמוענקת בסוף הקורס
עם סיום הלימודים, כאשר התלמיד עמד בהצלחה בכלל הדרישות שהציב מוסד הלימודים (אחוז מסויים של נוכחות בשיעורים, הגשת פרוייקט גמר ומטלות, מעבר בחינות וכדומה), מוענקת לו תעודת גמר מטעם מוסד הלימוד. מדובר בדרך כלל בתעודת: Certified Combined 3D Designer.

מאמרים מקצועיים בנושא קורס הדפסה תלת מימדית

  • לימודי העתיד: הדפסת 3D
    לימודי העתיד: הדפסת 3D
    תחום ההדפסה התלת מימדית הוא תחום חדשני ומהפכני שצפוי לשנות את כללי המשחק הטכנולוגיים. כיום, בישראל ישנם מספר מוסדות לימוד שמקנים לימודי תעודה בתחום ההדפסה התלת מימדית – מוזמנים לקרוא אודות מסלול זה....המשך
  • לימודי הדפסה בתלת מימד
    לימודי הדפסה בתלת מימד
    תהליך ההדפסה בתלת מימד נחשב לייצור לכל דבר ועניין. העיצוב נעשה על ידי חומר מתקשה שמגיע מתוך דגם דיגיטלי. ההדפסה נעשית על ידי מדפסת תל מימדית והאובייקט נבנה מהשכבה הפנימית ועד לסיומו של המוצר!...המשך
  • לימודי הדפסה בתלת ממד
    לימודי הדפסה בתלת ממד
    טכנולוגיית ההדפסה התלת ממדית עשתה את צעדיה הראשונים אל העולם הטכנולוגי ב-1986 אך לא היה זה עד סוף שנות התשעים, אז החלה לצבור תאוצה. והיום? היום המכללות המובילות מציעות קורס הדפסה תלת ממדית מקצועי....המשך
  • ללמוד הדפסה תלת ממדית
    ללמוד הדפסה תלת ממדית
    טכנולוגיית הדפוס התלת ממדי הינה תהליך ייצור הבונה אובייקט על ידי הנחת שכבות של חומר מתקשה מתוך מודל דיגיטלי. המדפסת התלת ממדית מייצרת את האובייקט החל מן השכבה התחתונה ועד לסיומו של המוצר....המשך
  • קורס הדפסה תלת ממדית
    קורס הדפסה תלת ממדית
    הדפסה תלת ממדית היא טכנולוגיית ייצור המאפשרת לייצר עצמים תלת ממדיים היישר מתוך המחשב בשיטת הוספת שכבות אחת על גבי השנייה. מכונות ההדפסה מייצרות את הדגמים מחומרים שונים וחוסכות את הצורך בשלב ההרכבה....המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú