סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס סייבר
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס סייבר

נושא הסייבר הוא תחום חם כיום בעולם המחשבים כאשר האיומים בעולם עושים מעבר חד מהעולם הפיזי אל העולם האלקטרוני. לימודי סייבר דורשים ידע בתכנות מורכב, האקינג ואבטחת מידע ומיועד עבור אנשים בעלי ניסיון המגיעים מן המקצועות הטכנולוגיים.

תחום הסייבר
כיום, אנו חיים בתקופה בה הטכנולוגיה פורצת דרך ומוכיחה לנו פעם אחר פעם כמה היא מתוחכמת ומתקדמת. את רוב הפעולות היומיומיות שהיינו נוהגים לעשות בעצמנו, עושים המכשירים הטכנולוגיים והמחשבים. גם בתחום הבטחוני אופי הלחימה עבר שינוי משמעותי. אם בעבר עיקר המלחמה התנהלה בשדה הקרב כשכוחות נלחמו בקרבות פנים אל פנים, היום הסיפור שונה לגמרי. בעידן בו אנו חיים כיום, ניתן לומר שהמלחמה הבאה תהיה מלחמה מסוג אחר לגמרי. התפתחות הטכנולוגייה והמחשוב בשנים האחרונות הביאה לפיתוח לוחמה מסוג חדש, משוכלל, מתוחכם ובמקרים מסוימיים גם הרבה יותר מאיים מכל סוגי הלחימה שהכרנו עד היום.
הלוחמה עליה אנו מדברים היא כמובן  לוחמת המידע. או בשמה הנפוץ יותר לוחמת הסייבר. זהו כאמור סוג חדש של לחימה המתנהלת ברשתות האינטרנט ובמרחבים הווירטואליים והוא בעצם מאפשר להילחם אל מול האקרים, ארגונים ואף נגד מדינות מבלי לקום מהכסא.
זוהי תפיסה חשובה שצריך להבין אותה. הגענו למצב בו המלחמות מתנהלות יותר ויותר באמצעות הטכנולוגייה והמחשוב. עיקר העיסוק והמאמץ בלוחמה זו מתרכזת ביכולת לפרוץ למחשבים ומערכות שונות של ארגונים וגופים שונים באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ומשוכללים.
בזמן האחרון אנו עדים למתקפות רבות של ארגוני טרור, פשע או סתם האקרים בודדים שמנסים לפגוע בארגונים ועסקים ואף במדינות מסוימות  באמצעות חדירה לתוך מערכות מחשוב שלהם במטרה לפגוע באותן חברות ומדינות ולהגיע למידע חיוני אשר נמצא באמתחתיהן.
מציאות זו דורשת מאיתנו ומהעולם בכלל לייצר מערכות הגנה מתקדמות שיאפשרו ויציעו מתן מענה הולם לכל האיומים הקיימים בתחום. ככל ששיטות הפגיעה והאיומים גדלים כך ההגנה הנדרשת בעניין זה הולכת ומשתכללת. בקיצור, תחום לוחמת הסייבר הוא תחום הנמצא בהתפתחות מתמדת והוא מתקדם ומשתכלל בקצב מטורף. דבר אשר גורם לביקוש גבוה של אנשים מיומנים שמבינים ומכירים את התחום לעומק.

לימודי סייבר
בשנים האחרונות עלתה הדרישה לאנשי מקצוע בתחום אבטחת המידע והסייבר שהם למעשה האקרים שעובדים על אבטחת המידע בשירות החוק. העוסקים בתחום זה נדרשים להשתמש במיומנויות ובכישורים שונים במטרה לאתר פרצות בחברות ובארגונים. את המיומנויות הללו ניתן לרכוש בקורס אבטחת מידע וסייבר שמספק למעשה את כל הידע והכלים הנדרשים להשתלבות מוצלחת ומקצועית.
לימודי סייבר נוסדו ופותחו בשני ענפים, כאשר האחד מתמקד על מדעי המחשב, תכנות ופיתוח ממוחשב ואילו הענף השני מתמקד על ההיבטים הפוליטיים, כלכליים, משפטיים ואתיים. במהלך הלימודים מוכשרים הסטודנטים לא רק על התחום הריאלי של מדעי המחשב אלא גם מקבלים חינוך אקדמאי נרחב. לימודי סייבר הם מסלול חדשני יחסית ואכן הם זוכים לפופולאריות בקרב רבים שמחפשים תחום מחשבים המערב בתוכו תכנים נוספים אחרים.
קיימים מוסדות לימוד בהם תמצאו כי לימודי סייבר נלמדים כקבוצת קורסים במסגרת לימודי תואר ראשון במדעי החברה ומדעי הרוח או משפטים. לעומתם תמצאו לימודי סייבר כלימודי תעודה המגיעים בשילוב קורסים מתחום אבטחת מידע. נוצרה מגמה בה מוסדות לימוד מכללות ואוניברסיטאות משלבות לימודי סייבר באופן נרחב בתוך תוכניות לימוד מתוך הבנה כי מדובר בתחום נדרש בעידן של היום. מטרת קורס סייבר ואבטחת מידע היא להכשיר את הדור הבא של אנשי אבטחת המידע והסייבר, והוא בנוי בצורה המקיפה ביותר. תכני המסלול ייחודיים ומשלבים תאוריות מספרות מקצועית ופרקטיקה מעשית.

תכני הלימוד
הסייבר הוא ענף רחב שכולל בתוכו תחומים שונים ומגוונים כלוחמת סייבר, הגנת סייבר, התקפות המותאמות לתחום, האקינג – Hacking ועוד. כל הענפים השונים נכנסים יחד לתחום אחד כולל הנלמד במסגרת לימודי הסייבר. קורסי סייבר כוללים לימודים מעמיקים ומקיפים מאוד, והם דורשים הבנה, ידע, יכולות אנליטיות ויכולות מקצועיות אחרות. במרבית הקורסים נדרשים ניסיון מעשי רב והיכרות עמוקה עם מערכות הפעלה ועם פיתוח תוכנה, כך שבחלק מהם תנאי הקבלה כוללים התמחות במערכות אבטחת מידע, ידע ניכר במערכות Linux ו – Windows וכן ידע בשפות תכנות שונות. אי אפשר ללמוד סייבר לפני שעברת כברת דרך מסויימת; כדאי לך להכיר היטב ורצוי מתוך נסיון מעשי תשתיות תקשורת, שרתים ושירותים ארגוניים, טכנולוגיות אינטרנט ומובייל ורצוי שיהיה לך רקע כלשהו בכתיבת קוד. הנסיון מלמד שלא יהיו כאן קיצורי דרך; לא תוכל לספק אבטחה אמיתית למה שאתה לא מכיר היטב מבפנים. במצב כזה, אם תדרש לגשר על בעיות אבטחה בסביבות שאינך מכיר, תהיה תלוי לנצח בפתרון של גורם חיצוני שאת טיב עבודתו תתקשה למדוד.
בכל מקרה – אנשים ללא ניסיון בתחום, המבקשים להשתלב בו, יידרשו ללימודי השלמה, למכינה וכדומה. אך אין ספק שלקורס יתקבלו אנשים בעלי זיקה לתחום המחשבים ואוריינטציה טכנולוגית.לימודי סייבר מקנים כלים על מנת לשלוט ולהתמודד עם האקרים, לתכנת אלגוריתמים מורכבים, להצפין, לקדד ולהעלות את הסייבר כשדה מחקר חדש. תוכנית הלימודים של לימודי סייבר בנויה מקורסים רבים כאשר ביניהם תמצאו מערכות סייבר, מבוא לתכנות, סדנת סייבר מעשית להקניית ידע מעשי בתחום ועוד. במהלך הקורסים השונים תפגשו עם נושאי לימוד מגוונים.
נושאי לימוד לדוגמה בקורסי הסייבר השונים:
-האקרים והאקינג
-פשעי סייבר
-תשתיות לאומיות
-איומים בתחום
-משמעותה של לוחמת סייבר
-קבוצות טרור
-אסטרטגיות הגנה בעולם הסייבר
-אבטחת סייבר

איפה לומדים סייבר?
הבאנו לפניכם מספר מוסדות אפשריים ללימודי סייבר:
-מכללת מדיאטק גון ברייס חיפה - מוסד הלימוד עורך תכנת מקיפה למגני סייבר, בה עוסקים בהרחבה באבטחת מידע ובהאקינג. המסלול כולל כ - 200 שעות המחולקות ל - 40 מפגשים.

-מכללת נס - מכללת נס מציעה קורס סייבר למנהלים, בו מתמקדים באיומים ובסיכונים בסביבה הארגונית ובדרכים להתמודדות עמם. הקורס נפרש על פני כ - 16 שעות והוא מתקיים בשלוחת המכללה בתל אביב.

-האקר יו רמת גן - ב - HACKERU נערך קורס אבטחת מידע וסייבר בהתמחות Penetration Testing, Reverse Engineering ו - Ethical Hacking. מסלול זה, שמתאים הן לחסרי רקע והן לבעלי רקע קודם בתכנות, מציע התמחות בתחום ההאקינג ומעניק כלים להגנה על מידע. היקף התכנית כ - 12 חודשים.

-מכון טכנולוגי חולון HIT - בית הספר ללימודי תעודה: בבית הספר ללימודי תעודה של מכון טכנולוגי חולון מתקיים קורס מיישם הגנת סייבר. הקורס מעניק הכשרה של אנשי הגנה ואבטחת סייבר, תחזוקת מוצרי סייבר, יישום של תהליכי אבטחה וזיהוי וטיפול באירועי אבטחה, תוך היכרות והבנת הפעילות, המטרות והצרכים של הארגון. תכנית זו נבנתה לפי התווית מטה הסייבר הלאומי בישראל, היקפה 147 שעות ועוד שלושה ימי תרגול נוספים בסימולטור סייבר.

-היחידה ללימודי חוץ של אוניברסיטת אריאל (תל אביב) – היחידה מקיימת לימודי תעודה בתחום הפשיעה הקיברנטית המתמקדים בגורם האנושי. סגל המרצים בתכנית מונה בכירים מעולם אבטח המידע והפשיעה בעולם העסקי, במנהל הציבורי ובאקדמיה. ההכשרה במסגרת הקורס מקנה כלים מעשיים לזיהוי תוקפים וקורבנות פוטנציאליים ברשת ומחדדת מיומנויות להתמודדות עם האיומים ונזקיהם. הלימודים מתקיימים במתכונת חד שבועית בשעות הערב, 5 שעות בכל מפגש.

-See Security – שיא סקיוריטי – זהו מוסד לימודים בקיא ביותר בתחומי לוחמת המידע ואבטחת המידע, והוא נשען על ידע רב שנים ועל מרצים מובילים בתחומים אלה. שיא סקיוריטי מקיים מגוון מסלולי הכשרה וקורסים בהיקפים שונים בתחומי הגנה והתקפת סייבר ובתחומי ההאקינג המתקשרים אליהם. בין הקורסים המוצעים בשיא סקיוריטי, נמצאים גם הקורסים הבאים: קורס האקינג – גרסה מלאה, קורס Cyber Warefare במגוון שלבים ורמות, וכן סדנאות קצרות יותר בתחום, קורסי הגנה ולוחמת סייבר למנהלים, ועוד ועוד. הלימודים מתקיימים ברמת גן או בתל אביב, ותכניות הלימוד מתעדכנות בהם כל העת, בהתאם לחידושים בתחום ולמתרחש בענף.

-סייבריה – חברה מקצועית בתחום שהוקמה על ידי מקצוענים יוצאי יחידת מודיעין טכנולוגי מובחרת. מציעה מגוון שירותים, וביניהם גם מסלול הכשרה – קורס Cyber Warefare. הקורס נלמד בהיקף של 50 שעות לימוד הנפרשות על פני 7 מפגשים אינטנסיביים, והוא מיועד למנהלים מתחומי התשתיות הלאומיות, ממערכת הביטחון ומגופים ציבוריים נוספים הקשורים בעולם הסייבר.

-מכללת סלע - מקיימת קורס קצין אבטחת מידע ארגוני ומומחה לוחמת סייבר, המכשיר אנשים שיהיו מומחים לתשתיות של מערכות מידע בארגונים, שיכירו את חולשותיהן, ושידעו כיצד לעבוד איתן ולמצוא להן פתרונות אבטחה יעילים. הקורס מיועד לכל מי שמוכן להשקיע מאמצים בלימודים, והוא מתאים במיוחד למאבטחים ומנהלי מערכי אבטחה. על מנת להתקבל לקורס יש להוכיח רקע במחשוב ולהגיע לראיון אישי. הלימודים נמשכים כשנה, כאשר אפשר לבחור בין מסלול ערב או בוקר, והם כוללים שעות הדרכה, תרגול במעבדה ועבודה על פרויקט גמר.


לסיכום, העולם הווירטואלי וההתפתחות הכבירה של הטכנולוגיה והמחשוב בעשורים האחרונים, מביאים אותנו, למצבים שונים מכל מה שהכרנו עד כה. תחום הסייבר – הלוחמה ברשת האינטרנט – הוא תחום מתפתח בשנים האחרונות. ההתקפות על גופים שונים באמצעות רשת האינטרנט הולכות וגוברות, שלא לומר משתכללות, ובהתאם – נדרשים אמצעי ההגנה משוכללים ומתוחכמים כנגדן.
בוגרי הקורס יוכלו להשתלב במגוון ארגוני היי טק, חברות סטארט אפים, חברות אבטחת סייבר, חברות מחשבים וכל ארגון המצריך אנשי אבטחת סייבר בשורותיה.

קבל מידע על קורס סייבר ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס סייבר

קורס סייבר
קורס סייבר הנו קורס חשוב ביותר והנו תוצר המציאות הטכנולוגית אשר אינה עוצרת לרגע, אלא בכול רגע נתון מחדש הוא מתפתחת ומעלה סיכונים חדשים עובר בטיחות המידע הפרטי והמוסדי. אי לכך, חשוב ביותר למצוא לוחמי תוכנה אשר יגנו על כלל הנתונים שהרשת מכילה ועל כלל המידע הפרטי שלנו אשר מצוי במגוון אתרים.
על מנת להיות לוחם סייבר, אין צורך לעבור טירונות ואין צורך לעבור אימוני כושר מפרכים, אך כן יש צורך לעבור מגוון לימודים נרחבים בתחום, ולו על מנת להכיר מגוון איומים ועל מנת לדעת כיצד ניתן להתמודד מולם בדרך היעילה והמהירה ביותר. מכאן שאם גם אתם מבקשים להגן על שלל מערכות התוכנה ואם גם אתם מבקשים להיות בחוד החנית של המשמר הטכנולוגי – הרי שקורס סייבר מהווה תשובה אידאלית ביותר גם עבורכם.
בפורטל זה אתם מוזמנים למצוא מידע מקיף בנושא עבור שלל היבטים חשובים אשר נוגעים ללימודי הקורס. כך למשל אתם מוזמנים ללמוד מיהם מוקדי הלימוד המובילים, מהם תנאי הקבלה, כמה זמן אורכים הלימודים, לאיזה שכר ניתן לצפות, אלו תכונות אופי עשויות לסייע לכם להתאים לתפקיד וכדומה, כאשר בכול רגע נתון אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבל מענה אנושי עבור כל שאלה שמצריכה הבהרה.

קורס סייבר
קורס סייבר אומנם מצריך הכרה מקדימה והוא עתיד להתמשך על פני שנה שלמה, אך יחד עם זאת מי שאוהב את התחום וטוב בו, יימצא שלל מידע מרתק בנושא, לצד שלל מידע מהותי עבור הצלחה במקצוע. כמו כן, ראוי לציין שההשקעה אינה רק נושאת פרי בפן האידאליסטי, אלא בין היתר גם מדובר במקצוע מאוד מתגמל ברמה הכספית, וזאת כי ממוצע המשכורות נע סביב 22,000 ₪.
אי לכך, אם גם אתם עוצרים לבחון האם אתם מתאימים לעבור קורס מעין זה, הרי שלצד יכולות טכניות והכישרון לנתח מידע בזמן אמת ולהסיק את המסקנות הנכונות ביותר, גם חשוב ביותר לבחון האם אתם אוהבים את תחום המיחשוב, האם חשוב לכם לעשות תפקיד מהותי, האם אתם ניחנים בכישורים אנליטיים מצוינים והאם חידושי התחום פשוט שואבים אתכם.

לימודי קורס סייבר

לימודי קורס סייבר בעיקר מתמקדים במדעי ובפיתוח המחשב, אך אם יותר נדייק, נציין שלימודי סייבר מתמקדים  בהגנה על מסמכים אשר נוגעים לשורת הנושאים הבאים: ביטחון המדינה, נתונים פיננסיים, מדיניים, ביטחוניים, פוליטיים ואף אישיים. מכאן שללא ספק מדובר בתחום חשוב ביותר, אך כיוון שהוא מצריך היכרות עם ידע כה מקיף, מראש מוטב לדעת שבעת למידת הקורסים השונים, לרוב נוהג לבחור מסלול מסוים בו יותר מבקשים להתמקד. אי לכך, לרוב לימודים אלו נוהגים להתחלק לשורת הנושאים הבאים: האקרים, האקינג, פשעי סייבר, איומים בתחום, תשתיות לאומיות, אבטחת סייבר, קבוצות טרור, משמעותה של לוחמת סייבר, אסטרטגיות הגנה בעולם הסייבר וכדומה.

תכני הלימוד בקורס סייבר

כל מקום מחזיק ברשימת נושאים מעט שונה וכל קטגוריה מועברת לצד יותר או פחות שעת הדרכה. עם זאת, באופן כללי ניתן למצוא התמקדות בשורת הנושאים הבאה: ניטור חומות אשף ריגול, סריקה, התקפה, הגנה ברשת, איתור נקודות חולשה, תכנות במגוון שפות, מיומנות האקינס, מערכת הפעלה לינוקס והתקפה לצד הגנה.

איפה לומדים קורס סייבר?

יש מגוון מוסדות מובילים עבור לימודי סייבר, כאשר כל מוסד תורם את הרזומה שלו לתעודה שעמה יוצאים בתום ההכשרה. אי לכך, יש לבחון לעומק הן רזומה של כל מקום והן את הנושאים בהם הקורס מתמקד, וזאת לאחר שבחנתם לעומק שורת נתוני התאמה. להלן שורה של מוסדות מובילים:
•שיא סקיורטי מציע לימודים נרחבים ברמת גן ובתל אביב
•מכללת נס בתל אביב מתמקדת באיומים שחווה סביבה ארגונית ובדרכים שניתן להתמודד אל מול הסכנות. הקורס אורך רק כ16 שעות והוא מיועד למנהלים.
•מכללת סלע – הקורס מיועד בעיקר עבור מי שמבקש להיות מנהלי מערכות אבטחה, כאשר הלימודים נפרשים על פני שנה שלמה.
•מכללת מדיאטק גון ברייס בחיפה מעניקה הסבר מרחיב בתחום. מדובר ב200 שעות לימוד אקדמיות אשר מחולקות לארבעים מפגשים.
•האקר יו ברמת גן מעניקה לימודים מקיפים בתחום. ייחוד הקורס מתמקד בעובדה שהוא מתאים גם עבור מי שטרם מחזיק בניסיון מקדים, כאשר היקף התוכנית משתרע על פני שנה שלמה.
•מכון טכנולוגי חולון HIT מעביר קורסי הגנה מתקדמים ומקיפים אשר כוללים כ174 שעות לימוד אקדמיות.
•המכללה הטכנולוגית תל חי מייעדת את הקורס לבעלי ניסיון עשיר. הקורס כולל כ 147 שעות לימוד אקדמיות.
•מכללת בן גוריון מציעה לימודים מקיפים בתחום והיא דורשת היכרות מקדימה עם התחום.
•המכללה הטכנולוגית תל חי מייעדת את הקורס לבעלי ניסיון עשיר. הקורס כולל כ 147 שעות לימוד אקדמיות.
•היחידה ללימודי חוץ מטעם אוניברסיטת אריאל מציעה קורס שבעיקר מתמקד באלמנט האנושי. מדובר בלימודים חד שבועיים כאשר כל מפגש אורך כ5 שעות.
•מכללת סלע – הקורס מטעמה מיועד בעיקר עבור מי שמבקש להיות מנהלי מערכות אבטחה, כאשר הלימודים נפרשים על פני שנה שלמה.
•סייבריה הינה חברה אשר הוקמה מיחידת אנשי עלית בתחום. הקורס כולל כ500 שעות והוא נפרש על פני שבעה מפגשים.

מיהו קהל היעד ללימודי קורס סייבר?
מי שמיועד לעבור לימודים מתקדמים מעין אלו, צריך להיות חובב מחשבים, להחזיק בידע נרחב בתחום, אך יחד עם זאת גם טוב לדעת שיש קורסים אשר פתוחים גם בפני אנשים ללא ידע מקיף בתחום. עם זאת, היכרות על שלל תוכנות תמיד עשויה לפתוח דלתות וכמובן שגם יש לעבור ראיון אישי. עוד ראוי לציין שקורס זה גם עשוי לעניין מגוון עובדים מטעם המודיעין שכבר מכירים את שורת הסיכונים, אך בעיקר להתאים עבור מי שמחזיק בחוש אנליטי מפותח, עבור מי שהוא חובב תכנות ועבור מי שיש לו ראש גדול על הכתפיים – עבור מי שמבקש להעניק עזרה חשובה בתחום ואף מבקש עבודה בתחום מכובד ומאוד רווחי.

מהם תנאי הקבלה לקורס סייבר?

באופן כללי יש להפגין ידע מקדים בשלל טכנולוגיות ממוחשבות, יש צורך בהיכרות מקדימה עם קודים וכמובן שיש לעבור ראיון קבלה. אי לכך, אין זה רק מספיק לרצות לעסק בתחום, וזאת כי מדובר בהליך יותר הדרגתי אשר דורש לימודים מקדימים, ועל כן טוב לדעת שניתן למצוא מכינות אשר נועדו להשלים פערים.

משך הלימודים בקורס סייבר
הלימודים היותר רציניים נעים בין מספר חודשים לבין שנה שלמה, כאשר טוב לדעת שניתן לבחור בין לימודי ערב לבין לימודי בוקר – לפחות ברוב המקומות. כמו כן, גם אין לשכוח שלא פעם יש להשקיע כמה חודשים בלמידה מקדימה.

תעודה/ הסמכה מקצועית לבוגרי הקורס
כל מוסד לימודי מעניק תעודת הסמכה מטעמו, כאשר טוב לדעת שיש קורסים שבין היתר עוזרים לסטודנטים לשכתב את קורות החיים באופן המחמיא ביותר ובנוסף הם גם מסייעים למצוא את דרכם בעולם האמתי, כלומר להשיג עבודה בתחום.

אפשרויות תעסוקה לבוגרים
שלל חברות אבטחת סייבר לצד שלל ארגוני הייטק ומגוון ארגוני סטארט אפים נזקקים לשירותי הגנת סייבר, ועל כן ניתן לדעת שהתחום מבטיח לא מעט עבודה עבור בוגרי הקורסים השונים אשר בקיאים בתחום ומבקשים להתחיל להפשיל שרוולים.

מאמרים מקצועיים בנושא קורס סייבר

  • קהל יעד ללימודי סייבר
    קהל יעד ללימודי סייבר
    ישראל כבר מזמן קיבעה את מעמדה כמעצמת הייטק בינלאומית. לפיכך, אין זה מפתיע לגלות שהיא גם מוקד לימודים והכשרה של לא מעט תותחי סייבר בעלי יכולות פריצה ואבטחה הנדרשות בחברות, גופים, ארגונים ואף מדינות....המשך
  • סייבר – פני העתיד
    סייבר – פני העתיד
    יש שאומרים שמלחמות העתיד הולכות להתנהל במתקפות סייבר במקום במלחמות של Boots on the ground. מנגנוני הביטחון במדינת ישראל וביתר המדינות המפותחות הבינו זאת כבר. רוצים לקחת בזה חלק?...המשך
  • לימודי אבטחת מידע
    לימודי אבטחת מידע
    התפתחות הטכנולוגיה והמחשוב בעולם לא זרה לאף אחד מאיתנו. תפקידה של אבטחת המידע, הוא להגן על המשאבים הממוחשבים של האירגונים, העסקים והחברות השונות. מעוניינים לעסוק בתחום? הכנסו לכתבה לפרטים!...המשך
  • לימודי סייבר
    לימודי סייבר
    בעולם שכולו טכנולוגיה, הגנה על מידע של חברות וארגונים נחשבת לערך עליון. תפקידם של אלו שמתעסקים בסייבר לבצע את הגנה זו על ידי תוכנות ואמצעים שונים. נשמע לכם מעניין? הכנסו וגלו את כל הפרטים!...המשך
  • קורס סייבר
    קורס סייבר
    אבטחת מידע היא ערך בעל חשיבות עליונה למנהלים האחראים על הגנת נכסי המידע של החברה, משרד ממשלתי, צבאי וכדומה. מומחי הסייבר הם אלו האחראים על הגנת הנכסים הללו על בסיס יום יומי. חושבים שאתם מתאימים?...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú