סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס Node.js
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס Node.js

חשבתם על לימודי Node.js


קורס Node.js הינה מערכת מבוססת JavaScript באמצעותה אנשי מקצוע יכולים לפתח יישומים (אפליקציות) לסמארטפון המתאפיינות בפעילות ברשת ושייעודן להכיל מספר גדול של משתמשים באותו הזמן.

אם עולם ה-WEB מעניין אתכם ובעיקר תחום פיתוח האפליקציות, כאן ריכזנו עבורכם מידע מועיל על לימודי Node.Js. במאמר נפרט אודות התחום הלימודים בכללותו ובהמשך נפרט על תכנית הלימודים, נושאי הלימוד, תנאי הקבלה ומשך הלימודים. ניתן לקבל מידע נוסף מיועץ לימודים במספר הטלפון 03-6958791 או להשאיר פרטים כדי שנציג יצור עמכם קשר בהקדם. לנוחיותכם רשימת מוסדות רלוונטית בסוף המאמר להם תוכלו לשלוח פרטים באופן ישיר לצורך תיאום פגישה, קבלת פרטים טלפוניים נוספים ורישום לקורס.

אז מה זה Node.Js?


Node.js הינה מערכת ושפה מבוססת JavaScript המאפשרת לנו לבצע מגוון רחב של פעולות שונות על גבי השרת. מערכת זו צברה פופולריות גבוהה, היא מתבססת על טכנולוגית V8 ומטרתה העי?רית היא לסייע בפיתוח אפליקציות רשת המיועדות לעמידה בעומסים כבדים של ריבוי משתמשים על השרת.

על אף שזהו ייעודה העיקרי, Node.Js נפוצה בקרב מפתחי אפליקציות רבים גם כאשר שימושה איננו עבור אפליקציות רשת כבדות. למערכת זו תוספים רבים שונים המשדרגים את העבודה איתה ולכן רבים בוחרים לקחת קורס Node.Js מקצועי ומקיף שילמד אותם את כלל האפשרויות הקיימות לצורך מקסום העבודה.

מבנה קורס Node.Js


לימודי Node.js נערכים במספר מוסדות לימוד מקצועיים ברחבי הארץ ומוצעים במתכונת עבור מתכנתים בעלי ניסיון המבקשים להרחיב את ידיעתם ולהתקמצע בתחום נדרש נוסף ובמתכונת לימודי בסיס מקיפים ומעמיקים המיועדים עבור חסרי רקע המבקשים להיכנס לתחום ה-web.

לאורך התכנית לומדים המשתתפים את מטרותיה של מערכת זו שנוצרה כדי לייצר מנוע עוצמתי יותר (V8 הוא המנוע עליו מתבסס כרום!). הקורס משלב בין תוכן תיאורטי מרתק ומקיף לבין תרגולים מעשיים כיתתיים ותרגולי בית.

עם תום הלימודים נדרשים הסטודנטים להשתתפות בפרויקט גמר מעשי המקיף את כלל הנושאים הנלמדים לאורך הקורס.

למי התכנית מתאימה?


לימודי Node.js דורשים היכרות מוקדמת וניסיון עם תכנות ובניית אתרים באמצעות JavaScript. מעבר לכך, מרבית מוסדות הלימוד עורכים מבדקים פנימיים לצורך בדיקת רמת המועמדים בנושאי אנגלית, מיומנויות מחשב בסיסיות והבנה מקצועית של תחום האינטרנט בכללותו.

משך הלימודים


אורכה של תכנית הלימודים נע בין 3 ל-4 חודשים סה"כ כ-100-120 שעות לימוד.

מרבית המוסדות מציעים לימודי Node.js במתכונת לימודי בוקר ובמתכונת לימודי ערב כדי לאפשר לימודים גם לבעלי משפחות ולאנשים עם קריירה קיימת המחפשים לשלב התפתחות מקצועית והשכלתית עם אורח חיים צפוף מעט.

תעודות


בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה יקבלו תעודת בוגר לימודי Node.js מטעם המוסד בו למדו.

אפשרויות תעסוקה


בוגרי תכנית הלימודים יוכלו להשתלב במגוון חברות אינטרנט, סטארטאפ ואינטראקטיב בתפקייד פיתוח ויישום אפליקציות רשת מורכבות.

אפשרויות לימוד נוספות


  • גולשים שחיפשו מידע על תחום זה, התעניינו גם במסלול לימודי Bootstrap.

קבל מידע על קורס Node.js ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס Node.js

 

מאמרים מקצועיים בנושא קורס Node.js

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú