סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס בודקי תאימות סייבר
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס בודקי תאימות סייבר

חיפשתם מידע על קורס תאימות סייבר?


קורס בודקי תאימות סייבר פונה לבעלי ניסיון תעסוקתי קודם המעוניינים לקבל הסמכה הכפופה לדרישותיו של מערך הסייבר הלאומי. מדינת ישראל נתונה באופן תמידי למתקפות סייבר מצד גורמים זדוניים ובמסגרת הקורס תלמדו כיצד לחזק את חוסנם של ארגונים ומוסדות שונים במשק כך שיהיו מסוגלים לעמוד במתקפות אלו וזאת על-ידי שיטות בקרה ואיכות.

אם חיפשתם מידע אודות המסלול ללימודי קורס תאימות סייבר כאן ריכזנו עבורכם פרטים מלאים על תכנית הלימודים. תחילה נספר בהרחבה על משמעות התפקיד ובהמשך נצלול יחד אל תוך תכנית הלימודים עצמה עם פרטים על המסלול, תנאי הקבלה, נושאי הלימוד, קהל היעד, מוסדות הלימוד, תעודות ואפשרויות התעסוקה. נשמח לסייע לכם בכל שאלה במספר הטלפון 03-6958791 או דרך השארת פרטי קשר לצורך קבלת שיחה מנציג. במהלך השיחה נעבור על תכנית הלימודים ועל מוסדות הלימוד ונדאג שהמוסדות הרלוונטיים יצרו עמכם קשר בהקדם. כמו כן, תוכלו למצוא בסוף המאמר רשימה של מוסדות לימוד להם תוכלו לשלוח פרטים באופן ישיר לצורך קבלת שיחה מטעם נציג ולתיאום פגישת ייעוץ, הכוונה ורישום.

מה זה בעצם תאימות סייבר?


חוסנם של מוסדות, חברות וארגונים שונים בישראל תלוי במידה רבה מאוד בספקים השונים שעובדים מולם. מטרתו של מערך הסייבר הלאומי בישראל היא לוודא כי אכן ניתן יהיה לשמור על מערך הגנה הרמטי ככל הניתן וזאת לא רק באמצעות אבטחת המידע וההגנה של הארגון עצמו אלא על-ידי בדיקת הספקים השונים שעובדים מול הארגון.

אם כן, מטרתם של בודקי תאימות סייבר היא לערוך בידוקת מקצועית, מעמיקה ומקיפה באשר לעמידותם של הספקים השונים בפני מתקפות סייבר שונות. למעשה מדובר במעין איש מנהל לביצוע ביקורות (בדומה לתחום הביקורת הפנים ארגונית) הנדרש לביצוע ביקורות קפדניות, מילוי דו"חות ושימת דגש על התייעלות ושיפור.

מבנה ומטרת תכנית הלימודים


קורס בודקי תאימות סייבר נערך בכפוף להנחיות ודרישות מערך הסייבר הלאומי בישראל.

התכנית איננה פתוחה בפני הקהל הרחב ומטרתה לשפר ולהוסיף נדבכים נוספים של ידע לבעלי רקע וניסיון מקצועי בהגנת סייבר ואבטחת מידע. לאורך התכנית רוכשים המשתתפים שיטות עבודה לביצוע ביקורות בקרב ספקים, הקמת וכתיבת דו"חות פרטניים ויצירת מערך ביקורת שוטפת הדוק ומיומן לווידוא חוסנן של חברות שונות במשק הישראלי.

נושאי לימוד


בין הנושאים הנלמדים במסגרת קורס תאימות סייבר ניתן למנות:

  • מערך הסייבר הלאומי
  • ביצוע ביקורת גישה
  • ניטור ספקים
  • הגנה היקפית
  • בדיקה בהליך מרחוק
  • אבטחת מידע
  • מערכות מתח
  • ביקורות גישה
  • ועוד.
כלל נושאי הלימוד זוכים להתנסות מעשית בדמות תרגולים כיתתיים, מטלות בית ופרויקטים מעשיים.

תוכן שעשוי לעניין אותך:

משך הלימודים


מתוך ההכרה בכך שקהל היעד מגיע מתוך רקע השכלתי ומקצועי עתיר שנים, תכנית הלימודים איננה ארוכה והיא מתפרשת על גבי כ-10 מפגשים דו-שבועיים.

מומלץ לבדוק מול המוסד בו אתם מעוניינים ללמוד באשר לקיום מתכונת לימודי בוקר וערב.

תנאי קבלה


על המועמדים המעוניינים להירשם לתכנית הלימודים להציג תעודות השכלה והמלצות מטעם מקום העבודה באשר לניסיונם התעסוקתי בסייבר בחברות עסקיות שונות.

כמו כן, הקבלה מותנית במעבר בחינות ידע פנימיות בכתב ובעל-פה, מעבר וועדת קבלה, בדיקת רמת השפה העברית והאנגלית ומעבר ראיון קבלה אישי במהלכו יבדקו פרמטרים נוספים.

קהל יעד


אם אתם מחפשים לשדרג את יכולותיכם ולהתקדם לתחום מקצועי מעט שונה ממה שנהגתם לעשות עד כה בענף הסייבר ואבטחת המידע, אז הרי שקורס בודקי תאימות סייבר יתאים לכם במידה רבה מאוד.

בקורס תוכלו למצוא מגוון אנשי מקצוע מענף הסייבר ואבטחת המידע וזוהי גם הזדמנות מצוינת לנט וורקינג ולמידה מאנשים נוספים בתחום.

תעודות


בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה, יעמדו בכל דרישות המוסד הלימודי ויינכחו במרבית השיעורים יקבלו תעודת בוגר קורס בודק תאימות סייבר.

אפשרויות תעסוקה


בודקי תאימות סייבר יכולים להשתלב במגוון ארגונים, חברות ומוסדות במשק המבקשים לחזק את מערך ההגנה שלהם ולעמוד בדרישות מטעם מערך הסייבר הלאומי.

צריכים עזרה במציאת לימודים?

צוות פורטל ToStudy ישמח לסייע לכם בכל שאלה! אתרנו מקיף את עולם ההשכלה בהרחבה וניתן למצוא מידע על קורסים ולימודי תעודה, לימודי הנדסאים, תארים ראשונים ומתקדמים ולימודים בחו"ל. השאירו פרטי קשר לנציג ואנו נחזור אליכם בהקדם עם מידע נוסף על תכנית הלימודים. אם אינכם בטוחים מה ללמוד נשמח לספק לכם הכוונה נוספת ולספר לכם על תכניות לימוד נוספות.

קבל מידע על קורס בודקי תאימות סייבר ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס בודקי תאימות סייבר

 

מאמרים מקצועיים בנושא קורס בודקי תאימות סייבר

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú