סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס עיצוב אתרים
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס עיצוב אתרים

בדף זה קיבצנו עבורכם את קורסי עיצוב האתרים המובילים במדינת ישראל. באופן פשוט ונוח בחרו מבין הרשימה שלפניכם את הקורס או הקורסים שהכי נראים לכם, השאירו במקום המיועד לכך את כל הפרטים הרלוונטים ליצירת קשר עמכם, ותוך זמן קצר מאוד תקבלו פניה טלפונית מנציגי הקורסים שנבחרו עם הצעת מחיר אטרקטיבית ללימודי קורס עיצוב אתרים.

לימודי עיצוב אתרים
השימוש הגובר ברשת האינטרנט בכל גווני האוכלוסייה לרשת רחבה של תחומים מכל הסוגים, יצר עולם עשיר של תוכן ותקשורת שמאפשר לקיים אורח חיים כמעט מלא ברמה הוירטואלית. כיום, אפשר למצוא באינטרנט חנויות, ספריות, מוקדי היכרויות ועוד מגוון רחב של פלטפורמות שהרשת מהווה בעצם את שדה המשחק או את המשטח שבהם או עליהם מתרחשים אירועים חברתים ומסחריים. מה שקובע את חווית השימוש באתרים הללו הוא העיצוב שלהם.
בשל העובדה שמידי יום עולים לרשת מאות אתרים חדשים מלאים בתוכן, ניתן להבין את החשיבות הרבה של תחום עיצוב האתרים. ברוב המקרים, עיצוב האתר, הוא הגורם המרכזי והמשפיע ביותר על חווית הגולש ועל שימושו החוזר באתר. עיצוב האתר קריטי משתי סיבות עיקריות: האחת, היא כמובן הצורך לפרסם ולשווק את התכנים והמ?רים בצורה שתתאים חזותית למיתוג המבוקש. והשנייה, היא השימושיות לגולש, הקפדה על הנגישות והנוחות למידע ולתוכן, הרגישות באיתורו והשימוש בו. כאשר העיקרון שצריך להנחות את מעצב האתר הוא התועלת שאמור לייצר האתר ללקוח. הקמת האתר, עיצוב האתר, שיווקו, שילוב טכנולוגיות ואנימציות גרפיות מתקדמות לשיפור החוויה והניווט של הגולש הן משימותיו של מנהל האתר ומעצב האתר, כאשר השיקולים העיקריים  שנלקחים בחשבון בתהליך הם:
-תוכן: באיזו מידה החומר הנגיש באתר רלוונטי ומכוון לקהל היעד.
-שימושיות: עד כמה האתר ידידותי למשתמש, האם הממשק פשוט, אמין, ונוח לניווט.
-מראה: האסתטיקה, האחידות והעקביות של הגרפיקה והטקסט.
-זמינות: עד כמה האתר ידידותי למנועי חיפוש ומדיות פרסום.
-נגישות: באיזו מידה האתר נגיש לגולשים עם מוגבלויות, כמו מוגבלויות ראייה או שמיעה, עיוורון צבעים, קשיי קואורדינציה וכולי.
כיום אחד מאמצעי הפיתוח והשיווק הכי חשובים שבהם משתמשים בתי עסק קטנים וגדולים כאחד הוא אתר האינטרנט שלהם. בעולם שלנו כשהרשת משמשת כככלי מרכזי לשיווק ופרסום, הצורך במעצבי אתרים עולה ואיתו הביקוש ליוצרים מקצוענים ויצירתיים.
 
מה לומדים בקורס עיצוב אתרים?
עיצוב אתרים נמצא תחת הקטגוריה של עיצוב גרפי ולכן הוא עוסק קודם כל בהקניית מיומנות עבודה בתוכנות הגרפיקה המתקדמות ורק לאחר מכן בבניית התשתית לעיצוב אתרים.
הקורס כולל נושאים רבים, וביניהם כלים גרפיים הנדרשים לנושא, פיתוח היצירתיות, שימוש באלמנטים של מולטימדיה, תמונות, סרטונים וסאונד, קישורים ובניית מצגות, HTML, XHTML, FLASH, IMAGE READY, פרוטוקולים, DREAMWEAVER, תוכנת פוטושופ, איור ועיצוב באינטרנט, שימושי FTP, מבוא למחשב ולאינטרנט, מבוא לעיצוב אתרים, כלים לעיצוב ולעריכת דפי HTML.
בחלק ממסלולי הלימוד משולב גם ידע בקידום אתרים, תכנות בסיסי ושיווק עסק עצמאי. קורס עיצוב אתרים יקנה לכם תפיסה חזותית עשירה יותר והדגשה על השימוש ברשת ככלי לשיווק ופרסום. במהלך הקורס תלמדו על כל תהליך עיצוב האתר, החל משלב האפיון ובניית הקונספט התואם ללקוח, ועד הבנייה הסופית של האתר. ברוב הקורסים משלבים בין תכני הלימוד את תחום בניית האתרים כדי להעניק למעצב האתר כלי עבודה רחבים מקיפים ומלאים יותר אשר יאפשרו מתן מענה רחב יותר ללקוחות. כמו כן, בחלק מהמסלולים תוכלו למצוא לימודים ממוקדים יותר אשר מתמקדים בתחומים מסוימים כגון: עיצוב אפליקציות, עיצוב אתרים לילדים ולנוער, חווית משתמש ועוד. לתחום עיצוב האתרים אין תקן מחייב כלשהו מה שמאפשר למוסדות הלימוד השונים ללמד קשת רחבה של קורסים ומסלולי לימוד שונים. לפני שאתם בוחרים קורס או מסלול לימודים מסוים כדאי שתעיינו היטב ותעמדו על ההבדלים בין מוסדות הלימוד והמסלולים השונים, כך תוכלו לבחור את המסגרת המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

למי זה מתאים?
המקצוע הכללי נלמד במסלולים רבים, חלקם מיועדים לחסרי רקע, ואחרים לבעלי ידע בגרפיקה או בתכנות המבקשים להרחיב את יכולותיהם, וגם למתכנתים שרוצים גם הם להעשיר את חבילת השירותים אותם יוכלו להציע ללקוחותיהם. כמו כן מתאימים חלק מהמסלולים לבעלי עסקים קטנים המבקשים לעצב את האתר שלהם בעצמם ולחסוך בעלויות של מיקור חוץ. בוגרי קורס עיצוב אתרים משתלבים בחברות הייטק, במשרדי פרסום, בחברות המציעות שירותי בניית אתרים ועיצובם וכמובן יכולים גם לצאת לדרך משלהם ולהעניק שירותי עיצוב באופן עצמאי.
אל תתנו לשמות התוכנות המסובכים לבלבל אתכם - מרבית הקורסים מתאימים לסטודנטים ללא רקע מוקדם. תוכלו להירשם לקורס עיצוב אתרי אינטרנט ולהתחיל ללמוד מן הבסיס על עיצוב אתרים. עם זאת, יש לוודא זאת טרם ההרשמה, מאחר וישנם גורמים בתחום עיצוב אתרים אשר דורשים ידע מקדים. בחלק ממוסדות הלימוד המועמדים לקורס עיצוב אתרים נדרשים לענות לדרישות הבאות:
אנגלית ברמה בסיסית, וועדת קבלה, והכרה בסיסית של סביבת המחשב.
משך הלימודים:
משך הלימודים משתנה בין קורס אחד למשנהו ולכן יש לברר זאת מול מוסד הלימודים הרצוי. ככלל, בקורסים הקצרים הנמשכים כשלושה חודשים תרכשו כלים בסיסיים בלבד ולעומת זאת בקורסים המקיפים והרחבים יותר תלמדו להשתמש ביותר מתוכנה אחת ותרחביו את ידיעותיכם בתחום פיתוח רעיון עיצובי ואפיון חווית המשתמש. כאמור, משך לימודי עיצוב אתרי אינטרנט משתנה ממוסד למוסד. בממוצע, הקורסים הארוכים נמשכים כחצי שנה ואורכים כ-300 שעות. בסיום הקורס תקבלו תעודת סיום של קורס מעצבי אתרים וכן בחלק מן המוסדות תוכלו לקבל תעודת Web desginer.

איפה לומדים קורס עיצוב אתרים?
בשל הביקוש הרב למקצוע זה מוסדות רבים מציעים לימודי עיצוב אתרים במספר מסלולי לימוד שונים ומגוונים. הבאנו בפניכם מספר מוסדות המלמדים קורס עיצוב אתרים במתכונות שונות.
חשוב לציין שישנה אפשרות נוספת ללמוד קורס עיצוב אתרים והיא בצורה מקוונת דרך האינטרנט. לימוד זה מיועד בדרך כלל לאנשים אשר מתקשים ללמוד בצורה פרונטלית בכיתה עם תלמידים נוספים. בין המוסדות המלמדים קורס עיצוב אתרים:
-מכללת מדיאטק גון ברייס חיפה - מכללה גדולה בצפון. מתמקדת  במחשבים וטכנולוגיה. המכללה מציעה מגוון עצום של מסלולי לימודים וקורסים בתחומים רבים מהמבוקשים ביותר בשוק.
-מכון טכנולוגי חולון HIT - בית הספר ללימודי תעודה: מציע קורס עיצוב אתרים שמעניק כלים לעיצוב אתרים, אפליקציות סלולר ועיצוב לחברות הייטק וטכנולוגיה. המסלול מקיף כ - 20 חודשים.
-מכללת מנטור: המכללה עורכת מספר הכשרות בתחום עיצוב האתרים. אלה כוללות קורס בניית אתרים ב - MUSE שבו לומדים גם כיצד לעצב אתרים בסיסיים ודפי נחיתה, קורס עיצוב מפרינט לדיגיטל P2D, וכן מסלול עיצוב גרפי, דיגיטל ובניית אתרים.
-מכללת הייטק שהם - מכללת הי טק הוקמה בשנת 1992, והיא מכללה מובילה בתחום לימודי מקצועות טכנולוגיה, מידע ומחשבים, אלקטרוניקה ועוד.
-סלע יוניברסיטי - מרכז הדרכה והכשרה טכנולוגי מדעי מקבוצת סלע,  מתמקד בתעשיית ההי טק ומערכות המידע. סניפים בחיפה ורמת גן.
-בית הספר להנדסאים שנקר - מקיים מסלול לעיצוב אתרים ואפליקציות, בו לומדים לאפיין חוויית משתמש וממשקים. דרוש ידע מוקדם בעיצוב גרפי כדי להשתתף במסלול זה, המקיף 260 שעות, ונלמד פעמיים בשבוע.

מה עושים עם זה?
ברגע שתסיימו את הלימודים תוכלו להשתלב במקומות עבודה שונים הרואים באינטרנט מקור שיווקי ופרסומי היכול לקדם את תכני האתר בו אתם עובדים. כמו כן, קיימות חנויות שונות וכן סטארטאפים רבים אשר מעוניינים לפרסם את מוצריהם באינטרנט ועל כן, אנשים שלמדו את הקורס, יכולים להיות אפקטיביים ביותר עבורם.
העולם הדיגטלי מציע אינספור הזדמנויות תעסוקתיות ובגורים אשר יסיימו את לימודי עיצוב האתרים בהצלחה, יוכלו להשתלב במגוון תחומי עיסוק ומקצועות מבוקשים:
-עיצוב גרפי בחברות פרסום ובחברות אינטראקטיב
-ניהול ועיצוב מוצרים אינטראקטיביים
-עיצוב ואיפיון ממשק וחווית משתמש (UX/UI)
-פרסום אינטראקטיבי לאינטרנט ולאפליקציות
-עיצוב גרפי של תכנים חוצי פלטפורמות
בנוסף בסיום הקורס תוכלו לעבוד על תיק עבודות רציני וייחודי לכם כמעצבים, דבר אשר יכול לשמש צוהר ופתח לעולם העיצוב כמעצבים עצמאיים.

סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על קורס עיצוב אתרים ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס עיצוב אתרים

בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית, עולם האינטרנט משפיע על חיים של כל אחד ואחת מאיתנו באופן מירבי. אנחנו גולשים באינטרנט למטרות עבודה, פנאי ומציאת אינפורמציה. עולם הרשת מתפתח במהירות עצומה באמצעות ריבוי אתרים אשר קמים כל יום ועוסקים בכל תחומי הידע. תחום עיצוב האתרים הינו תחום מרתק ומתפתח אשר משלב בין האהבה לעיצוב לבין עבודה במדיום האינטרנט.

מטרות קורס עיצוב אתרים
המטרה העליונה של הנהלת הקורס וסגל ההוראה היא להקנות לסטודנטים את הכלים מקצועיים שיעזרו להם לפתח את התפיסה החזותית של העיצוב, לדעת לתכנן נכון את הקונספט של העיצוב שמתאים לאתר ספציפי שעליו רוצים לעבוד ולבנות את העיצוב הסופי על פי החזון של הלקוח. הקורס מתאים לסטודנטים שמעוניינים לעבוד בסביבה אינטקטיבית ודינמית המאפיינת כל כך את עולם האינטרנט.

מה לומדים בקורס עיצוב אתרים?
במהלך הקורס, הסטודנטי? יכירו את התכנים המגוונים המתקשרים לעולם בניית האתרים וביניהם: עבודה עם תוכנות מובילות כדוגמת פלאש, אילוסטרייטור, פריהנד, דרימוובר ו-HTML, עבודה באמצות CSS, תכניקות עיצוב מגוונות, התאמה בין דרישות הלקוח לשיטות עיצוב, הכרות רחבה ומעמיקה עם עולם האינטרנט ודרישות הלקוחות ועוד.

כיצד ניתן להישתלב בעבודה לאחר סיום הקורס?
לאחר עמידה בכלל דרישות הקורס הכוללות בחינות עיוניות ופרויקטים מעשיים, הסטודנטים זכאים לקבלת תעודה מקצועית המסמיכה אותם לתפקיד מעצב האתרים באינטרנט. בתום הלימודים ניתן להישתלב בקלות בתפקידים מגוונים כגון: עבודה בחברות בניית אתרים, מעצבי אתרים עצמאיים אשר עובדים על פי הזמנות של לקוחות, עבודה בחברות פרסום אינטרנקטיבי, עבודה בחברות גרפיקה ועיצוב אתרים בישראל ומדינות אחרות.

מאמרים מקצועיים בנושא קורס עיצוב אתרים

  • ללמוד לעצב אתרים
    ללמוד לעצב אתרים
    אתם אנשי אמנות שרוצים להשתלב בעולם ההייטק? יש תחום אחד שמשיק בין שני העולמות - עיצוב האתרים. ליצור חווית משתמש ייחודית, ליצור קונספטים חדישים ולהשתמש ביצירתיות אינסופית גם בעולם ההייטק האפרורי. ...המשך
  • לימודי עיצוב ממשקי אתרים
    לימודי עיצוב ממשקי אתרים
    בעידן הדיגיטל, שבו במרבית מהזמן לאורך היום אנו מוצאים עצמנו למול מסכים מסוגים שונים – הסמארטפון, המחשב במשרד, הלפטופ בבית ומסך הטלוויזיה – כנראה שלימודי העיצוב הרלוונטיים ביותר הם בתחום עיצוב אתרים....המשך
  • מוכן ללמוד עיצוב אתרים ?
    מוכן ללמוד עיצוב אתרים ?
    המסלול לעיצוב אתרים מלמד איך לעצב וליצור אתר יפהיפה על ידי לימוד בסיס עקרונות העיצוב, המיתוג, איכות הצבע והדפוס שכולם אלמנטים בתהליך העיצוב של אתר. רוצים לדעת ולהעמיק יותר? זה המקום בשבילכם....המשך
  • דרישה למעצבי אתרים
    דרישה למעצבי אתרים
    עיצוב אתרים הוא מעין ייצור כלאיים של אדם יצירתי במיוחד ולבין אדם שנוטה להיות טכני. אבל מי אמר ששתי התכונות הללו סותרות אחת את השנייה. במידה והתברכתם בהן, ייתכן שכדאי לכם לנצל אותן למקצוע נדרש בשוק!...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú