סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
בטווח הגבולות הרחבים של מקצוע ההנדסה, ישנן אלפי פעילויות מאתגרות, בתחומים כמו מחקר, פיתוח, עיצוב, יצור ותפעול מוצרים ושירותים. הפעילויות הללו מספקות גירוי אינטלקטואלי מאתגר עם מגוון משימות שונות וסיפוק מתפוקה ממשית.>
מגזין הנדסה Article Image

למה ללמוד הנדסה?

מהנדסים משתייכים למקצוע האחראי לכמעט כל מה שכדאי לחיות למענו – מפעילות פנאי ועד לטיפולים רפואיים, מתקשורת ניידת ועד למערכות העברה מודרניות.
  • |
  • |
  • 13:19
  • |
  • 3177 צפיות

מכללת סמי שמעוןבטווח הגבולות הרחבים של מקצוע ההנדסה, ישנן אלפי פעילויות מאתגרות, בתחומים כמו מחקר, פיתוח, עיצוב, יצור ותפעול מוצרים ושירותים. הפעילויות הללו מספקות גירוי אינטלקטואלי מאתגר עם מגוון משימות שונות וסיפוק מתפוקה ממשית.הדרישה למהנדסים גבוהה בכל מדינה בעולם. בתחום  ה- IT Information Technology בכלל, ובתחום האלקטרוניקה בפרט, ישנו מחסור עולמי במהנדסים מוסמכים. אבטלה בקרב מהנדסים מקצועיים נמוכה יותר מכמעט בכל מקצוע אחר.


במה יכול לסייע תואר מהנדס?

תואר מהנדס יכול להוביל לכר נרחב של הזדמנויות לקריירה בכמעט כל סקטור בכלכלה.
מהנדסים מקצועיים הינם בעלי סיכויים טובים יותר להתקדם ולהתפתח לדרגת מנהלים בכירים יותר מכל מקצוע אחר. סביבת העבודה של המהנדסים מעולם לא הייתה דינמית יותר, חומרים חדשים, טכנולוגיות ותהליכים מתפתחים כל הזמן. הגלובליזציה הגוברת, שווקים חדשים ושינויים באופן ההעסקה, הפכו את מקצוע המהנדס לבינלאומי.

בסרטון הבא- סרטון המסקר את הבוגרים של סמי שמעון והיכן השתלבו בשוק העבודה.

הסטודנטים של סמי שמעון כובשים תפקידי מפתח בתעשייה.


מה ההבדל בין תואר מהנדס לתואר הנדסאי?
קיימת נטייה בציבור הרחב בכלל ובקרב המועמדים ללימודים גבוהים בפרט, להתבלבל בין תואר בהנדסה לבין תואר של הנדסאי. מרבית נושאי ההנדסה הנלמדים חופפים, אך ההבדל  הוא במשמעות התואר בגמר הלימודים ובתעודה המוענקת לבוגר. לימודי הנדסה מקנים תואר של מהנדס B.Sc. ואילו לימודי הנדסאי מקנים רק דיפלומה בתחום הנולד. הבדל נוסף הינו משך הלימודים ארבע שנים לתואר מהנדס ושנתיים לתואר הנדסאי.השתלבות בעבודה כמהנדס או כהנדסאי היא פונקציה של התפקיד המוצע במקום העבודה ושל הדרישה בשוק.

גם מבנה המכללה הוא ייחודי ונותן דוגמא משמעותית למה ידע בהנדסת בניין יכול להוליד.
גם מבנה המכללה הוא ייחודי ונותן דוגמא משמעותית למה ידע בהנדסת בניין יכול להוליד.

מסלולים חמים בתחום ההנדסה:

לימודי הנדסת מכונות
הנדסת מכונות מתמקדת בעיצוב, בהתקנה, בתפעול ובאחזקה של כמעט כל פריט עם חלקים הניתנים להזזה. לכן למהנדסי מכונות ישנן אפשרויות תעסוקה בכל תחום, תחבורה, בריאות, ביטחון, ייצור, בידור, פיננסים, הוצאה לאור, בניין, עיצוב, מחקר ועוד. הפרויקטים של הנדסת מכונות נעים בין עיצוב שסתומי לב וכנפיים מלאכותיות, רדיו מכאני ומקדחים של רופאי שיניים לבין בניית מכוניות מרוץ, מנועי סילון וחלליות.
קריירה בהנדסת מכונות יכולה להתאים לבעלי אישיות "מאחורי הקלעים" או "מול המצלמה".

לימודי הנדסת חשמל
האם תהית אי פעם מה קורה בתוך נגני מדיה נישאים או במצלמה דיגיטלית? איך מכשירים כמו רדיו, טלפון סלולארי ולייזר פועלים? אלו טכנולוגיות מעורבות במחשב? האם זה בטיחותי לדבר בטלפון סלולארי באמצעות אוזניה? איך השילוב בין מחשב לבין מערכות טלקומוניקציה יהיה אמין יותר, יעיל יותר מבחינת ניצול האנרגיה וידידותי יותר למשתמש בעתיד? האם את/ה מעוניין/ת ללמוד על יישומים סביבתיים וביוטכנולוגיים המבוססים על יסודות הנדסת החשמל?

בסרטון הבא- כנס חידושים שמציג פיתוחים חדשניים בכל תחומי ההנדסה של הסטודנטים במכללת סמי שמעון בבאר שבע.

ההתמקדות היא בפיתוחים שיסייעו לקהילה.


לימודי הנדסה כימית
הנדסה כימית זהו תחום מעניין, מועיל ומתגמל – להנדסה כימית נדרשות מגוון רחב של יכולות. מהנדסי כימיה הינם בעלי ידע בכימיה, ביוכימיה, הנדסה, מדעי החומר וטכנולוגיה. עם זאת, הם גם בעלי ידע בכלכלה, ניהול, בטיחות וסביבה. הכלים בהם מהנדסי כימיה משתמשים כוללים ניסויים מדעיים מתוחכמים, הפיתוחים העדכניים ביותר במחשוב וציוד ומכונות ניסיוניים.
תעסוקה כמהנדס כימיה – מהנדסי כימיה מועסקים בטווח עסקי רחב של חברות גדולות וקטנות. מחקרים מראים שמהנדסי כימיה מרוויחים יותר, בממוצע, ממהנדסים בתחומים אחרים, ויותר ממדענים.
הנדסה כימית מציעה מבחר אפשרויות מלהיבות לקריירה – למהנדסי כימיה אפשרויות רבות לקריירה. בוגר בהנדסה כימית יכול לבצע מחקרים מדעיים פורצי דרך, יכול לעבוד בשדה, או לאייש עמדה ניהולית בכירה.
הנדסה כימית יכולה לשנות את העולם – מהנדסי כימיה עובדים בשיפור איכות חיי האדם. לרוב הפריטים אשר בשימוש יומיומי, נדרשים מהנדסי כימיה כדי שיפיקו אותם. מהנדסי כימיה מסייעים למניעת רעב, מחלות ועוני. הם עובדים להציל את הסביבה באמצעות פיתוח טכנולוגיות אלטרנטיביות למאבק נגד גשם חומצי, זיהום אוויר ואפקט החממה.
רעיון גדול בהנדסה כימית – חוקרי "המרכז לתהליכים ירוקים" במכללה עוסקים בפיתוח גישה חדשה להנדסה כימית, אשר מבססת את מגוון הפעולות בתעשייה הכימית, טיפול בשפכים וכו', על בסיס של סביבה חיה ובריאה. בהתאם לכך החוקרים  בודקים דרכים חדשניות של ריאקציות "ירוקות" טיפולים  "נקיים" וכו'. המרכז משקיע תשומת לב בשילוב האוכלוסייה החוץ מכללתי בפעילויותיו.

לקריאה נוספת בנושא...
כתבה המסקרת פרטים אודות היום הפתוח הקרוב במכללת סמי שמעון
מהי סביבת PO המתקיימת בלימודי ההנדסה בסמי שמעון?


מוסדות המלמדים תואר ראשון בהנדסה - כללי

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על תואר ראשון בהנדסה - כללי ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים תואר ראשון בהנדסה - כללי

    המכללה האקדמית כנרת - לימודי הנדסה
    הלימודים מתקיימים בכנרת

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

הודעות אחרונות בפורום הנדסה

מנהל/ת פורום:עופר אטלס

תפקיד:מנהל תוכן- פורטל הלימודים ToStudy

פורטל הלימודים TOSTUDY
עופר
עופר אטלס, עורך התוכן ומנהל פורטל הלימודים ToStudy. אשמח לענות על כל שאלה.

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

אייל טיגרןאייל טיגרןמישהו אולי יודע
אייל טיגרן10:18 07-04-2014
אני מתעניין בלימודי הנדסה אזרחית, מישהו יודע מתי הימים הפתוחים של הטכניון ושל אוניברסיטת אריאל?
מנימנימכללת עזריאלי
מני14:18 31-03-2014
יש למישהו את הסילבוס של שנה א הנדסת תוכנה

תנאי קבלה להנדסת חשמל

תנאי קבלה להנדסת חשמל

הנדסת חשמל ואלקטרוניקה נחשבת לתחום ההנדסה היוקרתי ביותר בקרב מוסדות הלימוד בישראל. אז אם אתם רוצים להשתלב במיטב הגופים בתעשייה המשך...

הנדסת בניין – נעים להכיר

הנדסת בניין – נעים להכיר

עם תכניות כמו "מחיר למשתכן" ו"מחיר מטרה", ניתן לומר שתחום הבנייה הוא התחום הבולט והמשמעותי במשק הישראלי בעשהמשך...

תואר בהנדסה כימית

תואר בהנדסה כימית

תפקיד המהנדסים הכימים הוא ליישם עקרונות כימיה, ביולוגיה, פיזיקה ומתמטיקה בכדי לפתור בעיות הקשורות לייצור או שימוש בכימיקלים, תהמשך...

פרטים על הנדסת מכונות

פרטים על הנדסת מכונות

הנדסת מכונות נחשבת לאחת מהדיסציפלינות ההנדסיות הרחבות ביותר. היא כוללת מחקר, עיצוב, פיתוח, בניה ובדיקה של חיישנים ומכשירים מכניהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú