חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים

הנדסה פורום הנדסה

ברוכים הבאים לפורום הנדסה של פורטל הלימודים ToStudy בניהולה של הילה וולמן. אם אתם מתעניינים בלימודי הנדסה על תחומיה השונים, הגעתם לעמוד הנכון. כאן תוכלו לשאול כל מה שמעניין אתכם לדעת בקשר ללימודי הנדסה במוסדות השונים.

מנהל/ת פורום:עופר אטלס

תפקיד:מנהל תוכן- פורטל הלימודים ToStudy

פורטל הלימודים ToStudy
עופר
עופר אטלס, עורך התוכן ומנהל פורטל הלימודים ToStudy. אשמח לענות על כל שאלה.
הנדסה
בקר/י בפורומים נוספים

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

אייל טיגרןאייל טיגרןמישהו אולי יודע
אייל טיגרן10:18 07-04-2014
אני מתעניין בלימודי הנדסה אזרחית, מישהו יודע מתי הימים הפתוחים של הטכניון ושל אוניברסיטת אריאל?
מנימנימכללת עזריאלי
מני14:18 31-03-2014
יש למישהו את הסילבוס של שנה א הנדסת תוכנה
ROBYROBYההבדל בין שני תחומים
ROBY13:55 22-10-2013
תמיד רציתי לדעת מה ההבדל בדיוק בין מהנדס בניין לבין מהנדס אדריכלות? יש הבדל או שמדובר בכלל באותו תחום בדיוק? תודה מראש על התשובות.
הילה וולמןהילה וולמןהנדסת בניין/אדריכלות
הילה וולמן16:41 22-10-2013
ROBY שלום, ראשית כל רצוי לתקן ולומר כי יש רק מהנדס אזרחי ומהנדס בניין, ולהבדיל מכך יש אדריכל. מדובר בשתי ישויות שונות מבחינה מקצועית כאשר מהנדס הבניין תפקודו להבטיח שהמבנה חזק מספיק ועמיד. אדריכל הוא אדם שתפקודו לתכנן את הבניין מבפנים ומבחוץ לפי סטנדרטים שונים. בכל אופן, בשני המקרים מדובר בתקופת לימודים ארוכה למדי.
רעותרעותמה ההבדל בין ה.אזרחית לה.בניין?
רעות13:20 06-04-2014
לפי הבנתי, הנדסה אזרחית קשה יותר מהנדסת בניין משום שהיא כוללת את הנושא הזה בתוכה. אני רוצה לדעת מה ההבדל באמת בין התחומים בתכנים שלהם ועם מה אני יוצאת בסופו של דבר מכל אחד מהתארים. וגם האם תנאי הקבלה שלהם שונים זה מזה ואיך. תודה רבה
אילן כהןאילן כהןלימודי ערב
אילן כהן22:40 30-09-2013
שלום, שנה שעברה היה מתוכנן במכללת סמי שמעון מסלול לימודי ערב להנדסת בניין לאנשים עובדים. בסופו של דבר זה לא יצא לפועל עקב מחסור במרצים לשעות ערב. האם ידוע לך במקרה אם ישנם עוד מקומות שמציעים כזה מסלול? אשמח לקבל מידע.
הילה וולמןהילה וולמןלימודי ערב- הנדסת בניין
הילה וולמן11:02 01-10-2013
אילן שלום,

ראשית כל חשוב לי לציין כי ההחלטה האם לפתוח מסלול ערב היא דבר שתלוי במוסדות בלבד ותלוי בהיצע וביקוש גם של תלמידים למסלול הספציפי. ממה שידוע לי המקומות בהם ניתן ללמוד כיום את תחום הנדסת הבניין הן אוניברסיטת בן גוריון, הטכניון, ומכללת עזריאלי להנדסה בירושלים. בכולן, למיטב ידיעתי וממה שבדקתי לימודי ההנדסה הם בבוקר. יחד עם זאת, יש מוסדות המאפשרים בניית מערכת לימודים גמישה שיכולה להתאים לאנשים עובדים. היות ומדובר בנושא דינמי מאוד ומשתנה, הייתי מציעה כן לפנות באופן פרטני למוסדות הללו ולברר האם יש להם מסלולים שיכולים להתאים לאנשים עובדים  וכן לעקוב אחרי עדכוני לימודים באינטרנט ובאתרים הספציפיים של המוסדות. עוד אופציה היא להמתין לשנה הבאה, בתקווה שאז סמי שמעון שהם הייחודים כרגע בתחום לימודי הערב בהנדסה אזרחית, יפתחו את המסלול מחדש.
בהצלחה! 

לירן אלירן אהנדסת חשמל, אלקטרוניקה- יש הבדל?
לירן א17:23 29-09-2013
אני רואה במלא פרסומים של מכללות ואוניברסיטאות לימודי הנדסת חשמל או לימודי הנדסת אלקטרוניקה וגם יש כאלו שיש להם מסלול של לימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה.. אז מה ההבדל בין שני התחומים הללו בפועל?
הילה וולמןהילה וולמןהנדסת חשמל לעומת הנדסת אלקטרוניקה
הילה וולמן17:33 29-09-2013
היי לירן, אכן נראה כי התחומים הללו מבלבלים למדי אך יש הבדל ביניהם שחשוב להכיר. הנדסת חשמל היא כל מה שכרוך בתכנון מערכות חשמליות, השפעת חשמל על מערכת מורכבת ועוד. זאת בעוד הנדסת אלקטרוניקה מתעסקת יותר בצד של הרכיבים האלקטרוניים, המעגלים החשמליים, עיבוד אותות ועוד. בכל אופן, כדי לפתור את ההתלבטות מה עדיף בעבורך, מומלץ לברר לגבי הסילבוס של כל תואר כזה באופן נפרד.
יואל סלעיואל סלעלימודי הנדסת תרופות
יואל סלע10:57 11-09-2013
שלום רב,

רציתי לשאול, אני מתעניין לגבי לימודים שמשלבים תחומי הנדסה ורפואה. לאחרונה בקרתי חבר בארהב, והוא לומד הנדסת תרופות. האם התחום נפוץ בארץ? אני לא ממש מכיר מישהו שמגיע ממנו.
הילה וולמןהילה וולמןהנדסת תרופות
הילה וולמן11:39 11-09-2013
היי יואל,
אכן קיימים גם בארץ לימודי הנדסת תרופות. כרגע המוסד היחיד שמלמד את התחום בשיתוף עם חברת התרופות טבע שגם מסייעת להשמה לאחר מכן, היא מכללת עזריאלי שבירושלים.
תוכל לקרוא קצת יותר פרטים בקישור הבא-

http://www.tostudy.co.il/mosad-masluldetails.aspx?id=240&maslul=957
עודדעודדמה עושים אם לא עומדים בתנאי הקבלה?
עודד10:38 09-09-2013
היי, אני ממש רוצה להירשם ללימודי הנדסת מכונות אבל לא עומד בתנאי קבלה. יש מה לעשות בנושא?
עדיעדיאפשר מכינה
עדי11:40 11-09-2013
אתה יכול לעשות מכינה, רק קח בחשבון שכנראה כבר לא תרשם לשנת הלימודים הקרובה כי זה יוצא קצת מאוחר.
איפ חשבת ללמוד?
אני מחפשת הנדסת תוכנה, ולאחרונה התחלתי לברר במכללת עזריאלי בי-ם, יש להם גם הנדסת מכונות עד כמה שזכור לי.
הילה וולמןהילה וולמןמכינה ללימודי הנדסת מכונות
הילה וולמן11:44 11-09-2013
שלום לכם,
כעקרון עדי צודקת- אכן המכינה תמנע ממך להירשם לשנת הלימודים הקרובה. אך יכולה לעזור לך לשפר הישגים. יש המון מכללות ואוניברסיטאות טובות ארץ לתחום הנדסת המכונות ולכן מומלץ לבחור גם לפי נוחות גיאגורפית. חשוב להדגיש שהמכינה לא מבטיחה קבלה למסלולי הלימוד האקדמיים, אך מעלה את הסיכויים.
הילה וולמןהילה וולמןתנאי קבלה להנדסה
הילה וולמן11:08 09-09-2013
היי עודד, ראשית כל אל תרים ידיים. עומדות בפניך מספר אופציות- ראשית כל, לברר לא רק באוניברסיטאות אלא גם במכללות לגבי תנאי הקבלה. שנית, אתה גם יכול להיכנס למכינה ייעודית להנדסה הנלמדת במרבית מוסדות הלימוד להשכלה גבוהה שמתעסקים בתחום זה. במכינה הזו, בין השאר ניתן לשפר בגרויות או לבצע מבחן שתוצאתו מחליפה ממוצע בגרויות. רק קח בחשבון, המכינה לא תבטיח לך כניסה אוטומטית ללימודים התואר.
רוויתרוויתהנדסה מתאימה לנשים?
רווית16:20 28-08-2013
אני מתלבטת לגבי לימודי הנדסה. מצד אחד יש לי יכולת להתקבל ללימודים הללו כי יש לי פסיכומטרי גבוה. אבל מצד שני אני תוהה האם מקצועות ההנדסה מתאימים בכלל לנשים- מבחינת שעות העבודה, סביבת העבודה וכאלו?
הילה וולמןהילה וולמןהתאמת הנדסה לנשים
הילה וולמן16:24 28-08-2013
האמת היא שהוויכוח על התאמת מקצוע ההנדסה לנשים, הוא רק ויכוח חברתי ולא ממש מקצועי. נשים יכולות ללמוד ולהצליח בהנדסה בדיוק כמו בכל מקצוע אחר. לגבי שעות העבודה וסביבת העבודה לאחר מכן, הכל תלוי בחברה הספציפית שאליה תתקבלי בתום הלימודים.
  • 1

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú