סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
במכללת סמי שמעון מאמינים כמהנדס טוב הוא בן אדם שיודע לחשוב מחוץ לקופסא ובעל יכולת מעוף. בנוסף, מאמינים בשיתוף פעולה ומכך שכל תחום הנדסה חופף במובנים מסויימים גם לאחר. מתוך כך ניתן לראות סטודנטים רבים מן הפקולטות להנ>
מגזין הנדסה Article Image
מלא פרטים וקבל מידע על לימודים
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

לימודי הנדסה בסמי שמעון

מכללת סמי שמעון- SCE היא אחת המכללות הגדולות בארץ ללימודי הנדסה וככזו מציעה מגוון של מסלולי לימוד ייחודים בתחומי ההנדסה בשיטת ה-PO הייחודית לה המלווה את הסטודנטים בלימודים מעשיים ותיאורטיים לאורך שנות התואר.
  • |
  • |
  • 14:43
  • |
  • 2494 צפיות

מכללת סמי שמעוןבמכללת סמי שמעון מאמינים כמהנדס טוב הוא בן אדם שיודע לחשוב מחוץ לקופסא ובעל יכולת מעוף. בנוסף, מאמינים בשיתוף פעולה ומכך שכל תחום הנדסה חופף במובנים מסויימים גם לאחר. מתוך כך ניתן לראות סטודנטים רבים מן הפקולטות להנדסה מסייעים אלו לאלו בפרויקטים השונים שלהם. בכתבה זו נציג מקצת מסלולי הלימוד בהנדסה שמוצעים לכם במכללת סמי שמעון.

הנדסת מכונות

בוגרי הנדסת מכונות ניצבים בראש מדרג השכר של המקצועות האיכותיים. רעיון גדול בהנדסת מכונות – הנדסת מכונות כוללת ייצור של מערכות רבות, עליהן נמנים תחום הרובוטיקה ומערכות מכטרוניות. רובוט הניסוי של הונדה, העונה לשם "אסימו", יכול להבחין בתנועה של מספר עצמים, להעריך את המרחק אליהם ואת כיוון תנועתם, וזאת על ידי מידע חזותי המתקבל ממצלמה הנמצאת בראשו.

בסרטון הבא- 60 שניות עם כל מה שנחוץ לדעת על לימודי הנדסת מכונות ב-SCE.

הנדסת מכונות- אחד התחומים הכי מבוקשים בתעשייה.

הנדסת חשמל
מקצוע הנדסת חשמל הינו מאתגר, מלהיב ומתגמל. זהו תחום המתקדם באופן מהיר ובעל השפעה משמעותית בעיצוב החברה המודרנית. באמצעות לימודי הנדסת חשמל תוכל/י להבין את ההתפתחות המשמעותית בטכנולוגיה המודרנית ולהיערך לקבלת תפקיד בעיצוב העתיד. רעיון גדול בהנדסת חשמל – אחת השיטות לפעולתו של מסך המגע נקראת "שיטת ההתנגדות החשמלית", בשיטה זו עשוי מסך המגע מלוח זכוכית המכוסה בציפוי דקיק של חומר בעל תכונה של אגירת מטען חשמלי. האצבע הנוגעת במסך היא מוליך חשמלי, והנגיעה גורמת למשיכת מטענים מפינות המסך אל נקודת המגע. חיישנים המצויים בפינות המסך מזהים את השינויים בפעילות החשמלית ומודדים אותה כדי להגדיר את הקוארדינטות שבהן ארעה הנגיעה.

בסרטון הבא- 60 שניות עם כל מה שנחוץ לדעת  על לימודי הנדסת חשמל ב-SCE.

הנדסת חשמל- למי שתמיד אהב לפרק מוצרי חשמל ולחקור איך הם פועלים.

הנדסת תעשייה וניהול

הנדסת תעשיה וניהול נוגעת בבחירות. דיסציפלינות אחרות בתחום ההנדסה מספקות מיומנויות לתחומים מסוימים. הנדסת תעשיה וניהול מעניקה לעוסקים בה את האפשרות לעבוד במגוון רחב של עסקים.מהנדסי תעשיה וניהול אומרים שלימודי הנדסת תעשיה וניהול מציעים את הטוב ביותר בשני העולמות: השכלה גם בהנדסה וגם בעסקים. ההיבט הייחודי של הנדסת תעשיה וניהול הינו הגמישות שהיא מציעה. בין אם זה קיצור מסלול של רכבת הרים, ייעול תפעולי, שיווק מוצרים ברחבי העולם או ייצור מכוניות משובחות, אתגרים אלו חולקים במשותף את המטרה חיסכון בהוצאות לחברות והגברת יעילות.כאשר חברות מאמצות פילוסופיות ניהול של המשכיות פריון ושיפור האיכות כדי לשרוד בשוק העולמי התחרותי, הצורך במהנדסי תעשיה וניהול גדל. למה? מהנדסי תעשיה וניהול הינם המהנדסים היחידים המיומנים בייצור ובשיפור האיכות.מהנדסי תעשיה וניהול מחשבים איך לעשות דברים בצורה טובה יותר. הם מתכננים תהליכים ומערכות המשפרים איכות ויצור. המהנדסים בתחום זה פועלים למיגור בזבוז זמן, כסף, חומרים, אנרגיה וסחורות אחרות. זו הסיבה לכך שמהנדסי תעשיה וניהול מקודמים למשרות ניהול.אנשים רבים מוטעים ע"י המינוח מהנדס תעשיה. לא מדובר רק בייצור אלא גם בתעשיות שירות, בתעשיית הפנאי והבידור, עסקי הובלה ולוגיסטיקה וארגוני בריאות.

בסרטון הבא- 60 שניות עם כל מה שרציתם לדעת על לימודי הנדסת תעו"נ במכללת SCE.

הנדסת תעשייה וניהול זה רבה יותר מרק הנדסה לתעשייה...

הנדסת תוכנה

הנדסת תוכנה הינה יישום העקרונות המדעיים וההנדסיים לפיתוח מערכות תוכנה. עקרונות תכנון, אנליזה וניהול כדי: לפתח תוכנה המתאימה לדרישות, גם כשהן משתנות. להשלים ולפתח בזמן ובגבולות התקציב. להפיק משהו שערכו נשמר, קל לתחזוק, ניתן לשימוש חוזר ויעיל. תואר בהנדסת תוכנה מספק יסודות חזקים במתמטיקה ובהנדסה. ידע זה יכול להיות מנוצל לתכנון מערכות הכוללות גם חומרה וגם תוכנה, ולפתירת בעיות סבוכות. מעסיקים הצפויים להתעניין ביכולות אלו הם אלו העובדים בתחומים שמעורבים בהם אינטראקציה של חומרה/תוכנה, שינוי סביבות כמו ביטחון, רכב ותקשורת.  מהנדסי תוכנה נדרשים גם לתעשיות גדולות כמו מערכות פיננסיות, שירותי בריאות, חינוך, פנאי ובידור. רעיון גדול בהנדסת תוכנה - ג'י.פי.אס. או מערכת ניווט לוויינית, מבוססת על 28 לוויינים המקיפים את כדור הארץ, אשר שוגרו על ידי משרד ההגנה האמריקאי. הלוויינים משדרים אות זמן, שנקלט על ידי מכשיר הג'י.פי.אס. על הקרקע ומחשב את המרחק בין המקלט ללוויינים, דרך טריאנגולציה למציאת מיקום המקלט.
מתחרים בתחרות העמסת משקל בהנדסת בניין.
מתחרים בתחרות העמסת משקל בהנדסת בניין.

הנדסת בניין

הנדסת בניין הינה יישום העקרונות ההנדסיים והטכנולוגיה לבניית ולעיצוב מבנה.הדרישה למהנדסי בניין עולה עם הצורך הגובר לבניינים עמידים. היכולת לשלב בין מיומנויות הנדסיות לבין מיומנויות עיצוב, מעניקה למהנדסי בניין יתרון ייחודי כמו וגם את המיומנויות הנדרשות לשילוב כלל ההיבטים הקשורים בפרויקט בניה. בשל הרקע האינטרדיסציפלינרי, מהנדסי בניין מבינים ומתייחסים למטרות האדריכליות בזמן תכנון מערכות בניה. מהנדסי בניין משלבים בתכנון מבנה אינסטלציה, הגנה מאש, חשמל, תאורה, תחבורה, מערכות מבנה בעיצוב אדריכלי. אי לכך, מגוון המיומנויות הרחב של מהנדסי בניין מאפשר להם לקחת תפקיד בכמעט כל אספקט של בניה. הדרישה הגוברת למהנדסי בניין ברחבי העולם מאפשרת הזדמנויות מלהיבות לקריירה. רעיון גדול בהנדסת בניין – כיום בורג' דובאי או "המגדל של דובאי" הינו המבנה יציר אדם, הגבוה ביותר בעולם, וכשתסתיים בנייתו בסוף השנה, גובהו יהיה 818 מטרים. בשל גובהו הרב של המגדל, נערכו מבחנים מחמירים כדי לבדוק את עמידותו לרוח בגבהים אלו. כמו כן, נעשה שימוש בסוגים שונים של בטון בחלקיו השונים של המגדל.

לקריאה נוספת בנושא...
למה ללמוד הנדסה- הסבר מפי המומחים של SCE
סביבת PO בסמי שמעון

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

תנאי קבלה להנדסת חשמל

תנאי קבלה להנדסת חשמל

הנדסת חשמל ואלקטרוניקה נחשבת לתחום ההנדסה היוקרתי ביותר בקרב מוסדות הלימוד בישראל. אז אם אתם רוצים להשתלב במיטב הגופים בתעשייה המשך...

הנדסת בניין – נעים להכיר

הנדסת בניין – נעים להכיר

עם תכניות כמו "מחיר למשתכן" ו"מחיר מטרה", ניתן לומר שתחום הבנייה הוא התחום הבולט והמשמעותי במשק הישראלי בעשהמשך...

תואר בהנדסה כימית

תואר בהנדסה כימית

תפקיד המהנדסים הכימים הוא ליישם עקרונות כימיה, ביולוגיה, פיזיקה ומתמטיקה בכדי לפתור בעיות הקשורות לייצור או שימוש בכימיקלים, תהמשך...

פרטים על הנדסת מכונות

פרטים על הנדסת מכונות

הנדסת מכונות נחשבת לאחת מהדיסציפלינות ההנדסיות הרחבות ביותר. היא כוללת מחקר, עיצוב, פיתוח, בניה ובדיקה של חיישנים ומכשירים מכניהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú