סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
תוכנות לעיצוב פנים מחייבות שליטה טובה בתוכן, וכוללות פונקציות שונות בהן משרטטים את הדירה לפי המידות המדויקות, מכניסים את העצמים הקבועים בדירה ואת הגורמים שניתן גם לשנות בהתאם. כיום, ניתן להשיג תוכנות דו מימדיות או ת>
מגזין תוכנות גרפיקה ועריכה Article Image
מלא פרטים וקבל מידע על לימודים
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

תוכנות בתחום עיצוב הפנים

היצירתיות בעולם עיצוב הפנים אינה יודעת גבול, ככלי ביד היוצר באמצעות התוכנות המקצועיות בתחום, אשר חלקן חינמיות וחלקן אינן. חלק מהתוכנות המרכזיות לעיצוב פנים הן Sketchup, REVIT, Vray ו- Raumplan.
  • |
  • |
  • 11:22
  • |
  • 6413 צפיות
תוכנות לעיצוב פנים מחייבות שליטה טובה בתוכן, וכוללות פונקציות שונות בהן משרטטים את הדירה לפי המידות המדויקות, מכניסים את העצמים הקבועים בדירה ואת הגורמים שניתן גם לשנות בהתאם. כיום, ניתן להשיג תוכנות דו מימדיות או תלת מימדיות, וכדי להתמצא בהן ניתן ללמוד בקורסים, שמקנים לא רק את יסודות השליטה בכל תוכנה ותוכנה, אלא גם את הטיפים לכיווני חשיבה מעניינים ועד לאופן הצגתם בפני הלקוח. ישנן לא מעט תוכנות חינמיות (או לא) ברשת האינטרנט, וישנן תוכנות בולטות שבשימוש אנשי המקצוע בתחום אשר נוספות לאוטוקאד המפורסמת.

היצירתיות בעולם עיצוב הפנים אינה יודעת גבול, ככלי ביד היוצר באמצעות התוכנות המקצועיות בתחום, אשר חלקן חינמיות וחלקן אינן. חלק מהתוכנות המרכזיות לעיצוב פנים הן Sketchup, REVIT, Vray ו- Raumplan.
היצירתיות בעולם עיצוב הפנים אינה יודעת גבול, ככלי ביד היוצר באמצעות התוכנות המקצועיות בתחום, אשר חלקן חינמיות וחלקן אינן. חלק מהתוכנות המרכזיות לעיצוב פנים הן Sketchup, REVIT, Vray ו- Raumplan.
תוכנת REVIT למעצבים ולאדריכלים
אם תוכנת האוטוקאד נקראת כבר ותיקה ו"מיושנת", הרי שה- REVIT היא ממשיכה ישירה שלה מאותו בית יוצר – Autodesk האמריקנית. היא עושה את אותו הדבר, אולם בצורה מהירה יותר עם דגש על חווית המשתמש. ממשק המשתמש מעט שונה: אין שכבות, אין שורת פקודות ואין XREF, בתוכנת REVIT משתמשים כבר מהרגע הראשון בשרטוט בקנה המידה המקורי. ישנם הבדלים נוספים שלומדים בקורס REVIT.

תוכנת Sketchup בתלת מימד
תוכנת  Sketchup האמריקנית מבית @Last Software  תתאים למעצבים מכל התחומים – מעצבים תעשייתיים, אדריכלים, הנדסאים ומהנדסים, מתכנתי משחקי מחשב, אדריכלי נוף ומעצבי פנים. הדמיות ה- Sketchup מאפשרות להציע מבטים על פי סגנונות ויזואליים שונים. בקורס Sketchup לומדים איך לעבוד בשכבות, כלי השרטוט המתקדמים, סגנונות ויזואליים, ארגז חול, יישום חומרים שונים במודל, חתכים דינאמיים, Photomatch, עבודה עם קומפוננט ות ועם קבוצות, אנימציות מבטים ועוד.

תוכנת Vray – הדמיות ורינדורים
תוכנת Vray הינה תוכנה מבית Chaos Software production studio , תוכנת עזר מבולגריה אשר יכולה להתחבר לתוכנות אחרות כ"פלאג" על מנת לבצע הדמיות פוטו-ריאליסטיות. התוכנה הזו עובדת יד ביד עם תוכנת Sketchup שאינה מסוגלת לבצע הדמיות ריאליסטיות בעצמה, ידועה בתוצאותיה המהירות – שרטוטי הסקיצה שניתן להראות באופן מיידי ללקוח.
רוצים לדעת עוד על תוכנת Vray או לקחת קורס?לחצו כאן!

תוכנת Raumplan

תוכנת Raumplan הינה תוכנה מבית Hammes Software GMBH , תוכנה גרמנית המסוגלת להפיק פרספקטיבות בתלת מימד ולהציג אותן מכל הזוויות האפשריות. ניתן ליצור סרטונים של המרחב שתוכנן, להמחיש השתקפויות, הצללות, טקסטורות – מה שמעניק להדמיה תחושה פוטו-ריאליסטית. 
רוצים לדעת עוד על תוכנת ראומפלן או לקחת קורס?לחצו כאן!

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

הודעות אחרונות בפורום השלמת בגרויות

מנהל/ת פורום:ערן לוי

תפקיד:יועץ הלימודים של היחידה

היחידה
לאתר היחידה לחץ כאן
ערן
ערן לוי, 32, בוגר תואר שני בפסיכולוגיה ובייעוץ ובעל תעודת הוראה. ערן הוא יועץ הלימודים של היחידה וישמח להשיב לשאלותיכם.

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

אאמבחן מימ"ד או קורס פסיכומטרי
א18:22 01-03-2017
שלום,
מה עדיף לעשות מבחן מימ"ד או קורס פסיכומטרי אני בהתלבטות לגבי זה ?

אשמח לתשובה.
יקיריקירלימודיי פסיכומטריי
יקיר10:16 12-12-2013
שלולם לכולם, אשמח לשמוע מה דעתכם על לימודי פסיכומטרי לליקויי למידה ?
וראיתי מסלול שיש באיזיווי אני חושב ללכת עליו רק בגלל שזה הכי קרוב לי לבית ואין לי רשיון...מה אתם אומרים על זה?
ערן לויערן לויפסיכומטרי ללקויי למידה
ערן לוי10:53 12-12-2013
שלום,

איננו מכירים את המסלול שהצעת. היכן אתה גר?
ביחידה יש מסלול לפסיכומטרי ללקויי למידה ולומדים בכיתה של עד 6 תלמידים, אך הלימודים הם בתל-אביב בלבד. תוכל להעביר פרטיך אלינו באופן פרטני דרך המיני סייט שלנו שבאתר זה.

בינתיים, אולי יימצאו פה גולשים שמכירים את המסלול ויוכלו להגיב.

קורס בעיצוב גרפי

קורס בעיצוב גרפי

תחום העיצוב הגרפי הינו נרחב ומבוקש מאוד בשוק התעסוקה הישראלי. מדובר בכלי מרכזי בעולם ההייטק, המדיה הדיגיטלית והפרסום. אז מה מעצהמשך...

למה ללמוד פוטושופ?

למה ללמוד פוטושופ?

תוכנת הפוטושופ מוכרת ופופולארית נורא. זו היא אינה הסיבה היחידה ללמה כדאי ללמוד כיצד להשתמש בתוכנה על ידי קורסים והכשרות שונות. המשך...

למה ללמוד דווקא פוטושופ?

למה ללמוד דווקא פוטושופ?

פוטושופ אינה תוכנת העיצוב היחידה שקיימת בשוק, אבל היא מאופיינת ביתרונות מהותיים על המתחרות האחרות. רוצים להיות בטוחים שזו היא ההמשך...

קורסי גרפיקה פופלארים

קורסי גרפיקה פופלארים

תחת עולם הגרפיקה ניתן למצוא מספר תוכנות מובילות שאותם תוכלו ללמוד במספר גדול של מוסדות לימוד. בעצם לכל תוכנה יש מטרה, ובכתבה הבהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú