היחידה

 

הכנה למבחני הבגרות בליווי אישי

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

היחידה- סניף ראשי
אחוזת בית 3, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

היחידה הוקמה בשנת 2008 על ידי צוות אנשי חינוך, מומחים ואנשי מקצוע. הצוות המקצועי שם לו למטרה לאפשר לתלמידים אשר אין ברשותם תעודת בגרות, להוציא תעודת בגרות עם ממוצע ציונים גבוה. כמו כן, נועדה היחידה לאפשר לתלמידים לשפר את ממוצע ציוני הבגרות הנוכחי שלהם, לקראת ההרשמה לאוניברסיטאות ולמוסדות להשכלה הגבוהה.

ה'אני מאמין' שלנו
אנחנו ב'יחידה' פועלים מתוך תחושת שליחות ומחויבות ועוסקים במה שאנחנו הכי אוהבים: ללמד, להדריך, לכוון ולייעץ. אנו גאים להציג את הישגיהם הגבוהים של תלמידינו. הישגים, שניתן, במידה רבה, לזקוף לזכותה של שיטת הלימוד הייחודית בכיתות קטנות, של לא יותר מ- 6 תלמידים. אנו מאמינים, שכל תלמיד זכאי ליחס אישי על מנת להצליח ותלמידינו זוכים לליווי צמוד לאורך כל הדרך.

התלמידים מקבלים פגישות ייעוץ והכוונה במהלך לימודיהם ביחידה ואף לאחר סיומם.

שיטות הלימוד שלנו
היחידה דוגלת בגישה חברתית, לפיה יש לשאוף לפתיחת שערי האוניברסיטאות בפני מספר רב יותר של תלמידים. אנו מאמינים שהדבר בר השגה, באמצעות שילוב מנצח של מספר גורמים המתקיימים אצלנו: מחירים מסובסדים; קורסים איכותיים, המועברים על ידי מיטב המורים - כולם בוגרי אוניברסיטאות ובעלי ניסיון רב בהגשת תלמידים לבגרויות; קורסי הכנה מהמתקדמים ביותר, המלווים בעזרים טכנולוגיים רבים, כמו: סימולטורים, תרגול מאסיבי של שאלות בגרות ומבחני סימולציה וצפייה בסרטונים. כל זאת על מנת להוביל את תלמידינו לממוצע ציונים גבוה.

ביחידה תוכלו להפיק את המקסימום מלמידתכם ולעמוד בקריטריונים לקבלה ללימודים בכל אוניברסיטה שתרצו.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.