סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
רשויות מקומיות, חברות כלכליות, תאגידים ועוד מחויבים לתכנן ולבנות פרויקטים על פי מחקרים הנדסיים סביבתיים ופתרונות שנמצאו לבעיות סביבתיות כמו למשל זיהום אויר, נוזלי ומי שתייה או הקרקע, באמצעות מדעי ההנדסה הסביבתית נית>
מגזין הנדסה Article Image

BA בהנדסה סביבתית

במטרה לשמור על איכות הסביבה והחיים הביולוגיים שעל פני כדור הארץ, תחום ההנדסה הסביבתית ניזון מכללי וחוקי הבניה וההנדסה הסביבתית. תואר ראשון בהנדסה סביבתית מעניק את הכלים לבנות את הסביבה הירוקה שלנו.
  • |
  • |
  • 11:41
  • |
  • 2744 צפיות

רשויות מקומיות, חברות כלכליות, תאגידים ועוד מחויבים לתכנן ולבנות פרויקטים על פי מחקרים הנדסיים סביבתיים ופתרונות שנמצאו לבעיות סביבתיות כמו למשל זיהום אויר, נוזלי ומי שתייה או הקרקע, באמצעות מדעי ההנדסה הסביבתית ניתן למצוא פתרונות בתחומים שונים ורבים, כשבתואר הראשון לומדים את היסודות ואת המבואות בתחומים הכלולים. בעולם ההנדסה הסביבתית נעזרים בידע מחקרי מתחום האקולוגיה, מדעי כדור הארץ, הנדסת מים, הנדסה כימית וכל תחום שנוגע ליחסי גומלין שבין אדם לסביבתו הטבעית או לסביבה שיצר במו ידיו.

במטרה לשמור על איכות הסביבה והחיים הביולוגיים שעל פני כדור הארץ, תחום ההנדסה הסביבתית ניזון מכללי וחוקי הבניה וההנדסה הסביבתית ולהיפך. תואר ראשון בהנדסה סביבתית מעניק את הכלים לבנות את הסביבה הירוקה של העתיד.
במטרה לשמור על איכות הסביבה והחיים הביולוגיים שעל פני כדור הארץ, תחום ההנדסה הסביבתית ניזון מכללי וחוקי הבניה וההנדסה הסביבתית ולהיפך. תואר ראשון בהנדסה סביבתית מעניק את הכלים לבנות את הסביבה הירוקה של העתיד.

מהן מטרות התואר?
תואר ראשון בהנדסה סביבתית מעניק את הכלים ואת היסודות כדי לסייע לטפל בזיהומי נוזלים, קרקע ואויר, לתגבר את הפיקוח על הגורמים שמזהמים, לסייע במתן נתונים מחקריים על מנת לאכוף חוקים רלבנטיים, והכול – תוך הקניית ידע רב תחומי הן בעולם ההנדסה והמדעים: פיזיקה, כימיה, מתמטיקה ועוד והן מעולם הידע של הסביבה: מכניקת זרמים, מקורות אנרגיה חלופיים ועוד.

מהם התכנים הבונים את התואר?
בתואר ראשון זה לומדים את יסודות התחום וסוללים את המסילה לקראת תארים מתקדמים בתחום. בין היתר ילמדו התכנים הנדסה אזרחית, הנדסה כימית – אקולוגית, בקרה ומניעה של זיהום אויר, טיפול וסילוק פסולת תעשייתית ועירונית, מיחזור, שימור משאבי מים – עיליים ומי תהום, אנרגייה פוטו-וולטאית,אנרגיה סולארית, אנרגיות חלופיות, מערכות אקולוביות, תכנון צנרת מים, ביוב וניקוז, טיפול בשופכין, תיעול מים ושיפור איכות המים, שיקום קרקעות, חישת מערכות סביבתיות, תהליכי ספיחה וחמצון, דינאמיקת אירוסולים, ניטור זיהום אויר דינאמיקת חלקיקים ועוד.

מה אפשרויות התעסוקה לאחר סיום התואר?
בוגרי מסלול הלימודים לתואר ראשון בהנדסה סביבתית אשר סיימו אותו בהצלחה, יכולים להשתלב בפרויקטים סביבתיים ומיזמים של חברות הזנק, להשתלב בחברות מובילות במשק כמו חברות לייצור חשמל או לטיפול במים, התפלה, חברות העוסקות במחזור ובתעשיות שונות, השתלבות במערכי אכיפה, בקרה ופיקוח של הרשויות הממשלתיות. תחום "חם" כמו זה נמצא רק בחיתוליו וצפוי לו פיתוח וביקוש רב.

מהן אפשרויות להמשך לימודים?
נפתחות בפני בוגרי התואר אפשרויות שונות לתואר שני, בין אם במסלול ישיר או בין אם בנפרד: מגיסטר למדעי הנדסת הסביבה, מגיסטר למדעי איכות הסביבה, מגיסטר בהנדסה סביבתית. בנוסף ישנה אפשרות ללימודים לתואר שלישי PhD בתחום.


לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

הודעות אחרונות בפורום הנדסה

מנהל/ת פורום:עופר אטלס

תפקיד:מנהל תוכן- פורטל הלימודים ToStudy

פורטל הלימודים TOSTUDY
עופר
עופר אטלס, עורך התוכן ומנהל פורטל הלימודים ToStudy. אשמח לענות על כל שאלה.

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

אייל טיגרןאייל טיגרןמישהו אולי יודע
אייל טיגרן10:18 07-04-2014
אני מתעניין בלימודי הנדסה אזרחית, מישהו יודע מתי הימים הפתוחים של הטכניון ושל אוניברסיטת אריאל?
מנימנימכללת עזריאלי
מני14:18 31-03-2014
יש למישהו את הסילבוס של שנה א הנדסת תוכנה

תנאי קבלה להנדסת חשמל

תנאי קבלה להנדסת חשמל

הנדסת חשמל ואלקטרוניקה נחשבת לתחום ההנדסה היוקרתי ביותר בקרב מוסדות הלימוד בישראל. אז אם אתם רוצים להשתלב במיטב הגופים בתעשייה המשך...

הנדסת בניין – נעים להכיר

הנדסת בניין – נעים להכיר

עם תכניות כמו "מחיר למשתכן" ו"מחיר מטרה", ניתן לומר שתחום הבנייה הוא התחום הבולט והמשמעותי במשק הישראלי בעשהמשך...

תואר בהנדסה כימית

תואר בהנדסה כימית

תפקיד המהנדסים הכימים הוא ליישם עקרונות כימיה, ביולוגיה, פיזיקה ומתמטיקה בכדי לפתור בעיות הקשורות לייצור או שימוש בכימיקלים, תהמשך...

פרטים על הנדסת מכונות

פרטים על הנדסת מכונות

הנדסת מכונות נחשבת לאחת מהדיסציפלינות ההנדסיות הרחבות ביותר. היא כוללת מחקר, עיצוב, פיתוח, בניה ובדיקה של חיישנים ומכשירים מכניהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú