סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
מאז הקמתה מיקמה עצמה אורין שפלטר כאחת מן המכללות המובילות בתחום הפיננסים בדגש על הכנה לבחינות הרשות לני"ע ומשרד האוצר. יצאנו לבדוק עבורכם מה סוד ההצלחה שלהם>
מגזין ביטוח Article Image

לימודי פיננסים באורין שפלטר

מאז הקמתה, נודעה מכללת אורין שפלטר כמובילה בתחום הפיננסים עם דגש על הכנה לבחינות הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר במסלולים לקבלת רישיון ייעוץ/שיווק השקעות, ייעוץ/שיווק פנסיוני ואלמנטרי. הצורך המובהק בשוק העבודה יחד עם המוניטין הרב שצברה המכללה הוביל אותנו לבוא ולהכיר את המכללה בצורה אישית יותר ולהלן התוצאות.
  • |
  • |
  • 14:18
  • |
  • 4758 צפיות
יבגני אורין ונעם שפלטר שני מרצים גדושים בניסיון מעשי ובעיקר בכל הנוגע לתחום הפיננסים, הקימו לפני 10 שנים את המכללה שכבר כולנו יודעים לומר את שמה היטב כמעין שם של אישיות בפני עצמה: "אורין שפלטר". כבר מראשית דרכה ועד לכתיבת שורות אלו, הצליחה אורין שפלטר לבנות לעצמה מוניטין גבוה בקרב מתעניינים רבים בתחום הפיננסים, ועשתה זאת דרך בניית קורסים על בסיס מחקר והתעדכנות שוטפים, ליקוט של נבחרת מרצים מנצחת ובעלת ניסיון מעשי מהשטח ויצירת מערך לימודים מקוון שאיננו יורד ולו במעט ממקבילו הפרונטלי. חשבתם להשתלב במקצועות ייעוץ ושיווק השקעות וניהול תיקים או לחילופין שיווק פנסיוני ושיווק וייעוץ אלמנטרי? חוששים מפני בחינה מסוימת במקצועות הפיננסים ולא יודעים כיצד להתכונן אליה כראוי? תחושת הבטן שלנו אומרת לנו שהכתבה הבאה תעניין אתכם במיוחד, אז המשך קריאה מהנה וכמובן – בהצלחה!

"קצת" סדר בבלגן
בקרב רבים קיימת אי וודאות מסוימת באשר למסלול שעליהם לעשות כאשר ברצונם לבחור בתחום ייעוץ ההשקעות או לחילופין בייעוץ הפנסיוני. אילו בחינות עליהם לעבור? מתי הם זכאים לפטור מבחינה כזו או אחרת? ובכלל מהו הכיוון הנכון ביותר עבורם? נתניאל קדוש, נציג מכללת אורין שפלטר נתן לנו את כל מה שצריך כדי לגבש החלטה:

מסלול ייעוץ השקעות
מסלול ייעוץ ההשקעות הינו מסלול המכיל ארבע בחינות יסוד – כלכלה, חשבונאות, מימון ואתיקה ובחינת גמר אחת במקצועית א' העוסקת בניתוח ניירות ערך. בעלי תארים בכלכלה, חשבונאות או מנהל עסקים זכאים לפטור מהבחינות בכלכלה, חשבונאות ומימון כך שעבורם מדובר במסלול קצר באופן יחסי הכולל 2 בחינות בלבד – אתיקה ומקצועית א'. עם צליחתן של הבחינות, יכולים הבוגרים להתחיל בהתמחות בת 6 חודשים, אותה הם עוברים אצל יועץ השקעות מוסמך.

עם צליחתן של הבחינות, יכולים הבוגרים להתחיל בהתמחות בת 6 חודשים, אותה הם עוברים אצל יועץ השקעות מוסמך
עם צליחתן של הבחינות, יכולים הבוגרים להתחיל בהתמחות בת 6 חודשים, אותה הם עוברים אצל יועץ השקעות מוסמך

וכיצד נראית עבודתו של יועץ ההשקעות?
יועצי השקעות יכולים להשתלב בבנקים השונים. במהלך עבודם מספקים היועצים ייעוץ מקצועי הן במסגרת שירות פרונטלי והן בשירות טלפוני. מתוקף תפקידו, ממליץ היועץ ללקוחותיו על אפיקי ההשקעה הנכונים ביותר עבורם וזאת בהתאם לגילם, למצבם המשפחתי והסיוציואקונומי ולרצונם להשקיע באפיקים בעלי סיכון גבוה או נמוך. חשוב לציין שכיועצים יהיה עליכם להיות אובייקטיביים ולראות את טובת הלקוח וטובת הלקוח בלבד, קרי מבלי להעדיף בית השקעות או מוצר כזה או אחר. פני הדברים משתנים כאשר מדובר במשרת שיווק השקעות. כמשווקים וכיועצים אמנם תידרשו לאותן הבחינות של הרשות לניירות ערך, אך תפעלו באופן גלוי מטעמה של חברת ההשקעה בה תועסקו ותקדמו את מוצריה ואת האינטרסים שלה.

מסלול ייעוץ ייעוץ פנסיוני
מסלול ייעוץ פנסיוני הוא מסלול המכיל ארבע בחינות יסוד – כלכלה, חשבונאות, מימון ויסודות הביטוח ושתי בחינות גמר במקצועית א' ובגמר פנסיוני. כמו במסלול ייעוץ ההשקעות, גם כאן בוגרי תארים בכלכלה, חשבונאות ומנהל עסקים זכאים לפטורים מבחינות בכלכלה, חשבונאות ומימון. בעלי תואר עם התמחות בביטוח זכאים לפטור מן הבחינה ביסודות הביטוח. לאחר המעבר בהצלחה של בחינות היסוד יוכלו הבוגרים להתחיל בהתמחות בת חצי שנה אצל סוכן פנסיוני מוסמך.

במסגרת עבודתו מתאים הסוכן ללקוחותיו את תיק הביטוח הנכון ביותר עבורם על סמך מצב משפחתי, בריאותי ועוד
במסגרת עבודתו מתאים הסוכן ללקוחותיו את תיק הביטוח הנכון ביותר עבורם על סמך מצב משפחתי, בריאותי ועוד

ומה עושה יועץ פנסיוני?
הסוכן בעצם נפגש עם לקוחות פוטנציאליים, מאפיין אותם בהתאם למצב המשפחתי, בריאותי וכלכלי ועל סמך הנתונים הללו מתאים להם את תיק הביטוח הנכון ביותר עבורם. מטרת הסוכן היא לדאוג לאורך הזמן כי התיק הביטוחי תמי דמותאם ללקוח, כך למשל אם בשעה טובה נולד ילד במשפחה, יש לדאוג לביטוח בריאות. מעבר לכך, במקרים בהם יש להפעיל את הביטוח, על הסוכן לדאוג ללקוחותיו ולוות אותם בהליך התביעה מול חברת הביטוח. למרבה הצער אנו מכירים מקרים רבים בהם חברות ביטוח דחו תביעות בשל טעויות עבר שבצעו הלקוחות במילוי פרטי הפוליסה, או חוסר הבנה של הכיסויים בפוליסה. בדיוק לשם כך דרושים סוכני ביטוח מיומנים שידעו בדיוק את עבודתם לפרטי פרטים.

אז איפה לומדים?
כיום למכללה מספר סניפים עיקריים – בתל אביב, חיפה ובני ברק. אך עם זאת נתניאל מדגיש כי "למעשה יש לנו סניף בבית של כל תלמיד ותלמיד באמצעות הקורס האינטרנטי שלנו!". תלמיד שבוחר ללמוד בצורה מתוקשבת יקבל את כל חומרי הלימוד שמקבל התלמיד בכיתה, כולל כל הספרים, החוברות והגישה לאתר התרגול. לתלמיד בכיתה יש את יתרון המסגרת המוגדרת והאפשרות לשאול שאלות במהלך השיעור, אך זו כבר בחירה הנתונה בידיכם ובהתאם להיכרות שלכם עם רמת המשמעת העצמית שלכם. מי שיבחר בקורס אינטרנטי אחראי לצפות בשיעורים המצולמים בזמנו החופשי, וכמובן יוכל להיעזר בפורום האתר לצורך מענה על שאלות. נכון להיום, למעט הקורס בביטוח ימי ואווירי, מכללת אורין שפלטר מציעה קורס אינטרנטי בכל המקצועות: כלכלה, חשבונאות, מימון, אתיקה, יסודות הביטוח, גמר פנסיוני, מקצועית א', ביטוח רכש וביטוח תאונות.

כדאל לדעת שהמערך האינטרנטי איננו פונה אך ורק לתלמידים חדשים: "לצערנו אנו מודעים לכך שלא תמיד ההשקעה הרבה הן מצד התלמיד והן מצידנו מביאה לתוצאות הרצויות, וקורה שתלמידים נכשלים בבחינה, אם בשל בחינה קשה מהצפוי או טעויות בזמן אמת הנובעות מלחץ. על כן, אנחנו לוקחים אחריות על החלק שלנו ומציעים לכל התלמידים קורס חוזר אינטרנטי ללא תשלום". ההיגיון שמאחורי הדבר הוא שהתלמיד כבר עבר את הקורס פעם אחת ולרוב רוצה כעת ללמוד בקצב שלו ועל הנושאים בהם פחות שלט בפעם הקודמת.

המערך המקוון של המכללה מתהדר בפורום פעיל לכל מקצוע ובו יכולים התלמידים לתקשר עם מרציהם מעבר לשעות הפורמליות של השיעור. "מלבד הפורום שגם הוא פורמלי במידה מסוימת, אנחנו רואים את התלמידים שלנו כמו משפחה, ובמשפחה כמו במשפחה, דבר ראשון שעושים כשנפתח קורס הוא לפתוח קבוצת וואטסאפ שבה נוכח גם המרצה, כך שיש זמינות מלאה. מה גם שאנחנו בסגל, תמיד זמינים בטלפון ומוכנים לסייע בכל מקום שבו ניתן" הוא מסכם.

כל המרצים מביאים איתם ניסיון מעשי מהשטח כדי לספק את הלימודים המקיפים
כל המרצים נבחנים ונבחרים על פי ניסיון והמלצות כדי להבטיח את הרמה הלימודית הגבוהה ביותר עבור התלמידים

מרצים שבאים מהשטח
בכל בחירת מוסד לימודי, אחד מן הפרמטרים החשובים ביותר עבור התלמידים הוא הרקע והניסיון שמביאים עמם המרצים. "אנו דואגים לבחון את המרצים שלנו, לקבל אותם על סמך ניסיון עבר והמלצות, ומספקים להם מערכת שלמה של ליווי, מערכי שיעור, חומרי לימוד מוכנים ואתר תרגול מקיף כדי שיכנסו בצורה החלקה ביותר לכיתה" מספר נתניאל. את הניסיון הרב בהדרכה ולימוד ניתן לראות גם בגרעין המכללה שהוקמה על ידי שני מרצים – יגבני  אורין שמלמד מקצועית א' ונעם שפלטר שמלמד כלכלה ואתיקה. מנכ"ל המכללה רונן נחמיאס הוא מרצה מוביל במקצועית א' ועדי שרון, המנהל האקדמי מרצה לכלכלה, מימון ומקצועית א'. אחרון חביב יואב דוידוביץ' סמנכ"ל הכספים והיום מנכ"ל החברה BIG-SHOT הינו מרצה מוביל לחשבונאות ומקצועית א'. "לדעתנו, עצם העובדה שההנהלה חיה את התלמידים בשטח, היא הדרך הטובה ביותר לדאוג שהם יקבלו את הטוב ביותר".

לאתר מכללת אורין שפלטר לחצו כאן

מוסדות המלמדים קורס ייעוץ פנסיוני

קבל מידע על קורס ייעוץ פנסיוני ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס ייעוץ פנסיוני

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

איך להיות סוכן ביטוח

איך להיות סוכן ביטוח

במציאות בה אנו חיים, כאזרחים במדינה מתוקנת ומערבית, כל אדם מבטח את עצמו ואת היקרים לו, לקראת הרגע המצער שבו יהיה בכך צורך. סוכנהמשך...

ללמוד למבחן רשות ני"ע

ללמוד למבחן רשות ני"ע

כיום, בכדי לרכוש במדינת ישראל רישיון לייעוץ השקעות, שיווק השקעות או מנהל תיקים, יש לעבור את הבחינה המקצועית של הרשות לניירות ערהמשך...

לימודי קורס שמאות רכוש

לימודי קורס שמאות רכוש

שמאי רכוש עוסק בהערכה ואומדן של רכוש, ונזקים לרכוש כללי שנגרמו בעקבות מגוון אירועים שונים כגון: אובדן, אש, פריצה וכדומה.. על מנהמשך...

תעודת יועץ פנסיוני

תעודת יועץ פנסיוני

תחום הפנסיה הינו תחום מאוד חשוב לכל אדם במדינת ישראל, אך באותה נשימה מסובך נורא. לשם כך קיים קורס יעוץ פנסיוני בו ילמדו יועצי ההמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú