סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
קיימים בתחום ענף אומנויות הלחימה מגוון רחב של סוגים, כאשר טאי צ´י נחשבת לאומנות התנועה הרכה. מדובר באומנות לחימה שלא נועדה לאמן את הגוף מהבחינה הפיזית, אלא לאמן את הנפש תוך תנועה פיזית איטית.>
מגזין ספורט וחינוך גופני Article Image
מלא פרטים וקבל מידע על לימודים
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

להיות מדריך טאי צ´י

קיימים בתחום ענף אומנויות הלחימה מגוון רחב של סוגים, כאשר טאי צ´י נחשבת לאומנות התנועה הרכה. מדובר באומנות לחימה שלא נועדה לאמן את הגוף מהבחינה הפיזית, אלא לאמן את הנפש תוך תנועה פיזית איטית.
  • |
  • |
  • 08:36
  • |
  • 2838 צפיות

בטאי צ'י ישנו דגש על הסתכלות פנימית לתוך הנפש של המתאמן ועל הקשר שבין אימון רוחו של "הלוחם" לבין שדרוג היכולות הפיזיות שלו. מדובר באומנות לחימה סינית, כאשר הטאי צ'י נבדלת משאר האומנויות בשל הרוחניות שבה. הטאי צ'י קשורה לעולם של רפואה משלימה, שכן אנשים מתאמנים באומנות לחימה זאת גם על מנת לשפר את המצב הבריאותי שלהם.

למי זה מתאים?
אנשים שמעוניינים ללמוד בקורס מדריכי טאי צ'י צריכים להיות עם זיקה לעולם הרוחניות וגם בעלי סבלנות רבה. כאמור, מדובר באומנות לחימה שאינה מתמקדת בצד הפיזי של המתאמן, ולכן אנשים שמתעניינים בתחום זה, הרי עליהם להבין את ההבדל בין ענף זה לשאר ענפי הלחימה. כמו כן, אנשים שבאים מרקע של אומנויות לחימה שונות בין אם זה קראטה ובין אם זה ג'ודו, יוכלו להשתלב בקורס הנ"ל. אנשים שהתחברו לקורס, יכולים ללמוד גם קורס טאי צ'י טיפולי.

היתרונות של טאי צ'י
אחד היתרונות הבולטים של הטאי צ'י היא טיפול בבעיות רפואיות. אנשים אשר מתאמנים באומנות לחימה זו יכולים לפתח לעצמם חוסן פנימה ואף לשפר את הריכוז בתחומים שונים. בנוסף לכך, אימון בטאי צ'י משפר את היציבה, קואורדינציה ואת שיווי המשקל. מדובר באומנות לחימה בעלת יתרונות רבים שיכולים לתרום לכל אדם שמתאמן בה.

מטרת הלימודים
לימודי הכשרת מדריכי טאי צ'י נועדו כדי לספק כלים רחבים למשתתפים על מנת שיצליחו להעביר את המידע לתלמידיהם. כמו כן, בלימודים אלה לומדים על ההיסטוריה של הטאי צ'י ועל כלל אומנויות הלחימה השונות.

אימון בטאי צ
אימון בטאי צ'י עוזר לשפר את המצב הבריאותי

מה לומדים?
בקורס מדריכי טאי צ'י ישנו מגוון רחב של נושאים המועברים על-ידי המורים. בין הנושאים הנלמדים: ההיסטוריה של אומנויות לחימה סיניות, התפתחות אומנויות הלחימה הסיניות, השפעת אומנויות הלחימה הסיניות על התפתחות ענפי ספורט בעולם המערבי, קורס עזרה ראשונה, הכשרה בהכנת מערכי שיעור וכיצד יש להנחות קבוצות ועוד.

מה עושים עם זה?
בוגרי קורס מדריכי טאי צ'י מקבלים הסמכה להיות מדריכים ויכולים לעבוד בחוגים שונים בקהילה הן לצעירים והן למבוגרים. כמו כן, ישנה גם אפשרות לעבודה בקאנטרי קלאב שבו יש חוג לטאי צ'י.

לכתבות נוספות בתחום:
ההבדל בין טאי צ'י לצ'י קונג
שיטות בטאי צ'י


לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

הודעות אחרונות בפורום השלמת בגרויות

מנהל/ת פורום:ערן לוי

תפקיד:יועץ הלימודים של היחידה

היחידה
לאתר היחידה לחץ כאן
ערן
ערן לוי, 32, בוגר תואר שני בפסיכולוגיה ובייעוץ ובעל תעודת הוראה. ערן הוא יועץ הלימודים של היחידה וישמח להשיב לשאלותיכם.

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

אאמבחן מימ"ד או קורס פסיכומטרי
א18:22 01-03-2017
שלום,
מה עדיף לעשות מבחן מימ"ד או קורס פסיכומטרי אני בהתלבטות לגבי זה ?

אשמח לתשובה.
יקיריקירלימודיי פסיכומטריי
יקיר10:16 12-12-2013
שלולם לכולם, אשמח לשמוע מה דעתכם על לימודי פסיכומטרי לליקויי למידה ?
וראיתי מסלול שיש באיזיווי אני חושב ללכת עליו רק בגלל שזה הכי קרוב לי לבית ואין לי רשיון...מה אתם אומרים על זה?
ערן לויערן לויפסיכומטרי ללקויי למידה
ערן לוי10:53 12-12-2013
שלום,

איננו מכירים את המסלול שהצעת. היכן אתה גר?
ביחידה יש מסלול לפסיכומטרי ללקויי למידה ולומדים בכיתה של עד 6 תלמידים, אך הלימודים הם בתל-אביב בלבד. תוכל להעביר פרטיך אלינו באופן פרטני דרך המיני סייט שלנו שבאתר זה.

בינתיים, אולי יימצאו פה גולשים שמכירים את המסלול ויוכלו להגיב.

מהסטאג´ ישר לעבודת החלומות

מהסטאג´ ישר לעבודת החלומות

גל אדוט עדני עבדה מספר שנים בחברה בינ"ל בתור מנהלת חשבונות. לאחר תקופה ארוכה במשרד הסגור, הרגישה כי חייבת לעשות תפנית בקריהמשך...

להפוך למאמן חדר כושר

להפוך למאמן חדר כושר

אתם ממילא מבלים כבר שנים בחדר הכושר? רוצים להפוך את החיבה העזה למקצוע של ממש? קורס זריז יחסית של מאמני חדר כושר יקנה לכם את כל המשך...

הדרך להיות מדריך כושר

הדרך להיות מדריך כושר

תפקידם של מאמני חדרי הכושר הוא להדריך, להניע ולעבוד עם אנשים מכל הגילאים והרמות, לעשות פעילות גופנית בחדר כושר, אימוני כוח וכדוהמשך...

קורס מדריכי ספורט

קורס מדריכי ספורט

תפקידים של מדריכי ומאמני הספורט הוא ללמד אתלטים חובבנים ומקצוענים את הכישורים הנדרשים בכדי להצליח בספורט בהם הם רוצים להשתלב. מהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú