סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על השלמה לעורכי מבדקים בכירים
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

השלמה לעורכי מבדקים בכירים

רוצים להתקדם להסמכת עורכי מבדקים בכירים?


השלמה לעורכי מבדקים בכירים הינה השתלמות האורכת יומיים ובמהלכה מקבלים עורכי המבדקים הפנימיים את ההכשרה וההסמכה הנדרשת לעריכת בקרה ובדיקת איכות לא רק בארגון, אלא גם בצד ב ו-ג בדמות ספקים וקבלנים חיצוניים.

אם חיפשתם מידע על מסלול זה, כאן ריכזנו עבורכם פרטים על סמכותם של עורכי המבדקים הבכירים. בהמשך נסקור בהרחבה את תכנית הלימודים ונספר על נושאי הלימוד, תנאי הקבלה, מוסדות הלימוד בישראל ואפשרויות התעסוקה. נשמח לסייע בכל שאלה או התלבטות במספר 03-6958791. לחילופין באפשרותכם להשאיר פרטי קשר ויועץ יחזור אליכם בהקדם. בסוף המאמר מרוכזים מוסדות לימוד להם תוכלו להשאיר פרטים באופן ישיר.

למה להשלים לעריכת מבדקים בכירה?


במסגרת קורס עורכי מבדקים פנימיים האורך 3 ימים, ישנה האפשרות להמשיך לקורס המלא המתפרש על 5 מפגשים חד שבועיים ולקבל הסמכה מתקדמת יותר לעריכת מבדקים בכירה. עם זאת, לא כל החברות והארגונים זקוקים לכך ולכן מוציעים את עובדיהם לקורס הבסיס.

אם בכל זאת עולה הצורך בהמשך או ישנה הקצאה מטעם מקום העבודה יכולים העובדים שעברו את הקורס הבסיסי להמשיך להשלמה לעורכי מבדקים בכירים האורכת יומיים כשם שמשך הקורס המלא הוא 5 ימים.

הסיבות להשלמת ההסמכה הן רבות ומשתנות. ניתן לומר שבאופן כללי חברות וארגונים רבים מבקשים להדק את עמידתם הקפדנית על תקני האיכות השונים ולהבטיח את הרמה הגבוהה ביותר. עורכי המבדקים הפנימיים אינם מוסמכים אלא לעריכת בדיקות פנימיות בארגון ולפיכך בעצם היותם עורכי מבדקים בכירים ניתן לבצע בדיקות בקרב הספקים השונים לארגון ובקרב קבלנים חיצוניים העובדים יחד איתו.

בנוסף לכך, עורכי מבדקים בכירים יכולים לקחת תחת אחריותם את מחלקת האיכות, לנהל את צוותי האיכות ולסייע בהקמת מערך ניהולי שיסייע בקשר שבין המחלקה לבין הדרגים הניהוליים הבכירים.

מבנה קורס השלמת עורכי מבדקים בכירים


תכנית הלימודים אורכת יומיים ומתפרשת על מפגשים חד שבועיים.

במסגרת הקורס מקבלים המשתתפים חזרה מהירה על התוכן שנלמד במסגרת הקורס הבסיסי ועד מהרה צוללים אל תוך עולם האיכות עם תכנים מתקדמים, מעמיקים ומעשירים.
כלל נושאי הלימוד התיאורטיים הנלמדים בקורס זוכים להתנסות מעשית בדמות סימולציות ותרגולים כיתתיים על מקרי בוחן שונים כמו גם דיונים כיתתיים במהלכם נידונים נושאים שונים.

הקורס מועבר על-ידי צוות מרצים מקצועי בעל ניסיון רב בהדרכות בתחום האיכות ומקנה ידע מקיף לצורך מעבר בחינות ההסמכה עם תום הלימודים.

לקריאה נוספת:

נושאי לימוד


בין הנושאים הנלמדים במהלך הקורס ניתן למנות:
  • מעבר על תכנים מקורס הבסיס
  • תפקיד עורך המבדקים הבכיר
  • תקשורת בין אישית
  • עריכת דו"חות
  • לקיחת מדדים וניתוחם
  • ביצוע דגימות
  • ניהול מערכות איכות ארגוניות
  • איכות הסביבה
  • בטיחות בעבודה
  • בדיקת ספקים וקבלנים
  • תשאול ובדיקה
  • ניהול צוותים
  • ועוד.
כלל הנושאים הנלמדים בקורס זוכים להתנסות מעשית במהלך הלימודים ונבדקים גם במבחן מסכם מקיף הכולל את נושאי הלימוד השונים.

למי הקורס פונה?


אם אתם כיום עובדים בארגונכם כעורכי מבדקים פנימיים וברצונכם או ברצון הארגון לשדרג את סמכותכם לבדיקות מקיפות יותר וכאלו הכוללות בדיקת צד ב ו-ג הרי שתכנית לימודים זו תתאים לכם במידה רבה.

מוסדות הלימוד מתנים את הקבלה במעבר בחינה פנימית קצרה הבוחנת את מידת בקיאותו של המועמד בתכני הבסיס ובהצגת תעודה של קורס קודם.

קהל יעד


תפקיד הבסיס דורש תשומת לב רבה, יכולת ירידה לפרטים ודקדקנות. גם ההסמכה המתקדמת מציבה דרישות אלו ואף בצורה קפדנית הרבה יותר בשל הצורך לבצע בדיקות גם בארגונים חיצוניים שם הסביבה היא פחות מוכרת לעורך המבדקים שלרוב מכיר באופן מקיף ומעמיק את הארגון בו הוא עובד על שלל רבדיו השונים.

מוסדות לימוד


בפורטל ToStudy תוכלו למצוא מגוון מוסדות המציעים השלמה לעורכי מבדקים בכירים ברחבי הארץ. אנו ממליצים לכם לעבור על הרשימה שמרוכזת בסוף המאמר ולסמן את המוסד או המוסדות הרצויים לצורך שליחת פרטים. נציגי המוסד הלימודי יחזרו אליכם עם פרטים מלאים אודות תכנית הלימודים ויתאמו עמכם פגישת ייעוץ, היכרות ורישום לתכנית.

משך הלימודים


ההשלמה אורכת יומיים ומתפרשת על גבי כשבועיים בממוצע (מפגשים חד שבועיים).

מרבית מוסדות הלימוד מציעים את הקורס במתכונת לימודי ערב מתוך ההכרה בכך שמרבית קהל היעד מגיע מתוך מקום עבודה קיים.

תעודות


בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה, יעמדו בכל דרישות המוסד ויעברו את הבחינות המסכמות יקבלו תעודה המסמיכה אותם כעורכי מבדקים בכירים.

אפשרויות תעסוקה


כיום ארגונים, מפעלים וחברות רבים במשק מבקשים להדק את מערך האיכות והביקורת הפנימית והחיצונית ועושים זאת על-ידי הכשרת עובדים מנוסים בעלי תפקידים ניהוליים, תפקידי איכות ועמדות תפעוליות שונות לתפקיד עורכי מבדקים בכירים שידעו הן לבדוק את הארגון מבפנים והן לבדוק את הארגון מבחוץ על-ידי עריכת מבדקים לקבלנים וספקים חיצוניים.

קבלו הכוונה אישית ללימודים


בפורטל ToStudy תוכלו למצוא מידע על מסלולי לימוד במגוון מסגרות. דרך מנוע החיפוש החופשי שבאתרנו ניתן למצוא תוכן על קורסים ולימודי תעודה, לימודי הנדסאים, תארים ראשונים ותארים מתקדמים ולימודים המתקיימים בחוץ לארץ.

כחלק מן השירות, פורטל ToStudy מתפעל מערך ייעוץ לימודים טלפוני הפעיל בימים א-ה, בין השעות 9:00-20:00 וזמין עבורכם במספר 03-6958791. ניתן גם להשאיר פרטים באחת מן התיבות המצויות באתר ולקבל שיחה מטעם נציג בהקדם האפשרי.

במהלך השיחה נברר את צורכיכם, נספר לכם על מהלך התכנית ונעבור על המוסדות השונים כדי למצוא את המוסדות שיתאימו לכם מבחינה גיאוגרפית ומבחינת תנאי הקבלה.
אתם יכולים גם לעשות זאת בעצמכם! ולהשאיר פרטים ישירות למוסדות בו אתם רוצים ללמוד כדי שנציגיו יחזרו אליכם בהקדם.

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על השלמה לעורכי מבדקים בכירים

 

מאמרים מקצועיים בנושא השלמה לעורכי מבדקים בכירים

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú