סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על לימוד ספרדית
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

לימוד ספרדית

ספרדית היא אחת השפות המדוברות ביותר ברחבי העולם, ובייחוד ביבשת אמריקה הדרומית וכן במערב אירופה. יתרה מכך, מדובר בשפה אינטואיטיבית וקליטה במיוחד, ולכן רבים מהציבור הישראלי מרגישים בנוח איתה נוכח הטלנובלות השונות שרבים מאיתנו גדלנו עליהם. רוצים להפוך את הבסיס הקיים לשפה נוספת ברמה גבוהה? להוסיף עוד שורה בקורות החיים ולצבור המון כוח בשוק התעסוקה? אם כן, אז הגעתם לעמוד הנכון. בחרנו עבורכם את קורסי הספרדית המובילים כיום בישראל. עברו על רשימת הקורסים שלפניכם והשאירו את פרטיכם האישיים לקורסים בהם אתם שוקלים ללמוד ספרדית. בתוך זמן קצר יפנו אליכם נציגי בתי הספר לשפות להם השארתם את פרטיכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית ללימודי ספרדית.

השפה הספרדית:
הספרדית היא השפה הרומאנית המדוברת ביותר. עם כ-570 מיליון איש דובריה ברחבי העולם, ספרדית היא שפת הדיבור השלישית בתפוצתה בעולם (מבחינת מספר הדוברים הכולל, כשפת אם וכשפה זרה), לאחר מנדרינית ואנגלית. ספרדית משמשת כשפת אם בפי כ-470 מיליון דוברים ובפי השאר כשפה זרה. כשפת אם היא השנייה המדוברת ביותר בעולם. ספרדית מדוברת בפי 40 מיליון איש בספרד ומלבדה היא מדוברת ב-43 מדינות נוספות בחמש יבשות. היא גם אחת השפות הרשמיות של האומות המאוחדות. אוצר המילים הספרדי מכיל בעיקר אוצר מילים לטיני אך גם אוצר מילים ערבי רב. הספרדית התפתחה מהלטינית הוולגארית שדוברה בעיקר בשטחי האימפריה הרומית. במהלך ימי הביניים התפתחה הספרדית והושפעה גם מהשפה הערבית וגם מהשפה הבסקית. לאחר מכן בעקבות כיבוש חצי האי האיברי מחדש על ידי הנוצרים מידי המוסלמים התפשטה הספרדית בכל רחבי חצי האי האיברי, ובתקופת האימפריה הספרדית התפשטה הספרדית גם ברחבי אמריקה הלטינית.

ההבדלים בין השפות:
השמות העיקריים של השפה הספרדית הם Espanol ו-Castellano. כאשר בספרד השפה המדוברת היא Espanol ולעומת זאת באמריקה הלטינית השפה המדוברת היא Castellano.
אך האמת היא, שבמקומות מסויימים ברחבי העולם, תופתעו לגלות ניבים מסויימים של השפה, שגם לדוברי הספרדית כשפת האם, יישמעו זרים ולא מובנים. לדוגמא, אחת המדינות שבהן עברה הספרדית שינוי ניכר כדי להתאים אותה לתרבות המקומית ולאנשיה היא צילה אך נתון זה רק מסביר את העבודה שמיקום גיאורגפי  והתרבות המקומית יכולה להשפיע על האופן בו אנשים מדברים. זו הסיבה העיקרית לשוני בין הספרדית המדוברת בספרד לזו המדוברת באמריקה הלטינית.

החשיבות בלימוד ספרדית:
לימודי ספרדית פותחים בפניכם עולם שלם של אפשרויות גם ברמה האישית וגם ברמה העסקית והמקצועית. תחילה ברמה האישית, הספרדית מהווה פתח ללימוד כל השפות הלטיניות ואף הבנת דובריהן מבלי ללמוד את השפות עצמן. כאמור, מעל ל-400 מיליון בני אדם ברחבי העולם מדברים ספרדית, על ידי לימוד ספרדית אתם תוכלו לתקשר עם דוברי ספרדית שאינם דוברי אנגלית בצורה טובה יותר. בין אם אתם בוחרים לטייל בחול או סתם מתעניינים בתרבות הלטינית, לימוד השפה הספרדית הוא הכלי הטוב ביותר להכרת התרבות הלטינית: השירים הידועים, הסרטים, הריקודים ועוד. נתון מעניין נוסף הוא, ככל שאנחנו מתבגרים, הזיכרון שלנו מתחיל לדעוך. פעילות מסוג לימוד של שפה זרה מגרה את פעילות המוח ועוזר לנו לשמור על הזיכרון שלנו ולהישאר חדים יותר. בנוסף, ידיעה של שפה זרה הוכחה כבעלת השפעה חיובית על הביטחון העצמי שלנו כבני אדם.
כל אלו הם יתרונות ללימוד ספרדית ברמה האישית. ברמה העסקית, לדוברי ספרדית ישנם הזדמנויות גדולות יותר לפתח קריירה בינלאומית. אם אתם מעוניינים לעסוק בקריירה בינלאומית כגון תיירות או סחר ושיווק, ידיעת שפה נוספת בהחלט מהווה יתרון משמעותי. מלבד ספרד, ישנם עוד 40 מדינות ברחבי העולם אשר הספרדית נחשבת לשפה רשמית ואף בארצות הברית צוברת הספרדית יותר ויותר כח, גם בשוק התעסוקה והצריכה. עם אחוז נמוך יחסית בשוק העבודה של אנשים  דוברי ספרדית, יש לכם את ההזדמנות לעשות רושם חזק באופן מיידי על כל מעסיק. לימוד השפה הספרדית יכול לשפר את קורות החיים שלכם, כיוון שמעסיקים תמיד אוהבים מועמדים אשר יודעים לדבר בשפות זרות. מועמדים אלה מראים למעשה על יכולות לימודיות גבוהות   ומציגים רושם ראשוני של אנשי העולם הגדול, אשר מסוגלים גם לפתח את העסק, במידה ובעלי החברה יהיו מעוניינים להתפתח בשוק הבינלאומי. בנוסף, אתם תוכלו לעבוד גם כמתרגמים עבור תאגידים וחברות כאלה ואחרות שזקוקים למתרגמים במשרה חלקית וכך להשלים הכנסה בקלות. זוהי דרך טובה לבנות את קורות החיים שלך ולהגדיל את ההכנסות מבלי לשנות קריירה או מסלול חיים.

למי מיועדים לימודי הספרדית ואיך עושים זאת?
לימודי השפה הספרדית מתאימים לכל אחד ואחת מכן אשר מעוניין ללמוד ספרדית הן למטרות אישיות כגון מעבר לחול או טיול מרגש, והן למטרות עסקיות במטרה לפתוח דלתות נוספות או להתקדם ולהתפתח בעבודה הקיימת. לימודי ספרדית מתאפשרים במספר מסגרות של קורסים מקוונים או לחלופין באמצעות קורסים במוסדות אקדמיים. ישנם מסלולים שונים כך שכל אחד יכול להתאים את הקורס לרמתו האישית, לזמן ולמשאבים שברשותו. החל מקורסים למתחילים, דרך ספרדית למתקדמים ועד ללימודי ספרות ספרדית וידיעת השפה על בורייה. הקורסים יכולים להיארך מספר חודשים ואף יכולים להימשך שנים ארוכות, כל קורס בהתאם ללמסלול הלימודים הרלוונטי ובהתאם ללוז שהסטודנט יכול להרשות לעצמו. לאנשים אשר מתקשים ללמוד בכיתה עם תלמידים נוספים ומחפשים הדרכה אישית יותר, הקורסים המומלצים יותר הם הקורסים המקוונים אשר קיימים ברשת. כל מה שנשאר לכם לעשות כעת זה רק לבחור את המסלול הרלוונטי שמעניין אתכם, להירשם ולהתחיל ללמוד!

מה לומדים בקורס?
לומדי ספרדית רבים מבקשים ללמוד לדבר ספרדית מבלי ללמוד דקדוק. הם סבורים כי כיוון שמטרת הלימוד שלהם היא להצליח לדבר ספרדית, הם אינם צריכים כלל ללמוד את הדקדוק הספרדי, שהרי אין בו צורך להשגת מטרתם. אך ההשוואה הזו בין ללמוד דקדוק לבין ללמוד לדבר היא השוואה שגויה. הדרך הנכונה ללמוד ספרדית משמעה ללמוד את כל האופנים של השפה הספרדית: ללמוד דקדוק ספרדי, ללמוד אוצר מילים, לתרגל דקדוק, לתרגל דיבור וכד. חשוב להבהיר, השימוש במושג הדרך הנכונה כוונתה היא ללמוד באופן יעיל. כלומר, להשיג את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.ללמוד רק לדבר, משמעו רק לתרגל דיבור. אך אם לא לומדים דבר, מה יש לתרגל? חסר השלב הראשוני של הלימוד. לאחריו צריך לתרגל. זאת אומרת שכדי לרכוש את השפה וכשמטרת הלימוד היא לדבר ספרדית חשוב ללמוד גם את הדקדוק הספרדי ואין להוריד מערכו.
החלק המרכזי בלימוד שפה הוא אוצר המילים. אוצר מילים מהווה חלק חשוב מרכזי וקריטי ברכישת השפה הספרדית. וכמו כל דבר אחר הוא דורש לימוד נכון. בקורסים השונים תלמדו דרכים יעילות ללימוד נכון יעיל של אוצר המילים. את אוצר המילים ניתן לחזק באמצעות דרכים שונות כמו תרגול של שיחה וקריאת טקסטים. כמו בכל לימוד של שפה חדשה, ישנה חשיבות לתרגול היום יומי. כדי לרכוש שפה חדשה, אתם מוכרחים ללמוד, לתרגל ולשנן על בסיס יומי, גם אם זה למשך כמה דקות, אחרת החומר הנלמד יישכח.
כל אחד לומד באופן שונה מחברו ולכן חשוב ליצור לעצמכם סביבת לימוד טובה ומגוונת. סביבת לימוד טובה היא כזו שיש בה גיוון של אמצעים ועזרים הנגישים וזמינים ללומד. סביבת לימוד שמאפשרת ללומד לתרגל עוד דיבור, לחזור שוב על המבנה הדקדוקי, לרענן את אוצר המילים, לשמוע אותו, לקרוא טקסטים באופן יעיל וכד. במילים אחרות, סביבת לימוד טובה היא סביבה מגוונת, כזו שמאפשרת לכל לומד לבחור את הכלים הטובים ביותר ללימוד ספרדית עבורו.
לסיום חשוב לומר, כי ספרדית נחשבת לאחת השפות שהכי קל ללמוד, משום שהיא מאוד פשוטה ועקבית. אם אתם דוברי אנגלית הדבר יהיה אף יותר קל משום שהרבה מילים מהשפה האנגלית מקורן בשפה הלטינית, כך שתוכלו לזהות ולהבין מילים בספרדית גם מבלי להבין את המבנה הדקדוקי שלהן. מה שנותר לנו הוא לאחל לכם בהצלחה!

סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על לימוד ספרדית ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על לימוד ספרדית

כולנו חונכנו על כך ששפה היא כוח, וכשמדובר בשפה עם למעלה מ-417 מיליון דוברים הפזורים ברחבי העולם כולו, מדובר בכוח מכופל! ברחבי העולם ישנם למעלה מ-417 מיליון דוברים שפזורים בעיקר ביבשת אמריקה הדרומית ובמערב אירופה, אבל לא רק שם. השפה הספרדית היא שפה קליטה במיוחד מבחינת הרמה הדבורה או אפילו מבחינת הקרי?ה והכתיבה, אבל לעומת זאת, המבנה הדיקדוקי שלה על כלל כללי הדקדוק נחשב לסבוך במיוחד והרבה פחות אינטואיטיבי. לכן, מי שרוצה להחזיק בשפה הספרדית כמו שצריך, לא יכול להסתפק ברמה של היכרות עם השפה מהטלנובלות או מהטיול של אחרי צבא וצריך לסגל לעצמו תחביר ודקדוק נכונים.

מידע כללי על לימודי ספרדית
שוק לימוד השפות בישראל מציע לקהל הרחב את הקורסים ללימוד ספרדית במגוון רמות: ספרדית למתחילים, ספרדית למתקדמים, ספרדית לעסקים, ספרדית למטיילים, ספרדית לסטודנטים באוניברסיטה. על מנת לבחור את קורס הספרדית המתאים ביותר עבורכם, חשוב למצוא את קבוצת הלימוד שמתאימה לרמת השליטה שלכם בשפה. אם תלמדו ברמה נמוכה מדי עבורכם או לחלופין גבוהה מדי, לא תוכלו להפיק את המירב מהשיעורים. כמו כן, חשוב לוודא שקבוצת הלימוד בה תשובצו, לא תעלה על 10 תלמידים. בעולם לימודי השפה, קבוצות קטנות מאפשרות שמירת קשר הדוק יותר בין המרצה לתלמיד לאורך השיעור כולו ובתוך כך מבטיחות התקדמות שמותאמת לקצב הלימוד האישי של כל תלמיד ותלמיד בכיתה. בעמוד הבא תמצאו את כל הפרטים אודות לימודי ספרדית בישראל – התכנים שנלמדים, קהלי היעד שהקורס עשוי להתאים להם, איפה הקורס נלמד וכדומה.

הסוגים השונים של קורסי ספרדית
כאמור, כיום ניתן למצוא מסלולים מגוונים ללימודי ספרדית – ניתן למצוא קורסי ספרדית שמועברים אונליין, קורסים ללימוד ספרדית שמיועדים לבני נוער (מתחת לגיל 18), קורסים שמועברים בתוך ארגונים וחברות במקרים בהם יש צורך מערכתי בידיעת השפה, קורסים שמוגדרים כקורסי מתחילים, קורסים שמוגדרים כקורסי מתקדמים וכדומה. בדרך כלל, הקורסים מתחלקים לכיתות על פי חלוקה של גילאי הסטודנטים: קבוצת ילדים (גילאי 5 עד 12), נוער (12 עד 18), מבוגרים (18 עד 65) וגיל הזהב (מ-65 ומעלה).

מהם תכני הלימוד בקורס ספרדית?
תכני הלימוד בקורס ספרדית כמובן משתנים גם בין מוסדות הלימוד השונים וגם בחלוקה לרמות או במסלולי הלימוד השונים. בקורס ספרדית למתחילים למשל, התכנים כוללים בין היתר ניהול של שיחות חולין בסיסיות, חשיפה ללקסיקון הספרדית השגור והשמיש ביותר ובגדול את כל התכנים הנחוצים לשם טיול ארוך במדינות הדוברות את השפה הספרדית. לעומת זאת, בקורס ספרדית ברמה הבינונית, התכנים הנלמדים כוללים בין היתר אוצר מילים נרחב יותר ובמשלב גבוה יותר, היכרות עם מינוחים יותר מקצועיים, עמידה על המבנים הדקדוקיים השונים שהשפה כוללת וכדומה. ואילו בקורס ספרדית למתקדמים, שמים דגש חזק מאוד על שטף ודיוק בשימוש בשפה, על ביטויים שגורים ותרבותיים, לומדים להתמודד עם טקסטים מורכבים כדוגמת עיתונות בספרדית, מאמרים בספרדית וכדומה. יתרה מכך, בקורס ספרדית לעסקים, מלמדים את התלמידים כיצד להתנהל ברמה העסקית בשפה הספרדית. בתוך כך, לומדים את הלקסיקון הייעודי לקונטקסט העסקי כלכלי, לומדים מינוחים פורמליים, לומדים כיצד להתנהל במייל בספרדית, כיצד לנסח הצעות עסקיות והצעות מחיר, כיצד לכתוב מכתבים, כיצד לבנות טיעון ולהשתמש ברטוריקה ספרדית וכדומה. 

איפה ניתן למצוא לימודי ספרדית?
לימודי ספרדית, נוכח חשיבות השפה והביקוש הרחב ללמוד אותה, ניתן למצוא כיום בפריסה ארצית רחבה למדי. בתוך כך, ניתן למצוא בין היתר את בית הספר "דיאלוג" – בית הספר לשפות של האוניברסיטה הפתוחה, שמציעים את הלימודים ברעננה, בראשון לציון, בבאר שבע, בפתח תקווה, בתל אביב, בחיפה, בירושלים, באשדוד, במודיעין ובנתניה. כמו כן, ניתן למצוא את "ספרדית בסנטר" שמציעים את הלימודים בתל אביב ומעניקים מגוון רחב של תכניות לימוד (ספרדית למתחילים, לממשיכים, סדנת דיבור, שיעורים פרטיים, לימודים אונליין, ספרדים למטיילים, ספרדית עסקית וכדומה), את "המכון לידידות אמריקה" שמציעים את הלימודים בתל אביב, בירושלים, בחיפה, ברחובות, בבאר שבע, בכפר סבא ובכרמיאל (גם כן כוללים מגוון רחב של מתכונות לימוד). יתרה מכך, ניתן ללמוד ספרדית ביחידה ללימודי חוץ של אוניברסיטת בן גוריון בנגב שמציעים את הלימודים בבאר שבע.

קהל היעד שמתאים לקורס ספרדית
לימודי ספרדית יכולים להתאים לחיילים משוחררים שמתכננים להפוך למוצילרים מהמניין ולטייל ברחבי אמריקה הדרומית במשך כמה חודשים. כמו כן, הלימודים יכולים להתאים גם לחובבי שפות שרוצים לרכוש שפה נוספת. יתרה מכך, הלימודים יכולים להתאים גם לכל אלו שכבר מחזיקים ברמה מסויימת של ספרדית כתוצאה מהצפייה בטלנובלות (נוער / מבוגרים) ומעוניינים להפוך את הבסיס הזה להיכרות מקיפה עם השפה על כלל רבדיה. נוסף על כך, יש לא מעט תלמידים בקורסי ספרדית שלומדים את השפה מתוך צרכים עסקיים – או במימון מקום העבודה או במימון עצמי מתוך המחשבה שידיעת שפה זו ישפר משמעותית את הקבלה למקומות עבודה רבים.

תנאי הקבלה ללימודי ספרדית
במרבית ממוסדות הלימוד, לימודי השפה הספרדית מוצעים לקהל הרחב ולא מצריכים עמידה בתנאי קבלה כאלה או אחרים. יחד עם זאת, כאשר מדובר בלמידת הרמות המתקדמות של השפה, ייתכן ויידרשו התלמידים או לעבור מבחן פנימי שיעיד על רמת הספרדית הקיימת, או להציג תעודת גמר קורס ספרדית למתחילים. כמו כן, ייתכן ומעבר של ראיון אישי יסגור את הפינה הזו ויאפשר את קבלת התלמיד גם לרמת המתקדמים.

משך הלימודים בקורס ספרדית
הקורס ללימוד ספרדית אורך בדרך כלל כ-20 מפגשים, כשאורכו של כל מפגש הוא בממוצע כשעה. במהלך השיעורים, הסטודנטים מתרגלים את השפה באמצעות דיבור מול המרצה ולמול יתר הסטודנטים בכיתה, קריאה בקבוצות ומול הכיתה וכתיבה שמתבצעת על ידי הכתבות. בכדי להוסיף עניין לשיעורים, המרצים מרבים לערוך דיונים כיתתיים על מגוון נושאים עדכניים שמעניינים את הסטודנטים, ובין היתר גם על נושאים שרלוונטיים לעולם הלטיני ולתרבות דוברי הספרדית. בנוסף, פעמים רבות מתבצעות משימות בזוגות או ביחיד, שמטרתם לשלב בין שימוש ותרגול של השפה לבין פעילויות מאתגרות כגון: כתיבת כתבה לעיתון ספרדי, עריכת רעיון עם כוכב טלנובלה ספרדית או ביצוע סצנת משחק בספרדית. המרצים מבססים את התרגולים על אתר אינטרנט לימודי ותוכנות ייחודיות ללימוד השפה באופן יעיל ונוח.

האם מוענקת תעודה בסוף הלימודים?
בהחלט כן. עם סיום הקורס, סטודנטים אשר עמדו בהצלחה בכלל הדרישות של מוסד הלימוד, יהיו זכאים לתעודת סיום של קורס ללימוד ספרדית. תעודה שמעידה על רמת השפה שהם רכשו לאורך הקורס.

סרטוני וידאו על לימוד ספרדית
חוויות מקורס לימוד ספרדית
המכון לידידות אמריקה מציע קורס ללימוד השפה הספרדית בצורה קלה נעימה וחוויתית. אז בואו ללמוד שפה מתנגנת שתעזור לכם רבות בזמן טיול או לכל מטרה אחרת.
  • לימודי ספרדית בברליץ
    לימודי ספרדית בברליץ

מאמרים מקצועיים בנושא לימוד ספרדית

  • למה ללמוד עוד שפה?
    למה ללמוד עוד שפה?
    עברית היא שפת אם, השפה האנגילת כבר שגורה אצלכם על הלשון כדרך קבע והנה מתחיל להתעורר לו חשק ללמוד שפה נוספת. אתם מרגישים קצת "גרידים" על זה ולא בטוחים אם כדאי להירשם לקורס נוסף? זה בשבילכם....המשך
  • ללמוד לדבר פורטוגזית
    ללמוד לדבר פורטוגזית
    מלבד העובדה שהיא פשוט מתגלגלת נהדר על הלשון ובטח שבשירים לטיניים, הפורטוגזית היא שפתם של לא פחות מכ-200 מיליון בני אדם ברחבי העולם. רוצים ללמוד לדבר פורטוגזית שוטף? כל הפרטים על תכניות הלימודים....המשך
  • לימודי ספרדית בתל אביב
    לימודי ספרדית בתל אביב
    יש לכם בסיס טוב בספרדית מהטיול בדרום אמריקה או מהטלנובלות? רוצים להפוך בסיס זה לשליטה של ממש בשפה ובכך להרוויח כוח (שיתבטא גם בקורות החיים)? בתל אביב תמצאו מגוון רחב של מוסדות לימוד שיעניקו לכם זאת!...המשך
  • ללמוד שפות מדוברות
    ללמוד שפות מדוברות
    מתלבטים איזו שפה מדוברת שניה ללמוד? אנחנו כאן בכדי לעזור! בכתבה הבאה תוכלו למצוא מספר שפות שהוכחו כפופולאריות והמדוברות בעולם. הכנסו עכשיו, וקראו מספר פרטים על הקורסים שמלמדים את אותן שפות!...המשך
  • מדוע ללמוד ספרדית?
    מדוע ללמוד ספרדית?
    לימודי שפה נוספת באופן כללי מהווה ליתרון מעולה במספר מישורים שונים. החל מתעסוקה, לימודים ועוד.. בכתבה הבאה תוכלו לקרוא על הסיבות המרכזיות למה כדאי לכם ללמוד את השפה הספרדית. לפרטים הכנסו!...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú