סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס עריכה לשונית
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס עריכה לשונית

מתעניינים בלימודי תרגום או לימודי עריכה? בדף זה מרוכזים כל בתי הספר בהם תוכלו ללמוד תרגום ועריכה, כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את הקורס המתאים לכם ביותר, להשאיר את פרטיכם האישיים ונציג ייצור עימכם קשר בהקדם האפשרי עם מידע על קורס עריכה לשונית או קורס תרגום.

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס עריכה לשונית

עריכה לשונית הינה תחום מקצועי העוסק בתיקון ושיפור השפה הכתובה בטקסט. כך, זו נדרשת בעת שעולה הצורך בהפיכתו של טקסט למוגמר, נטול שגירות לשוניות ובעל סגנון ברור ואחיד, כאשר האחרון הנקבע בהתאם למאפייני הכתוב, תוכנו, סגנון הכותב וקהל היעד. כמשתמע, מתבצע תהליך העריכה בשיתוף פעולה הדוק עם הכתוב, יחד עם שימת דגש על שמירת האובייקטיביות. עריכה לשונית מתקיימת לרוב טרם הוצאתם לאור של ספרות יפה, ספרי עיון והדרכה, ספרי לימוד, מאמרים ועבודות אקדמיות בשלל תחומים, חוות דעת משפטיות או רפואיות ואתרי אינטרנט. קורס עריכה לשונית מכשיר תלמידיו לעסוק בעריכה לשונית, תוך הקניית ידע נרחב בתחום ופיתוח מיומנויות עריכה של טקסטים מגוונים.

מהם התכנים המאפיינים קורס עריכה לשונית?
תכני הלימוד המאפיינים את הקורסים בתחום משתנים בהתאם למוסד הלימודי, אך ניתן להכליל ולומר כי אלה עוסקים בתחומים הבאים: תפקידו של עורך לשוני; סגנונות כתיבה שונים; דגשים על תקנים דקדוקיים של העברית הכתובה; כללי תעתיק מלועזית לעברית; כלי עזר עיקריים לכתיבה; עריכת טקסטים מסוגים שונים; כללי כתיב מלא וכללי פיסוק של האקדמיה ללשון; כללי עיצוב מסמכים; אוצר מילים; שימושי יתר במילים; מילים להגברת הסגנון; סדר המילים המשפט; מילות יחס, נקבה וזכר; ענייני ניסוח ותיקוני לשון; אחידות; עקרונות הכתיבה הנהירה והפשוטה; סוגיות מתקדמות בלשון וניסוח; ועוד.

למי מיועד קורס עריכה לשונית?
קורס עריכה לשונית מיועד לאהובתי העברית, לכותבים בתחומים שונים המבקשים להפוך עצמם לעורכים לשוניים מקצועיים, למורים וכו´. יודגש, כי עורכים לשוניים נדרשים כיום לעבודה במגוון בלתי מוגבל של תחומים ומשרות. בתוך כך, יש לציין כי עריכה לשונית ניתנת בשתי רמות בסיסיות: עריכת ליטוש ועריכה יסודית בהתאם לצרכי הכותב ולרצונותיו. כך, מומלץ לברר טרם "לקיחת" הקורס באילו רמות האחרון עוסק ולהתאימן לייעוד הרלוונטי. זאת, תוך התחשבות בתנאי הקבלה העומדים לעיתים אף על קבלת תואר ראשון.

מאמרים מקצועיים בנושא קורס עריכה לשונית

  • לימודי עריכה לשונית
    לימודי עריכה לשונית
    קורס עריכה לשונית מיועד לאלו שמאוהבים ומומחים בשפה העברית, ומעוניינים להתמקצע בתחום ולעסוק בכך. רוצים לשמוע את כל הפרטים אודות הקורס שייעד אתכם לכך? הכנסו לכתבה ותוכלו לעשות זאת בצורה טובה!...המשך
  • קורס עריכה לשונית
    קורס עריכה לשונית
    לסלנג מקום של כבוד בשפת הרחוב, אך כשזה מגיע לעיתונות הכתובה, הוצאות לאור, מאמרים ופרסומים רשמיים מטעם מוסדות ציבור, נדרשת שפה מכובדת, מדוקדקת ונכונה. מצדיעים לשפה העברית? מקומכם בעריכה הלשונית....המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú