סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
אך עליה וקוץ בה, משום שכדי לבנות אתר לרוב צריך ידע בתכנות ובפרט בHTML. מצב זה היה נכון עד לפני כמה שנים, אך בשנתיים-שלוש האחרונות החלו להיכנס לאינטרנט מערכות הניהול. מדובר בפלטפורמות לבניית אתרים, אשר משחררות את בונ>
מגזין מחשבים ואינטרנט Article Image

קורס מערכת ניהול ג´ומלה

עולם האינטרנט הוא עולם ענק ודינמי. בכל יום כמעט צצים מאות אתרים חדשים אם לא אלפי. אם אתם בעלי עסק או סתם אנשים מוכשרים שמחשים הסבת מקצוע, בוודאי תרצו להשתלב בעולם זה.
  • |
  • |
  • 10:45
  • |
  • 2758 צפיות

אך עליה וקוץ בה, משום שכדי לבנות אתר לרוב צריך ידע בתכנות ובפרט בHTML. מצב זה היה נכון עד לפני כמה שנים, אך בשנתיים-שלוש האחרונות החלו להיכנס לאינטרנט מערכות הניהול. מדובר בפלטפורמות לבניית אתרים, אשר משחררות את בוני האתרים מידיעת שפת התכנות ומאפשרות לבנות אתרים מושקעים ויפיפיים בקלות ובזמן קצר. עוד יתרון של מערכות הניהול הללו הוא חסכון כספי- קורס לימוד של אחת ממערכות הניהול ישחרר אתכם מן הצורך לשלם לבונה אתרים.

בשל יתרונותיה של ג
בשל יתרונותיה של ג'ומלה בקלות ניהול התוכן ובאופציות הרבות לבניית אתרים מרשימים ומכובדים, צצו כפטריות אחר הגשם, קורסי מערכת ניהול ג'ומלה.

מערכת הניהול-ג'ומלה
קיימות מערכות ניהול רבות אך 2 מהן המוכרות והפופולאריות ביותר כיום הן פלטפורמות הוורדפרס וג'ומלה. מערכת הניהול של וורדפרס דומה מאוד לתוכנת הוורד והיא קלה מאוד לשימוש אך לעיתים תוצאותיה קצת פחות מרשימות ביחס לתוצאות שאפשר להוציא באמצעות מערכת ג'ומלה. בשל יתרונותיה של ג'ומלה בקלות ניהול התוכן ובאופציות הרבות לבניית אתרים מרשימים ומכובדים, צצו כפטריות אחר הגשם, קורסי מערכת ניהול ג'ומלה.

מה דרישות הקדם לקורס זה
כמובן שידע אפילו בסיסי ב HTML יכול לסייע לכם רבות בקורס זה, שכן למרות אפשרויות רבות המובנות במערכת לבניית אתרים, קיימות אופציות אחרות אשר ניתן לשלוט עליהן רק באמצעות קוד של HTML. נוסף על אלו, היות ומערכת ניהול זו היא באנגלית, נדרשת גם שליטה בשפה האנגלית. כמובן שנדרשת הכרות גם עם עולם האינטרנט והשימוש בו. הקורס אינו מוגבל בגילאים והוא יכול להתאים לצעירים מעל גיל 18, למבוגרים, לאנשי עסקים ואף למי שמחפשים הסבת מקצוע לתחום בניית וניהול אתרים.

מהם תכני קורס ג'ומלה
בקורס ג'ומלה תלמדו על עולם האינטרנט לעומק וכן תכירו את מערכת הניהול על בורייה מרמת הכפתור ועד רמת עיצוב הדף. תלמדו גם כיצד להתקין את המערכת ולהשתמש בה בפעם הראשונה, כיצד לעלות מאמרים ולנהל תוכן, תעברו הכרות עם תבניות שהמערכת מציעה ועם כלי בניית אתר שונים אשר המערכת מכילה. אלמנטים חשובים נוספים אשר הקורס עוסק בהם הוא כיצד לקדד מידע בדפים ולמדר אותו מסוגי גולשים מסוימים וכן כיצד לבצע התאמות לשפה העברית בתוכנה שבנויה על בסיס של שפות לטיניות.  כרקע למערכת נלמדים גם מספר שעורים על תוכנת DREAMWEAVER להכרות עם שיטות בסיסיות לבניית אתר.


לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

הודעות אחרונות בפורום מחשבים

מנהל/ת פורום:טל סעדון

תפקיד:מנהל תוכן

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
טל
מנהל תוכן ורשתות חברתיות. בעל תואר ראשון B.A בתקשורת וניהול

מנהל/ת פורום:איתמר צוקרמן

תפקיד:ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
איתמר
ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי ב- HackerU, מהראשונים שהדריכו בארץ את תחום האינטרנט. בעל חברה לבניית אתרים האחראית על מיתוג, עיצוב וסיוע בתכנון קמפיינים ללקוחות הפרסום באינטרנט.

מנהל/ת פורום:אביעד דדון

תפקיד:ראש תחום מובייל, לינוקס, ניהול רשתות ואבטחת מידע

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
אביעד
ראש תחום קורס אפליקציות ל- iPhone  ו- Android. בעל תואר ראשון .BSc בהנדסת CAD/CAM  תואר שני  MSc. בהנדסת תוכנה. מרצה מוסמך MCPD ו- MCT בעל ניסיון רב בהדרכת קורסי פיתוח, בסביבת מיקרוסופט.

מנהל/ת פורום:דולב משה

תפקיד:מנהל תוכן

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
דולב

מנהל/ת פורום:טל ברק לוי

תפקיד:

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
טל

מנהל/ת פורום:קרן

תפקיד:מנהלת

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
קרן

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

יניביניבמנהל הטכני בראשון
יניב18:28 05-08-2014
רוצה ללמוד טכנאי-pc במנהל הטכני ורוצה לקבל חוות דעת על המקום (מה רמת הלימודים ומה רמת המרצים)
איציקאיציקמעבר מ VB NET. לC#
איציק14:14 03-04-2014
האם מוכר לכם קורס שמעביר מתכנת מכתיבה של VB NET. ל c#?
אם כן איפה הוא מתקיים וכמה זמן זה לוקח?

תודה
איציק

למה ללמוד קורס CRM?

למה ללמוד קורס CRM?

עסקים גדולים וקטנים כאחד חייבים להיות מסוגלים להתמודד ביעילות ובמהירות עם פניותיהם של לקוחות פוטנציאליים. זהו זמן התגובה ואופי המשך...

סיבות להירשם לקורס איביי

סיבות להירשם לקורס איביי

לימודי eBay הם הצעד הראשון שלכם בדרך לפתיחת עסק עצמאי משלכם ישר מהבית! לאורך השנים מיצבה את עצמה איביי כאחד מאתרי הקניות הטוביםהמשך...

תנאי קבלה לקורס פול סטאק

תנאי קבלה לקורס פול סטאק

עם התפתחותו של עולם האינטרנט והאפליקציות התחוור לארגונים רבים כי העסקתם של אנשי פיתוח הממוקדים בהיבט אחד (לקוח או שרת) מציב בפנהמשך...

חדש בבצלאל: קורס חווית משתמש!

חדש בבצלאל: קורס חווית משתמש!

מעצבים ומעצבות, בואו להכיר מקרוב את התכנית החדשה של בצלאל - היחידה ללימודי חוץ ללימודי קורס חווית משתמש. בהתאם לסטנדרט שקבעה היהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú