סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
לימודי של עיצוב תעשייתי, מכשירים את הלומדים במסגרתם, לייצר ולפתח מוצאים להם ערך מוסף - בכל הנוגע לקונספט, היצירתיות והחדשנות שלו, העיצוב, חווית השימוש בהם, התאמה לצרכי הלקוח והיכולת להגדיר מחדש ולאתר צרכים ועוד.>
מגזין עיצוב ואדריכלות Article Image

לימודי עיצוב תעשייתי

לימודי של עיצוב תעשייתי, מכשירים את הלומדים במסגרתם, לייצר ולפתח מוצאים להם ערך מוסף - בכל הנוגע לקונספט, היצירתיות והחדשנות שלו, העיצוב, חווית השימוש בהם, התאמה לצרכי הלקוח והיכולת להגדיר מחדש ולאתר צרכים ועוד.
  • |
  • |
  • 14:17
  • |
  • 2359 צפיות

על המעצב התעשייתי (עיסוק בעיצוב המוצר) לראות לנגד עיניו בתהליך יצירת המוצר שלוש דברים חשובים: היצרן ויכולותיו, השוק וההיצע והביקוש שקיימים בו למוצרים מעולמות תוכן שונים והלקוח וצרכיו לצד הצרכים שלו שעדיין אינו יודע על קיומם.

עיצוב התעשייתי – התנסות עיונית לצד מעשית המשלימות זו את זו
במהלכם של לימודי תואר ראשון בעיצוב תעשייתי, לומדים הסטודנטים את התחום, הן ברמה העיונית והן בזו המעשית. במסגרת הלימודים העיוניים, לומדים הסטודנטים ידע טכני הנוגע לחומרים ולתהליכים של ייצור, אודות ההקשר השיווקי על השפעותיו החברתיות והתרבותיות, מתעמקים במחקרים אודות צרכי שימוש הנוגעים למוצרים במסגרת לימודים פסיכולוגיים ועוד.

כל אלו, נותנים לסטודנט כלים בבואו לפתח מוצר באופן מעשי, במסגרת קורסים המדמים זאת. ככל שמתקדמים הלימודים, מתנסים הסטודנטים יותר ויותר בהצגת הפרויקטים שלהם ורוכשים מיומנויות בכך, ואף מעורבים בפרויקטים מעשיים מרובים ומסובכים יותר, כאשר חלקם אף נעשים בשיתוף עם גורמים חיצוניים-ממשיים בתעשיית עיצוב ויצירת המוצר.

במסגרת הלימודים העיוניים, לומדים הסטודנטים ידע טכני הנוגע לחומרים ולתהליכים של ייצור, אודות ההקשר השיווקי על השפעותיו החברתיות והתרבותיות.
במסגרת הלימודים העיוניים, לומדים הסטודנטים ידע טכני הנוגע לחומרים ולתהליכים של ייצור, אודות ההקשר השיווקי על השפעותיו החברתיות והתרבותיות.

חלק ממגוון הקורסים הנלמדים במסגרת לימודי עיצוב תעשייתי
הנושאים השונים הנלמדים במהלך לימודי עיצוב המוצר, כוללים לימודים עיוניים כלליים כמו לימודי תרבות, תולדות האמנות והעיצוב ומבואות בתחומי הפסיכולוגיה והאנתרופולוגיה.  בנוסף נלמדים לימודים במסגרת אלו המעשיים כמו עיצוב דו ותלת-מימדי, עקרונות בסיסיים בעיצוב החומר, אודות תהליכים וחומרים, ריהוט, מולטימדיה, פלסטיקה, רישום, תקשורת חזותית, פוטושופ, גרפיקה הנדסית, הדמייה ומודלים ועוד. לצד אלו נלמדים אף מבואות חיוניים בניהול דוגמת מתמטיקה, כלכלה בדגש על עלות לעומת תועלת, אסטרטגיה ופיתוח ויסודות השיווק.

פירוט הנלמד בעיצוב תעשייתי – על פי שלבים
לימודי תואר בעיצוב תעשייתי, נחלקים למספר שלבים, כאשר בתחילה, מקבלים הסטודנטים את המיומנויות הבסיסיות הדרושות להם, בכדי להתעסק במה שמהווה המפגש הראשון שלהם עם עיצוב תלת ודו מימד, בהתאם לגישות עיצוביות שמעביר להם מוסד הלימודים, תוך פיתוח ועידוד החשיבה היצירתית והסקרנות.

לאחר מכן, הלימודים מתמקדים בפיתוח יכולותיהם של הסטודנטים לדעת להכיר את שוק המשתמשים במוצרים ולחקור אודותיו וליישם מיומנויות צורניות בעיצוב וטכנולוגיות, בדגש על תחום הריהוט והפלסטיקה.

בשלב האחרון, מתמקדים הלימודים בכל הנוגע לפיתוח המוצר עצמו על שלבי היצירה השונים שלו באופן מעשי - פיתוחו, טכניקות ליצירת מוצרים מסוגים שונים, אסטרטגיה, שיתוף פעולה עם גורמים נוספים (נעשה שיתוף עם גורמי חוץ ממשיים, מחוץ לכותלי המוסד המלמד), שימוש באמצעי פרזנטציה והצגתו של המוצר, כאשר בסופו של דבר, כל הניסיון של שלושת שנות הלימוד שחלפו, מתנקז לו לכדי פרויקט גמר עליו עובד הסטודנט במהלך השנה הרביעית ללימודיו.


לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

תואר ראשון בעיצוב פנים

תואר ראשון בעיצוב פנים

עיצוב פנים הוא תחום התכנון המקיף בעיצוב החלל הפנימי בנכס – החל מסוג הרצפות, צבע הוילונות ועד לתכנון התאורה. מדובר בתחום מבוקש המשך...

תואר באדריכלות נוף

תואר באדריכלות נוף

תפקידם של אדריכלי הנוף, הוא לעצב פארקים, מקומות חיצוניים, גנים ומקומות חיצוניים אחרים. מעוניינים בלימודי אדריכלות נוף? הכנסו לכהמשך...

לימודים אקדמים לעיצוב פנים

לימודים אקדמים לעיצוב פנים

תפקידם המרכזי של מעצבי הפנים, הוא לעשות את החללים הפנימיים במבנים מסויימים, לפונקציונלים, בטיחותיים ויפים על ידי קביעת דרישות שהמשך...

סביבת העבודה של האדריכל

סביבת העבודה של האדריכל

מעוניינים בלימודי אדריכלות וארכיטקטורה באקדמיה? כדאי שתדעו לפני קצת על מסלול הלימודים, על תנאי הקבלה לתואר וכמובן על סביבת העבוהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú