סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
במסגרת עבודתו, אדריכל הנוף אחראי על מספר מגוון של פעולות כגון פגישות התנעה עם לקוחות, מהנדסים ואדריכלים אחרים בכדי להבין את הדרישות של כל פרוייקט ופרוייקט. מעניין אתכם, הכנסו וגלו עוד.>
מגזין עיצוב ואדריכלות Article Image

תואר באדריכלות נוף

תפקידם של אדריכלי הנוף, הוא לעצב פארקים, מקומות חיצוניים, גנים ומקומות חיצוניים אחרים. מעוניינים בלימודי אדריכלות נוף? הכנסו לכתבה ותוכלו לקרוא את כל הפרטים הנחוצים, על התואר המדובר!
  • |
  • |
  • 10:22
  • |
  • 6612 צפיות

ניתן ליחס את אדריכלות הנוף לתקופות בעבר הרחוק מאוד. יש כאלה שמתזכרים את התחום בהקשר לתקופת יוון העתיקה, הרנסאנס ומאה ה19 באנגליה. אדריכלות הנוף היא, איך לא, תת תחום מענף האדריכלות. תחום זה עוסק בעיצוב, בעיקר של מרחבים פתוחים שמוכרים לכולנו, דוגמת: כיכרות, גינות, פארקים, טיילות וכדומה.. אדם שעוסק באדריכלות נוף נקרא אדריכל נוף. תחום האדריכלות נשען על מנטרה שאומרת: להתאים את תכנון היחס בין המבנים לקרקע ולנוף, לבין האדם, הטבע וסביבתו העירונית. מעוניינים בלימודי תואר ראשון באדריכלות נוף? הגעתם בדיוק למקום הנכון! בהמשך הכתבה, תוכלו למצוא מידע חיוני אודות מסלול הלימודים. מידע שכולל את תנאי הקבלה, הנושאים שילמדו במסגרת התואר והמוסדות שבהם תוכלו לרכוש את ההשכלה וגם את הכישורים והתכונות ההכרחיות לאלו שמעוניינים בלימודים ותעסוקה בתחום. לפרטים נוספים.

ישנם מספר כישורים הכרחיים לאלו שמעוניינים לעסוק באדריכלות בכלל, ובאדריכלות נוף בפרט, שהחשובים שבהם כוללים: יכולות אנליטיות - אדריכלי נוף חייבים להבין את התוכן של העיצובים בכדי לבצעם.

 

מה כוללת עבודתו השוטפת של אדריכל הנוף?

במסגרת עבודתו, אדריכל הנוף אחראי על מספר מגוון של פעולות בנושאים שונים, שהמרכזיות שבהן כוללות: פגישות התנעה עם לקוחות, מהנדסים ואדריכלים אחרים בכדי להבין את הדרישות של כל פרוייקט ופרוייקט. הכנת תכניות אתר, מפרטים והערכות עלות. תיאום האירגון של קרקעות קיימים ומוצעים לבנייה ועיצוב עתידיים. ביצוע תכנונים וסרטוטים בעזרת תוכנות מחשב מתאימות. בחירת חומרים מתאימים לשימוש בעיצוב הנוף. ניתוח והתייחסות לדוחות סביבתיים על תנאי קרקע וכדומה. בדיקת התקדמות הפרוייקטים השוטפים וסנכרון עם התוכניות ועוד..

לרשימת מוסדות ללימודי תואר ראשון באדריכלות נוף באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

תכנית הלימודים

במסגרת הלימודים לתואר באדריכלות נוף, תוכלו להיוודע כי הלימודים מתחלקים לחלק עיוני וחלק מעשי. תכניות הלימודים מגוונות, ומשתנות ממוסד למוסד בהתאם. בין נושאי הלימודים תוכלו למצוא נושאים שקשורים לתחום כמו: גיאומטריה תיאורטית, גלי אור, קול וחום, תורת המדידה, מתמטיקה, מבוא לתכנון, מבואות לתכנון ארכיטקטורה ועוד. וכמו כן נושאים יותר כלליים כמו: קורסים במדעי החברה והרוח, קורסים בנושאי סוציולוגיה ופסיכולוגיה וסדנאות מעשיות המעמידות את הסטודנטים בסיטואציות של התנסות בהליכי התכנון והעיצוב ומכשירה אותם להתמודדות עם קונפליקטים ודילמות מקצועיות. משך הלימודים יכול להשתנות ממוסד למשנהו, אך בדרך כלל הלימודים נמשכים כ3 עד 4 שנים אקדמיות בממוצע, שבסיומן תוענק לזכאים תעודת תואר ראשון באדריכלות נוף מטעם המוסד בו בחרו ללמוד.

כישורים ותכונות הכרחיות למועמדים ללימודי אדריכלות נוף

ישנם מספר כישורים הכרחיים לאלו שמעוניינים לעסוק באדריכלות בכלל, ובאדריכלות נוף בפרט, שהחשובים שבהם כוללים: יכולות אנליטיות - אדריכלי נוף חייבים להבין את התוכן של העיצובים בכדי לבצעם.

יְצִירָתִיוּת – על אדריכלי נוף ליצור את המראה הכללי של גנים, פארקים, ואזורים חיצוניים אחרים. העיצובים שלהם צריכים להיות גם נעימים לעין וגם פונקציונלים.

כישורים טכניים – אדריכלי הנוף יצטרכו לתכנן ולשרטט את עיצובם על גבי תוכנת מחשב, ועל כן כישורים אלו הכרחיים.

מיומנויות ויזואליזציה - אדריכלי נוף יהיו חייבים להיות מסוגלים לדמיין איך החלל החיצוני שמיועד להיות מעוצב על ידם, יראה ברגע.


מוסדות המלמדים תואר ראשון באדריכלות נוף

קבל מידע על תואר ראשון באדריכלות נוף ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים תואר ראשון באדריכלות נוף

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

תואר ראשון בעיצוב פנים

תואר ראשון בעיצוב פנים

עיצוב פנים הוא תחום התכנון המקיף בעיצוב החלל הפנימי בנכס – החל מסוג הרצפות, צבע הוילונות ועד לתכנון התאורה. מדובר בתחום מבוקש המשך...

לימודים אקדמים לעיצוב פנים

לימודים אקדמים לעיצוב פנים

תפקידם המרכזי של מעצבי הפנים, הוא לעשות את החללים הפנימיים במבנים מסויימים, לפונקציונלים, בטיחותיים ויפים על ידי קביעת דרישות שהמשך...

סביבת העבודה של האדריכל

סביבת העבודה של האדריכל

מעוניינים בלימודי אדריכלות וארכיטקטורה באקדמיה? כדאי שתדעו לפני קצת על מסלול הלימודים, על תנאי הקבלה לתואר וכמובן על סביבת העבוהמשך...

רוצה ללמוד אדריכלות?

רוצה ללמוד אדריכלות?

מוצאים את עצמכם מוקסמים ממבנים יפים? נהנים מסביבה אורבנית ששומרת על אסתטיקה עירונית גבוהה? אם גם אתם רוצים לקחת חלק פעיל במרחב המשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú