סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
ככל שגדל נתח ואופן השימוש במחשבים בסביבות העבודה השונות ובבית, כך גם גדל שוק העבודה והמקצועות השונים בתחום המחשבים וההייטק. עולם המחשבים והאינטרנט גדל באופן מהיר, ואיתו גדל גם הביקוש לכוח עבודה מיומן המסוגל לתת מענה אמיתי לצורכי השוק הגדל בדמותם של מהנדסי תוכנה, אנשי רשתות ותקשורת, אנשי אבטחת מידע, טכנאי PC, בודקי תוכנה, אנשי אנימציה ועיצוב גרפי ממוחשב ועוד. קורסי מחשבים לוקחים נתח גדול מאוד מסך עוגת הקורסים, לימודי התעודה, ההכשרה המקצועית והתארים האקדמיים בישראל ובעולם כולו, והנה מקצת מהקורסים הפופולאריים ביותר בתחום:>
מגזין מחשבים ואינטרנט Article Image
מלא פרטים וקבל מידע על לימודים
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורסים פופולאריים במחשבים

עולם המחשבים הולך וגדל סביבנו, וכך גם גדל הביקוש להכשרות מקצועיות שונות בתחום. הנה מקצת מן הקורסים הנפוצים ביותר בתחום המחשבים:
  • |
  • |
  • 12:50
  • |
  • 3885 צפיות

ככל שגדל נתח ואופן השימוש במחשבים בסביבות העבודה השונות ובבית, כך גם גדל שוק העבודה והמקצועות השונים בתחום המחשבים וההייטק. עולם המחשבים והאינטרנט גדל באופן מהיר, ואיתו גדל גם הביקוש לכוח עבודה מיומן המסוגל לתת מענה אמיתי לצורכי השוק הגדל בדמותם של מהנדסי תוכנה, אנשי רשתות ותקשורת, אנשי אבטחת מידע, טכנאי PC, בודקי תוכנה, אנשי אנימציה ועיצוב גרפי ממוחשב ועוד. קורסי מחשבים לוקחים נתח גדול מאוד מסך עוגת הקורסים, לימודי התעודה, ההכשרה המקצועית והתארים האקדמיים בישראל ובעולם כולו, והנה מקצת מהקורסים הפופולאריים ביותר בתחום:

קורס אבטחת מידע
כיום המחשבים מנהלים הרב מאוד מתחומי החיים שלנו, ומחזיקים בכמויות גדולות מאוד של מידע חשוב ורגיש. במקרים רבים הגעתם של גורמים זרים או אפילו גורמים זדוניים למאגרי המידע הרגישים הללו, עלולה להסב נזקים עצומים לכל גוף או ארגון, בין אם מדובר בחברה מסחרית המחזיקה במאגרי לקוחות או בפטנטים, או בין אם מדובר במאגרי מידע ממשלתיים המכילים מידע רגיש אודות אזרחים או מערכות נשק צבאיות. לשם כך נוצר תחום אבטחת המידע שבא לתת מענה אפקטיבי לאופן שבו אנו מאחסנים מידע במערכות המחשב, לאון בו אנו ניגשים ושולפים אותו, ולאופן בו אנו מתמודדים עם איומים מבפנים ומבחוץ.

קורס טכנאי PC
טכנאי PC או טכנאי מחשבים היא הפונקציה המוסמכת והמוכשרת ביותר לתת לנו מענה לכל דרישות התפעול והתחזוקה של המחשב שלנו, בין אם מדובר במחשב האישי בבית, או בין אם מדובר ברשת המחשבים בעבודה. תפקידו של הטכנאי הוא לאתר ולפתור תקלות מחשבים ברמת החומרה והתוכנה, והוא מחזיק בידע בסיסי אודות מערכות הפעלה, רכיבי חומרה, תחזוקה בסיסית של מחשב, הגנה מפני וירוסים ותוכנות ריגול, התקנה של חומת אש ועוד. את כל זה ניתן ללמוד בקורס טכנאי מחשבים .

העולם הדיגטאלי הוא פני העתיד.
העולם הדיגטאלי הוא פני העתיד.

קורס בניית אתרים
רשת האינטרנט תופסת מקום חשוב מאוד בחיינו, ותפקידה של רשת האינטרנט הולך והופך לחשוב יותר ויותר ככל שהטכנולוגיה בתחום הופכת למתקדמת יותר. כיום משמשת רשת האינטרנט גם ככלי השיווק החשוב והמרכזי ביותר, ואין היום בית עסק או גוף מסחרי שאין לו אתר אינטרנט משלו. בשל כך, מקצוע בניית האתרים הופך לאחד המקצועות החשובים והמבוקשים ביותר בקרב אנשים רבים המעוניינים לרכוש מקצוע פרקטי ומתגמל הדורש גם שליטה ויכולות טכנולוגיות וגם יצירתיות אותו מעניק קורס בניית אתרים.

קורס תכנות
הדמות החשובה והמרכזית ביותר בעולם המחשבים וההייטק היא דמותו של המתכנת. המתכנת הוא איש המקצוע המוכשר והמקצועי ביותר בתחום המחשבים, כאשר תפקידו הוא לפתח וליצור מערכות תוכנה ותוכנות חדשות, במקביל לתחזוק ושיפור מתמיד של תוכנות מחשב קיימות. ישנם שלושה מסלולי הכשרה מרכזיים ללימוד מקצוע התכנות, כאשר המהיר מבניהם הם קורסי התכנות בשפות השונות. ישנן הרבה מאוד שפות תכנות שונות המיועדות למטרות שונות, ומדובר באחד התחומים הרחבים ביותר של עולם ההייטק המעניק שפע של הזדמנויות תעסוקה לאנשים מוכשרים בעלי מוטיבציה להצלחה.


לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

הודעות אחרונות בפורום מחשבים

מנהל/ת פורום:טל סעדון

תפקיד:מנהל תוכן

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
טל
מנהל תוכן ורשתות חברתיות. בעל תואר ראשון B.A בתקשורת וניהול

מנהל/ת פורום:איתמר צוקרמן

תפקיד:ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
איתמר
ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי ב- HackerU, מהראשונים שהדריכו בארץ את תחום האינטרנט. בעל חברה לבניית אתרים האחראית על מיתוג, עיצוב וסיוע בתכנון קמפיינים ללקוחות הפרסום באינטרנט.

מנהל/ת פורום:אביעד דדון

תפקיד:ראש תחום מובייל, לינוקס, ניהול רשתות ואבטחת מידע

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
אביעד
ראש תחום קורס אפליקציות ל- iPhone  ו- Android. בעל תואר ראשון .BSc בהנדסת CAD/CAM  תואר שני  MSc. בהנדסת תוכנה. מרצה מוסמך MCPD ו- MCT בעל ניסיון רב בהדרכת קורסי פיתוח, בסביבת מיקרוסופט.

מנהל/ת פורום:דולב משה

תפקיד:מנהל תוכן

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
דולב

מנהל/ת פורום:טל ברק לוי

תפקיד:

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
טל

מנהל/ת פורום:קרן

תפקיד:מנהלת

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
קרן

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

יניביניבמנהל הטכני בראשון
יניב18:28 05-08-2014
רוצה ללמוד טכנאי-pc במנהל הטכני ורוצה לקבל חוות דעת על המקום (מה רמת הלימודים ומה רמת המרצים)
איציקאיציקמעבר מ VB NET. לC#
איציק14:14 03-04-2014
האם מוכר לכם קורס שמעביר מתכנת מכתיבה של VB NET. ל c#?
אם כן איפה הוא מתקיים וכמה זמן זה לוקח?

תודה
איציק

למה ללמוד קורס CRM?

למה ללמוד קורס CRM?

עסקים גדולים וקטנים כאחד חייבים להיות מסוגלים להתמודד ביעילות ובמהירות עם פניותיהם של לקוחות פוטנציאליים. זהו זמן התגובה ואופי המשך...

סיבות להירשם לקורס איביי

סיבות להירשם לקורס איביי

לימודי eBay הם הצעד הראשון שלכם בדרך לפתיחת עסק עצמאי משלכם ישר מהבית! לאורך השנים מיצבה את עצמה איביי כאחד מאתרי הקניות הטוביםהמשך...

תנאי קבלה לקורס פול סטאק

תנאי קבלה לקורס פול סטאק

עם התפתחותו של עולם האינטרנט והאפליקציות התחוור לארגונים רבים כי העסקתם של אנשי פיתוח הממוקדים בהיבט אחד (לקוח או שרת) מציב בפנהמשך...

חדש בבצלאל: קורס חווית משתמש!

חדש בבצלאל: קורס חווית משתמש!

מעצבים ומעצבות, בואו להכיר מקרוב את התכנית החדשה של בצלאל - היחידה ללימודי חוץ ללימודי קורס חווית משתמש. בהתאם לסטנדרט שקבעה היהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú