סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
קורס מכירות ילמד אתכם את כל סודות המקצוע המעשיים שהופכים מתעניינים פוטנציאליים ללקוחות. תכנית הלימודים מתאימה לאנשי מכירות בפועל המעוניינים לשפר את ביצועיהם ולקהלים שעתידים או מתעניינים לעבוד בעתיד בתחום המכירות ומב>
מגזין כללי Article Image

קורס מכירות: כישרון נרכש

קורס מכירות ילמד אתכם את כל סודות המקצוע המעשיים שהופכים מתעניינים פוטנציאליים ללקוחות. תכנית הלימודים מתאימה לאנשי מכירות בפועל המעוניינים לשפר את ביצועיהם ולקהלים שעתידים או מתעניינים לעבוד בעתיד בתחום המכירות ומבקשים לקבל הכנה מקדימה טרם ההשתלבות במקום העבודה.
  • |
  • |
  • 09:52
  • |
  • 1099 צפיות
קורס מכירות

חיפשתם מידע על לימודי מכירות?


אם חיפשתם מידע על לימודי מכירות, במאמר שלפניכם מרוכז מידע מקיף אודות התחום. תחילה נסביר למה ומי צריך בעצם ללמוד מכירות ובהמשך נצלול יחד אל תכנית הלימודים עצמה. נסביר על מהלך הלימודים, נושאי הלימוד, תנאי הקבלה, משך הלימוד, נושאי הלימוד, תעודות ואפשרויות תעסוקה לאנשי מכירות. אם נותרו לכם שאלות ללא מענה או במידה ואתם מתלבטים היכן או מה ללמוד, צוות היועצים שלנו עומד לרשותכם. לייעוץ והכוונה התקשרו אלינו או השאירו פרטי קשר ונציג מטעמנו יצור עמכם קשר בהקדם. כמו כן, ניתן למצוא בסוף המאמר רשימת מוסדות לימוד רלוונטיים. באפשרותכם לסמן אחד או יותר מבין המוסדות ולשלוח פרטים ישירות לנציגי המכללה כדי שיתאמו עמכם פגישת ייעוץ, הכוונה ורישום.

סיבות ללמוד מכירות

קריירה במכירות היא תחום שאיננו מתאים לכל אחד, אך עבור מי שכן מדובר באחד מן הענפים הרווחיים והמשתלמים ביותר. ישנם כישורים שאנחנו פשוט חייבים להיוולד איתם כמו יכולת בין אישית טובה ותשוקה לעבודה עם אנשים. ועם זאת, למרות שמדובר במספר כישורים טבעיים יש לקורס מכירות תרומה ניכרת לפיתוח הקריירה, דבר שהפך את התכנית לאחד מן המסלולים המבוקשים ביותר בענף לימודי התעודה.

ביטחון עצמי – ביטחון עצמי הוא דבר שאפשר לפתח ובמכירות מדובר בנקודה חשובה במיוחד. אימון מכירתי יכול לסייע לאנשי מכירות בפועל ואנשי מכירות לעתיד לתרגל מיומנויות נדרשות ובכך לגשת לאקט המכירה עם ביטחון עצמי רב יותר. כל לקוח ולקוחה ירגישו בהבדל וישתכנעו יותר כשהם יראו מולם גורם סמכותי.

מיומנויות תקשורת – זה נכון שצריך להיוולד עם זה אך תמיד יש מה לשפר וללטש. איש מכירות טוב צריך לטפח את מיומנויות השיח שלו כולל הקשבה וזאת כדי לדעת לזהות ולהבין את הצרכים האמיתיים של הלקוחות. בעזרת שיח נכון מול הלקוחות ומתן פתרונות רלוונטיים, כל לקוח ולקוחה ישמחו לקבל מכם שירות ולרכוש את המוצרים שאתם מציעים.

פיתוח יכולות ניהוליות – אימון מכירתי לא מסתכם רק ביכולת המכירה אלא גם בניהולה. בעזרת קורס מכירות תלמדו על חשיבות המעקב אחר הפעילויות היומיומיות והשמירה על רשומות מדויקות וניתוח יחסי סגירת העסקאות. מיומנויות שכאלו יגבירו לא רק את המודעות שלכם להצבת היעדים החודשיים אלא גם ימקמו אתכם במקום מצוין מול הדרג הניהולי הבכיר שישמח לקדם מנהלי מכירות כשרוניים.

התמודדות עם התנגדויות – בסופו של יום גם האקט המכירתי הטוב ביותר יכול להסתיים בתו צורם שכן כל לקוח ולקוחה מגיעים חשדניים מעט ונוטים לחפש אחר כל הסיבות למה לא לרכוש מוצר כזה או אחר. קורס מכירות ילמד אתכם להתמודד עם מגוון רחב של תרחישים ויראה לכם כיצד להתגבר על המכשולים בדרכים אלגנטיות שיהפכו את האתגר והתסכול להצלחה מסחררת בכל פעם מחדש.

לימודי מכירות: למה עלי לצפות?

קורס מכירות משלב בין מתן תכנים תיאורטיים מרתקים על מחקרים של התנהגות לקוחות ופסיכולוגיה מכירתית לבין התנסות מעשית בדמות תרגולים כיתתיים תכופים, סימולציות ודיונים על מגוון מקרי בוחן שונים.

כל מוסדות הלימוד מקפידים שתכניות הלימוד יועברו על-ידי אנשי מכירות מיומנים ומקצועיים המגיעים מן התחום ונושמים אותו בכל עת יחד עם השינויים השונים שמתחוללים בענף. התכנית מתאפיינת בליווי אישי ומתן דגשים לשיפור.

לאורך המסלול יעבדו המשתתפים על הגברת יכולת המכירה תוך הבנת הפסיכולוגיה של הלקוח וההבנה מה הם הערכים שלו ומה הם הדברים החשובים עבורו בזמן החיפוש אחר מוצר. מבלי שתשימו לב תעבדו על שיפור התקשורת הבין אישית דבר שיעיל ביותר עבור אלו מכם שנוטים להתבייש מעט מלדבר בפתיחות מול אנשים זרים ועוד באקט מכירתי. לבסוף תלמדו כיצד לעשות זאת בצורה אלגנטית, נכונה ולא אגרסיבית כך שתגבירו את הכנסות החברה ותצעידו את האגף המכירתי של הארגון קדימה.

לקריאה נוספת:
נושאי לימוד עיקריים

בין הנושאים הנלמדים במהלך קורס מכירות ניתן לציין את התכנים שלהלן:
  • מבוא למכירות: מהו אקט מכירתי?
  • תפקיד איש המכירות בארגון
  • הבנת המוצר/שירות
  • יצירת יעדים ומטרות למכירה
  • חקר מוצרים מקדים
  • הבדלי גישות בין מכירה פרונטלית לטלמרקטינג
  • התחלת שיחה וקריאת שפת גוף
  • זיהוי צורך וגיבושו
  • תקשורת בין אישית
  • זיהוי התנגדות והתאמת מענה נכון
  • בירור צורך לסגירת עסקה
  • זיהוי וגיבוש מכנה משותף
  • טכניקת משא ומתן
  • שידור ביטחון ויציבה נכונה
  • הבנת וניתוח צרכים נוספים
  • סגירת עסקה וגיבוש צעדים עתידיים
כלל הנושאים שצוינו לעיל ונושאים רבים נוספים שיילמדו במהלך הקורס יקבלו גיבוי מעשי בדמות תרגולים כיתתיים, סימולציות, דיונים כיתתיים ומטלות בית שונות.

תנאי קבלה

הקבלה עבור לימודי מכירות איננה נוקשה והתכנית פתוחה בפני כל מי שמעוניין או מעוניינת להגביר ולשכלל את כישורי המכירה הקיימים. הקבלה לתכנית הלימודים מותנית במעבר ראיון קבלה במהלכו נבדקות היכולות הבסיסיות של המועמד ומידת התאמתו למסלול. מטרת הראיון היא בעיקר תיאום ציפיות ומתן הצגה מקיפה של מטרת ותוצאות הקורס. חשוב לציין כי במהלך ראיון הקבלה יתכנו בחינות פנימיות עם מגוון שאלונים שונים לבדיקת והתאמת התכנית למועמד.

קהל יעד

אם אתם מחפשים כיצד להגביר את יכולות המכירה הקיימות או לחילופין אתם התמיינתם לעבודה בעלת אופי מכירתי וברצונכם להגביר את יכולותיכם, הרי שתכנית לימודים זו תתאים לכם במידה רבה.

במסגרת הקורס ניתן יהיה למצוא אנשי מכירות למודי ניסיון ומתחילים כאחד המבקשים לשפר ולשכלל את יכולותיהם ולהתקדם במקום עבודתם. תכנית זו היא הזדמנות מצוינת לא רק ללמוד מצוות מרצים מסור אלא גם מן התלמידים עצמם המביאים עמם טכניקות מכירה שונות ומשתנות.

משך הלימודים

תכנית הלימודים אורכת כ-10 מפגשים חד שבועיים בממוצע, כל שיעור בן כ-3 שעות.

מומלץ לבדוק באופן פרטני מול המוסד הרלוונטי באשר לקיום מתכונת לימודי ערב ובוקר. עם זאת יש לציין כי מוסדות רבים מציעים לימודי ערב מתוך ההכרה בכך שהקהלים מגיעים מתוך מקום עבודה קיים.

תעודות

בוגרים שיעמדו בכל דרישות המוסד הלימודי, יינכחו במרבית השיעורים, יגישו את המטלות הנדרשות ויעברו את הבחינות הסופיות יקבלו תעודת בוגר לימודי מכירות מטעם המוסד בו למדו.

אפשרויות תעסוקה

מספיק לרפרף במודעות הדרושים כדי לראות שמרבית הצעות העבודה סובבות סביב יכולות מכירה. אנשי מכירות יכולים להתברג במגוון רחב של ארגונים, חברות ומוסדות דוגמת ענף הרכב, ענף האלקטרוניקה, ענף הריהוט ומוצרי הבית, ענף הביטוחים (יש צורך גם בהכשרה פרטנית לשם כך ראו קורס סוכני ביטוח) , תחום ייעוץ ההשקעות (ראו קורס יועצי השקעות ) ועוד.

קבלו עזרה מיועץ לימודים

פורטל ToStudy הינו אתר לימודים העוסק בלימודי תעודה, לימודי הנדסאים, תארים ראשונים ומתקדמים ולימודים בחו"ל. התקשרו אלינו או השאירו פרטים ונשמח לסייע לכם עם הידע הרב שצברנו לאורך השנים. במהלך השיחה נבין ביחד מה מעניין אתכם ונדאג שמוסדות הלימוד הרלוונטיים עבורכם יצרו עמכם קשר.

מוסדות המלמדים קורס מכירות

קבל מידע על קורס מכירות ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס מכירות

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יוהמשך...

מטיילים בעולם עם אקספלורר

מטיילים בעולם עם אקספלורר

לאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג המשך...

קורס פעילות גופנית מותאמת

קורס פעילות גופנית מותאמת

במסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופהמשך...

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

להיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת ה

תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת התכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יותר. להלן חמישה טיפים שיעזרו לך בחיפוש אחר טיסות מותאמות לתקציב:... המשך

מטיילים בעולם עם אקספלורר

מטיילים בעולם עם אקספלוררלאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג האויר ביעדים השונים, האטרקציות שאסור לפספס ... המשך

קורס פעילות גופנית מותאמת

קורס פעילות גופנית מותאמתבמסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופנית מותאמת לעבור את ההכשרה המעשית שלהם במרכז הספורט הייחודי תחת הדרכתו של מרסלו טסל... המשך

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמה

4 סיבות ללמוד משחק מול מצלמהלהיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסקים בו כלים אופטימליים לביטוי האני העצמי.... המשך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú