סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
חושבים ללמוד לרקוח צמחי מרפא אבל לא בטוחים עד כמה הקורסים מציעים פרקטיקה? כאן באנו לעשות סדר בדברים וכמובן להרגיע שהקורס מקיף, מקצועי והכי חשוב מקנה ניסיון.>
מגזין רפואה משלימה Article Image

ללמוד לרקוח צמחי מרפא

כולנו מהללים את הרפואה המודרנית, אך רבים מאיתנו שוכחים שהיא התחילה קודם ברפואה המסורתית שעונה לשם המודרני רפואה משלימה. אחד הקורסים המרתקים שבה הוא קורס צמחי מרפא: הבסיס לתרופות של ימינו.
  • |
  • |
  • 11:27
  • |
  • 2417 צפיות
תורת הצמחים היא עולם ומלואו ויהיה כמעט בלתי אפשרי לשלוט על כל התכשירים והתרופות שנרקחו לאורך מאות השנים בכל קצוות הגלובוס. אך אם אתם רוצים לדעת את עיקריו של תחום ההרבליזם, אנו מזמינים אתכם להכיר את קורס צמחי מרפא – תכנית לימוד מרתקת וייחודית במהלכה תלמדו את התיאוריה אודות מרקחות בולטות, תכירו מאפיינים של צמחי מרפא רבים ותתנסו בחומר הנלמד הלכה למעשה.

קצת על צמחי מרפא
תחום צמחי המרפא התהווה למעשה בצורה לא אחידה בכל רחבי העולם ונחשב בעיני רבים לאבי תעשיית התרופות של ימינו. ממזרח עד מערב תרבויות שונות (ואפילו עד ימינו אלה) למדו להכיר את מאפייניהם של הצמחים בסביבתם הקרובה וצברו ידע יקר ערך בסגולותיהם המרפאות זאת לצד התוויות לשימוש נכון ומושכל.

רפואת צמחי המרפא עושה שימוש בחומרים צמחיים שונים הכוללים את כל חלקי הצמח בין שמדובר בעלי וגבעול, ובין שמדובר בקליפות, זרעים ושורשים. דורות על גבי דורות עבר ההרבליזם מפה לאוזן ואט אט גם עלה הכתב ובו מפורטות סגולותיו ויכולתו לתמוך בגוף ולסייע בריפויו.

על-פי הנוהג המקובל ברפואה המסורתית, צמחי מרפא אינם מיועדים לרפא אך ורק מחלה מסוימת, אלא גם להעניק ריפוי כולל לגוף מתוך תפיסת הגוף והנפש.  לפיכך צמחי מרפא אינם טיפול חד פעמי כי אם דרך חיים וכוללים שימוש בתוספי מזון כגון עשבי תיבול, מינרלים, ויטמינים ועוד.

לטבע יש פתרונות משלו
לטבע יש פתרונות משלו

לקריאה נוספת:
קבלו הכשרה ברפואה הסינית העתיקה במסגרת קורס טווינה מקצועי
תחום הגוף והנפש מעניין אתכם? קבלו מידע נוסף אודות לימודי מיינדפולנס

ומה כוללים לימודי צמחי מרפא?
קורס צמחי מרפא למעשה בא ואומר: אני עכשיו מרכז את המגמות הפופולריות ביותר בעולם ההרבליזם ומיישר קו כך שכל הבוגרים יחזיקו תחילה בידע הבסיסי הנדרש ואט-אט יעלו את הרמה ויבינו כיצד לרקוח מרקחות שונות בהתבסס על היכרותם עם מאפייניהם השונים.

בתחילת הקורס תלמדו אודות הרקע התיאורטי המרתק של צמחי המרפא, תלמדו לזהות סוגי צמחים שונים ומאפייניהם, את ההיסטוריה של עולם ההרבליזם ולימודי רפואה מערבית הכוללים נושאים באנטומיה ופיזיולוגיה.

בהמשך הופך הקורס ומקבל אופי מעשי הרבה יותר ובמהלכו מתנסים במרקחות שונות באמצעות כלים מקצועיים ובליוויו של סגל מקצועי, מיומן ומנוסה.

תנאי קבלה
חשוב לציין כי תנאי הקבלה משתנים בין מוסד למוסד ותלויים גם ברמה ההתחלתית עמה הקורס נפתח.

ישנם קורסים המציעים את תכנית הלימוד מרמת בסיס עד מתקדמים ומתנים את ההרשמה בתעודת בגרות מלאה, מעבר ראיון קבלה אישי ובחינות מעבר. מנגד, ישנם מוסדות בהם נדרש רקע קודם באנטומיה ופיזיולוגיה, אז נדרשים הנרשמים להציג תעודת קורס או לחילופין לעבור קורס מבוא בתחום.

משך הלימודים
היקפם של לימודי הרבליזם נע בין 30 ל-40 מפגשים והוא אורך בין שנה לכ-3 שנים. הסיבה לכך היא שמוסדות רבים מציעים קורס מקיף שבסיומה של כל שנה מקבל הבוגר תעודה המותאמת לרמה אליה הגיע.

תעודות
דרגות ההסמכה אליהן ניתן להגיע בלימודים הן: יועץ בצמחי מרפא, יועץ בכיר והרבליסט קליני.

מוסדות המלמדים קורס צמחי מרפא

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על קורס צמחי מרפא ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס צמחי מרפא

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

ללמוד עיסוי שיאצו

ללמוד עיסוי שיאצו

שיאצו הפכה במרוצת השנים לאחת מן הפרקטיקות המועדפות על מטופלים בתחום הטיפולים האלטרנטיביים. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של בתי ספרהמשך...

מה זה מיינדפולנס?

מה זה מיינדפולנס?

כיום יותר ויותר מוסדות מציעים לימודי מיינדפולנס כחלק מהכשרת מטפלים ועבור אנשים פרטיים המעוניינים להכיר טכניקה שהוכחה ביכולתה לקהמשך...

מה הם לימודי טווינה?

מה הם לימודי טווינה?

מקורה של הטווינא הוא מסין העתיקה והיא ידועה כיום כאחת מטכניקות העיסוי הראשונות בהיסטוריה של האנושות. את התחום המרתק הזה מן הרפוהמשך...

ריונקס – לימודי רפואת תדרים

ריונקס – לימודי רפואת תדרים

כאתר לימודים, אנו יותר משמחים להציג בפניכם את אחת מתכניות הלימוד המרתקות והייחודיות בישראל: קורס רפואת תדרים אותה מעבירה ריונקסהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú