סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
השפה הגרמנית נחשבת לאחת מן השפות המערביות המדוברות ביותר בעולם. אז אם אתם עדיין מתלבטים מדוע ללמוד את השפה הגרמנית, הנה כמה סיבות שיכוונו אתכם לדרך הנכונה.>
מגזין שפות, תרגום ועריכה Article Image

10 סיבות ללמה ללמוד גרמנית

מעוניינים בלימודי שפה נוספת? לימודי השפה הגרמנית, אחת השפות המדוברות בעולם בהחלט יוכלו להתאים! רוצים לשמוע את כל הפרטים על השפה ועל מסלולי הלימודים? הכנסו לכתבה הבאה לכל הפרטים הרלוונטים!
  • |
  • |
  • 10:12
  • |
  • 2375 צפיות

השפה הגרמנית נחשבת לאחת מן השפות המערביות המדוברות ביותר בעולם. כיום, מעל מאה מיליון אנשים דוברים את השפה הגרמנית כשפת אם! בין מדינות האיחוד האירופי, השפה הגרמנית היא המדוברת ביותר. כמו כן, היא נחשבת לשכיחה ביותר ברחבי הרשת והאינטרנט, כמובן אחרי השפה האנגלית. את הגרמנית ניתן לשמוע כשפה במקומות כמו: גרמניה, אוסטריה, פולין, איטליה ועוד.. כמו כן, תוכלו לשמוע שפות דומות לגרמנית שבבסיסן הניב הוא מבוסס על השפה הגרמנית. מעוניינים בלימודים שפה נוספת ולא יודעים במה לבחור? בכתבה הבאה תגלו את 10 סיבות ללמה ללמוד גרמנית כשפה שניה? כמו כן, תוכלו לקרוא עוד מידע אודות בתי הספר המובילים ללימודי גרמנית בארץ ועוד..

למידת השפה הגרמנית תספק לכם תובנות באורח החיים, בתקוות ובחלומות של אנשים שחיים במדינות דוברות גרמנית שירחיבו את אופקיכם.

 

  1. עסקים

    במקרה ואתם מנהלים עסקים בינלאומיים, תמיד טוב שהשותפים העסקיים שלכם שדוברי גרמנית, ידעו כי גם אתם דוברי השפה! כך שיוכלו לגלות כי היחס אליהם יהיה יותר אישי ונוח, מה שיגרום לסיכויי הצלחה ותקשורת עסקיים יעילים וגדולים!

  2. קריירה גלובאלית

    ידע בשפה הגרמנית, יגביר את הזדמנויות העבודה שלך עם חברות גרמניות וזרות, במדינה בה אתה נמצא ובחוץ לארץ. בקיאות בשפה הגרמנית תעזור לך לתפקד באופן יעיל ולקשור קשרים גלובאליים. שכן השפה הגרמנית היא מבין השפות המדוברות ביותר בעולם.

  3. תיירות ואירוח

    היתרון הזה מתייחס למדריכי הטיולים. התיירים ממדינות דוברות גרמנית, בדרך כלל אוהבים לנסוע ולנפוש מסביב לעולם, ונחשבים לבזבזנים מבין הגדולים בעולם כאשר הם נמצאים בחופשה. לכן, יעדיפו תמיד שיהיו ליידם מדריכים דוברי השפה שלהם.

  4. מדע ומחקר

    השפה הגרמנית הינה השפה המדעית השניה הנפוצה ביותר. גרמניה היא התורמת השלישית הגדולה ביותר לממחקר ופיתוח, ומציעה מלגות מחקר למדענים מחו"ל.

  5. תקשורת וספרות

    התפתחות תקשורת, מידע וטכנולוגית תקשורת דורשת ידע בתקשורת רב לשונית. קיים מגוון רחב של אתרים חשובים בעולם בשפה הגרמנית. בנוסף, גרמניה מדורגת חמישית בעולם מבחינת הפרסום השנתי של ספרים חדשים, לכן ידיעת השפה הגרמנית מציעה גישה מורחבת למידע בשלל נושאים.

    לרשימת מוסדות מובילים ללימודי השפה הגרמנית בפורטל הלימודים ToStudy לחצו כאן

  6. הבנה תרבותית

    למידת השפה הגרמנית תספק לכם תובנות באורח החיים, בתקוות ובחלומות של אנשים שחיים במדינות דוברות גרמנית שירחיבו את אופקיכם.

  7. נסיעות ונופש

    נצלו את הנסיעות והנופש שלכם עד תום. לא רק במדינות דוברות גרמנית כשפת אם, אלא גם במדינות בהם חלק מהאוכלוסיה דובר את השפה.

  8. ספרות, מוזיקה, אמנות ופילוסופיה

    לידיעתכם, השפה הגרמנית היא השפה של גתה, קפקא, מוצרט, באך, בטהובן ועוד.. לכן עם ידיעת השפה תוכלו להנות מיצירותיהם בשפתם המקורית.

  9. הזדמנות ללמוד או לעבוד בגרמניה

    הממשלה הגרמנית מעניקה מידי שנה מלגות לזרים המתעניינים בלימודים בגרמניה, וכמו כן, גם אשרות נופש ועבודה לצעירים ממגוון מדינות.

  10. תוכניות חילופי סטודנטים

ברחבי העולם קיימות מגוון תוכניות חילופי סטודנטים, בין סטודנטים מגרמניה למדינות אחרות בעולם. מי יודע אולי תצטרפו לתכנית כזאת, והיתרון יהיה כולו שלכם!


לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

למה ללמוד עוד שפה?

למה ללמוד עוד שפה?

עברית היא שפת אם, השפה האנגילת כבר שגורה אצלכם על הלשון כדרך קבע והנה מתחיל להתעורר לו חשק ללמוד שפה נוספת. אתם מרגישים קצת &quהמשך...

לימודי יפנית במכון לאסיה

לימודי יפנית במכון לאסיה

כמיטב המסורת הישראלית המחפשת אחר הזדמנויות עסקיות ולוקיישנים חדשים לטיול, גם יפן עלתה על הרדאר הישראלי ונהנית מפופולריות הולכת המשך...

לימוד יפנית למתחילים

לימוד יפנית למתחילים

אומרים ששפה היא צוהר אל עבר תרבות וכשמדובר בשפה היפנית, המשפט הזה פשוט לא יכול להיות יותר נכון. כשהיא שזורה בגינונים וניסומין בהמשך...

לימודי ספרדית בתל אביב

לימודי ספרדית בתל אביב

יש לכם בסיס טוב בספרדית מהטיול בדרום אמריקה או מהטלנובלות? רוצים להפוך בסיס זה לשליטה של ממש בשפה ובכך להרוויח כוח (שיתבטא גם בהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú