סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
הבדלי התרבות בין יפן לישראל ובין יפן לעולם המערבי בכלל הם עצומים. אז לא יכולנו שלא להסתקרן ולגשת לקבל הצצה לפעילותו של המכון לאסיה שמגשר כ-20 שנים בין אסיה לישראל.>
מגזין שפות, תרגום ועריכה Article Image

לימודי יפנית במכון לאסיה

כמיטב המסורת הישראלית המחפשת אחר הזדמנויות עסקיות ולוקיישנים חדשים לטיול, גם יפן עלתה על הרדאר הישראלי ונהנית מפופולריות הולכת וגוברת. מחפשים לשדרג את הטיול הבא או למצוא שפה משותפת מול קולגה מעבר לים? הכתבה הזו בשבילכם.
  • |
  • |
  • 09:53
  • |
  • 5198 צפיות

מאז הקמת המכון לאסיה בשנת 2000, בית הספר לשפות אסיאתיות הגדול בישראל הפך למוסד הוותיק המוכר והמקצועי בתחומו בארץ ולבעל ברזומה עשיר כגשר תרבותי ועסקי בין ישראל לאסיה. בשנים האחרונות לאור הפופולריות של יפן בקרב ישראלים רבים יצאנו סקרנים ונחושים להכיר את המכון לאסיה מקרוב שמתהדר באלפי תלמידים ובוגרים, בחברה אחות בשם "Japan Knowledge" המתמחה בפיתוח עסקי בשוק היפני ובמערך לימודי יפנית מקיף המותאם למתחילים, מתקדמים ולנוער.

בשנים האחרונות מוביל המכון לאסיה טיולים לבני נוער ביפן שהפכו להצלחה מסחררת עבור אלו שצמאים להכיר את התרבות המסקרנת מקרוב. במהרה הפכה הפעילות גם לטיול חוויתי של הורה-ילד עבור הורים רבים שמתפתים להצטרף ולחוות זאת יחד עם ילדיהם.

המכון לאסיה: פותחים צוהר למדינת השמש העולה
המכון לאסיה: פותחים צוהר למדינת השמש העולה

המכון לאסיה: לימודי שפות אסיה במגוון רמות

חובבי תרבות אסיה, אנשי עסקים המקיימים פעילות ענפה מעבר לים, עובדים המתכוננים לקראת רילוקיישן ומטיילים שרוצים להעשיר את הטיול, במכון לאסיה תוכלו למצוא תלמידים ותלמידות מכל הסוגים ומקשת רחבה של גילאים.

המכון לאסיה מנוהל ברמה המקצועית הגבוהה ביותר והוא אינו מתפשר בכל הנוגע להעסקת מורים מקצועיים בלבד שהם גם דוברי שפת אם. במסגרת מערך הלימודים, המכון לאסיה מציע קורסים לשפות: יפנית, סינית, קוריאנית ותאית המקנים אוצר מילים נרחב ושימושי, מיומנויות שיחה ודגש על דקדוק, תחביר והגייה נכונה. רק כדי לסבר את האוזן, למערך לימודי הסינית אפשרות ל-5 רמות לימוד שונות וליפנית לא פחות מ-9 רמות לימוד (!) הייחודיות לו.

לצד מערך הקורסים, מציע המכון לאסיה את שירותיו עבור חברות ישראליות המקיימות פעילות עסקית ומסייע באיתור הזדמנויות, אפשרויות השקעה ומשקיעים, בקיום סדנאות להבנת תרבותן העסקית של סין, יפן וקוריאה ובפיתוח עסקי .

אם אומרים שלימוד שפה מחייב גם את הבנת התרבות שמאחוריה, כאן בהחלט קיבלנו את הרושם שמציעים לנו מערך לימודי בראייה כוללת המספקת שיטת לימוד מנצחת.

לרשימת מסלולי הלימוד של המכון לאסיה לחצו כאן 

הקורסים מועברים על-ידי מרצים דוברי שפת אם | צילום: מתוך קורס יפנית באדיבות המכון לאסיה
הקורסים מועברים על-ידי מרצים דוברי שפת אם | צילום: מתוך סיום קורס יפנית רמה 2 באדיבות המכון לאסיה

פותחים צוהר למדינת השמש העולה

את מערך לימודי היפנית של המכון לאסיה ניתן לחלק לרמות מתחילים ומתקדמים במהלכן לומדים המשתתפים להכיר את השפה, התחביר וההגייה ורוכשים אוצר מילים נרחב הן בקריאה וכתיבה והן בדיבור. לצדם, מקיים המכון לאסיה קורסים לבני נוער המתמקדים באוצר מילים מעולם האנימה והמנגה (הקומיקס היפני), בתחביר ובכתיבה.

"קורס יפנית למתחילים שלנו פתוח בפני הקהל הרחב ומתאים לכל המעוניין להכיר את השפה בהתבסס על שיטות לימוד אפקטיביות וליווי אישי על-ידי מורים נייטיב המצויים לא רק בשפה ברמת שפת אם, אלא גם בתרבות" מסבירה יוליה, נציגת המכון לאסיה. לקורסי המתקדמים המתחלקים ללא פחות מ-8 רמות לימוד נוספות, תוכלו להתקבל בתום מבדק רמה עם מורה שיבחן את שליטכם באוצר המילים והתחביר ועל-פיו ייקבע קורס ההמשך ברמה המתאימה ביותר.

מתוך ההכרה בשוני הבולט שבין שפות אסיה לשפות השמיות והלטיניות, מקפיד המכון לאסיה על שילוב שעות תרגול במטרה לחזק את אוצר המילים ולהעלות את בטחונם של התלמידים והתלמידות בקיום שיח אקטיבי. כלל התכניות מועברות בקבוצות קטנות המעודדות יחס אישי וגיבוש בין התלמידים למורים: "התלמידים והמורים מתקשרים ביפנית וגם מקימים קבוצת וואטסאפ בה קובעים מפגשים מחוץ לשעות הקורס ופותחים דיונים בחומר הנלמד. מפגשים כאלו ואינטראקציה מחוץ לשיעור הם אלו שהופכים את הלימודים לאורח חיים ומסייעים באופן ניכר להקניית התרבות והשפה". 

כלל התכניות מועברות בקבוצות קטנות ללמידה אפקטיבית וסביבה מגבשת | צילום: קורס יפנית באדיבות המכון לאסיה
הקורסים נלמדים בקבוצות קטנות ללמידה אפקטיבית ומהנה | צילום: סיום קורס יפנית רמה 5 באדיבות המכון לאסיה

מענה ארצי בשל ביקוש גובר

הביקוש ללימודי השפות האסיאתיות נמצא בעלייה בשנים האחרונות. לפי נתוני המכון לאסיה, השפה הסינית נהנית ממגמה חיובית על-פיה יותר ויותר בני נוער ובני 20 ומעלה פוקדים את תכניות הלימוד השונות. השפה היפנית שהייתה בעברה "שמורה" לאנשי עסקים בלבד, ממלאת כיתות לימוד עם בני 12-14 ועם בני 20-גיל הזהב המבקשים לחוות את הטיול העומד בפתח מתוך מקום של הבנת התרבות והבנת ההוויה היפנית.

בהתאם לביקוש מציע המכון לאסיה לימודי יפנית בסניפיו השונים בצפון, מרכז, ירושלים ובדרום הארץ. כל קורס אורך כ- 50 שעות אקדמיות ומתחלק ל-15 מפגשים חד-שבועיים, שעתיים וחצי למפגש.

מלבד התעודה, סיומו של כל קורס מצוין במאכלים ברוח השפה הנלמדת | צילום: סיום קורס סינית למתחילים באדיבות המכון לאסיה
מלבד התעודה, סיומו של כל קורס מצוין במאכלים ברוח השפה | צילום: סיום קורס סינית למתחילים באדיבות המכון לאסיה

סיום חגיגי בנוסח אסייתי

עם סיומו של כל קורס, לצד התעודה שמוענקת גם בשפה העברית וגם בשפה האסיאתית הנלמדת, נוהג המכון לאסיה לציין את הצלחתם של בוגריו כשבקורסי היפנית מוגשים מגשי סושי, בקוריאנית מאכלים קוריאנים ובסיומו של קורס הסינית, מזמינה המורה את תלמידיה לארוחת ערב סינית חגיגית.
אז איך נסכם? מהביקור הקצר שלנו למדנו שלא ניתן לנתק את השפה מהתרבות וכאשר רוצים ללמוד שפה ובעיקר כזו שזרה כל כך לאוזניים הישראליות, כדאי לעשות את זה עם מומחים אמיתיים שנותנים הצצה אותנטית לאסיה. "למידה דרך החוויה היא סוד ההצלחה שלנו. מהרגע שהתלמיד נכנס לכתה ופוגש את המורה היפנית החוויה של התלמיד מתחילה בחיוך" מסכמת יוליה.

* תכניות הלימוד השונות מוכרות לגמול השתלמות ולפיקדון חיילים משוחררים.

למידע נוסף אודות המכון לאסיה לחצו כאן

 


מוסדות המלמדים לימוד יפנית

קבל מידע על לימוד יפנית ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים לימוד יפנית

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

למה ללמוד עוד שפה?

למה ללמוד עוד שפה?

עברית היא שפת אם, השפה האנגילת כבר שגורה אצלכם על הלשון כדרך קבע והנה מתחיל להתעורר לו חשק ללמוד שפה נוספת. אתם מרגישים קצת &quהמשך...

לימוד יפנית למתחילים

לימוד יפנית למתחילים

אומרים ששפה היא צוהר אל עבר תרבות וכשמדובר בשפה היפנית, המשפט הזה פשוט לא יכול להיות יותר נכון. כשהיא שזורה בגינונים וניסומין בהמשך...

לימודי ספרדית בתל אביב

לימודי ספרדית בתל אביב

יש לכם בסיס טוב בספרדית מהטיול בדרום אמריקה או מהטלנובלות? רוצים להפוך בסיס זה לשליטה של ממש בשפה ובכך להרוויח כוח (שיתבטא גם בהמשך...

קורס אנגלית בהתאמה אישית

קורס אנגלית בהתאמה אישית

בתיכון לא הבהירו לכם עד כמה חשוב להשקיע בלמידת השפה האנגלית נוכח הרמה הדרושה בשוק התעסוקה? אתם נבוכים לפתוח בשיחה באנגלית ומרגהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú