סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
מעוניינים ללמוד תואר ראשון בפיזיותרפיה? אנחנו כאן בשבילכם! הכנסו בכדי לדעת את כל הפרטים על התחום ועל מסלולי הלימודים!>
מגזין רפואה ובריאות Article Image

פרטים על תואר בפיזיותרפיה

תפקידם של הפיזיותרפיסטים הוא לעזור לפצועים או לאנשים חולים. העזרה שלהם מתבטאת בשיפור התנועה וניהול הכאב. לעיתים טיפול פזיותרפיסטי חשוב בתהליכי שיקום ומניעה לחולי שרירים כרונים. מעוניינים בתואר?
  • |
  • |
  • 16:17
  • |
  • 2380 צפיות
פירוש המילה פיזיותרפיה מתחלק ל2: המילה "תרפיה" שאומרת טיפול ו"פיזיו" שמשלימה אותה לפירוש שלם שאומר – טיפול פיזי. מטרתם של העוסקים בפיזיותרפיה – הפיזיותרפסטים, היא לספק טיפול לאנשים בכל הגילאים שיש להם בעיות תפקודיות, הנובעות מפציעת גב, צוואר וגפיים. פציעות כמו: נקעים, שברים, מתיחות, דלקות פרקים, הפרעות נוירולוגיות וכדומה.. הם עושים זאת באמצעות טכניקות שונות לטיפול שכוללות אימונים שונים ושימוש באביזרים וציוד מותאם כמו הליכונים, מכשירי חשמל וכדומה.. פיזיותרפיסט נחשב לחלק חשוב מן המערך הרפואי, ובדרך כלל מפקח על עובדים שונים בתפקידי עוזרים ויועצים. מעוניינים ללמוד תואר ראשון בפיזיותרפיה? כאן באתר הלימודים ToStudy, תוכלו לקרוא את כל מה שצריך לדעת על התואר והלימודים. החל ממסלולי הלימוד השונים, תנאי הקבלה וקהל היעד ועד למוסדות ללימודי התואר והכישורים ההכרחיים לפזיותרפיסט העתידי. לכל הפרטים..

מה כוללת עבודתו השוטפת של הפיזיותרפיסט?
עבודתו של הפיזיותרפיסט כוללת מגוון רב של פעולות, שהמרכזיות שבהן: סקירה וניתוח העבר הרפואי של המטופל, אבחון פונקציות ותנועות של החולים על מנת להתאים להם טיפול, פיתוח תכניות טיפול והצגתם למטופל כולל תוצאות אפשריות, ביצוע ולימוד תרגילים וטכניקות שונות לטיפול עם המטופלים, להעריך האם יש התקדמות ושיפור במצבו של המטופל, חינוך והקניית דרך למטופל בכדי שהפציעה שלו לא תחזור בעתיד ועוד..

על הפזיותרפסיטים העתידיים להיות בעלי תכונות מסויימות על מנת שיוכלו לצלוח את הלימודים ואת התפקיד, אחת מהתכונות היא היכולת להסתדר עם מכשירים טכנולוגיים טיפוליים.
על הפזיותרפסיטים העתידיים להיות בעלי תכונות מסויימות על מנת שיוכלו לצלוח את הלימודים ואת התפקיד, אחת מהתכונות היא היכולת להסתדר עם מכשירים טכנולוגיים טיפוליים.


לרשימת מוסדות ללימודי תואר ראשון בפיזיותרפיה באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

תכנית הלימודים
התכנית ללימודי פיזיותרפיה באקדמיה כוללת קשת רחבה של נושאים עיוניים מעניינים במיוחד כמו: אנטומיה של הגוף, פיזיולוגיה, קורס פסיכולוגיה שונים, כימיה, ביוכימיה, אורתופדיה, תנועה, יציבות, תנועתיות, ביומכניקה ועוד. אל תשכחו כי יחד עם קורסים אלו, הסטודנטים יתאמנו פיזית ויקבלו הכשרה פרקטית עוד במהלך הלימודים עצמם, בכדי לתרגל את המיומנויות הפיזיותרפסטיות השונות. משך הלימודים לתואר בפיזיותרפיה בדרך כלל נמשך כארבע שנים שבסופן תוענק תעודת תואר ראשון בפיזיותרפיה לאלו שיעמדו בתנאי ויעדי מסלול הלימודים, וזאת, מטעם המוסד הנבחר.

כישורים ותכונות שחשוב שיהיו לכל פיזיותרפיסט עתידי
רוצים לדעת אם אתם מתאימים ללימודי ועבודה בתחום הפיזיותרפיה? הנה מספר תכונות שמאפיינים את הפיזיותרפיסט: חֶמלָה - פיזיותרפיסטים לעתים קרובות נמשכים למקצוע בעקבות רצונם לעזור לאנשים. הם עובדים עם אנשים שחווים כאב, לכן הם חייבים להיות בעלי אמפתיה למטופליהם.
מוכוון פרטים - כמו ספקי שירותי בריאות אחרים, פיזיותרפיסטים צריכים להיות בעלי יכולת אנליטית חזקה ומיומנויות לאבחן הבעיה של מטופל, להעריך טיפולים, ולספק טיפול יעיל.
כישורים בין-אישיים - בגלל שפיזיותרפיסטים מבלים הרבה זמן באינטראקציה עם חולים, הם צריכים להנות לעבוד עם אנשים. הם חייבים להיות מסוגלים להסביר תוכניות טיפול בבירור, להניע חולים, ולהקשיב לחששותיהם.

לכתבות מומלצות נוספות
>>> לימודי פיזיותרפיה באקדמיה
>>> תואר ראשון בפיזיותרפיה
>>> ללמוד פיזיותרפיה
>>> תנאי קבלה לפיזיותרפיה

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

מה זה ניהול מערכות בריאות?

מה זה ניהול מערכות בריאות?

המסלול ללימודי מנהל מערכות בריאות פונה למעוניינים להשתלב במערכות הרפואה והבריאות השונות בישראל ולמלא תפקידי מפתח חשובים באגפים המשך...

ללמוד סיעוד לתואר ראשון

ללמוד סיעוד לתואר ראשון

רוצים להשתלב בענף הרפואה הישראלי אבל לא עומדים בתנאי הקבלה הקשים ללימודי הרפואה? לימודי סיעוד יכולים להיות אלטרנטיבה רלוונטית מהמשך...

האם כדאי ללמוד סיעוד?

האם כדאי ללמוד סיעוד?

מעוניינים בלימודי סיעוד, אך לא בטוחים האם כדאי לעשות זאת? הכנסו לכתבה הבאה, ותוכלו לקרוא על מספר נרחב של יתרונות בלימודי תואר רהמשך...

תואר בסיעוד ואחיות

תואר בסיעוד ואחיות

תפקידם של האחים והאחיות לבצע משימות ניהוליות וקליניות מלאות במקומות כמו: מרפאות, חדרי מיון ומתקני בריאות אחרים. משימותיהם משתנוהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú