סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
מי מאיתנו לא שמע מתישהו על תואר ראשון במנהל מערכות בריאות, אבל מה זה באמת ניהול מערכות בריאות והיכן ניתן לפתח קריירה בתחום? כאן ערכנו עבורכם תשובה מקיפה ומספקת.>
מגזין רפואה ובריאות Article Image

מה זה ניהול מערכות בריאות?

המסלול ללימודי מנהל מערכות בריאות פונה למעוניינים להשתלב במערכות הרפואה והבריאות השונות בישראל ולמלא תפקידי מפתח חשובים באגפים הניהוליים. התכנית פונה לחסרי רקע ולאנשי מקצוע מענף הרפואה כאחד.
  • |
  • |
  • 15:43
  • |
  • 8096 צפיות
כולנו שמענו בטלוויזיה, ברדיו או במודעות שונות שמופיעות באתרי האינטרנט על מוסדות שמציעים לנו ללמוד תואר ראשון בניהול מערכות מידע. אך מה אנחנו באמת יודעים על התואר? מה באמת עומד מאחורי השם שעושה רושם לא רע בכלל? אז במקום שנישאר עם סימני שאלה ותהיות אם זה התואר שיתאים לנו, במאמר שלפניכם ריכזנו את כל המידע במטרה לענות על השאלה הכל כך פשוטה, אך כל כך מורכבת – מה זה ניהול מערכות בריאות?

מנהלים את ענף הרפואה של המחר
טבע האדם הוא לרצות לקדם ולדחוף דברים קדימה, לשכללם ולהנגישם ובסופו של יום לשפר את איכות חייו.

כמעט שאין תחום בו לא רואים תהליך של התפתחות ושינוי, אך ישנם כמה שעושים זאת לעתים תכופות יותר ולא פעם מכורח המציאות, ואחד מהם הוא ענף הרפואה. איך עושים זאת? מיותר לציין את המחקרים הרפואיים השונים לצורך מציאת תרופות, גישות טיפול חדשניות ופיתוח מכשורים רפואיים מתקדמים שכן את זה כולנו יודעים. מה שפחות מקבל את אור הזרקורים הוא הצוות הניהולי של מוסדות הרפואה הציבוריים והפרטיים השונים.

תואר ראשון בניהול מערכות בריאות מכין את בוגריו להשתלבות בתפקידי מפתח במהלכם יהיו מסוגלים להבין את המגמות העדכניות המתקיימות בתעשיית הבריאות ובכלל לתרום ולהניע קדימה את מערכות הבריאות השונות במגוון רחב של היבטים.
מנהלי מערכות בריאות פועלים לקדם את מתקני הרפואה
מנהלי מערכות בריאות פועלים לקדם את מתקני הרפואה


איך מניעים קדימה את מערכות הבריאות?
כדי לדעת לקדם את מערכות הבריאות, יש לדעת לפקח, לקשר ולמנהל נכונה את המשאבים השונים ובד בבד לפתח וליצור פתרונות יצירתיים לאתגרים השונים מולם ניצבות מערכות הבריאות. אלו עשויות לכלול מערכות טכנולוגיות, נהלים שיטתיים ומגוון רחב של שירותים רפואיים שונים.

היכן משתלבים מנהלי ומנהלות מערכות בריאות?
אפשרויות הקריירה של מנהלי מערכות בריאות הן רחבות ובאפשרות בוגרי תואר ראשון במערכות בריאות להשתלב בתפקידים מנהליים האמונים על התפעול השוטף של האגף או המוסד הרפואי כמו גם על ייעול ושיפור תקפודו.

מנהלי מערכות בריאות לוקחים חלק חשוב בניהול הפיננסי של המתקן הרפואי, בגיבוש וניטור אחר תקציבים, בפיקוח על נהלי העבודה, תחזוק המתקן, ובמקסום הפוטנציאל הגלום במוסד הרפואי לצורך שיפור איכות השירות והטיפול עבור קהל המטופלים.

בין התפקידים הפתוחים בפני בוגרי לימודי מערכות בריאות ניתן למנות: מנהלי רכש ולוגיסטיקה, מנהלים תקציביים, מנהלים אדמיניסטרטיביים, מדידת איכות וביצוע ביקורות לבתי חולים ועוד.

כמה מילים על תואר בניהול מערכות בריאות
תכנית הלימודים הינה B.A. האורכת 3 שנים.

במסגרת התואר נחשפים הסטודנטים למגוון עשיר של נושאי לימוד מרתקים וביניהם פיתוחים רפואיים, גישות ניהוליות, חקר ביצועים, בקרה תקציבית, ביצוע בקרת איכות וביקורת, דינים ברפואה, לוגיסטיקה ורכש, ניהול פיננסי למוסדות רפואיים, מבנה מערכת הבריאות, ניהול צוותים, ניהול סיכונים, אתיקה מקצועית, מיקרו ומקרו כלכלה, סטטיסטיקה, מערכות מידע ברפואה, סוציולוגיה, ניהול פרויקטים, משאבי אנוש ועוד.

תנאי קבלה
מועמדים המעוניינים להירשם ללימודי מערכות בריאות צריכים להחזיק בפסיכומטרי בממוצע של כ-550-560 וממוצע ציוני תעודת בגרות בטווח שבין 85 ל-90.
אם אינכם עומדים בתנאי הקבלה, מומלץ לבדוק מול המוסד הרצוי את האפשרות למעבר מכינה קדם אקדמית ייעודית שתאפשר קבלה לאחר שנת הכנה.

מי אנחנו?
פורטל ToStudy חרט על דגלו לתת מענה לכל שאלה או התלבטות בתחום הלימודים החל מלימודי העשרה, דרך לימודי תעודה ועד לתארים אקדמיים. ניתן להשאיר לנו פרטים ואנו נשמח לחזור אליכם ולסייע בכל נושא בעולם ההשכלה.

מוסדות המלמדים תואר ראשון במערכות בריאות

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על תואר ראשון במערכות בריאות ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים תואר ראשון במערכות בריאות

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

ללמוד סיעוד לתואר ראשון

ללמוד סיעוד לתואר ראשון

רוצים להשתלב בענף הרפואה הישראלי אבל לא עומדים בתנאי הקבלה הקשים ללימודי הרפואה? לימודי סיעוד יכולים להיות אלטרנטיבה רלוונטית מהמשך...

האם כדאי ללמוד סיעוד?

האם כדאי ללמוד סיעוד?

מעוניינים בלימודי סיעוד, אך לא בטוחים האם כדאי לעשות זאת? הכנסו לכתבה הבאה, ותוכלו לקרוא על מספר נרחב של יתרונות בלימודי תואר רהמשך...

תואר בסיעוד ואחיות

תואר בסיעוד ואחיות

תפקידם של האחים והאחיות לבצע משימות ניהוליות וקליניות מלאות במקומות כמו: מרפאות, חדרי מיון ומתקני בריאות אחרים. משימותיהם משתנוהמשך...

תואר ראשון בתזונה

תואר ראשון בתזונה

תזונאים הם מומחים בהתנהלות נכונה בצריכת מזון ותזונה באופן כללי, הם מייעצים לאנשים מה לאכול בכדי לחיות באורח חיים בריא וכדומה.. המשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú