סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
מעוניינים לדעת מה כוללים תפקידיו של העורך דין? הכנסו לכתבה וגלו זאת ופרטים נוספים כמו: תכנית הלימודים, בתי ספר וכדומה.>
מגזין משפטים Article Image

תפקידיו של העורך דין

עורכי הדין מייעצים ומייצגים יחידים, עסקים ומשרדי ממשלה בנושאים ומחלוקות משפטיים אבל לא רק. תפקידי בוגרי תואר ראשון במשפטים שונים ומגוונים, עליהם ועוד תוכלו לקרוא בכתבה הבאה. הכנסו לכל הפרטים!
  • |
  • |
  • 13:11
  • |
  • 3036 צפיות
עורכי הדין, יכולים לשמש כיועצים לתחומים משפטיים וגם כעורכי דין בפועל. במהלך פעילותו, עורך הדין מייצג את אחד הצדדים במשפטים פליליים או אזרחיים על ידי הבאת ראיות, וזאת בכדי לחזק את טענת הלקוח שלהם. זו היא עבודתם של עורכי הדין כפי שכולם מכירים, אך יש הרבה מעבר. אנחנו, כאן באתר הלימודים ToStudy הבאנו לפניכם כתבה שסוקרת את תפקידי העורך דין השונים, וכמו כן גם על פרטיו של מסלול הלימודים לתואר ראשון במשפטים. לפרטים נוספים..

כישורים חשובים של עו"ד עתידי
תחום עריכת הדין, ומשפטים באופן כללי אינו מתאים לכל אחד. ישנם מספר כישורים ותכונות, שכדאי למועמד ללימודי עריכת דין להיות בעל:
יכולות אנליטיות – עו"ד יעזור ללקוחותיו לפתור בעיות וסוגיות שונות. לכן הם חייבים להיות מסוגלים לנתח כמויות גדולות של מידע, להציע פתרונות וכדומה..
כישורים בינאישיים – עורכי הדין חייבים לזכות בכבוד והביטחון של הלקוחות שלהם על ידי בניית יחסי אמון, כך הלקוחות ירגישו בנוח מספיק לחלוק את המידע האישי הקשור בעניינם.
כישורי פתרון בעיות - עורך הדין חייב להפריד את רגשותיו ודעותיו הקדומות מהבעיות של הלקוח שלו וזאת בכדי להעריך באופן אובייקטיבי את העניין. לכן, מיומנויות לפתרון בעיות, טובות וחשובות עבור עורכי דין.
מיומנויות מחקר - הכנת ייעוץ או ייצוג משפטי עבור לקוח דורשת מחקר משמעותי. כל עורכי הדין צריכים להיות מסוגלים למצוא ולדעת לפרטי פרטים את החוקים והתקנות שחלים לכל עניין ספציפי.
כישורי כתיבה ודיבור - עורכי דין חייבים להיות מסוגלים להציג בצורה ברורה ולהסביר את המקרה המדובר – זאת הסיבה שהלקוחות בעצם שוכרים אותם. כמו כן הם צריכים להיות תכליתיים בכתיבתם מפני שהם מתעסקים בכתיבת מסמכים חשובים מאוד כמו: צוואות, נאמנויות ועוד..

ישנם כישורים ספציפיים אותם חייב להיות לכל מועמד ללימודי משפטים, וזאת בכדי לעשות זאת ולעסוק לאחר הלימודים בתחום בצורה הנכונה והטובה ביותר.
ישנם כישורים ספציפיים אותם חייב להיות לכל מועמד ללימודי משפטים, וזאת בכדי לעשות זאת ולעסוק לאחר הלימודים בתחום בצורה הנכונה והטובה ביותר.


לרשימת מוסדות לימוד המלמדים תואר ראשון במשפטים באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

תכנית הלימודים
אורך תוכנית הלימודים ללימודי משפטים כולל לימודים אקדמיים במשך שלוש שנים, ועוד שנת סטאז נוספת שבסיומה ידרשו אלו שירצו להפוך לעורכי דין לעבור את בחינות הלשכה של משרד המשפטים. בין הנושאים הלימודיים בתואר ניתן למצוא: משפט חוקתי, חוזים, דיני קניין, כתיבה משפטית ועוד.. כמו כן על הסטודנט לבחור התמחות תוך כדי התואר בה יבחר לעסוק בעתיד. בין ההתמחויות השונות: פלילי, נדל"ן ועוד..

מוסדות מקצועיים ללימודי תואר ראשון במשפטים באתר הלימודים ToStudy
המרכז האקדמי למשפט ולעסקים – הלימודים מתקיימים ברמת גן
המרכז האקדמי פרס – הלימודים מתקיימים ברחובות

תפקידיו של בוגר תואר ראשון במשפטים
ייעוץ וייצוג לקוחות בבתי המשפט, לפני גופים ממשלתיים בנושאים משפטיים פרטיים
יצירת קשר עם הלקוחות שלהם, עמיתים ושופטים שמעורבים במקרה
עריכת מחקר וניתוח בעיות משפטיות
לחקור ולפרש חוקים, פסיקות ותקנות עבור יחידים ועסקים.
להציג עובדות מילוליות ללקוחותיהם או לאחר, ולטעון בשם הלקוחות.
הכנת והגשת מסמכים משפטיים כמו: תביעות, ערעורים, צוואות, חוזים וכדומה..

לכתבות מומלצות נוספות
>>> הדרך להיות עורך דין
>>> בחירת התמחות במשפטים
>>> תואר ראשון במשפטים
>>> התמחויות בתואר במשפטים

מוסדות המלמדים תואר ראשון במשפטים

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על תואר ראשון במשפטים ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים תואר ראשון במשפטים

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

לימודי משפטים – כדאי?

לימודי משפטים – כדאי?

למרות כל כל התחזיות, לימודי משפטים לתואר ראשון נשארו יציבים עם מאות נרשמים מדי שנה וגם בשוק העבודה הפגין התאוששות ניכרת עם אפשרהמשך...

רוצה תואר ראשון במשפטים

רוצה תואר ראשון במשפטים

אז נכון, שמענו שיש הרבה עורכי דין בשוק, ושכולם אומרים שלא כדאי ללמוד משפטים.. ובכל זאת – כל מי שהולך על זה, למרות הרעשים מהצד, המשך...

סיבות ללמוד B.A במשפטים

סיבות ללמוד B.A במשפטים

נמאס לכם שאתם לא יודעים מה הזכויות שלכם? לא רוצים להיות תלויים באחרים? מאמינים במנגנוני המשפט והצדק? תואר ראשון בשפטים יעניק לכהמשך...

לימודי משפטים באקדמיה

לימודי משפטים באקדמיה

האמא היהודיה הקלאסית חלמה שבנה או בתה יהיו עורכי דין או רופאים, לא פלא שמקצוע העורך דין הוא אחד המבוקשים במדינת ישראל, במיוחד להמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú