סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
תמיד אומרים עליכם שאתם מסנגרים? מתעניינים במשפטים? כדאי לכם לקרוא על תואר ראשון במשפטים. הכנסו ודעו יותר!>
מגזין משפטים Article Image

תואר ראשון במשפטים

תכנית הלימודים בתואר ראשון במשפטים כוללת בסיס לקריירה ולסוג ההתמחות בה הם מעוניינים. אם תמיד חלמתם להיות עורכי דין ואתם רוצים לדעת יותר? כל הפרטים על תואר במשפטים בכתבה. הכנסו עכשיו ודעו עוד!
  • |
  • |
  • 14:49
  • |
  • 2751 צפיות
לימודי תואר ראשון במשפטים הם הצעד הראשון בדרך של כל סטודנט להיות משפטן או עורך דין. את המוטיבציה לצליחת תכנית הלימודים האינטנסיבית צריך להביא מהבית, אך את ההכשרה המשפטית אפשר להשאיר לאקדמיה שתחשוף אתכם למגוון מקרי בוחן, תחיקות, תקדימים וקורסים מרתקים הנוגעים בכל עולם המשפט. כאן באתר הלימודים ToStudy אספנו עבורכם את כל הפרטים אודות תואר ראשון במשפטים, מסלולי הלימוד, תנאי הקבלה, קהל היעד, מוסדות המלמדים את התואר ועוד. לפרטים..

תוכנית הלימודים
לימודי תואר ראשון במשפטים מאפשרים לסטודנטים לרכוש נקודת מבט על עולם המשפט הבינלאומי בכלל והישראלי בפרט. במהלך התואר נתקלים ההסטודנטים במגוון רחב של תחומים משפטיים להבנה מעמיקה של תחומי המשפט. בוגרים רבים מעידים על תרומתו של התואר לפיתוח מיומנויות חיוניות והכרחיות לקריירה במקצועות החוק והמשפט. התואר נחשב למאתגר ומצריך יכולת זכרון פנומנלית . אחד היתרונות העצומים של התואר הוא היכולת להיבנות לאורכו ולגבש את הדעה איזה תחום התמחות לבחור לאורך השנה הרביעית. בין הקורסים הנלמדים במסגרת לימודי משפטים ניתן למנות: משפט בינלאומי, משפט עות'מאני, דינים ביהדות, משפט ישראלי, דיני מיסים, ראיות, משפחה וירושה, דין אזרחי ופלילי, משפט אירופאי ועוד. תואר ראשון במשפטים נמשכים כשלוש שנים ושנה נוספת של התמחות.

במסגרת תואר ראשון במשפטים תוכלו לבחור באיזה תחום עיקרי להתמחות!
במסגרת תואר ראשון במשפטים תוכלו לבחור באיזה תחום עיקרי להתמחות!

 
לרשימת מוסדות ללימודי תואר ראשון במשפטים באתר ToStudy לחצו כאן

תנאי קבלה
כיום ישנו מגוון רחב של מכללות ללימודי משפטים. תנאי הקבלה עבור התואר מצריכים ציון פסיכומטרי 550 בשילוב שקלול עם ממוצע תעודת בגרות. עם זאת, ישנם אף מכללות המאפשרות תכנית קדם אקדמית - מכינה למועמדים שאינם עומדים בתנאי הסף.

 מוסדות מקצועיים באתר ToStudy המציעים לימודי תואר ראשון במשפטים
הקריה האקדמית אונו – הלימודים מתקיימים בקרית אונו ובקמפוס ירושלים
המרכז האקדמי למשפט ועסקים – הלימודים מתקיימים ברמת גן
המכללה למנהל – המסלול האקדמי – הלימודים מתקיימים בראשון לציון
המכללה האקדמית נתניה – הלימודים מתקיימים בנתניה
המרכז האקדמי פרס – הלימודים מתקיימים ברחובות

התמחויות שונות במשפטים
בחירת ההתמחות איננה עניין פשוט. מדובר בתהליך ממושך בו הסטודנט מגבש את התדעה בדבר מהו האספקט המשפטי בו הוא מעוניין להתמקד ולעתים לעסוק לאורך מרבית הקריירה המקצועית. בין ההתמחויות השונות ניתן למנות: פלילי, דיני מיסים, נדל"ן, דיני עבודה, מיסים, מסחרי עסקי, התמחות בהייטק ועוד. עם סיום ההתמחות על הסטודנט לגשת לבחינות ההסמכה מטעם לשכת עורכי הדין.

אפשרויות תעסוקה
בוגרי תואר ראשון במשפטים יוכלו לעבוד כעורכי דין, יועצים משפטיים, מומחים למשפט וחוק ועוד.. כעצמאיים במשרדי עורכי דין, וכשכירים בפירמות שונות.

לימודי המשך
בוגרי תואר ראשון במשפטים יוכלו להמשיך לתואר שני במשפטים להרחבת הידע, ועבודה בפירמות ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן יוכלו להמשיך לתואר שני במנהל עסקים ועוד.

לכתבות מומלצות נוספות
>>> התמחויות בתואר במשפטים
>>> תכני תואר במשפטים
>>> תואר במשפטים
>>> כמה סיבות ללמוד משפטים
 

מוסדות המלמדים תואר ראשון במשפטים

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על תואר ראשון במשפטים ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים תואר ראשון במשפטים

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

לימודי משפטים – כדאי?

לימודי משפטים – כדאי?

למרות כל כל התחזיות, לימודי משפטים לתואר ראשון נשארו יציבים עם מאות נרשמים מדי שנה וגם בשוק העבודה הפגין התאוששות ניכרת עם אפשרהמשך...

רוצה תואר ראשון במשפטים

רוצה תואר ראשון במשפטים

אז נכון, שמענו שיש הרבה עורכי דין בשוק, ושכולם אומרים שלא כדאי ללמוד משפטים.. ובכל זאת – כל מי שהולך על זה, למרות הרעשים מהצד, המשך...

סיבות ללמוד B.A במשפטים

סיבות ללמוד B.A במשפטים

נמאס לכם שאתם לא יודעים מה הזכויות שלכם? לא רוצים להיות תלויים באחרים? מאמינים במנגנוני המשפט והצדק? תואר ראשון בשפטים יעניק לכהמשך...

לימודי משפטים באקדמיה

לימודי משפטים באקדמיה

האמא היהודיה הקלאסית חלמה שבנה או בתה יהיו עורכי דין או רופאים, לא פלא שמקצוע העורך דין הוא אחד המבוקשים במדינת ישראל, במיוחד להמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú