סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
מחפשים לעבוד בתחום רפואת השיניים לצד רופא השיניים? הכנסו וקראו על כל האופציות והרשמו לקורס המתאים>
מגזין בריאות, רפואה ורווחה Article Image

ללמוד מקצוע ברפואת שיניים

מחפשים את הדרך הבטוחה להשתלב בענף רפואת השיניים? קיימים מספר תפקידי מפתח המערך שאותם תוכלו ללמוד בעזרת קורס אחד. הכנסו לכתבה ותקראו את כל הפרטים שצריך לדעת על הקורסים האלו!
  • |
  • |
  • 17:38
  • |
  • 2710 צפיות
תחום רפואת השיניים לא מסתכם אך ורק ברופא השיניים. לרופא השיניים קיים מערך של אנשי מקצוע מסביבו, שבלעדיהם לא יוכל לבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר, או בכלל. נכון שאת עבודות הרפואה עושה הרופא, אך את תהליכי הקדם כמו צילום, קביעת תורים, הכנה לטיפול ועוד.. עושים אנשי הצוות השונים במרפאה. מעוניינים לקרוא על קורסים על מנת להשתלב בענף? כאן באתר הלימודים ToStudy ריכזנו עבורכם מספר קורסים יעודיים ומרכזיים על מנת שתוכלו לעשות זאת. לפרטים נוספים..

קורס שיננית
במסגרת הלימודים בקורס שיננית, תרכשו הכשרה בתחומי הגיינת הפה. תפקידה של השיננית כוללים את ניקוי השיניים באמצעות מכשורים טכנולוגיים שונים ובנוסף לספק חוות דעת למטופל אודות מצבו הבריאותי של הפה. בין הנושאים הנלמדים בקורס תוכלו למצוא: אנטומיה של הפה, מחלות פה, קריאת וביצוע צילומי רנטגן, רפואה מונעת ועוד נושאים רבים נוספים. תנאי הקבלה לקורס כוללים תעודת בגרות מלאה ומעבר ראיון אישי על מנת לבדוק את מידת התאמתכן לקורס. קיימים מספר מוסדות שמעברים את הקורס שמשכו די ארוך, ומגיע לסביבות ה2000 שעות בממוצע.

לרשימת מוסדות לימוד לקורס שיננית באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

קורס סייעות שיניים
רבים מתבלבלים בין קורס סייעות שיניים לבין קורס שיננית, אבל אנחנו כאן בכדי להבהיר ולעזור לכם להבין טוב יותר. במסגרת הלימודים בקורס סייעות שינים תלמדו את כל מה שצריך בכדי להפוך לדמות הרפואית הנוספת בחדר טיפולי השיניים. תפקידה של סייעת השיניים כולל הכנת משטח הטיפול לרופא יחד עם ליווי רציף לאורך כל הטיפול, שכולל תהליכים רפואיים שונים כמו הסרת תפרים לצד תהליכים טכניים שקשורים לטיפול כמו קריאת וביצוע צילומים, מסירת אביזרי טיפול לרופא, הכנת הרדמות ועוד.. תנאי הקבלה לקורס סייעות שיניים כוללים בדרך כלל 12 שנות לימוד יחד עם מעבר ראיון אישי לצורך בחינת מידת התאמת המועמד לתפקיד. בין נושאי הלימוד בקורס תוכלו למצוא: אנטומיה של הפה, פרוצדורות רפואיות, כימיה, סתימות, עקירות ועוד..משך הלימודים בדרך כלל נע בין 900 ל-1000 שעות לימוד בממוצע.

רופא שיניים לבדו לא יצליח לעשות את כל הפעולות הנלוות לטיפול השיניים, לכן ישנם מספר תפקידי מפתח בתחום רפואת השיניים. כל מה שנותר לכם הוא לבחור איזה!
רופא שיניים לבדו לא יצליח לעשות את כל הפעולות הנלוות לטיפול השיניים, לכן ישנם מספר תפקידי מפתח בתחום רפואת השיניים. כל מה שנותר לכם הוא לבחור איזה!


לרשימת מוסדות לימוד לקורס סייעות שיניים באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

קורס מזכירה רפואית
משרד רופאי שיניים, כמו כל משרד זקוק לעובד שינהל את המשרד כמו שצריך, כי ללא סדר הטיפול לא יוכל לעבור כראוי. הבונוס שאתם מקבלים בקורס הזה, הוא שלא תלמדו רק לנהל משרד ולהיות רק "מזכירות", אלא תלמדו לעשות זאת במיקוד על תחום הרפואה, תחשפו ותיהיו שותפים להליכים ומושגים רפואיים שונים. לא נשכח כי הפנים הראשונות שרואה מטופל בדרך רופא השיניים הוא של המזכירה הרפואית, ועליה לתת מענה הולם לשאלותיו ובקשותיו של המטופל. בין הנושאים הנלמדים בקורס ניתן למצוא נושאים מזכירותייים לצד רפואיים כמו: חישובים, עיבוד מידע, ניהול וארגון במערכת הבריאות, אנטומיה, פיזיולוגיה ועוד.. משך הלימודים בדרך כלל כ-400 שעות לימודיות בממוצע שבתוכן חלק מהשעות מוקדשות להכשרה מעשית.

לרשימת מוסדות לימוד לקורס מזכירה רפואית באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

לסיכום
אחרי שפירטנו בפניכם את התפקידים שאיתם תוכלו להשתלב בתפקידים שונים במערכת רפואת השיניים, כל מה שנותר לכם הוא להחליט לאיזה כיוון אתם רוצים ללכת ולבחור את הקורס המתאים. שיהיה בהצלחה!

לכתבות מומלצות נוספות
>>> מזכירות רפואית-למי מתאים?
>>> קורס סייעות רופא שיניים
>>> מידע על קורס שיננית
>>> סייעות שיניים או שיננית?

מוסדות המלמדים קורס מזכירה רפואית

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על קורס מזכירה רפואית ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס מזכירה רפואית

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

למה ללמוד סייעות שיניים?

למה ללמוד סייעות שיניים?

מחפשים מקצוע שיש לו ביקוש רב בתחום הפרא-רפואי? רוצים להרגיש סיפוק רב בתפקיד עם המון אחריות על הכתפיים? אם כן, לימודי סייעות שינהמשך...

לימודי דולה

לימודי דולה

רוצה להיות מנטורית בעבור זוגות ברגע המשמעותי ביותר בחייהם? מוכנה לתמוך ולייעץ לנשים בשלב הרגיש הזה שנקרא לידה? אם כן, כנראה שליהמשך...

הכשרת עזרה ראשונה

הכשרת עזרה ראשונה

אנשי עזרה ראשונה או בשמם האחר הפרמדיקים, יהיו אחראים לתת טיפול ראשוני בחולים או פצועים בחירום. לעיתים חייהם של אנשים תלויים במההמשך...

לימודי דולות להריון

לימודי דולות להריון

הריון, וביחוד הריון ראשון, יכול להיות אירוע מאוד טראומתי עבור זוג ההורים הצעיר בכלל ועבור האישה בפרט. תפקיד הדולה הוא ללוות את המשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú