סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
בעקבות הביקוש הגדול למקצוע האימון צצו בשנים האחרונות, כפטריות אחרי הגשם, בתי ספר רבים להכשרת מאמנים. אנשים המתעניינים בהכשרה מקצועית מסודרת מנסים להבין עם עצמם באיזה מוסד לימודים כדאי להם ללמוד.>
מגזין קואצ´ינג וגישור Article Image

לבחור ביהס להכשרת מאמנים

בעקבות הביקוש הגדול למקצוע האימון צצו בשנים האחרונות, כפטריות אחרי הגשם, בתי ספר רבים להכשרת מאמנים. אנשים המתעניינים בהכשרה מקצועית מסודרת מנסים להבין עם עצמם באיזה מוסד לימודים כדאי להם ללמוד.
  • |
  • |
  • 12:59
  • |
  • 2649 צפיות

לימודים במכללה ראויה יתנו לכם בסיס איתן בדמות כלים ברמה גבוהה, על פי מודל אימוני מובנה שנחקר, נוסה והוכר. הגישה האימונית במכללת CoachME נקראת System coaching והיא כיום המודל האימוני היחיד שיש לו תיקוף מחקרי.

בלבול של מתעניינות בלימודי אימון

מיכל פנתה למכללת CoachME לברר בקשר ללימודי אימון וסיפרה שהיא מוצאת את עצמה מול חברות, בני משפחה או עמיתים לעבודה שבאים להתייעץ או לשמוע את דעתה. "חשוב לי  לשמוע מה את אומרת ביחס ל..." "כל כך מתאים לך להיות מאמנת", כך אומרים לה כולם. ואז עלתה בה המחשבה שאולי הגיע הזמן להפוך את התחביב לעיסוק. "אם כל כך הרבה אנשים אומרים לי שאני מתאימה אז כנראה שהגיע הזמן ללכת ללמוד." 
ממילא, בעוד כמה שנים היא עומדת לפרוש לגמלאות, ובכלל, לאחר למעלה מעשר שנים בתפקידים מכובדים ומעניינים היא מרגישה שכבר מיצתה את התחום ועם הזמן פחות מעניין לה בעיסוק שלה. ואולי כדאי להתחיל לחשוב על קריירה שנייה?
אז היא עשתה את מה שכולנו עושים ונכנסה לאינטרנט, התחילה לחפש תכנית הכשרה לאימון וקיבלה הלם. כמה תכניות לימוד? וכל אחת מבטיחה ניסים ונפלאות. מיכל יצאה מבולבלת לגמרי, ובצדק.
ואז פנתה לאתרי לימודים והשאירה את הפרטים שלה. מיד קיבלה מבול של טלפונים כשכל בית ספר מפליא ביתרונותיו, נשמע כאילו לכל בית ספר דרישות שונות ולכל בית ספר חלוקה אחרת של קורסים, תתי קורסים וחלקי קורסים, כך שאפילו להשוות ביניהם הפך להיות קשה מאוד.
מיכל מספרת שהוזמנה למפגשי היכרות קבוצתיים או אישיים ולכמה מהם אכן הלכה. ככל שאספה יותר מידע מצאה את עצמה מבולבלת יותר. שוב, בצדק. הקושי לקבל החלטה על סמך כל כך הרבה מידע, לפעמים סותר, כמעט גרם למיכל לדחות  את ההחלטה ללכת ללמוד, כי "אולי אני צריכה יותר זמן כדי ללמוד לעומק את השוק הזה..."
חגית, מתעניינת נוספת, ניסחה את הבלבול הזה בדרך האופיינית לה: "אמרתי לעצמי שממילא נראה שכל תכניות ההכשרה דומות אז מה זה משנה?  אחפש לי מקום שקרוב למקום מגוריי, שהימים והשעות מתאימים לי, שהמחיר זול באופן יחסי, שיהיה נוח. ואולי אלך ללמוד במקום שקשור לאוניברסיטה, הם בטח רציניים..."
מכיוון שמיכל וחגית הן לא המתבלבלות היחידות, במכללת CoachME הרימו את הכפפה וניסחו את "המדריך השלם לבחירת בית ספר לאימון בישראל".

המסע של יורם גורדון אל האימון
יתרון של המדריך
יתרונו העצום של המדריך נעוץ בעיקר בסדר שהוא עושה בבלגן. לראשונה, יש מדריך שלא רק עונה על השאלות הנפוצות, אלא גם שואל אותן, כלומר, מלמד את הקורא איזה שאלות בדיוק צריך לשאול בכל בית ספר לאימון ששוקלים ללמוד בו.
יותר אין צורך לבנות טבלאות אקסל שמשוות בין פרמטרים שלא תמיד ניתן להשוות ביניהם. פשוט, רשימת שאלות חיוניות שתשובת אמת על כל אחת מהן נותנת מידע אמין וניתן להשוואה. צ'ק ליסט. חובה לכל מי ששוקל ללמוד אימון, אם כדי לעסוק במקצוע ואם כדי לשפר עמדות בכל תחום בחיים.

יורם גורדון פיתח שיטת אימון ייחודית
למה כדאי לבחור ב-CoachME ?
אז אל תתנו לאף אחד לבלבל אתכם. לימודים במכללה ראויה יקנו ללומדים בה הסמכה שנבחנה על ידי גופים אימוניים בלתי תלויים, כדוגמת ICF הפדרציה הבינלאומית לאימון וכדוגמת לשכת המאמנים בישראל. כך זה ב-CoachME.
לימודים במכללה ראויה יבטיחו שקבוצת הלימוד תאסוף אליה אנשים ברמה גבוהה ולפיכך, שהדינמיקה בקבוצת הלימוד תמשוך למעלה, כי רק ככה כולם מרוויחים.
ובעיקר, לימודים במכללה ראויה יבטיחו ללומדים שבקצה מסלול הלימודים ותקופת ההתמחות יוכלו לעסוק באימון, להיות  מאמנים מוסמכים, ידועים ומוערכים וגם מצליחים כלכלית, ממש כמו רבים רבים מבוגרי מכללת CoachME.
"המדריך השלם לבחירת בית ספר לאימון" – ניתן  חינם כשירות לציבור, לכל מי ששוקל ללמוד אימון.

מכללת CoachME קיבלה אישור להסמיך בעברית את בוגריה להסמכה בין לאומית

לחץ כאן לקרוא אודות CoachME

לכתבות נוספות בתחום:
ללמוד אימון אישי
אימון בחינוך

 


מוסדות המלמדים קורס הכשרת מאמנים אישיים

קבל מידע על קורס הכשרת מאמנים אישיים ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס הכשרת מאמנים אישיים

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

מה לומדים בהנחיית קבוצות

מה לומדים בהנחיית קבוצות

עולם הנחיית הקבוצות הפך בשנים האחרונות לפופלרי מאוד בישראל גם בקרב חברות וגם באופן פרטי, מה לומדים בקורס הנחיית קבוצות?, למי זההמשך...

ללמוד הנחייה של קבוצות

ללמוד הנחייה של קבוצות

לכל קבוצה שהיא יש כוח עצום, שאין לו תחליף – להשיג מטרות, לדחוף אחד את השני קדימה, לתמוך זה בזה, ללמוד האחד מהשני, לשתף פעולה וכהמשך...

איפה ללמוד גישור עסקי

איפה ללמוד גישור עסקי

הליך הגישור העסקי נחשב להליך גישור מאתגר, בעיקר נוכח הסוגייה הכספית הכבדה שבדרך כלל מוטלת על שולחן המשא ומתן. אז אם אתם שוקלים המשך...

ללמוד לטפל בילד עם ADHD

ללמוד לטפל בילד עם ADHD

בשנים האחרונות המודעות ל-ADHD ולהפרעות קשב בקרב ילדים רק הולכת וגוברת. יצא לכם להתקל בילדים עם ADHD? רוצים לרכוש את הכלים הפרקטהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú