מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מכללת "התפתחות במיטבה"-ביה"ס הגבוה לאימון התפתחותי?

השאר פרטים ונציג מכללת "התפתחות במיטבה"-ביה"ס הגבוה לאימון התפתחותי יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ברמלה
רמלה
strip

Phd1 ביה'ס הגבוה לאימון הנחייה וליווי התפתחותי מציע מקצוע מדהים ,שינוי בחיים והצלחה, וכל זאת קרוב לבית.

הגב רוקח קורן זהבה מנכ'ל phd1, מומחית בתחומי הפסיכולוגיה והחינוך, ניהול וארגון. הנחיית קבוצות, שיטת הגשטלט, וה- coaching. מאמנת  ויועצת אישית זוגית  וארגונית.הגב´ קורן עבדה כמרצה ומנחה באוניברסיטאות תל אביב ובאר שבע.ובתפקידים בכירים רבים  בעלת ניסיון רב בתחומים אלה .

הגב´ קורן מנהלת את Phd1 –'התפתחות במיטבה ' שיעדה לפתח ולטפח את הפוטנציאל האישי של פרטים וארגונים באופן מיטבי. Phd1כוללת  :בי'ס גבוה למאמנים ,הכשרה  התמחויות והשתלמויות מקצועיות, הנחיית קבוצות, גשטלט, דמיון מודרך.

מכון לאימון אישי, זוגי ,ולאימון אישי בקבוצה

מהטובים בתחומם.

הוצאה לאור העוסקת בספרים המתמקדים במימוש הפוטנציאל ,חוויה מחקר ופיתוח ,הגב קורן  גם סופרת ומשוררת וספריה עוסקים בהפצת חזונה.

זהבה קורן פיתחה את הגישה התפתחותית, יצירת מודעות כלים ושיטות כדי לאפשר לכל פרט למצות ולממש את המיטב שבו ואף להתפרנס מכך. הגישה משלבת את מיטב הידע הקיים בעולם בתחום ההתפתחות האישית מכל תחומי הידע הרלוונטיים ומשלבת גישה הוליסטית ועקרונות גשטלט להשגת תוצאה מיטבית.

הגב קורן פיתחה גישה  התפתחותית מדהימה למערכות חינוך.

ב Phd1מיטב אנשי המקצוע בתחומים אלה.

החזון
ליצור עולם המאפשר למידה של התפתחות אישית מתמדת וגילוי עצמי המתמקד ביכולות ובכישרונות תוך יצירת הזדמנויות להביא כל זאת למימוש וביטוי אישי  מקצועי וחברתי.ממקום של בחירה אהבה ואושר.

האני מאמין:
לכל אדם יש פוטנציאל נפלא שיש להגשימו. בכל שלב בחיים ניתן להתקדם ולעשות שינוי טוב עבור עצמינו.

אם האדם יזהה את הכישרונות והיכולות שלו, יפתח אותם ויתחבר למה שהוא יודע אוהב ונהנה לעשות הוא יוכל לזכות בחיי אושר והחברה סביבו תהנה מהתוצרים שלו. תפקידנו בעולם לסייע לבני אדם לעשות את החיבור הזה. תפקידינו למצוא את הדרכים והשיטות הטובות ביותר לעשות זאת.

ארגונים שידעו לזהות ולטפח כישרונות אלה ירוויחו עובדים ומנהלים מסורים וגם מאושרים, בתי ספר שילמדו את הגישה יהפכו לבתי ספר אהובים שהילדים מגשימים את כישרונם ועצמם.

תחומי הפעילות של – phd1-'התפתחות במיטבה'
-בי'ס גבוה לאימון הנחיה וליווי התפתחותי העוסק ב:
הכשרת מאמנים  בגישה ההתפתחותית  ב2 אופנים א.תכנית מודולרית בה כל תלמיד לומד את השלביים השונים בקצב שלו. ב.תכנית דו שנתית הנותנת הסמכה כפולה ,התכנית  הינה המקצועית ביותר בתחום האימון בה נלמדים כל תחומי התוכן המוזכרים באתר.

- התמחויות וקורסים למאמנים ואנשי מקצוע.- התמחויות באימון לזוגיות ולקריירה. גשטלט, דמיון מודרך, הנחיית קבוצות ופסיכולוגיה.

- מכון לאימון התפתחותי בו ניתן לקבל אימון אישי, אימון אישי בקבוצה. אימון זוגי, אימון לארגונים, למנהלים וצוותי עובדים.

- הוצאה לאור של ספרים העוסקים במימוש הפוטנציאל האישי ארגוני,וכן ספרי ילדים המחנכים לגישה המוצעת. ספרים שזהבה ר.ק. כתבה.

- מכון המתמקד בשינוי התפתחותי במערכת החינוך עידוד רשויות ובתי ספר לעבור לגישה זו. הגב´ קורן פיתחה גישה מדהימה לאימון והתפתחות אישית וארגונית למערכת החינוך.- גישה הוליסטית המשלבת את מרב המרכיבים המשפיעים על ההצלחה במערכת נתונה, בגישה המתמקדת בייחודיות האדם ובתוצאות. המודל נוסה על מאות תלמידים בהצלחה ונבדק בעבודה אמפירית



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.