סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
רון, כתב הלימודים של פורטל ToStudy, ממשיך לספר לכם על הקורס למסחר יומי במכללת פסגות. והפעם הופכים את שיעורי היסוד שלמדנו בשיעורים הראשונים לפרטיקה. כמו כן יספר לכם רון על הלשוניות והפקודות החדשות שלמד בקורס וגם על ה>
מגזין שוק ההון והשקעות Article Image

מסחר יומי בפסגות– שיעור 3

רון, כתב הלימודים של פורטל ToStudy, ממשיך לספר לכם על הקורס למסחר יומי במכללת פסגות. והפעם הופכים את שיעורי היסוד שלמדנו בשיעורים הראשונים לפרטיקה. כמו כן יספר לכם רון על הלשוניות והפקודות החדשות שלמד בקורס וגם על התובנות לגבי המסחר האמיתי בתוכנה בזמן אמת.
  • |
  • |
  • 17:21
  • |
  • 2655 צפיות
לכתבה מספר 1 על שיעור 1 של רון בקורס מסחר יומי במכללת פסגות לחץ כאן
לכתבה מספר 2 על שיעור 2 של רון בקורס מסחר יומי במכללת פסגות לחץ כאן

השיעור השלישי בקורס למסחר יומי במכללת פסגות מהווה תפנית חדה באופי הקורס. אם עד כה, השקענו בכיתה את מיטב המאמצים בהבנת חומרי היסוד הבסיסיים שנוגעים למסחר יומי, מכאן והלאה נתחיל לסחור באופן מקצועי יחדיו בכיתה באמצעות תוכנת המסחר TWS. שינוי זה מרענן ומאפשר לכולנו לתרגל את תוכנת המסחר באופן שיאפשר לכל התלמידים להבין את מה אופי העבודה שנדרש ממנו, מה קצב מהירות המחשבה ומהירות התגובה על התוכנה בזמן אמת. במצב זו יש גם חשיבות לעובדה שכל אחד מאיתנו יכול להבין עד כמה הוא "מיושר" עם קצב הלימוד של שאר התלמידים בכיתה. חלק ניכר מתלמידי הכיתה כבר סוחרים בתוכנה זו (או באחרות דומות לה), אך לא התנסו במסחר תוך יומי וניתוח טכני מהסוג שלמדנו עד כה.

מתחילים את השיעור עם הבנת התוכנה
השיעור נפתח בהיכרות עם דף פתיחה אופטימלי אחיד שפותח על ידי פסגות (Layout) ואשר מתאים בצורה הכי יעילה שניתן לסוחר היומי הממוצע בארץ. בשלב זה אנו עוברים יחד על כל ה"כפתורים" וה"תפריטים" המופיעים בדפי המסחר של תוכנת TWS  המותאמת של פסגות ואשר רלוונטיים לעבודתנו. הLayout שלנו מתאים למספר סוגי מסחר וכולל מספר שיטות עבודה שונות שרוכזו יחדיו, כאשר המעבר משיטה אחת לשניה היא באמצעות לשונית. כמובן שהתובנה המרכזית שמיד עלתה לי היא שסוחר יומי טוב חייב להיות זריז במיוחד ומיומן בהגעה מהירה מדף אחד לשני בהתאם לשיטות העבודה בה הוא בחר לעבוד. 

ארבעה מסכים שונים - בכל אחד מהם אפשר לעקוב אחר המניה באופן קצת שונה
ארבעה מסכים שונים - בכל אחד מהם אפשר לעקוב אחר המניה באופן קצת שונה

לשוניות שונות ומטרות שונות
כל לשונית מרכזת לנו מספר שונה של גרפים, האחת מתרכזת הבנת הSNP 500, השניה מרכזת את המניות המובילות שאחריהם אנחנו עוקבים, השלישית בכלל מתמקדת בניתוח מקביל של גרפים כגון: גרף יומי, גרף של נרות בני חמש דקות וגרף נרות בן דקה. וכמו כן יש לנו גם את החלונות המרכזיים שם אנחנו בעצם מבצעים את פעולות המסחר ברגע שהחלטנו להתמקד במניה ולבדוק ברצינות את האופציה לסחור בה. שם בעצם פעולת הקניה והמכירה המרכזית מתרחשת.

אפשר לראות בLayout, מגוון של פקודות שהותאמו במיוחד לסוחר היומי
אפשר לראות בLayout, מגוון של פקודות שהותאמו במיוחד לסוחר היומי

פקודות המסחר הרלוונטיות
בשלב זה אנחנו כבר לומדים את פקודות המסחר שבאמצעותן ניתן לבצע את המסחר היומי. כל אחת מהפקודות שפותחו על ידי פסגות בצבע אחר ועם כיתוב קצת שונה וחשוב מאוד להבין בעצם מה עושים עם כל אחת מהן. לפקודות "לונג" (בידיעה שאנחנו מאמינים כי הגרף לקראת עליה) ולפקודת "שורט" (בהנחה שאנו צופים שהגף יירד) יש פקודות שונות בצבעים שונים וחשוב מן הסתם לא להתבלבל ביניהן. חלק מהפקודות מאפשרות לנו לעקוב אחר התקדמות של המניה ולתת לה פקודות בהתאם שינסו להרוויח כמה שיותר מהעליה ולהפסיד כמה שפחות במקרה של ירידה (טכניקות של I-GO) שלמדנו בשיעור השני. כך שמניה שעליה "נתפסנו" עוברת למעקב שלנו ומחייבת שינויים מהירים בהתאם לשינויים שהיא קיבלה. 

תובנות לגבי אופי שיטת העבודה
פה אני בעצם מבין את היתרון והחסרון בעת השקעה במניה, מצד אחד אנחנו חייבים לעקוב אחריה באופן הדוק ולהגיב בצורה מהירה, יעילה וקפדנית (ניתן לעקוב בדרך כלל מקסימום עד שתי מניות שלהן נתנו פקודת מסחר במקביל). מצד שני מעקב נכון יאפשר לנו למקסם את הרווח ממצב של רווח שולי מאוד אליו כיוונו לרווח גדול מאוד. למשל: אם כל הבדיקות בנוגעות לסיכון/סיכון מורות לנו שעלינו לצאת מהעסקה לאחר רווח של 17 סנט למניה, נוכל בצורה מושכלת למקסם את הרווח ולצאת ממנה במצב טוב פי כמה של דולר למניה (טכניקת I-GO שוב).

כולם יחד סוחרים בזמן אמת
בשלב זה רפרפנו בין מניות עד שמצאנו מניה ספציפית בה החלתנו להתמקד. כל האסטרטגיות שלמדנו והטכניקות שעברנו עליהן בבית ובשיעור הצביעו על כך שישנה מגמה ברורה שעלינו להתמקד בה ולכן קבענו יחדיו את הסיכון והסיכוי ויצאנו לדרך. תוך דקות ספורות כפי שצפינו, המגמה הלכה למקומות שהערכנו שתגיע והתחלקנו בטקטיקות שיעזרו לנו לקדם את המניה אל מעבר לרווח שצפינו תחילה. לאחר מכן חזרנו על אותה פעולה עם מניה שונה וגם שם הצלחנו ממש כמו במניה האחרונה.
בוחרים מניה ובזמן אמת משנים את התמחור שלה
בוחרים מניה ובזמן אמת משנים את התמחור שלה

מה צופן השיעור הרביעי?
השיעור השלישי במכללת פסגות נגמר ואנחנו בדיוק באמצע הקורס - כך שאפשר להפוך תקליט. היסודות הונחו, האסטרטגיות נלמדו וגם השימוש בתוכנות כבר הוסבר - כל מה שנשאר הוא להתחיל לעשות את הדברים בזמן אמת ולעשות שימוש יעיל בתוכנה בהתאם למה  שאנו צופים שיקרה על הגרף. מקווה שבשיעור הבא - נוכל כבר לבצע בהצלחה את כל השלבים המדוברים.

לכתבה הרביעית על שיעור מספר 4 למסחר יומי במכללת פסגות לחץ כאן
למידע על קורס מסחר יומי במכללת פסגות לחץ כאן

מוסדות המלמדים קורס מסחר יומי

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על קורס מסחר יומי ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס מסחר יומי

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva
22-02-2015  13:43
כתבה מעניינת. כמה שעות צריך להשקיע ללימוד עצמי של החומר?
הוסף תגובה

מסחר יומי: לימוד בזמן אמת

מסחר יומי: לימוד בזמן אמת

שוק ההון מושך אליו מאות תלמידים מדי שנה הפוקדים את מוסדות הלימוד הפיננסי השונים ומבקשים ללמוד כיצד לייצר הכנסה נוספת דרך הבורסההמשך...

סיבות ללמוד על ביטקוין

סיבות ללמוד על ביטקוין

כיום כבר אין ספק שהביטקוין מיצב את עצמו כאחד מן המטבעות המבטיחים של המאה הנוכחית וכהשקעה ראויה. רוצים להשקיע בביטקוין? את הצעד המשך...

מכללת פסגות - מבט מבפנים!

מכללת פסגות - מבט מבפנים!

עם פעילות שוטפת מזה 12 שנים, מרצים וותיקים בעלי ניסיון רב ופריסה ארצית של 6 סניפים, מכללת פסגות מיצבה את עצמה כאחד מן המוסדות להמשך...

ללמוד לנהל הון

ללמוד לנהל הון

עולם המסחר בשווקי ההון העולמיים מסקרן אתכם? רוצים להשתלב מבחינה מקצועית בעולם שוק ההון? בכתבה זו ריכזנו במיוחד עבורכם מידע מורחהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú