סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס שעווה
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס שעווה

קורס שעווה הינו אחד הקורסים הכי חשובים בתחום הקוסמטיקה. קורס נישתי זה מאפשר לקוסמטיקאית להתמחות ייחודי הדורש מיומנויות טכניות שונות במקצת בהשוואה לקורסים אחרים. במידה ותרצה לקבל אינפורמציה נוספת על בתי ספר ומכללות המעבירות קורסים בתחום השוועה, פנה אלינו עוד היום ונשמח להפנות אותך אליהם. השאר פרטים בטופס צור הקשר והבקשה תועבר אליהם באופן מידי.
סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על קורס שעווה ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס שעווה

בימינו החשיבות לחיצוניות היא גבוהה מאוד ולא פעם מסייעת לשיפור הביטחון העצמי. אישה או גבר שעושים שעווה מרגישים מטופחים יותר, חלקים יותר ויכולים באמצעות השעווה להסיר שערות מאזורים שמביכים אותם ולהרגיש חופשי ונוח ללכת לים, ללבוש מכנסיים קצרים, להסתובב ללא חולצה וכו´. שעווה ניתן לעשות באופן עצמאי או אצל טיפול קוסמטיקאית. קורס שעווה נלמד ברחבי הארץ ומעניק הכשרה מקצועית בתחום הסרת שיער בשעווה.

מי הוא קהל היעד של קורס שעווה?
הקורס פתוח לקהל הציבור הרחב ומיועד לאנשים חסרי ניסיון ורקע שרוצים לרכוש ידע בהסרת שיער שעווה באופן עצמאי או בכדי לעסוק בתחום. כמו כן, קהל היעד העיקרי הוא הקוסמטיקאים, שבמסגרת תפקידם משתמשים פעמים רבות בשעווה והסרת שיער בדרכים שונות ומגוונות.

מה הם נושאי הלימוד בקורס שעווה?
בקורס שעווה יועבר כל המידע שצריכים הקוסמטיקאים והתלמידים בכדי להסיר שיער מאזורי הגוף השונים בטכניקת השעווה בצורה הטובה ביותר. כחלק מנושאי הלימוד בקורס שעווה ניתן למנות: טכניקות עבודה עם שעווה חמה, עבודה עם שעווה קרה, סוגי שעוות, סוגי שיער, רמות חוזק של שיער, מבנה השערה, שימוש בסוג שעווה מסוים עבור אזור בגוף כגון מפשעות, גב, בית שחי, עור פנים, רגליים וכו´. כמו כן יועברו חומר וייעשה ברוב הקורסים ניסוי בפועל על חיטוי והרגעת העור. החומרים שיילמדו בקורס יהיו גם חומרים תיאורטיים וגם התנסות פרקטית.

מה הן אופציות התעסוקה לבוגרי קורס שעווה?
החשיבות של נושא החיצוניות גרמה להתפתחות ענפה מאוד בתחום הקוסמטיקה ובשעווה בפרט. בימינו גם גברים עושים שעווה בחלקי הגוף השונים מבלי להתבייש בכך. בוגרי קורס שעווה יקבלו הכשרה מקצועית לעשות שעווה על כל סוגיה ויוכלו להשתלב במספרות, מכוני יופי, מכוני קוסמטיקה או אף לעסוק כקוסמטיקאים עצמאיים.

מאמרים מקצועיים בנושא קורס שעווה

  • ללמוד עיצוב גבות
    ללמוד עיצוב גבות
    מכורה לגבות של אניה בוקשטיין, קארה דלווין וג´ניפר קונלי? מאמינה בעוצמת ההשפעה של הגבות על היופי של האישה? רוצה להשתלב בתעשיית הטיפוח והיופי? כנראה שלימודי עיצוב גבות נועדו במיוחד בשבילך....המשך
  • 10 סיבות ללמוד בנייל סטודיו
    10 סיבות ללמוד בנייל סטודיו
    רשת "נייל סטודיו" מהמובילות בארץ בהכשרות בתחום הטיפוח והיופי מציעה מגוון רחב של קורסים בתחום, ומעניקה תעודות גמר מקצועיות בשיתוף החברות המובילות ביותר בתחום. בכתבה 10 סיבות ללמוד בנייל סטודיו....המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

אזורי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú