סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס איפור אישי
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס איפור אישי

סדנה או קורס של איפור אישי נועדו לכל אותן נשים או בחורות אשר מעוניינות לדעת כיצד לאפר את עצמן ואת חברותיהן ולהקנות לעצמן ידע אישי בתחום האיפור. מדובר בקורס מהנה וחוויתי שיכול להתאים לכל אחת המעוניינת בתחום הקוסמטיקה והטיפוח האישי בכלל, ומיומנויות האיפור בפרט. פרטים נוספים אודות קורס זה תוכלו למצוא בדף זה, וכן את רשימת מוסדות הלימוד שמעבירים אותו. לקבלת פרטים מלאים שלחו את פרטיכם למוסד הלימודים הנבחר. נציג בית הספר ישוב אלייך במהרה עם כל התשובות לכל השאלות!

קבל מידע על קורס איפור אישי ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס איפור אישי

בעבור חלק מהנשים, לדעת לאפר את עצמן היא מיומנות טריוויאלית שהן רכשו כבר בילדות מהבית, ואילו בעבור חלק אחר וגדול מהנשים, מדובר במיומנות שכלל אין ברשותן. יש הרבה מאוד נשים שמוותרות מראש ולא מאפרות את עצמן, כי הן מרגישות שהן לא מצליחות לאפר את עצמן בצורה יפה ומחמיאה תוך התאמה למבנה הפנים, לאופי וכדומה. לעומת זאת, אחרות ?ן מתאפרות למרות הפער, אבל לא מרוצות מהתוצאה. איפור הוא פרקטיקה יום יומית שצריך להתמודד איתה – לא כמו קניית בגדים שעושים במרוכז אחת לכמה זמן או לחילופין תחומי השיער, הקוסמטיקה והציפורניים שאנו משאירים בידי נשות המקצוע, באופן מרוכז אחת לכמה שבועות. אפשר לומר שהאיפור הקבוע נועד לפתור בעיה זו, אך מדובר בתחום מחייב במיוחד שכן מדובר במעין קעקוע, ובפתרון יקר במיוחד בעבור נשים רבות. אז איך אפשר לפתור את הבעיה? מרבית מבתי הספר בתחום האיפור בישראל זיהו את הבעיה, ובדיוק לשם כך בנו תוכנית לימוד מקוצרת שמגולמת או בקורס או בסדנה של איפור אישי – קורס שנועד להעניק לכל מי שמעוניינת בכך את הכלים והטיפים בכדי לאפר את עצמה באופן יום יומי או לקראת אירוע מיוחד, תוך התאמה אישית למבנה הפנים, לתכונות האופי, לאיפור הסטנדרטי שניתן לרכוש בחנויות הביוטיק וכן בהתאם לכלי האיפור שיש אצל מרביתנו.

קצת אודות קורס איפור אישי
קורס איפור אישי הוא הקורס שיעניק לך את כל הכלים, המיומנויות והטיפים הנחוצים בכדי לדעת לאפר את עצמך באופן שיחמיא לך ויתאים לגוון עורך, למבנה הפנים, למבנה העיניים וכן למראה שתרצי להשיג בהתאם לתכונות האופי שלך, לתדמית שלך במקום העבודה וכדומה. מדובר בסדנה או בקורס (עניין של סמנטיקה במוסדות הלימוד בתחום) קצר, ממוקד, שפתוח בפני הקהל הרחב, שנועד להעניק בצורה הכי פרקטית את היכולת לאפר את עצמך לעוד יום שגרתי בעבודה או לבילוי מיוחד בערב, שלא בהכרח תרצי להשקיע ולרוץ למאפרת בכדי שזו תכין אותך לבילוי. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע אודות קורס איפור אישי, ובתוך כך אודות התכנים שנלמדים בקורס, אודות מוסדות הלימוד שמציעים קורס שכזה, אודות קהל היעד שהקורס בעיקר יתאים לו, אודות משך הלימודים, התעודה שהקורס מקנה וכדומה. 

מה כוללים תכני הלימוד בקורס איפור אישי?
תכני הלימוד בקורס איפור אישי, כמו גם ביתר הקורסים בתחום האיפור או בכלל, משתנים במידה כזו או אחרת בין מוסדות הלימוד השונים שמציעים את המסלול, וזאת בעיקר בהתאם להיקף הקורס המוצע ובהתאם לשיטות בהן דוגל מוסד הלימוד. יחד עם זאת, ניתן לומר די בבטחה שבכלל הקורסים של איפור אישי, בלי כל קשר למוסד הלימוד עצמו, תמצאו בין היתר את תכני הלימוד הבאים: כיצד לאפיין את עצמך ואת התדמית שתרצי להביע באמצעות האיפור היום יומי שלך והמראה החיצוני, היכרות עם סוגי האיפור השונים שמתאימים לכל אחת ואחת – האיפור שמתאים למבנה פנים אובאליות, למבנה פנים מוארכות, למבנה פנים עגולות וכדומה, כיצד יש לבחור מוצרי איפור שמותאמים באופן אישי - צלליות, מייק אפ, שפתונים, מברשות וכדומה, טכניקות שונות לשימוש באיפור זה – כיצד להשתמש נכון באייליינר, כיצד למרוח נכון מייק אפ, כיצד לשים סומק בהתאם לעצמות הלחיים, איך למרוח נכון רימל בהתאם לאורך ולכמות הריסים, כיצד להשתמש באודמים או בשפתונים, האם להשתמש בתוחם או דווקא לא כדאי, כיצד להפוך את האיפור היום יומי לאיפור שיותאם לבילוי ערב או אירוע משפחתי, כיצד לבחור בגוונים שמתאימים לצבע העיניים, לצבע השיער, לגוון העור, ולמידת הדרמטיות או הרוגע שנרצה להשיג ולשדר, כיצד להשתמש באיפור מבלי שישימו לב – איפור טבעי במיוחד, כיצד לשמור על ניקיון הפנים לאחר האיפור בסוף כל יום, כיצד לשמור על לחות הפנים ועל מראה זוהר של העור ועוד מגוון טכניקות וטיפים פרקטיים במיוחד.

כיצד מתקיימים הלימודים?
לימודי איפור אישי בכלל מוסדות הלימוד ובתי הספר בתחום האיפור הם לימודים שמשלבים באופן הכי מובהק בין התאוריה לפרקטיקה. מצד אחד, יקפידו ללמד אתכם עקרונות עיוניים על גבי מצגת, לוחות ותמונות, ומצד שני, יקפידו מאוד בד בבד לתרגל את אותם העקרונות ואת כלל הכלים הנלמדים באופן מעשי, תוך תרגול אישי של התלמידה על פניה שלה – שכן המטרה של הקורס היא ללמד אותן לאפר את עצמן. יתרה מכך, בגלל האופי של הקורס והתכנים, מדובר בדרך כלל בקורסים או בסדנאות שמתקיימות בקבוצות קטנות ומצומצמות, תוך התייחסות פרטנית ואישית של סגל ההוראה לכל אחת ואחת מהתלמידות והתאמת החומר הנלמד בהתאם לכל אחת.

איפה ניתן למצוא לימודי איפור לצורך אישי?
מבין מוסדות הלימוד שמציעים קורס איפור אישי, ניתן למצוא את הקורס בין היתר במוסדות הלימוד הבולטים הבאים: ראשית, קורס איפור אישי מוצע בבית הספר יוסי ביטון, שמציעים את הלימודים בסניפים בתל אביב, בחיפה, בכרמיאל ובראש פינה. שנית, ניתן למצוא את הקורס גם במכללת LFA שמציעים את הקורס בכרמיאל. כמו כן, ניתן למצוא את הקורס גם במכללת Itzik Zuri שמציעה את הלימודים בעיר עכו.

קהל היעד ללימודי איפור אישי
קורס איפור אישי יכול להתאים למספר קבוצות של קהל יעד, וביניהם: לבנות נוער שרק עכשיו התחילו להתעסק עם סוגיית האיפור ואין ברשותן את הכלים והטניקות בכדי להצליח לאפר את עצמן באופן אסתטי ומחמיא במיוחד – בין אם סתם כי זה מה שכולן עושות והן רוצות גם, ובין אם בגלל פצעוני הבגרות שרבות סובלות מהם, לנשים מבוגרות שלא יודעות כיצד להתאים את האיפור לשינויים בעור הפנים שלהן ולקמטים שמה לעשות נוטים להופיע בשלב כלשהו אצל כולנו ובגדול לכל מי שמרגישה (או מרגיש – גם גברים לעיתים נרשמים לקורס איפור אישי) שהיא לא משתמשת נכון באיפור ובציוד שברשותה, בין אם לאיפור היום יומי ובין אם לאיפור לטובת אירוע, בילוי או יציאה חגיגית.

האם יש תנאי קבלה לקורס איפור אישי?
קורס איפור אישי, בכלל מוסדות הלימוד שמציעים את הקורס, הינו קורס ללא תנאי קבלה כלשהם מצד מוסד הלימוד. מדובר ברוב המוחלט של המקרים בקורס או בסדנה שפתוחה בפני הקהל הרחב, וזאת בייחוד נוכח ייעודו. 

כמה זמן נמשך קורס איפור אישי?
קורס איפור אישי נחשב לקורס קצר, קולע וממוקד שכולל בממוצע בין שלושה לארבעה מפגשים מרוכזים, כאשר כל מפגש הוא בין שעתיים לשלוש שעות לימוד. כמו כן, חשוב לציין שבמרבית ממוסדות הלימוד, מוצעות בפני קהל התלמידות גם מתכונת ללימוד בוקר, וגם מתכונת ללימוד ערב – וזאת משום שבמרבית המקרים התלמידות בקורס הן נשים שעובדות או חיילות, שצריכות לשלב את הקורס בהתאם לשעות העבודה ולשעות הפנויות שלהן במהלך היום.

האם מוענקת תעודה בסיום הקורס?
בחלק ממוסדות הלימוד מוצעת לבוגרות הקורס תעודת גמר, אך מפני שמדובר בקורס העשרה ופחות קורס מקצועי שמקנה מקצוע והסמכה, בחלק ממוסדות הלימוד לא מוענקת תעודה שכזו. מה שכן, במרבית המקרים, בלי כל קשר לתעודת גמר הקורס, מוענקת לתלמידות כבר בתחילת הקורס או עם סיומו ערכת איפור אישית, באמצעותה תוכלנה ליישם את התכנים שנלמדו ולאפר את עצמה באופן עצמאי, מחמיא ומותאם לאישיותה.

מאמרים מקצועיים בנושא קורס איפור אישי

  • ללמוד איפור אישי בצפון
    ללמוד איפור אישי בצפון
    רוצה להתחיל לדאוג לעצמך כמו שבאמת מגיע לך? רוצה ללמוד כיצד יש להתאפר ביום יום באופן נכון ומחמיא במיוחד? בכתבה הבאה נספר לך איפה ניתן ללמוד קורס איפור אישי בצפון הארץ ומידע חיוני נוסף אודות קורס זה....המשך
  • להביע את היופי: לימודי איפור
    להביע את היופי: לימודי איפור
    קורס בתחום האיפור הוא אחד ממסלולי הלימוד הנחשקים כיום, הן בקרב נשים והן בקרב גברים שמחוברים לעולם הביוטי. קורס זה מעניק לבוגריו את האפשרות להשתלב בתעשיית הטיפוח והיופי הישראלית המשגשגת....המשך
  • קורס קוסמטיקה או איפור
    קורס קוסמטיקה או איפור
    רבים ורבות פונים ללימודי קוסמטיקה ואיפור, ועדיין אינם מבחינים בין קוסמטיקה לאיפור – על אף שהקשר בין שני אלו חזק. עמידה על ההבדלים הללו והבנתם יכולה למקד את הפונים לקורסים השונים.רבים ורבות פונים ללימו...המשך
  • קוסמטיקה- התחומים לעסק
    קוסמטיקה- התחומים לעסק
    כמעט כל מי שלומדת את אחד ממקצועות היופי, שואפת להפוך את התחביב מהצד ולפתוח בסופו של דבר קליניקה משל עצמה או לפחיות עסק קטן. אך לא כל התחומים מתאימים לכך ואחרים פשוט רווים בתחרות...המשך
  • חידושים בתחום האיפור
    חידושים בתחום האיפור
    בכל עונה ועונה, עם שינוי הטרנדים באופנת הביגוד, האיפור לוקח חלק מרכזי בבנית הקו המושלם. האיפור נותן מענה לצרכים מגוונים ושונים שלוקחים חלק בחיי היום יום – תחושת רעננות בעבודה, מראה מושך, מראה שמתאים ...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú