סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על לימודי הנדסאי אבטחת איכות
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

לימודי הנדסאי אבטחת איכות

הנדסאי אבטחת איכות יבטיחו לכם קריירה מקצועית מרתקת ובעלת משמעות, במידה וברצונכם להיות הנדסאי אבטחת איכות, סמנו את המוסדות המופיעים לפניכם, מלאו את הטפסים בעמוד ולחצו על כפתור "שלח". בתוך כמה שעות תשוחחו כבר עם כל נציגי המוסדות ותוכלו כבר להחליט על המקום הכי טוב עבורכם.

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על לימודי הנדסאי אבטחת איכות

אבטחת איכות עונה על הצורך בביטחון גבוה באיכות המוצר אותו מייצר הארגון או באיכות השירות המסופק. מרבית ההתעסקות היא סביב תכנון נכון של שלבי הייצור או מתן השירות - משלב חומר הגלם ועד לשלב השיווק והשירות. ארגונים ומפעלים נדרשים כיום לפתח ולקיים מערכות אבטחת איכות העומדות בסטנדרטים ותקנים בינ"ל על מנת לעמוד בתחרות העסקית המתקיימת בעולם. אחרי התכנון מחויב הארגון בהפעלת נהלי בקרת איכות של התהליכים השונים: הייצור, מתן השירות, ותהליכי העבודה. כיום נדרשת מערכת איכות מוסדרת ומאושרת מכל ארגון או מפעל, השואפים לשיפור, לעמידה בתקנים מקומיים ובינלאומיים ולהצלחה כלכלית. לימודי אבטחת איכות מכשירים מבקרי איכות המקיימים מערך ביקורת החל משלבי התכנון ההתחלתיים, דרך תהליכי הייצור ועד להבטחת איכות המוצר.

לימודי אבטחת איכות מקיפים מגוון תכנים, ביניהם: תכנון תהליכי הייצור, הכרת אמצעי פיקוח, תקנים בינ"ל, הגורם האנושי, ניהול יעדי איכות, ניבול איכות בארגון ושילוב האיכות באסטרטגיה העסקית, מערכות ניהול האיכות, מבדקי איכות, סגנונות ניהול איכות, פעולות מתקנות ומונעות בייצור ובמוצר, בטיחות, תחזוקה, תווי השגחה ובדיקות תווי תקן, אנליזות, בדיקות חזותיות, ממדיות, חשמליות, בדיקות אלקטרוניקה ותוכנות ועוד.

לימודי אבטחת איכות מיועדים למי שמעוניין ללמוד ולעסוק בתחום זה בתעשייה וכן למגוון בעלי מקצוע מן התעשייה שברצונם להרחיב את השכלתם ולהתמחות בתחום, כמו מנהלי איכות במפעלים, סגל ניהול, מנהלי שיווק ומכירות, מנהלי תפעול, מנהלי מפעלים, דרג בכיר של מקבלי החלטות, מנהלי ייצור, תפעול, משאבי אנוש, עובדים ומנהלים בתחומי מערכות האיכות.

אפשרויות התעסוקה בתחום מגוונות. ניתן לעבוד כמנהל אבטחת איכות, מהנדס איכות, אחראי אבטחת איכות, טכנאי איכות או מבקר טיב ואיכות בשלל מקומות: המגזרים הפרטיים, הציבוריים והממשלתיים העוסקים בעבודה מול לקוחות מייצור ועד למתן שירותים, כמו מפעלים לטיפול ועיבוד תוצרת חקלאית, מזון, תרופות, ביו-כימיקלים, קוסמטיקה, מפעלי הייטק בתחומי ביולוגיה, רפואה, ביוטכנולוגיה, אופטיקה, אלקטרוניקה, בנין, היי-טק, חשמל, טכסטיל, כימיה, מזון, מחשבים, מכשור רפואי, מתכת, פלסטיק ופטרו-כימיה, וכן מפעלים, תעשיות, חברות בנייה ותשתיות שונות.

הודעות אחרונות בפורום הנדסאים

ליאת

ליאת מאור, מנהלת הפורום היא בת 37 ומזה עשור מנהלת את מחלקת הייעוץ וההרשמה ב"קריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה" בת"א.


אורלי
אורלי שוורץ, מנהלת הפורום היא בת 32 ומזה שנתיים מנהלת מכירות במחלקת הייעוץ וההרשמה ב"קריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה" בת"א.

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

רועירועיתנאי קבלה להנדסאי חשמל.
רועי03:08 04-02-2017
שלום רב,

בני סיים את לימודי יב' עם 7 יחידות בגרות בחשמל:
1. מערכות חשמל 3 יחידות לימוד.
2. פיקוד ובקרה 3 יחידות לימוד.
3. פיזיקה 1 יחידת לימוד.

בנוסף סיים בהצלחה בחינות בגרות במקצועות:
1. מתמטיקה 3 יחידות לימוד.
2. אנגלית 3 יחידות לימוד.
3. לשון 1 יחידת לימוד.

האם הוא יכול להתקבל ללימודי הנדסאי חשמל של מה"ט ?

תודה,
רועי
יוני81יוני81המלצה לקורס תלת מימד
יוני8109:56 08-06-2016
האם מישהו יכול להמליץ על קורס טוב?
תודה מראש לעונים. :)
עדיעדיטכנולוג רפואי- הסבה
עדי21:55 11-09-2014
סיימתי את לימודיי כטכנולוגית מכשור רפואי
רציתי לדעת אם יש תארים/קורסים או כל דבר אחר שאפשר לעשות הסבה?

מאמרים מקצועיים בנושא לימודי הנדסאי אבטחת איכות

  • תחומי ההנדסאים בתעו"נ
    תחומי ההנדסאים בתעו"נ
    בכתבה זו ננסה לעמוד על כמה מתחומי ההנדסאים החשובים ביותר לעולם התעשייה והניהול. הם אולי לא במעמד של מהנדסים, אך חשובים לא פחות לעסק בתעשייה שרוצה לקיים עצמו בהצלחה ולהתחדש. בין התחומים ...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú